Aan fantasie geen gebrek in ieder geval.quote:Op maandag 18 november 2013 22:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zie ook http://www.plan42vught.com/
			
			
			
			Komt nog een paar duizend jaar uitloop bij natuurlijk, en een eeuwtje of zes dringende herstelwerkzaamhedenquote:Op maandag 18 november 2013 22:22 schreef dennistd het volgende:
Op deze plekken moet je niet komen in de genoemde weken komend jaar:
[ afbeelding ]
Vooral die aan de zuidkant van Den Bosch is een mooie: zeker 2,5 week geen treinverkeer.
			
			
			
			En allemaal "raadpleeg de reisplanner vlak voor vertrek"quote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt nog een paar duizend jaar uitloop bij natuurlijk, en een eeuwtje of zes dringende herstelwerkzaamheden![]()
			
			
			
			In combinatie met "dit advies houdt geen rekening met verstoringen op de dag zelf!"quote:Op maandag 18 november 2013 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
En allemaal "raadpleeg de reisplanner vlak voor vertrek".
			
			
			
			Vooral het voorstel (in plan 43) om volgens de Nijverdal-methode de boel te gaan aanleggen is nogal fantasierijk. Met name de route Eindhoven-'s-Hertogenbosch is toch echt veel te belangrijk om die lange tijd achtereen helemaal af te sluiten.quote:Op maandag 18 november 2013 22:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Aan fantasie geen gebrek in ieder geval.
			
			
			
			
			
			
			
			Tsja, die verwatert nu een beetjequote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef b2py het volgende:
Iemand begint hier steeds over core-business?
http://www.destentor.nl/r(...)-2844-euro-1.4104413
			
			
			
			Methode Delft is toch een tunnel naast het bestaande spoor bouwen, die tunnel dan in dienst nemen en vervolgens op de plek van het oude hoogspoor nog een tunnel bouwen? Dat is in ieder geval de methode die in Best is gehanteerd.quote:Op maandag 18 november 2013 23:13 schreef b2py het volgende:
Methode Delft is een stuk haalbaarder. Nadeel is wel dat je direct aan de nieuwe tunnelwet vast zit, en die is niet mals.
			
			
			
			Spontane actiequote:Op maandag 18 november 2013 22:16 schreef b2py het volgende:
Iemand begint hier steeds over core-business?
http://www.destentor.nl/r(...)-2844-euro-1.4104413
			
			
			
			
			
			
			
			Ik ben niet thuis in de tunnelbouw dus... Leg eens uit?quote:Op maandag 18 november 2013 23:13 schreef b2py het volgende:
Methode Delft is een stuk haalbaarder. Nadeel is wel dat je direct aan de nieuwe tunnelwet vast zit, en die is niet mals.
			
			
			
			Tsja. What else is new.quote:Op maandag 18 november 2013 23:25 schreef DriekOplopers het volgende:
Beschamende vertoning in Perscentrum Nieuwspoort. NS weigert relevante gegevens te delen. Ook wat fabeltjes ontkracht.
http://frontpage.fok.nl/c(...)-geheim-genaaid.html
			
			
			
			Voor een tunnel van 250m of langer moet je tegenwoordig bizarre veiligheidssystemen aanleggen (van het niveau Mont Blanc tunnel). Heb het er wel eens met een kenner over gehad, het is totaal over de top. Volgens hem lachen de Zwitsers ons ook uit vanwege de onzinmaatregelen, als ze dat daar zouden doen zouden ze nergens heenkunnen omdat er geen tunnels liggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de tunnelbouw dus... Leg eens uit?
			
			
			
			
			
			
			
			Wat Panthera zegt. Soms te hoge eisen voor ons kikkerlandje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in de tunnelbouw dus... Leg eens uit?
			
			
			
			Oui.quote:Op maandag 18 november 2013 23:20 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Methode Delft is toch een tunnel naast het bestaande spoor bouwen, die tunnel dan in dienst nemen en vervolgens op de plek van het oude hoogspoor nog een tunnel bouwen? Dat is in ieder geval de methode die in Best is gehanteerd.
			
			
			
			Klopt, alleen is een tunnel in de definitie van deze wet:quote:Op dinsdag 19 november 2013 02:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Voor een tunnel van 250m of langer moet je tegenwoordig bizarre veiligheidssystemen aanleggen (van het niveau Mont Blanc tunnel). Heb het er wel eens met een kenner over gehad, het is totaal over de top. Volgens hem lachen de Zwitsers ons ook uit vanwege de onzinmaatregelen, als ze dat daar zouden doen zouden ze nergens heenkunnen omdat er geen tunnels liggen.
In ieder geval, het gevolg is dat dat eigenlijk een stopteken is voor dat soort projecten. Voor de reconstructie van de A/N31 bij Harlingen hebben ze er wat op gevonden, de tunnel daar wordt 249m lang.
Ja, de Staat zorgt goed voor ons en houdt ons veilig.
			
			
			
			
			
			
			
			Bij de A/N31 is het niet meer dan terecht dat ze het zo doen. Qua verkeersintensiteit is deze weg op het randje wat betreft een verdubbeling, maar vanwege de veiligheid moet het wel doorgaan, maar dan wel tegen zo laag mogelijke kostenquote:Op dinsdag 19 november 2013 02:29 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Voor een tunnel van 250m of langer moet je tegenwoordig bizarre veiligheidssystemen aanleggen (van het niveau Mont Blanc tunnel). Heb het er wel eens met een kenner over gehad, het is totaal over de top. Volgens hem lachen de Zwitsers ons ook uit vanwege de onzinmaatregelen, als ze dat daar zouden doen zouden ze nergens heenkunnen omdat er geen tunnels liggen.
In ieder geval, het gevolg is dat dat eigenlijk een stopteken is voor dat soort projecten. Voor de reconstructie van de A/N31 bij Harlingen hebben ze er wat op gevonden, de tunnel daar wordt 249m lang.
Ja, de Staat zorgt goed voor ons en houdt ons veilig.
			
			
			
			Geen idee. Misschien dat je wat kan zien aan de AV?quote:Op dinsdag 19 november 2013 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
helemaal of alleen een perronfase?
			
			
			
			zie alleen dat de trein naar Zandvoort uitvalt, verder nog niets bijzonders gezienquote:Op dinsdag 19 november 2013 10:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien dat je wat kan zien aan de AV?
			
			
			
			| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |