Ja. Het beste is om bij dat soort vragen er omheen te lullen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef zoem het volgende:
Tja, nu backfiret de uitspraak van Hans, voorspelbaar
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Interv het volgende:
Waarom die seksistische plaatjes in op?
"Dat maakt niet uit met iedereen zou ik dat graag willen "quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Het beste is om bij dat soort vragen er omheen te lullen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef SEMTEX het volgende:
Anders win je eens een proef, Zimrat.
DAT ASSquote:Op donderdag 14 november 2013 20:37 schreef Interv het volgende:
eenschquote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Interv het volgende:
Doe dan body van Geza er ook in ipv dit..
Die staat erin.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Interv het volgende:
'een strategische zet te gaan maken'quote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Redefine het volgende:
Ana gaat steeds meer als een kleuter klinken
Dat ook, maar het is vooral die toon.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
'een strategische zet te gaan maken'
Ga anders naar The Hobbit kijken.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:38 schreef Interv het volgende:
Lol, zoals?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kees gebruikt altijd van die niet toepasselijke bijvoeglijke voornaamwoorden.
Heeft Ana die ook eens.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:40 schreef captain_fantasy het volgende:
Schuimbekkende Kees is aanstaande.
BBQ.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:41 schreef SEMTEX het volgende:
Maar goed, het eten raakt op. Wie weet gaan mensen eens een toontje lager zingen
Er gebeurt ook weinig.quote:
Nee. Maar dat zie je vaak als de grootste spelers er uit zijn, dan moet de rest weer even de balans vinden tussen spel en het met elkaar omgaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:42 schreef rednailpolish het volgende:
Het is ook niet een heel spannende aflevering denk ik.
De vega die worstjes pijpt.quote:
Is dat ter compensatie voor alle mensen die te pas en te onpas na gebruiken als ze naar bedoelenquote:Op donderdag 14 november 2013 20:43 schreef Ace1 het volgende:
Bilnaad shot van Gerrie naar de commercials!
Deze screen vraag eigenlijk om een caption contestquote:Op donderdag 14 november 2013 20:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De vega die worstjes pijpt.
Na de reclame;
[ afbeelding ]
Autocorrectquote:Op donderdag 14 november 2013 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat ter compensatie voor alle mensen die te pas en te onpas na gebruiken als ze naar bedoelen
Kan gebeurenquote:
Deze is voor Sefquote:
Wat hebben ze gedaan?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef Redefine het volgende:
Zilveren Kruis denkt, laten we wat aan damage control doen.
Zij gaan de zorgverzekering duurder maken voor ouderen. Uiteindelijk bleken ze de enige of een van de weinigen te zijn, die dat plan hebben.quote:
Uithongeren en op een plankje laten staan!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:48 schreef Huppeltje het volgende:
Pppff domme meisjes, ze moeten ze weer eens wat meer proeven laten doen. Afbeulen die handel
Ah, ik ben net naar ze overgestaptquote:Op donderdag 14 november 2013 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zij gaan de zorgverzekering duurder maken voor ouderen. Uiteindelijk bleken ze de enige of een van de weinigen te zijn, die dat plan hebben.
Maar die was ook 8 kg aangekomen voor de expeditie..quote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef SEMTEX het volgende:
Zimra heeft ondanks een gebrek aan eten nog steeds zwembandjes.
Kijk je wel uit? Anders ligt ze daar zo beneden.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar hard doen.
Wat is dat voor gare fotoshop?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:53 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar hard doen.
Daar denk je op het eiland wel anders over.quote:
Of eruit gemonteerd eerst, kan ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha opeens hebben ze wele honger.![]()
He jullie moeten nu eten gaan zoeken,
Net een speelfilm
Ja, je kunt toch de hele dag vissen? Heb je vast wel meer. Of met zo'n groot net.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:55 schreef MichaelScott het volgende:
'Laten we zorgen dat we allemaal een visje hebben'
Eindstand: 1 vis_!!
Bij een bookmaker, zou je dan slechts 10.10 terug krijgen.quote:
Dat vind ik logisch, vieze stekelvissen en alles. Sowieso smerige dingen.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:54 schreef KneusTeun het volgende:
Echt robinson dat vissen, behalve dat ze nog niet eens zo'n beest durft vast te pakken
Wilde net zeggenquote:
quote:
Oké.. bedankt.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Zimra wint dus, dat hoor je aan de voorbesprekingen.
Reddingsbrigade my assquote:
Je moet hetzelfde doen voor een zwemdiploma, niets bijzonders.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Als je daaronder vast komt te zitten of je komt simpel weg niet optijd boven
Oh ik dacht dat het heel wat meter was waar ze onder door moesten zwemmen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je moet hetzelfde doen voor een zwemdiploma, niets bijzonders.
Ze heeft tot nu toe in elke proef geen reet laten zien.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef Revanches het volgende:
Mensen die haten op een topsporterJa, want judo en zwemmen is ook exact hetzelfde
Je mag er toch wel vanuit gaan dat zij wel een goede conditie heeft en kracht?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef Revanches het volgende:
Mensen die haten op een topsporterJa, want judo en zwemmen is ook exact hetzelfde
Nepsporter ben je danquote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef Revanches het volgende:
Dat betekent niet dat je snel kunt zwemmen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je mag er toch wel vanuit gaan dat zij wel een goede conditie heeft en kracht?
Beetje algemene lichamelijke conditie is teveel gevraagd schijnbaarquote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef Revanches het volgende:
Nee maar bij elke fysieke proef heeft zij het moeilijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je snel kunt zwemmen.
Dat maakt niet uit, als topsporter hoor je wel die conditie te hebben om dat het langst vol te houden. Maar zoals ik al zei, zie je veel vaker dat topsporters juist sneller last krijgen. Die hebben veel meer energie nodig om hun spieren te voeden.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef Revanches het volgende:
Kracht en conditie is ook wat anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar bij elke fysieke proef heeft zij het moeilijk.
Paar keer tweede geworden.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze heeft tot nu toe in elke proef geen reet laten zien.
Bij zwemmen en judo worden hele andere spieren gebruikt. Krachtsport vs een sport dat veel meer duurvermogen eist.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je mag er toch wel vanuit gaan dat zij wel een goede conditie heeft en kracht?
Ze verliest altijd, zegt gewoon iets.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als topsporter hoor je wel die conditie te hebben om dat het langst vol te houden. Maar zoals ik al zei, zie je veel vaker dat topsporters juist sneller last krijgen. Die hebben veel meer energie nodig om hun spieren te voeden.
Nee. Tenzij ze recent uit de kast is gekomen.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:05 schreef tralalala het volgende:
Geraldine zit er wel heel sletterig bij.
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
En Zimra mag gaan puzz....en Hans wint! Sorry Zimra, helaas toch te laat
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
En Zimra mag gaan puzz....en Hans wint! Sorry Zimra, helaas toch te laat
Hmmm ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Zimra wint dus, dat hoor je aan de voorbesprekingen.
En nog in natura betalen ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd naar winnaarseiland maar nooit zelf gewonnen
Ze is ook gewoon niet sterk.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd naar winnaarseiland maar nooit zelf gewonnen
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:08 schreef Marieke_w het volgende:
Je moet t Zimra wel meegeven: ze denkt iig niet negatief en blijft (nog) lachen :-)
ja is ook mijn eerste gedachte.quote:
Ik zou zo teleurgesteld zijnquote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik verwachte biefstuk, hamburgers en spareribs. Liggen er 2 vissen
Van de verkeerde kant.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Op een of andere manier is Hans heel irritant.
Het is inderdaad minder dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
Dat niet eensquote:
Nee joh, als vrouwen tegen elkaar zeggen "niet veel meer afvallen hoor", dan is dat een complimentquote:
Dan hou je helemaal geen borsten meer over zei ze er nog achteraanquote:Op donderdag 14 november 2013 21:11 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Nee joh, als vrouwen tegen elkaar zeggen "niet veel meer afvallen hoor", dan is dat een compliment
codetaal voor tettenquote:
Lijkt me een geintje, aangezien ze nog 10x meer heeft dan Annaquote:Op donderdag 14 november 2013 21:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan hou je helemaal geen borsten meer over zei ze er nog achteraan
Ja dat leek me ook hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 21:12 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Lijkt me een geintje, aangezien ze nog 10x meer heeft dan Anna
Ja, ik zou Hans eruit stemmen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:12 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel het verschil tussen mensen die tactisch denken en mensen die tactisch moeten denken. De dames denken totaal verkeerd.
anna heeft sowieso het lichaam van een 10 jarig jongetjequote:Op donderdag 14 november 2013 21:12 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Lijkt me een geintje, aangezien ze nog 10x meer heeft dan Anna
Dat wordt lastig.quote:
en wel meteen ja, die sneakt er maar doorheen.quote:
quote:
Wie snapt dat nou nietquote:Op donderdag 14 november 2013 21:13 schreef rubbereend het volgende:
Kees snapt het spelletje verdomde goed
Hans en Edith duidelijk niet.quote:
Nou en? Voor de overwinning nog wel en toen hadden ze de keuze al gemaakt om hem volgende week er pas uit te stemmen om 'vertrouwen te winnen' en nu Paulien. Terwijl die Paulien er sowieso wel uitgaat ooit en totaal niet sterk is. Ik had hem er sowieso meteen uit gestemd. Als tweede keuze had ik dan Kees eruit gestemd. Twee sterkste spelers.quote:
Nou en, dus het kan niet. En volgens mij wilde ze hem wel nu eruit stemmenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Interv het volgende:
[..]
Nou en? Voor de overwinning nog wel en toen hadden ze de keuze al gemaakt om hem volgende week er pas uit te stemmen om 'vertrouwen te winnen' en nu Paulien. Terwijl die Paulien er sowieso wel uitgaat ooit en totaal niet sterk is. Ik had hem er sowieso meteen uit gestemd. Als tweede keuze had ik dan Kees eruit gestemd. Twee sterkste spelers.
Ik vond het ook karigquote:Op donderdag 14 november 2013 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
En met Paulien hebben ze nu nog een extra stem. Want die krijg je toch wel mee.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Interv het volgende:
[..]
Nou en? Voor de overwinning nog wel en toen hadden ze de keuze al gemaakt om hem volgende week er pas uit te stemmen om 'vertrouwen te winnen' en nu Paulien. Terwijl die Paulien er sowieso wel uitgaat ooit en totaal niet sterk is. Ik had hem er sowieso meteen uit gestemd. Als tweede keuze had ik dan Kees eruit gestemd. Twee sterkste spelers.
twitter:zimrageurts twitterde op donderdag 14-11-2013 om 21:19:10wauw die kwam even hard aan.. beetje kinderachtig zulk soort roddelen #volwassen..dat ik meer ben dan mn tieten weet ik gelukkig zelf wel
reageer retweet
quote:Op donderdag 14 november 2013 21:21 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:zimrageurts twitterde op donderdag 14-11-2013 om 21:19:10wauw die kwam even hard aan.. beetje kinderachtig zulk soort roddelen #volwassen..dat ik meer ben dan mn tieten weet ik gelukkig zelf wel
reageer retweet
Huh, waar doelt ze op dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:21 schreef ZaZoe het volgende:
reageer retweet
reageer retweet
Ediths opmerking denk ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Huh, waar doelt ze op dan?
reageer retweet
Ik viel gewoon van mijn stoel, dat heb ik nooit gewetenquote:
Nou en? Blijft alsnog vast dat mijn eerste keuze naar hem was gegaan. En nee, ze willen Paulien eruitstemmen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou en, dus het kan niet. En volgens mij wilde ze hem wel nu eruit stemmen
Ja daar ben ik het wel mee eens, het kan me verder eigenlijk geen reet schelenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:26 schreef Interv het volgende:
[..]
Nou en? Blijft alsnog vast dat mijn eerste keuze naar hem was gegaan. En nee, ze willen Paulien eruitstemmen.
Nee ze willen paulien eruit toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom willen ze Zimra weg hebben en niet Paulien? Borstnijd?
ja he, ik dacht ook al iets te zienquote:
Klopt. Echt een domme zet dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
En met Paulien hebben ze nu nog een extra stem. Want die krijg je toch wel mee.
Net op winnaars eiland ineens niet meer, maar we zullen zien.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee ze willen paulien eruit toch?
Omdat ze geen reet uitvoert.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom willen ze Zimra weg hebben en niet Paulien? Borstnijd?
Ik wil je wel neuken hoor Zimra.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:21 schreef ZaZoe het volgende:
reageer retweet
Die ziet de vellen erbij hangen als ze in de spiegel kijkt.quote:
Jij vindt dat niet veel?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:31 schreef Karelnoord het volgende:
Nou jeetje jeetje 11 kilo boehoe bahaha waha.
Ik vind dat veel, zeker omdat het ook zoveel spiermassa is wat ze kwijt is. Dan moet je je echt slap voelen.quote:
Okéquote:Op donderdag 14 november 2013 21:32 schreef Interv het volgende:
[..]
Als ik dat heb dan ben ik overleden (letterlijk), dus dat is veel heur.
Iddquote:Op donderdag 14 november 2013 21:33 schreef Redefine het volgende:
Waarom gaan ze dan niet allemaal op die weegschaal?
Ja was wel benieuwd naar Kees. Iig het verschil dan.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:33 schreef Redefine het volgende:
Waarom gaan ze dan niet allemaal op die weegschaal?
Als bekend wordt dat Zimra 5 kilo is aangekomen zou dat de stemming beïnvloedenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:32 schreef RensAjacied het volgende:
Alleen Edith mocht zichzelf wegen?
Ja dat vindt elk normaal mens, zoals jij en ik. Maar degene die ik quote blijkbaar nietquote:Op donderdag 14 november 2013 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat veel, zeker omdat het ook zoveel spiermassa is wat ze kwijt is. Dan moet je je echt slap voelen.
Die slaat louter onzin uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Een proef met uithoudingsvermogen
Uithoudingsvermogen niet fysiek
'oh wacht ik bedoel doorzettingsvermogen'
Zimra is wel van de quotes ja
Ze bewijst keer op keer dat ze niet meer is dan haar borsten.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:33 schreef Ajacied7 het volgende:
Een proef met uithoudingsvermogen
Uithoudingsvermogen niet fysiek
'oh wacht ik bedoel doorzettingsvermogen'
Zimra is wel van de quotes ja
En ze kan ook makkelijk zeggen dat ze heeel goed is in puzzeltjes, want daar komt ze toch niet aan toe.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:33 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ze bewijst keer op keer dat ze niet meer is dan haar borsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |