Wie zou er zijn vreemdgegaan, en belangrijker, met wie is er vreemdgegaanquote:do 14 nov 2013, 17:45
Lange Frans en Danielle gaan scheiden
van onze redactie
AMSTERDAM -
Frans Frederiks, beter bekend als Lange Frans, en zijn vrouw Danielle van Aalderen maken een einde aan hun huwelijk.
Dat bevestigt Danielle aan De Telegraaf.
Het koppel laat in een persbericht weten dat ze in goed onderling overleg besloten hebben hun huwelijk te beëindigen. "Alle zaken, die met deze ingrijpende beslissling te maken hebben, worden in goed gezamenlijk overleg met elkaar geregeld, rekening houdend met ieders belangen en de belangen van de kinderen."
Lange Frans en Van Aalderen trouwden vijf jaar geleden. Het koppel heeft samen twee kinderen, een vijf-jarige zoon Willem en dochter Danie Damara Maria van twee.
Die spoort niet helemaalquote:Op donderdag 14 november 2013 19:37 schreef borisz het volgende:
Dat zullen we vanzelf zien als Danielle d'r pistool weer mee neemt.
Welnu, dit is zo'n koppel waarvan je het eigenlijk misschien al wel kon verwachten. Als Marco en Leontine uit elkaar gaan, zou ik pas echt verbaasd zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Nog een het is niet meer bij te houden. Who, s next?
Winston en renate, marco en leontien of yolanthe en wesley........
Bogarde gaat scheiden?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:43 schreef utrecht1970 het volgende:
Lange frans fan???quote:Op donderdag 14 november 2013 21:49 schreef flowerbox het volgende:
Waarom een heel eigen topic eigenlijk? Kan toch prima in sterren scheiden topic? *oprecht nieuwsgierig*
Marco en Leo leven al jaren sexloos samen, gok ikquote:Op donderdag 14 november 2013 20:43 schreef utrecht1970 het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marco en Leo leven al jaren sexloos samen, gok ikDie twee stralen alleen nog maar vriendschap uit. Maar scheiden zullen ze nooit...
Had gekund. Maar verwachtte hier redelijk wat reacties.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:49 schreef flowerbox het volgende:
Waarom een heel eigen topic eigenlijk? Kan toch prima in sterren scheiden topic? *oprecht nieuwsgierig*
(sorry twitterknop doet het even niet hier)quote:Danielle v Aalderen @DanielleDiane84 7 november Als ik nu zou twitteren wat ik weet hebben we morgen voorpagina nieuws en waarschijnlijk een van de grootste media rellen aller tijden.
Oh wat is ze ook een aandachtstrekker. Ze wilden toch met rust gelaten worden in deze periode?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
(sorry twitterknop doet het even niet hier)
1 van de grootste mediarellen? Dan is hij wil minstens vreemdgegaan met Sylvie ofzo..
Nou dat ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:23 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Oh wat is ze ook een aandachtstrekker. Ze wilden toch met rust gelaten worden in deze periode?
Lange Frans is stiekem homo en is vreemdgegaan met Gordon en Gerard. Tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
(sorry twitterknop doet het even niet hier)
1 van de grootste mediarellen? Dan is hij wil minstens vreemdgegaan met Sylvie ofzo..
Ja, maar die tweet is van 7 november, dus niet n.a.v. hun bericht van vandaag en kan theoretisch over van alles gaan. Al kan het natuurlijk ook prima dat het hier wel mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:23 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Oh wat is ze ook een aandachtstrekker. Ze wilden toch met rust gelaten worden in deze periode?
twitter:DanielleDiane84 twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 09:27:57Lieve mensen, ontzettend bedankt voor alle steun die jullie ons toewensen. Ook bedank ik de mensen die hier met respect mee omgaan. reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 09:30:16Toch best apart alleen dat sommige mensen totaal geen respect hebben en geen besef maar wel denken een oorzaak te weten en daar over praten. reageer retweet
Het zou verstandig zijn als ze nu er ook niks meer over zegt, maar ja...twitter:DanielleDiane84 twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 09:32:13Voor die mensen verwacht niet dat wij jullie te woord willen staan, wij hebben gevraagd om rust en respect niet om sensatie en leugens. Dank reageer retweet
Kan ook wel, maar omdat de scheidingsplannen al lang(er) speelden, dacht ik gewoon dat het er waarschijnlijk mee te maken had. Het moet natuurlijk ook een beetje smeuig blijven voor SHO.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:38 schreef piglet het volgende:
[..]
Ja, maar die tweet is van 7 november, dus niet n.a.v. hun bericht van vandaag en kan theoretisch over van alles gaan. Al kan het natuurlijk ook prima dat het hier wel mee te maken heeft.
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kan ook wel, maar omdat de scheidingsplannen al lang(er) speelden, dacht ik gewoon dat het er waarschijnlijk mee te maken had. Het moet natuurlijk ook een beetje smeuig blijven voor SHO.
Ah dan neem ik mijn quote terug, als de tweet niet van nu isquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:38 schreef piglet het volgende:
[..]
Ja, maar die tweet is van 7 november, dus niet n.a.v. hun bericht van vandaag en kan theoretisch over van alles gaan. Al kan het natuurlijk ook prima dat het hier wel mee te maken heeft.
.
Ja, haar enigszins borderline-achtige gedrag af en toe kan prima tot Gun-gate leiden, dacht ik ook al!quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:03 schreef piglet het volgende:
[..]
UiteraardMaar ik kreeg het idee dat mensen dachten dat ze dit vandaag had gezegd en het haar kwalijk namen dat ze sensatie zocht terwijl ze zei met rust gelaten te worden. En dat klopt (nog) niet
Maar het zou maar zo kunnen dat hier toch ook weer een gate uit voortvloeit. Het zou wel passen in het jaar van de supergates
Monique Smit en haar vriend zijn ook net uit elkaar toch? Door jouw opmerking zie ik ineens een verband.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien was ze ietwat minder borderliner geworden, mocht Frans niet zoveel trio's meerEn zwaaide hij elders met zijn paling.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Monique Smit en haar vriend zijn ook net uit elkaar toch? Door jouw opmerking zie ik ineens een verband.
Hadden we vorig jaar ook al niet een goeie start of was dat alleen van Stellemans en Ruudje of vergeet ik iets?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:03 schreef piglet het volgende:
Het zou wel passen in het jaar van de supergates
Nou, januari 2013 was natuurlijk de maand van fakegate.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden we vorig jaar ook al niet een goeie start of was dat alleen van Stellemans en Ruudje of vergeet ik iets?
We mogen inderdaad eigenlijk sinds 2012 al niet klagen qua gatesquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hadden we vorig jaar ook al niet een goeie start of was dat alleen van Stellemans en Ruudje of vergeet ik iets?
het zal eens nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:26 schreef Scorpie het volgende:
Ze mag wel bij mij uithuilen.
Too soon?
Fakegate meteen op nieuwjaarsdagquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is nog steeds dít jaarquote:
Gezellig hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:08 schreef Reismeis het volgende:
Ik had deze niet echt zien aankomen eigenlijk...Een tijdje terug zaten ze nog samen te keuvelen bij praatprogramma's over haar baarmoeder operatie.
Lekker de vuile was buiten hangenquote:Drankmisbruik
In 2010 ontdekte Daniëlle dat Frans meer en meer begon te drinken. 'Heel raar was dat niet, omdat hij zich dagelijks in het uitgaanswereldje begeeft. Hoe vaak kwam er niet tijdens een optreden iemand voorbij met een dienblad vol met 22 Bacardi cola. Zonder zich er bewust van te zijn, dronk hij steeds meer.' Later kwam ze er ook achter dat Frans cocaïne gebruikte.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Had dit echt niet verwacht.quote:Huwelijk Lange Frans kapot door drank en drugs
© TMG.nl Het huwelijk van Lange Frans (33) is verdronken in drank- en drugsgebruik. De rapper speelt nu open kaart: "Ik heb waarschijnlijk al meer kapot gemaakt dan dat ik ooit zal kunnen fiksen."
Met zijn vrouw Daniëlle (29) en hun kinderen Willem (5) en Danie (2) hoopte Frans de rest van zijn leven te delen. Door financiële en emotionele tegenslagen, ging het echter mis.
Inderdaad, en dan wel goed dat ze de kids uit die situatie haalt.quote:Op maandag 18 november 2013 07:50 schreef Pisces29 het volgende:
Doodzonde als dat de reden is... Ik vond het al gek, vond het een prima stel samen. Maar tegen het geweld van drank en drugs kan niemand op. En zeker met kleine kinderen erbij
Ik vind dat idd een moedige beslissing.quote:Op maandag 18 november 2013 08:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan wel goed dat ze de kids uit die situatie haalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 13:51:511. Ik wil niet langer doen alsof , ik ben geen bn'r ik ben Danielle en moeder van twee kinderen en ik kan ieder vertellen hoe verdrietig het reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 13:52:152. Is om met iemand te moeten leven die doet alsof alles goed gaat maar eigenlijk zwaar verslaafd is. Vooral voor de kinderen is dat heel reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 13:53:103. De financiële problemen, de stress die erbij komt kijken. Ik ben zo gelukkig met mijn twee kinderen zij zijn voor mij het aller aller reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 13:54:064. Belangrijkste! Het doet mij zoveel verdriet om iemand te horen huilen op de radio maar gewoon door blijft gaan met dezelfde fouten maken. reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 13:56:165. Voor zijn carrière moest alles weg gecijferd worden, ik was meer tijd en energie kwijt aan hem dan aan de kinderen, dat kan niet langer. reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 13:57:206. Niet huilen voor de buitenwereld en amper naar je kinderen omkijken en zielig doen. De kinderen zijn het slachtoffer in deze niet Frans! reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 14:00:237. Per dag krijg ik zoveel telefoontjes en emails of ik mijn verhaal wil doen, zelfs tegen betaling! Ik doe liever mijn eigen verhaal, hier. reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 14:02:048. Ik kan een boek schrijven, ik heb Frans heel wat keren de hand boven het hoofd gehouden, omwille van zijn carrière maar dat is nu klaar. reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 14:03:129. Een vader ben je wanneer je de verantwoording draagt, liefde geeft dat heeft NIETS met geld te maken! Kinderen hebben liefde nodig geen reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 14:03:5910. Schone schijn van een lachende vrolijke Frans op radio of tv maar kinderen die met verdiet thuis zitten en niet begrijpen wat papa doet. reageer retweet
twitter:DanielleDiane84 twitterde op zaterdag 23-11-2013 om 14:05:2211. Mensen mogen een eigen mening hebben, mogen het wel of niet slim vinden dat ik dit plaats maar ik ben ik en ik ben eerlijk. Dank! reageer retweet
Ze is blij voor Willem, Frans wordt niet genoemd hequote:Op zaterdag 23 november 2013 17:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
En haar laatste tweet is : Gelukkig zijn er ook hele leuke dingen, zoals dat 'Samen voor altijd' op nr 1 op iTunes staat! Willem heeft zijn eerste nr 1 hit te pakken.
Eerst je ex met de grond gelijk maken en daarna tweeten dat je zo blij voor m bent. Blij voor haarzelf ja; het levert weer geld op.
Vond het al een raar mens toen ze met een pistool richting baas b. ging, maar dit is ook weer een pareltje. De vader van je kinderen zo te kakken zetten.
Echt, wat een niveau weer.
Ik dacht dat Lange Frans in werkelijkheid Willem heette, maar hun zoontje heet zo. Stomquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze is blij voor Willem, Frans wordt niet genoemd he
Iemand hier een versie gehoord of gezien met lange Frans & zoon?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lange Frans in werkelijkheid Willem heette, maar hun zoontje heet zo. Stom![]()
![]()
Neemt niet weg dat ze die tweets beter had kunnen laten.
Ze had anders verwacht van een verslaafde?quote:Belangrijkste! Het doet mij zoveel verdriet om iemand te horen huilen op de radio maar gewoon door blijft gaan met dezelfde fouten maken.
En haar vader Daniel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
Danielle, dochtertje Danie, hoe heet oma dan? Diane? De tering
Dat had ze niet moeten doen op twitter je prive problemen zitten schrijvenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:38 schreef Copycat het volgende:
Vuile was!
Een boze ex maakt meer kapot dan coke goed kan maken.
Waarschijnlijk kreeg ze niet genoeg aandacht als ze had gewild.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had ze niet moeten doen op twitter je prive problemen zitten schrijvenHeeft een ander niks mee te maken en voor de kinderen zeker niet leuk dat ze nu op twitter gooit.
Ze is altijd een haai op Twitter geweest, dus ik had niet anders verwacht, echt niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jammer hoor. Ze had wel wat respect bij mij afgedwongen door haar beslissing om haar kinderen uit deze situatie te halen, maar deze tweets vind ik dan weer minder netjes. En deze openhartigheid haalt ook haar eerdere woorden een beetje onderuit, want je kunt verwachten dat media met dit soort berichten aan de haal gaan. Maar ja, ze zal wel veel hebben opgekropt de afgelopen jaren.
quote:Danielle v Aalderen @DanielleDiane84 13 nov
Ik sta soms echt perplex. Dat sommige mannen zich een vader noemen, onbegrijpelijk!
Nee, een moeder die de vader van haar kinderen te kakken zet. Dat trekt volle zalenquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
Deze ging dan ook vast over Frans:
[..]
Wat deed haar opa?quote:Op maandag 25 november 2013 16:18 schreef DS4 het volgende:
Wetende wat haar opa heeft uitgespookt zou het mij niet verbazen als ze heel berekenend is, maar het is iig goed dat ze haar kinderen uit deze situatie gehaald heeft...
Was benieuwd naar de uitkomst. Ze hebben geschikt.quote:Op maandag 25 november 2013 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier een verhaal over opa en Danielle F&F / Nachtmerrie na dood prijshengst
Oh, ik dacht dat hij Joden verraden had of zo.quote:Op maandag 25 november 2013 16:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier een verhaal over opa en Danielle F&F / Nachtmerrie na dood prijshengst
Dat vind ik niet zo relevant in dezen, al doel ik wel op iets anders dan dat akkefietje van v Grunsven cs.quote:
Nee, nou willen wij ook weten wat je bedoelt.quote:Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo relevant in dezen, al doel ik wel op iets anders dan dat akkefietje van v Grunsven cs.
Namen en daden willen we..quote:Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo relevant in dezen, al doel ik wel op iets anders dan dat akkefietje van v Grunsven cs.
Ah, wel even laten zien dat je inside information hebt, maar het dan laten bungelen boven onze hongerige SHO-muiltjes.quote:Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
waarom begin je er dan overquote:Op maandag 25 november 2013 17:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tipje van de sluier: onder meer fiscale fraude.quote:Op maandag 25 november 2013 17:45 schreef Copycat het volgende:
Ik kom wel iets tegen van een opa als bankrover. Maar dat is een filmpremière. Doe eens een tipje van de sluier, DS4!
Of ik stuur mijn opa op je af!
bron: frontpagequote:Daniëlle van Aalderen sluit niet helemaal uit dat het ooit nog goedkomt tussen haar en rapper Lange Frans. "Ik hoop natuurlijk van wel, want het is de vader van Willem en Danie", zei Van Aalderen tegen SBS-programma Show Vandaag. "We hebben ondanks drie stressvolle jaren ook mooie momenten met elkaar meegemaakt."
Anderhalve week geleden werd bekend dat Van Aalderen en Lange Frans, die in juni 2008 trouwden, gaan scheiden. De 33-jarige rapper zocht zijn toevlucht in drank en drugs nadat hij in een zakelijk conflict was beland met zijn ex-rapmaatje Baas B.
De breuk heeft volgens Van Aalderen verder niets te maken met eventuele slippertjes. "Er is geen ander in het spel geweest", zei ze in RTL Boulevard. Van Aalderen en Lange Frans hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze op het gebied van seks ruimdenkend zijn. "Ik had veel liever gehad dat hij bij wijze van spreken was vreemdgegaan. Dat is niet zo verslavend als alcohol en drugs."
Van Aalderen zou het liefst zien dat de rapper zich drie maanden terugtrekt om aan zichzelf te werken. "Het is nu het beste om zo veel mogelijk afstand te creëren."
quote:Op maandag 25 november 2013 18:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tipje van de sluier: onder meer fiscale fraude.
Bizar eerst hem met de groot gelijkmaken via twitter en nu hopen dat het goedkomt...... ik snap het niet meerquote:
Aha, zie daar! Steeds meer informatie!quote:Op maandag 25 november 2013 20:29 schreef DS4 het volgende:
Sjacheraars...? Het ging om vele miljoenen! Als je het doet moet je het goed doen...
Logica moet je bij dit soort volksidioten ook niet zoeken.quote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Bizar eerst hem met de groot gelijkmaken via twitter en nu hopen dat het goedkomt...... ik snap het niet meer
Fraudes waar ik wat vanaf weet gaan eigenlijk altijd over veel geld...quote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Aha, zie daar! Steeds meer informatie!
Maar hij is ermee weg gekomen kennelijk?quote:Op maandag 25 november 2013 20:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Fraudes waar ik wat vanaf weet gaan eigenlijk altijd over veel geld...
Of de Kardashians met hun K's.quote:Op maandag 25 november 2013 21:12 schreef tjoptjop het volgende:
Diane, Danielle, Danie
Past mooi in het rijtje van de Sneijdertjes met hun ey's
Met een deel van zijn fratsen wel, maar hij heeft ook wel een draai om zijn oren gehad. Maar het was destijds wel een zaak met landelijke bekendheid, alleen was een van de medeverdachten veel bekender waardoor zijn naam er een beetje buiten bleef (terwijl die bekende medeverdachte juist een kunstje was geflikt door hem). Zijn kleindochter was toen nog onbekend...quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar hij is ermee weg gekomen kennelijk?
Jemig, lekker stel.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met een deel van zijn fratsen wel, maar hij heeft ook wel een draai om zijn oren gehad. Maar het was destijds wel een zaak met landelijke bekendheid, alleen was een van de medeverdachten veel bekender waardoor zijn naam er een beetje buiten bleef (terwijl die bekende medeverdachte juist een kunstje was geflikt door hem). Zijn kleindochter was toen nog onbekend...
Ze passen wel erg goed bij elkaarquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jemig, lekker stel.
Dan zal hij in de paardenkwestie ook wel niet helemaal zuiver zijn geweest.
Zat Danielle, toen ze met het pistool op pad ging, trouwens niet met ma in de auto? Fijne ouders zo bij elkaar. Knap dat ze dan toch zo kritisch kan zijn op haar eigen man.
Het stond gewoon in de papieren Telegraaf (en andere kranten, maar de Telegraaf heeft er veel over bericht) Je weet hoop ik dat er ook een tijd was dat niet alles op het internet verscheen? Dat is niet eens zo heel lang geleden...quote:
Toen dat hele Anky-verhaal speelde werd dat uitgebreid besproken op Bokt, het paardenforum. (doh)quote:Op maandag 25 november 2013 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij Joden verraden had of zo.![]()
Maar Anky het leven zuurmaken is ook een no go natuurlijk.Het is kennelijk wel een familie die ervan uitgaat haar zin te krijgen, of desnoods te halen.
In een huwelijk is het geven en nemen en ik zou er niet aan moeten denken om ooit een vriendin of vrouw te krijgen die van het type huppeltut is. Je weet wel die het liefst de hele dag Sex & City naspelen en achter een glaasje wijn zitten te klessebessen over niets maar dan ook niets zinvols en hun kind als accessoire beschouwen en zich aangevallen voelen als je daar wat van zegt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig, lekker stel.
Dan zal hij in de paardenkwestie ook wel niet helemaal zuiver zijn geweest.
Zat Danielle, toen ze met het pistool op pad ging, trouwens niet met ma in de auto? Fijne ouders zo bij elkaar. Knap dat ze dan toch zo kritisch kan zijn op haar eigen man.
Talentloos is hij niet natuurlijk. Lange Frans heeft best wel talent, alleen is hij gegaan voor pegels (dat is hem niet kwalijk te nemen) en daarbij horende flauwe "rap"liedjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:06 schreef HPLC het volgende:
Hier past maar één woord bij: Ole
Raar wijf bij een rare talentloze rapper. Zou goed moeten gaan in theorie, maar blijkbaar niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |