quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
ben ik maar zo kort mod geweest? op op STA nog korter, maar dat was vooral zodat er Frysk gesproken kon worden in de Friese topicsquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef Anne het volgende:
Ik heb je ingehaald Alex.
http://fok.zevkiselim.nl/crew/?forum=PTA
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
GVD... Hij is Terminaal
Drijfstang lager eruit en waarschijnlijk ook krukas..
BOEHOEEEEEEEE
quote:
Nieuw krukasje en nieuwe drijfstangetjes er in knutselen ?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
GVD... Hij is Terminaal
Drijfstang lager eruit en waarschijnlijk ook krukas..
BOEHOEEEEEEEE
jij ookquote:
Jongen, kijk wat voor BMW.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef Alfisti het volgende:
Een BMW OP..........![]()
goed.......
dus.......
nou ja,....
weekend enzo
yeahquote:
Gogogadget arms!quote:
quote:
Het lijkt wel een Amerikaanquote:Motorinhoud: 4.988 cc
Aantal cilinders: 12
Vermogen: 215 kW (292 PK)
Dan zet je 'm in zijn achteruit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:41 schreef Paladijn het volgende:
Enige nadeel bij de Saab is dat de aandrijving aan de verkeerde kant zit.
Daar heeft Saab maar 1 versnelling ingebouwdquote:
Met een beroerde overbrenging...quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar heeft Saab maar 1 versnelling ingebouwd
nee magneet met verzamelbakquote:
Toerental doet ook mee. Veel koppel bij een laag RPM rijdt lekker. Zeker met een lange (maar bijpassende) overbrenging.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:20 schreef Paladijn het volgende:
Die 70Nm extra heb je inderdaad hard nodig om de extra 350kg naar de benzinepomp te krijgen
opgelost.quote:Op zondag 17 november 2013 02:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toerental doet ook mee. Veel koppel bij een laag RPM rijdt lekker. Zeker met een lange (maar bijpassende) overbrenging.
ta-ta-ta-taxi!quote:
Ik heb ooit nog een kerel geholpen een stuk van zijn bumper af te zagen omdat ie tegen een band aan liep en hij nog naar Turkije moest met dat ding.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog een kerel geholpen een stuk van zijn bumper af te zagen omdat ie tegen een band aan liep en hij nog naar Turkije moest met dat ding.
Oh ja, ik moet nog winterbanden voor de burgerbak regelen.quote:Op zondag 17 november 2013 11:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo maar eens even kijken of ik de winterbandjes onder de saaB gefrot krijg, de APK zit er ondertussen weer een jaar op
www.marktplaats.nlquote:Op zondag 17 november 2013 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog winterbanden voor de burgerbak regelen.Zit nu LM onder, maar ik heb eigenlijk geen zin om ieder jaar die velgen te mangelen met andere banden. Iemand tips voor winterbanden met stalen velgen?
Ja doe er je voordeel meequote:
5 euro ofzo toch?quote:Op zondag 17 november 2013 11:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zeker nu je ook voor het verkopen van velgen en banden moet betalen
'we'? Je wilt een meet plannen?quote:Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Gaan we vandaag nog wat doen gezien het droge en koele weer?
Of is het allemaal wat lummelen op FOK! of boswandelingen e.d. maken.
Zo even naar de Decathlon voor wat warme hardloopkledingquote:Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Gaan we vandaag nog wat doen gezien het droge en koele weer?
Of is het allemaal wat lummelen op FOK! of boswandelingen e.d. maken.
Toch vreemd dat dat niet echt van de grond komt, men blijft toch bij MP hangen ook al kosten steeds meer rubrieken geld.quote:Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik voorzie een grote toekomst voor Speurders.nl
quote:
Ohja kloptquote:Op zondag 17 november 2013 11:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zeker nu je ook voor het verkopen van velgen en banden moet betalen
Ik snap dat ook niet hoor, MP heeft al jaren een slechte naam als het gaat om verkopen; funbieders, kopers die niet op komen dagen, oplichters; you name it, en tegenwoordig moet je voor steeds meer dingen gaan betalen, terwijl je er eigenlijk geen hol voor terug krijgt aan bijvoorbeeld kopers- of verkopers bescherming zoals Iebee dat bijvoorbeeld al jarenlang heeft..quote:Op zondag 17 november 2013 11:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zo even naar de Decathlon voor wat warme hardloopkleding
[..]
Toch vreemd dat dat niet echt van de grond komt, men blijft toch bij MP hangen ook al kosten steeds meer rubrieken geld.
Tis frisjes buut'n, ik heb al een paar weken zin om een stukkie te gaan rijden op de CB, maar van de week lag er 's ochtends ineens een dikke laag van die wit/roze korreltjes op de oprit van de snelweg hier, dus ik durf niet zo eigenlijkquote:Op zondag 17 november 2013 11:36 schreef Iwanius het volgende:
[..]nee hoor. Gewoon " we" als in iedereen in PTA.
Haal gewoon een goedkoop 2e hands setje waarvan de banden op zijn en vervang die door fatsoenijkequote:Op zondag 17 november 2013 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet nog winterbanden voor de burgerbak regelen.Zit nu LM onder, maar ik heb eigenlijk geen zin om ieder jaar die velgen te mangelen met andere banden. Iemand tips voor winterbanden met stalen velgen?
Ik deel uw meningquote:Op zondag 17 november 2013 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor, MP heeft al jaren een slechte naam als het gaat om verkopen; funbieders, kopers die niet op komen dagen, oplichters; you name it, en tegenwoordig moet je voor steeds meer dingen gaan betalen, terwijl je er eigenlijk geen hol voor terug krijgt aan bijvoorbeeld kopers- of verkopers bescherming zoals Iebee dat bijvoorbeeld al jarenlang heeft..
Ik denk dat ze zich een beetje koning voelen omdat MP, maar dat ze zich niet realiseren dat ze steeds een stapje dichter richting afgrond gaan.
Pak je de Alp. Hihi, doei.quote:Op zondag 17 november 2013 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis frisjes buut'n, ik heb al een paar weken zin om een stukkie te gaan rijden op de CB, maar van de week lag er 's ochtends ineens een dikke laag van die wit/roze korreltjes op de oprit van de snelweg hier, dus ik durf niet zo eigenlijk
Lange pijp op je sleutel?quote:Op zondag 17 november 2013 11:57 schreef Paladijn het volgende:
Banden vervangen mislukt trouwens, krijg de bouten niet los
v.d. week maar even langs de dealer rijden zodat ze ze wat losser draaien.
Zondag klusdag, omdat ik er andere dagen nooit zin in hebquote:
Ik heb natuurlijk wel geschiedenis en IT gestudeerd, dan doe je niet veel meer met je vingers dan bladzijden omslaan, code kloppen op een toestenbord en af en toe iets in/uit elkaar schroevenquote:Op zondag 17 november 2013 12:03 schreef daNpy het volgende:
Ik heb zo'n 1,5m pijp staan voor dat soort gevallen.
Ook de Alp hoeft geen pekelshit op te lopen, en dan moet ik hem eerst weer helemaal omhoog schroeven, anders is het net of ik op een driewielertje rijdquote:
Dat kruisje is natuurlijk een kutexcuus, paar tikkies met de hamer en dat kruisje zit al een stuk dieperderder... goeie kruissleutel wil ook wel helpen, moet je niet zo'n opvouwding van de Gamma hebben natuurlijk, maar een ekte ekte, van vroegah, toen ze die dingen nog van ijzer maakten.quote:Op zondag 17 november 2013 12:03 schreef Paladijn het volgende:
Lange passende pijp heb ik niet voorhanden.. er zit een bij, maar daar zit een plastic kruisje ingefrot waardoor de sleutel er maar 2-3cm in pastBij de vorige pastte dat wel
Ik heb er ook wel eens eentje de pestpokke gescholden, was niet eens bij de kwikshit trouwens. "Ja maar meneer, die luchtsleutels zijn allemaal afgesteld"quote:Op zondag 17 november 2013 12:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lange pijp op je sleutel?
Irritant is dat als zo'n Kwikshit kneus je wielen met 250Nm vast draait, daarom ga ik nooit meer naar een garage voor banden/wielen wissel
Jah, of in plaats van met 65(ik roep maar wat)Kn op 145Kn, met als gevolg dat bouten afbreken bij temperatuurswisselingen. Zeker met alu wielen is dat niet echt geweldig.quote:Op zondag 17 november 2013 12:58 schreef densmee het volgende:
Mijn suzuki een paar jaar geleden ook wintersloffen gegeven, waren toen overal uitverkocht behalve bij een of andere vage garage in Eindhoven, turk legde ook de velgen er weer op en met een luchtsleutel weer vast gerammeld pakte hij nog een moment sleutel erbij hij zit dat ding erop en hij klikte al direct dus ze zaten minimaal vast genoeg
Dat is het probleem, je krijgt ze met geen mogelijkheid meer los terwijl ze maar met 110-120Nm hoeven.quote:Op zondag 17 november 2013 12:58 schreef densmee het volgende:
Mijn suzuki een paar jaar geleden ook wintersloffen gegeven, waren toen overal uitverkocht behalve bij een of andere vage garage in Eindhoven, turk legde ook de velgen er weer op en met een luchtsleutel weer vast gerammeld pakte hij nog een moment sleutel erbij hij zit dat ding erop en hij klikte al direct dus ze zaten minimaal vast genoeg
Aardig aan de prijs, 17" ofzo?quote:Op zondag 17 november 2013 13:11 schreef Duvel het volgende:
Hm, bij autobandenmarkt.nl 654 euro voor vier banden (Continental) + velgen...
Vreemd, voor mijn runflats in dezelfde maat was ik minder kwijt.quote:
Reken 5 tientjes per stuk voor de steelies gemonteerd en gebalanceerd en idd inclusief verzenden, valt dan toch wel mee?quote:
http://www.steekmaat.nl/quote:Op zondag 17 november 2013 13:20 schreef Duvel het volgende:
Hoe de fuk weet ik nog weer wat de ET waarde is van mij auto.
/noob
Oh crap met velgen had ik overheen gelezen. Dan is het idd niet duur!quote:Op zondag 17 november 2013 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Reken 5 tientjes per stuk voor de steelies gemonteerd en gebalanceerd en idd inclusief verzenden, valt dan toch wel mee?
http://www.steekmaat.nl/quote:Op zondag 17 november 2013 13:20 schreef Duvel het volgende:
Hoe de fuk weet ik nog weer wat de ET waarde is van mij auto.
/noob
quote:
Bedankt!quote:Op zondag 17 november 2013 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
http://www.steekmaat.nl/
Ruk, daNpje was eerder![]()
![]()
Niet nodig bij steelies.. gewoon vast = vastquote:Op zondag 17 november 2013 13:31 schreef Duvel het volgende:
Ha mooi, Fugro zit om de hoek. Dan alleen nog een momentsleutel, detail.
quote:Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
Speurders.nl is nog steeds een beetje het debiele broertje. De site is totaal niet gebruiksvriendelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 11:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Toch vreemd dat dat niet echt van de grond komt, men blijft toch bij MP hangen ook al kosten steeds meer rubrieken geld.
Oh ja, die ken ik.quote:Op zondag 17 november 2013 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En anders effe naar mijn favo toolshop in kaasdorp op de Zeugstraat
Het ziet er nog steeds niet uit eerlijk gezegdquote:Op zondag 17 november 2013 14:01 schreef .Neovo. het volgende:
Ik nam net een kijkje op speurders.nl (maanden niet gedaan), ik vind de site nu wel iets beter dan eerst door die facelift.
Ik zei ook "iets"quote:Op zondag 17 november 2013 15:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het ziet er nog steeds niet uit eerlijk gezegd
Het niveau van de advertenties ook
En zou Dingest binnenkort langskomen voor deze barnfind?
Is misschien ook wat voor de maffe fries als aanvulling op de verzameling langlopende projectenquote:Op zondag 17 november 2013 15:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vind het een wéreldtent, ga er maar eens naar toe, en neem niet teveel geld meequote:Op zondag 17 november 2013 15:25 schreef Duvel het volgende:
Ah, ze hebben daar ook door dat mensen zelf hun banden wisselen.
autoscout 24quote:Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ook idd, goeie site, alleen is dat meer voor gemotoriseerd spul; op Speurders hebben ze ook wollen onderbroekenquote:
Meh, lijkt mij wel grappig om eens zo'n ding te bekijken puur om de staat ervan te bestuderen, maar als er geld in een 96 gestoken moet worden is het in (het plaatwerk/de carrosserie van) de mijne.quote:Op zondag 17 november 2013 15:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.quote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het een wéreldtent, ga er maar eens naar toe, en neem niet teveel geld mee![]()
Ik kocht er een keertje iets wat een beetje incourant was om mee te lopen, en omdat je er niet dichtbij kunt komen met de auto, liep er toen gewoon iemand met een steekwagentje mee naar Klein Amerika, surrevis van de zaak
Het beschimmelde stuur schreeuwt "stay away"...quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Meh, lijkt mij wel grappig om eens zo'n ding te bekijken puur om de staat ervan te bestuderen, maar als er geld in een 96 gestoken moet worden is het in (het plaatwerk/de carrosserie van) de mijne.
Klein Amerika is je vriend, of je moet natuurlijk de foefjes en straatjes een beetje kennenquote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.Da's het lastige met Gd-centrum: je komt nergens met de auto.
K.A. is recent ook opgeknapt, maar als je met kind naar de stad gaat, is Nieuwe Markt handiger (wel vaak vol/druk).quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Klein Amerika is je vriend, of je moet natuurlijk de foefjes en straatjes een beetje kennen
op autoscout hebben ze Duitse huurhuizenquote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook idd, goeie site, alleen is dat meer voor gemotoriseerd spul; op Speurders hebben ze ook wollen onderbroeken.
Beschimmeld stuur zegt imho weinig; die in mijn 96 is ook geregeld beschimmeld als hij voor een wat langere tijd - week of 6 - niet is gebruikt. Gordels en bekleding op bepaalde punten ook. Dat zijn huidresten die 'opgeruimd' worden, die veeg je er zo afquote:Op zondag 17 november 2013 16:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het beschimmelde stuur schreeuwt "stay away"...
Wij hebben ooit zo'n stinkende vouwwagen geleend van iemand...quote:Op zondag 17 november 2013 16:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
De Fiat 850 die ik destijds had was wel aan het rotten in de bekleding en vooral geluidsisolatie door lekkage, maar dat ruik je dan meteen wel...
Hier zaten de schimmelvlekken in de kussens. Nou ja, gelukkig regende het een groot deel van de vakantie, zodat het allemaal nog extra klam werd.quote:Op zondag 17 november 2013 16:58 schreef Dingest het volgende:
Vouwwagens en tenten - vooral katoen - kunnen ook gaan rotten als ze nat opgeborgen worden, daar word je idd ook niet vrolijk vanVan 'gewoon' opbergen kunnen ze ook flink meuren, maar daar helpt een dagje of 2 luchten al prima tegen.
Weet ik niet, ik was 10.quote:Op zondag 17 november 2013 18:15 schreef Paladijn het volgende:
Je moet een gegeven Schimmel natuurlijk ook niet in de mond kijken!
Maar heel gezond/fijn zal het niet geweest zijn... was huren geen optie?
quote:Op zondag 17 november 2013 18:15 schreef Paladijn het volgende:
Je moet een gegeven Schimmel natuurlijk ook niet in de mond kijken!
Drumbands en harmonieorkesten , harde muziek,en gillende kinderen, hem maakt het niets uit, zolang hij maar met zijn begeleider is. Hij is supermak, bokt en steigert niet, hij kent de kneepjes van het vak.quote:... was huren geen optie?
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een ...quote:
quote:
Krik onder het uiteinde van de sleutel zetten. Of, als je even goed beredeneert of het kan zonder dat je de bouten/moeren de verkeerde kant op draait, een lange sleutel op de moer/bout zetten en de auto even een metertje laten rijden. Maar dit zijn wel behoorlijk groffe oplossingen. Ik geef geen garantie dat alles heel blijft.quote:Op zondag 17 november 2013 11:57 schreef Paladijn het volgende:
Banden vervangen mislukt trouwens, krijg de bouten niet los
v.d. week maar even langs de dealer rijden zodat ze ze wat losser draaien.
En marktplaats kun je prima aankopen doen, je moet alleen wel rekening houden met de idioten. Niet meteen je telefoonnummer plaatsen, die pas na fatsoenlijk mailcontact geven en verder niet teveel tijd besteden aan de onzinEn natuurlijk niet op vage lokaties afspreken bij de overdracht
Ijzer is leuk voor in electromagneten en zo ...quote:Op zondag 17 november 2013 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kruisje is natuurlijk een kutexcuus, paar tikkies met de hamer en dat kruisje zit al een stuk dieperderder... goeie kruissleutel wil ook wel helpen, moet je niet zo'n opvouwding van de Gamma hebben natuurlijk, maar een ekte ekte, van vroegah, toen ze die dingen nog van ijzerstaal maakten.
Bij de Franse KwikFit heb ik ze zoiets ook wel eens laten doen. Maar ik was er op tijd bij: nog voor de luchtsleutel gepakt werd wees ik al op de momentsleutel (die overigens niet onder het stof lag).quote:Op zondag 17 november 2013 12:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens eentje de pestpokke gescholden, was niet eens bij de kwikshit trouwens. "Ja maar meneer, die luchtsleutels zijn allemaal afgesteld"Toen ik hem liet natrekken met de momentsleutel (die ze ergens diep onder het stof vandaan moesten halen) kon hij ze mooi allemaal weer loshalen en opnieuw aanzetten. met de hand.
Deze maffe fries neemt voorlopig geen projecten meer aan want hij begint te beseffen dat het overzicht zoek raaktquote:Op zondag 17 november 2013 15:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Is misschien ook wat voor de maffe fries als aanvulling op de verzameling langlopende projecten
Het ergste is dat ik jou in staat acht dergelijke acties uit te halenquote:Op zondag 17 november 2013 21:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Krik onder het uiteinde van de sleutel zetten. Of, als je even goed beredeneert of het kan zonder dat je de bouten/moeren de verkeerde kant op draait, een lange sleutel op de moer/bout zetten en de auto even een metertje laten rijden. Maar dit zijn wel behoorlijk groffe oplossingen. Ik geef geen garantie dat alles heel blijft.
Je gaat nu ineens niet verstandig doen he.......quote:Op zondag 17 november 2013 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Deze maffe fries neemt voorlopig geen projecten meer aan want hij begint te beseffen dat het overzicht zoek raakt
Nou ... ineens ... Ik denk het al een paar weken/maanden.quote:Op zondag 17 november 2013 21:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je gaat nu ineens niet verstandig doen he.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |