Alsof dat een voorwaarde is.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ironisch dat de mensen die hier andere afkeuren op hun uiterlijk zelf geen foto in hun fobo hebben staan.
Ik ga iig geen foto van mijn boi in mijn fobo zetten, ga niet zomaar hier zonder dat hij het weet een beetje met zijn privé lopen spelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:30 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ironisch dat de mensen die hier andere afkeuren op hun uiterlijk zelf geen foto in hun fobo hebben staan.
Neequote:Op donderdag 14 november 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ijskast is een kast voor ijs, en andere dingen die men in dient te vriezen.
Koelkast is een kast voor dingen die gekoeld dienen te worden.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[ afbeelding ]
Knappe man hoor.Een echte internetheld. Beetje andere belachelijk maken terwijl je zelf niet om aan te gluren bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
Alleen op FOK! is het een taboe om foto's van jezelf te posten. Op elk ander sociale netwerk is men er veel losser mee.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga iig geen foto van mijn boi in mijn fobo zetten, ga niet zomaar hier zonder dat hij het weet een beetje met zijn privé lopen spelen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ijskast is een kast voor ijs, en andere dingen die men in dient te vriezen.
Koelkast is een kast voor dingen die gekoeld dienen te worden.
Mij lachen ze elke dag al uit, mag ik ook eens lol hebben!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:32 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een echte internetheld. Beetje andere belachelijk maken terwijl je zelf niet om aan te gluren bent
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
Koelkast en ijskast zijn synoniemen, maar het woord koelkast wordt enkel door het burgergepeupel gebruikt
quote:
Ja hehe, hier wordt er toch alleen maar misbruik van gemaakt.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alleen op FOK! is het een taboe om foto's van jezelf te posten. Op elk ander sociale netwerk is men er veel losser mee.
..maar misschien is dat maar goed ook
Vieze Kalimeroquote:Op donderdag 14 november 2013 13:32 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Mij lachen ze elke dag al uit, mag ik ook eens lol hebben!
Oké oké, daar heb je een punt. Al weet de meneer van TS het misschien wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ga iig geen foto van mijn boi in mijn fobo zetten, ga niet zomaar hier zonder dat hij het weet een beetje met zijn privé lopen spelen.
Die is het sowieso wel gewend om uitgelachen te worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oké oké, daar heb je een punt. Al weet de meneer van TS het misschien wel.
Ja weten wsl wel, maar niet voor welk doel hij werkelijk wordt gebruikt.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oké oké, daar heb je een punt. Al weet de meneer van TS het misschien wel.
Nou... Hij mocht er best wezen. Ik was niet de enige vrouw die keek. Bovendien kreeg ik de indruk dat hij deel indo is, en ik krijg weke knieën van indo's.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen dan (al zal dat 'knappe' wel relatief zijn) en je hazetandboi even laten voor wat het is
Hij weet dat zijn foto hier op staat, en hij heeft zelf ook ergens een FOK! account, ik zet echt geen foto's hier neer van andere zonder toestemming van die persoon.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Als jij al valt voor dat soort gedrochten dan zal degene die je vandaag tegen kwam ook wel niet veel voor hebben gesteld.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nou... Hij mocht er best wezen. Ik was niet de enige vrouw die keek. Bovendien kreeg ik de indruk dat hij deel indo is, en ik krijg weke knieën van indo's.
En mn hazetandboi (wtf?) is te lief om los te laten.... Liefde is kut.
Bekijk het zo, nu zal hij altijd denken dat het best een mooie nacht had kunnen zijn geweest.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nou... Hij mocht er best wezen. Ik was niet de enige vrouw die keek. Bovendien kreeg ik de indruk dat hij deel indo is, en ik krijg weke knieën van indo's.
Oh ja (halve)indo's zijn meestal wel knapquote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ookquote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij weet dat zijn foto hier op staat, en hij heeft zelf ook ergens een FOK! account, ik zet echt geen foto's hier neer van andere zonder toestemming van die persoon.
Weet hij wat voor mentaliteit er op FOK! heerst? Dat hij uitgescholden wordt vanwege zijn uiterlijk als jij een topic opent?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weten wsl wel, maar niet voor welk doel hij werkelijk wordt gebruikt.
Ja? vertel.....quote:Op donderdag 14 november 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij zal super lief zijn! Hij heeft namelijk bijzonder veel te compenseren.
Iets meer respect mag wel. Mijn vriend is geen gedrocht. Doe even normaal. Als je zo graag wilt schelden kom dan met vergelijkingsmateriaal aanzetten met hoe ontzettend geweldig knap jij wel niet bent, en anders hou gewoon je bakkes.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als jij al valt voor dat soort gedrochten dan zal degene die je vandaag tegen kwam ook wel niet veel voor hebben gesteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |