Misschien mocht je gewoon lekker direct gaan roestrijdenquote:Op maandag 18 november 2013 20:48 schreef Viezze het volgende:
Gisteren maakten ze het helemaal leuk. Kwam vanaf Den Bosch met de IC naar Maastricht (eerste die weer reed na de aanrijding volgens mij). Trein werd op een of andere manier al opgehouden en liep wat vertraging, en vlak na Boxtel werden we nog even een paar wissels doorgestuurd zodat we op het linkerspoor terecht kwamen, en uiteraard weer terug.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Jawel. Maar haal jij de daarvoor benodigde flappen ergens vandaan?quote:Op maandag 18 november 2013 20:53 schreef James1988 het volgende:
Een extra fly-over of dive-under bij Boxtel zou handig zijn.
			
			
			
			Voor PHS wordt een paar miljard uitgetrokken, als de overheid PHS wil doorzetten zal dat kunstwerk er wel moeten komen.quote:Op maandag 18 november 2013 21:02 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Jawel. Maar haal jij de daarvoor benodigde flappen ergens vandaan?
			
			
			
			¤200 mio ben je klaar..quote:Op maandag 18 november 2013 21:02 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Jawel. Maar haal jij de daarvoor benodigde flappen ergens vandaan?
			
			
			
			Je hebt gelijk, ik zat iets te hoogquote:Op maandag 18 november 2013 21:17 schreef moddermonster het volgende:
Das wel heel duur, de spoortunnel verderop is voor minder dan het dubbele gebouwd
			
			
			
			
			
			
			
			Niet gehadquote:Op maandag 18 november 2013 21:30 schreef b2py het volgende:
Geachte heer xxxxxxxxxx,
Graag nodigen we u, als lid van het NSPanel, uit om mee te werken aan een onderzoek over de dienstregeling van NS.
Het onderzoek wordt in opdracht van NS uitgevoerd door onafhankelijk marktonderzoekbureau Arachnea. Deelname is anoniem. U kunt de vragenlijst starten door op onderstaande link te klikken:
Invullen duurt ongeveer 10 minuten.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Vriendelijke groet,
Sandra Nijenstein
Projectleider Marktonderzoek NS
			
			
			
			7heuvelenloop in Nijmegen gisteren. Niet zo gek dus dat NS langere treinen richting Nijmegen laat rijden aangezien ze zelfs speciale elk station in Nederland naar Nijmegen dagretours uitgaven.quote:Op maandag 18 november 2013 17:56 schreef greavy het volgende:
Beetje jammer dat het steeds vaker voorkomt, te korte treinen in de spits. Zelfs op zondagochtend kan NSR het niet op orde krijgen.
Rijden ze tussen Alkmaar en Nijmegen met 10 bakken ICM (IC 3000 Den Helder - Nijmegen werd via Haarlem omgeleid, en in Alkmaar een viertje of zesje bijgeplaatst en afgetrapt om Alkmaar-Nijmegen met 10 bakken te rijden), gevalletje kanon afschieten en niemand raken. Later op de dag reden er voornamelijk losse zesjes. Maar de IC Rotterdam - Leeuwarden moest het met een magere ICM3 of ICM4 doen. Te Rotterdam Centraal was de trein al rampensvol om 8:35 bij vertrek -.-
			
			
			
			
			
			
			
			zal ook wel aan het tijdstip liggen. Ik zat in een IC die 10:35 vertrok uit Rotterdam met 6bakken icm en die zat goed vol met lopers maar niet zo erg dat men in de gangpaden stond. Op Utrecht CS het perron richting Nijmegen niet gezien maar die 10 bakken die ik binnen zag komen richting Nijmegen was echt geen overbodige luxe.quote:Op maandag 18 november 2013 21:43 schreef Viezze het volgende:
Werd inderdaad nog omgeroepen op het station, maar ik vond het niet zo heel druk in de trein (VIRM 6), ook niet na Nijmegen
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Zie ook http://www.plan42vught.com/quote:Op maandag 18 november 2013 19:17 schreef b2py het volgende:
Vught doet onderzoek naar verdiept spoor en krijgt groen licht van provincie: http://www.bd.nl/regio/de(...)iept-spoor-1.4104245
			
			
			
			Ja, wat niet?quote:Op maandag 18 november 2013 20:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het ontstickeren gebeurt enigszins willekeurig,
			
			
			
			Hmm grappig, Sloe overbelast voor wat betreft opstelcapaciteit voor locomotieven met elektrische tractie. Zo lang is dat nog niet elektrisch, is dat daar zo'n succes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |