Als die er toch niet toe doet, waarom wil je dan zo hard?quote:Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo is de mening van reizigers ooit een probleem?
Als je sneller gaat heb je weer een goed excuus om de prijzen te verhogenquote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef V2 het volgende:
[..]
Als die er toch niet toe doet, waarom wil je dan zo hard?
Zodat de trein sneller weg is, en je het spoor dus eerder buiten dienst kunt stellen voor onderhoud.quote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef V2 het volgende:
[..]
Ijzer schuivenquote:Op maandag 18 november 2013 13:44 schreef V2 het volgende:
[..]
En dat. Langer buiten dienst ookquote:Op maandag 18 november 2013 13:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zodat de trein sneller weg is, en je het spoor dus eerder buiten dienst kunt stellen voor onderhoud.
Dat is op de HSL op een paar plekken te merken. Met 250/300 km/u merk je er niks van, maar met 160 hang je behoorlijk scheef.quote:Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hebt op bepaalde plekken in het spoor al de maximale verkanting. Daar kan je dus niet harder, krapper Oid..
Waarom ligt dat station eigenlijk aan Maastricht-Kerkrade en niet (ook) aan Maastricht-Sittard?quote:Op maandag 18 november 2013 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Het station Maastricht Noord is eindelijk geopend
http://www.prorail.nl/nie(...)ntvangt-eerste-trein
Als ik het me goed herinner had ik dat een keer (lang lang geleden) in de bocht bij Harderwijk na een zelfdoding. We stonden zo scheef dat ik dacht dat we waren ontspoordquote:Op maandag 18 november 2013 14:46 schreef b2py het volgende:
Dat had ik bij de boog in de buurt van de a44, achter een defecte thalys. Schoof zo de hoek in.
Harderwijk is altijd mooi inderdaad. Rijdt de IC er langs op snelheid, dan merk je alleen dat hij een beetje remt. Moet je echter voor de inrijder wachten op een aanwijzing STS oid, dan is dat niet bepaald comfortabel.quote:Op maandag 18 november 2013 15:08 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner had ik dat een keer (lang lang geleden) in de bocht bij Harderwijk na een zelfdoding. We stonden zo scheef dat ik dacht dat we waren ontspoord
De bocht vlak na Schiedam Centrum heeft dat ook inderdaad. Met de IC gaat het lekker, maar met de stoptrein hang je daar altijd tegen je buurman aan.quote:Op maandag 18 november 2013 15:38 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Harderwijk is altijd mooi inderdaad. Rijdt de IC er langs op snelheid, dan merk je alleen dat hij een beetje remt. Moet je echter voor de inrijder wachten op een aanwijzing STS oid, dan is dat niet bepaald comfortabel.
Moet dan een fout in de reisplanner zijn, want hij komt er niet uit hoor..quote:Op maandag 18 november 2013 09:19 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Zonnetje40, haar dochter en ik moesten gisteren naar Amersfoort Schothorst. Zaterdagavond tegen middernacht voor de zekerheid even op ns.nl gekeken, want ik wist dat er hier en daar wel wat werkzaamheden waren.
Reisplanner: Duivendrecht vertrek 11:51, in Amersfoort even overstappen voor Schothorst.
Komen we op Duivendrecht. Trein 11:51 rijdt niet wegens werkzaamheden.
En dat gezeik van “kijk voor vertrek nog even op ns.nl” moet naar mijn mening gaan over seinstoringen en andere onverwachte ellende. Maar de geplande werkzaamheden, die zouden ook een dag van tevoren wel in de planner moeten zitten. Of is dat teveel gevraagd?
Echt. Het gedrag van de NS. Wat is dat nou: Stuitende incompetentie? diepgewortelde minachting van de reiziger? Allebei? Ik denk het laatste.
Duurt nog wel even hoor. Ik ben vorige week helemaal opnieuw begonnen. Verkeerde trackrules gebruikt bij de eerste poging.quote:Op maandag 18 november 2013 16:47 schreef b2py het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me om met een Class 395 van Groningen naar Onnen te scheuren.
"Heeft u voldoende zitplaatsen?"quote:Op maandag 18 november 2013 16:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Was de enige in de trein, en of ik even een enquête wilde invullen.![]()
Zaterdagavond wel. Blijkbaar zijn zondag deze werkzaamheden er nog ingezet. Wat ik dus erg aan de late kant vind. Als je 's avonds laat je reis voor de volgende ochtend opzoekt, moeten de wzh er gewoon in zitten. Vind ik.quote:Op maandag 18 november 2013 16:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Moet dan een fout in de reisplanner zijn, want hij komt er niet uit hoor..
[ afbeelding ]
Zou WaKo (kantelcompensatie) in dit geval kunnen helpen? De nieuwe Twindexx Swiss Express wordt daarmee uitgerust.quote:Op maandag 18 november 2013 14:46 schreef b2py het volgende:
Dat had ik bij de boog in de buurt van de a44, achter een defecte thalys. Schoof zo de hoek in.
Kun je zien, hoe lang je trein is?quote:Op maandag 18 november 2013 17:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik op Sloterdijk al instap in de IC naar Deventer. Reizigers die op Amsterdam Centraal opstappen moeten staan. En ik zit helemaal in de voorste coupe, die van spreiding is wel sprake.
Same shit dagelijks op Duivendrecht in de IC richting Enschede. 9 bakken ICM is daar echt te weinig in de spits.quote:Op maandag 18 november 2013 17:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik ben trouwens blij dat ik op Sloterdijk al instap in de IC naar Deventer. Reizigers die op Amsterdam Centraal opstappen moeten staan. En ik zit helemaal in de voorste coupe, die van spreiding is wel sprake.
Hoe gezellig denk je dat 7 bakken ICM in de spits is tussen Den Haag-Rotterdam/Utrecht/Amersfoort?quote:Op maandag 18 november 2013 17:43 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Same shit dagelijks op Duivendrecht in de IC richting Enschede. 9 bakken ICM is daar echt te weinig in de spits.
IC 1557 (Sloterdijk v. 15:46) reed met ICM7. Halfuur later ICM7, weer een halfuur later óók ICM7, en die van 17:46 met ICM8.quote:Op maandag 18 november 2013 17:39 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Kun je zien, hoe lang je trein is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |