Wat nou lekken. Het is mijn eigen tekst. ZONDER link ook nog.quote:
Een paar gekeken net! Kan me niet herinneren dat ik ze ooit eerder had gezien?quote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand deze filmpjes toevallig al gezien? (allerlei RTL5 voorbeschouwingen uit 1994 en 1995.
Ik krijg spontaan heimwee als ik dit terug zie.
Niet alleen de voorbeschouwing, maar ook gewoon de coureurs, de auto's, het spektakel.. zucht!
http://www.youtube.com/pl(...)4CcVCyVFZhZ7YK98PS_h
LOLquote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Een paar gekeken net! Kan me niet herinneren dat ik ze ooit eerder had gezien?
Wel heel gaaf om terug te zien, maar wat is alles veranderd zeg!
Dat was nog voor Ruud ter Weijden volgens mij.quote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand deze filmpjes toevallig al gezien? (allerlei RTL5 voorbeschouwingen uit 1994 en 1995.
Ik krijg spontaan heimwee als ik dit terug zie.
Niet alleen de voorbeschouwing, maar ook gewoon de coureurs, de auto's, het spektakel.. zucht!
http://www.youtube.com/pl(...)4CcVCyVFZhZ7YK98PS_h
Absoluut, dat was rond rond 2000/2003 periode volgens mij.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was nog voor Ruud ter Weijden volgens mij.
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 11:28:49F1 2014. Bring it on. Vanaf 1dec trouwens op Sport1 de hele winter portretten en iv;s met oude helden als oa Hakkinen, Stewart, Fittipaldi reageer retweet
Ow dat is natuurlijk om te voorkomen dat mensen hun abbo opzeggen gedurende de winterquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef Tarado het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 11:28:49F1 2014. Bring it on. Vanaf 1dec trouwens op Sport1 de hele winter portretten en iv;s met oude helden als oa Hakkinen, Stewart, Fittipaldi reageer retweet
Helemaal mee eens! Ook steeds als een coureur een foutje maakt honderd keer roepen hoe dom die eigenlijk wel niet is en zo (en dan blijkt het achteraf een technisch mankement te zijn geweest). Precies ja, een losgeslagen fan in plaats van een objectieve verslaggever. Zal wel mee moeten zakken met het RTL en SBS niveau of zo....quote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mij is de laatste pakweg tien jaar op gaan vallen dat Mol z'n manier van verslag geven is veranderd, in fragmenten van 15-20 jaar geleden hoor ik vaker een andere, objectievere Mol.
Zijn laatste jaren vond ik hem meer overkomen als een los geslagen fan in plaats van een objectieve verslaggever. Om de zin gebruik makend van zelfverzonnen woorden ("DOE DAT DAN NIET KOEKIE") of raar taalgebruik ("Poepstart"- "Kneiterhard") en in toenemende mate scheldwoorden (Je kan als commentator echt geen FUCK lopen roepen op tv).
Haal dat eruit en Mol heeft voldoende kennis en talent om verslag te geven van een Grand Prix.
De BBC kijkt nog wel wat verder dan hun eigen coureurs gelukkig, bij RTL komen ze al helemaal niet verder dan Vettel, Nico & Nico en Zjoetiel.quote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Geralt het volgende:
Donderstraal een eind op. Als je elke race wilt horen hoe geweldig Button en Lewis en di Resta wel niet zijn dan kijk je maar naar de BBC ofzo.
Vind ik inderdaad ook wel meevallen, alleen als ze winnen komt de kwijl je tv uit maar daar hebben we de laatste tijd weinig last vanquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De BBC kijkt nog wel wat verder dan hun eigen coureurs gelukkig, bij RTL komen ze al helemaal niet verder dan Vettel, Nico & Nico en Zjoetiel.
ik heb mijn abbo 2 november al opgezegd. Bij ziggo zit 1 maand opzegtermijn in. Dus vanaf 2 december heb ik geen sport1 meer.... tot aan Melbourne.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow dat is natuurlijk om te voorkomen dat mensen hun abbo opzeggen gedurende de winter
Ik neem het wel weer als het circus weer in Melbourne aanbeland is
Ik zie dat ze de wagen van dit jaar er ook al hebben staanquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:29 schreef Geralt het volgende:
https://maps.google.co.uk(...)p=12,107.64,,0,18.29
Met streetview door het McLaren Technology Centre wandelen
Ik hoop wel dat hij dan vanaf lokatie gaat uitzenden, liefste nog met pitreporterquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:28 schreef Fer het volgende:
Gewoon oldskool, die Mol met zijn stem over zo;n gare telefoonverbinding zoals vroeger. Snapte als klein kind nooit waarom mooi beeld was en dan zo;n telefoonstem erbij.
Denk wel dat hij door het hele weekend daar rond te hangen veel meer info kan oppikken over hoe het de rijders vergaat in de trainingen. En later kan verklaren waarom sommige rijders tijdens de race op bepaalde stukken sneller is of langzamer.
Hoe lang de zachte banden meegaan enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |