Oeh oeh oeh na bijna 4 jaar relatie je eerste foute gedachte dat je iets met een persoon wilt doen wat je niet gaat doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou TS wel geven, ook al is ze een sletje
Dat is meestal met mensen die een inspirerend seksleven leiden, zij zijn een inspiratiebron voor anderen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:58 schreef Toradora het volgende:
[..]
Maar krijg er niet echt inspiratie van.
Ik niet, ze is gewoon een vieze animekijkende emo.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou TS wel geven, ook al is ze een sletje
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:18 schreef Toradora het volgende:
Nu gebeurd het mij bijna nooit dat ik knappe mannen zie. Vrouwen volop, maar mannen die eruit springen zijn schaars
Wow beetje fantaseren over anderen echt vet erg manquote:Op donderdag 14 november 2013 14:03 schreef JuBoy het volgende:
Aan de ene kant mocht je vriendje dit topic zien ga je bijna zeker weten ruzie krijgen (je fantaseert over andere mannen).
Neuh, ruzie krijgen we niet. Als hij aan andere vrouwen mag zitten mag ik best wel een keer verleid worden door iemand. Bovendien weet ie het al, vertelde het hem een uur geleden al via app. En daarop zei ie alleen maar lekker voor hem. en daarna iloveyou. dus dies niet boos heur.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:03 schreef JuBoy het volgende:
Aan de ene kant mocht je vriendje dit topic zien ga je bijna zeker weten ruzie krijgen (je fantaseert over andere mannen).
Maar aan de andere kant was die jongen hoogstwaarschijnlijk alleen maar uit op sex en dat is het niet waard om een relatie voor op te geven.
Kortom, goed gehandeld.
Oh en je gaf hem natuurlijk (onbewust) heel veel hints dat jij hem echt zag zitten, voorzichtiger omgaan daar mee.
Er zitten pareltjes tussen de zeekoeien hoor! En is het niet zo dat af en toe gezicht er niet eens toe doet, als ze maar een lekkere kont heeft met een goeie broek en een lekker loopjequote:Op donderdag 14 november 2013 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
Als je de eigendunk van die vette zeekoeien meetelt wel ja
Nou nou wat een geluk heeft hij.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:07 schreef Toradora het volgende:
[..]
Neuh, ruzie krijgen we niet. Als hij aan andere vrouwen mag zitten
Hij heeft het al gedaan, niks veranderd tussen ons.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nou nou wat een geluk heeft hij.![]()
En ik mag van mijn chick Buffy the vampire slayer neuken. Allemaal leuk en aardig, maar iedereen weet dat dat toch nooit gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:08 schreef Toradora het volgende:
[..]
Er zitten pareltjes tussen de zeekoeien hoor! En is het niet zo dat af en toe gezicht er niet eens toe doet, als ze maar een lekkere kont heeft met een goeie broek en een lekker loopje![]()
Toch?
als hij maar stilletjes in een donker hoekje bleef zitten?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:12 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij heeft het al gedaan, niks veranderd tussen ons.
Ik ben niet zo van het voor altijd samen en niemand anders. Je kan best voor altijd samen zijn, als je veel van elkaar houdt, is dat juist mooi. Maar je hele leven lang dezelfde bedpartner, dat wilt bijna niemand neem ik aan.
En hij wilde experimenteren nu hij een vriendin heeft die op vrouwen valt. Appeltje eitje. Ik heb genoeg (ex)scharrels rondlopen die het niet erg vinden er een man bij te hebben.
Misschien was het djakkaa3033quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nou... Hij mocht er best wezen. Ik was niet de enige vrouw die keek. Bovendien kreeg ik de indruk dat hij deel indo is, en ik krijg weke knieën van indo's.
En mn hazetandboi (wtf?) is te lief om los te laten.... Liefde is kut.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:14 schreef djakkaa3033 het volgende:
Altijd leuk en ik ben best een knappe indo (swag pet, mooi kentinkie om me nek allemaal merk kleding enzo) dus daar vallen de kleine meiden wel op (vaak zijn dat van die meiden die naar keizer luisteren en al een vibi onder hun bed hebben liggen).
Juistem. blinddoek om, vastgebonden, kaarsvet, zwepen, messen, kettingzagen, bloed, rondvliegende organen, spuitende lichaamssappen,quote:Op donderdag 14 november 2013 14:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
als hij maar stilletjes in een donker hoekje bleef zitten?
godverdomme nu zit ik met een harde lul op werk, bedankt.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Juistem. blinddoek om, vastgebonden, kaarsvet, zwepen, messen, kettingzagen, bloed, rondvliegende organen, spuitende lichaamssappen,![]()
![]()
![]()
Ik heb blauwe ogen...quote:Op donderdag 14 november 2013 14:16 schreef Toradora het volgende:
[..]
Juistem. blinddoek om, vastgebonden, kaarsvet, zwepen, messen, kettingzagen, bloed, rondvliegende organen, spuitende lichaamssappen,![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[ afbeelding ]
Knappe man hoor.Dus dit is die flikker die met telefoon en oplader wordt bekogeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
De klacht is dat ik weer mag gaan wassen en koken terwijl er een goddelijke vent zich voor mijn voeten wierp.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:30 schreef superdrufus het volgende:
Waar is de klacht? Ik zie alleen maar antiklachten in de OP.
Nee, das die ander.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:39 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dus dit is die flikker die met telefoon en oplader wordt bekogeld.
Zelf voor gekozen, je had op dit moment ook veel spannendere dingen kunnen doenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:51 schreef Toradora het volgende:
[..]
De klacht is dat ik weer mag gaan wassen en koken terwijl er een goddelijke vent zich voor mijn voeten wierp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |