abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133249644
Goed, ik had mijn spulletjes in het centrum gekocht. En ging door naar de supermarkt om alvast avondeten te halen.

Daar aangekomen liep ik langs de rekken en daar zag ik een ontzettend knappe man. Nu gebeurd het mij bijna nooit dat ik knappe mannen zie. Vrouwen volop, maar mannen die eruit springen zijn schaars bij mij.
Maar deze pfff... :9~ Blauwe ogen, warrig golvend half lang donker haar, lekker lang, mooie kaaklijn. Goeie rug en schouders ook. Liep mooi, en toen ik zijn glimlach zag moest ik even slikken. Mijn god wat is deze man mooi. O+

We troffen elkaar nog 2 keer tijdens het boodschappen doen, maar het bleef bij een glimlach en wat kijken. Bij de kassa stond hij opeens achter mij en glimlachte weer breeduit. Ik gaf hem een knikje terug. Een beetje terughoudend. Ik heb nou eenmaal een relatie.

Toen ik naar buiten liep zag ik dat mijn fiets lekker volgebouwd stond en ik door fietsen heen moest maaien om bij de mijne te komen.
TOEVALLIG stond de fiets van de ongelofelijk lekkere man naast de mijne.

Ik probeerde een praatje te ontlopen dus trok snel mijn oordopjes uit mijn zak. Maar diep van binnen bleef ik benieuwd wat hij ging doen. En mijn diepe verlangen kreeg gelijk.
Ik zat te knoeien met mijn in de knoop geraakte oordopjes en hij sprak me lachend aan met een, lukt het?
Nee het lukte niet want mijn oordopjes zaten in de knoop. :')
Hij viel direct met de deur in huis. Legde zijn hand op mijn stuur en zei heel duidelijk; Oke, we weten allebei dat ik je wel zie zitten, je hebt een lach om bij weg te dromen en nu ik je blik en ogen goed zie wil ik al helemaal je telefoonnummer hebben om je beter te leren kennen.

Een paar tellen keek ik hem verbaasd aan. Ja ik word wel eens versierd, maar niet zo direct.
Met inmiddels het schaamrood op mn kaken mompelde ik dat ik bezet ben.
Hij glimlachte teleurgesteld, zei dat hij ook niet anders had kunnen verwachten, wenste me een fijne dag en sprong op zijn fiets.

Van binnen dacht ik echt GODVERDOM%&^%$*@#*#@ zo'n goddelijke man. En ik laat hem lopen!
Ik zag ons hete avontuurtje al helemaal voor me. :9~ details hou ik maar voor me. :9~

Maar ik zit inmiddels al weer thuis, met de boodschappen in de koelkast, braaf wachtend tot de was klaar is, zodat ik die zo op kan hangen.
Om over een paar uurtjes aan het eten te beginnen zodat mijn mannetje lekker kan eten vanavond.

Godverdomme zeg. :'(
pi_133249653
fipo
quote:
Legde zijn hand op mijn stuur en zei heel duidelijk; Oke, we weten allebei dat ik je wel zie zitten, je hebt een lach om bij weg te dromen en nu ik je blik en ogen goed zie wil ik al helemaal je telefoonnummer hebben om je beter te leren kennen.
Mannen die zoiets zeggen :')
Arrogante kapsones leier is het
Centrum van het universum ben ik..
pi_133249712
Verzonnen topic.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 14 november 2013 @ 13:20:29 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_133249714
Helaas pindakaas deze keer.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_133249737
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:18 schreef Toradora het volgende:
Maar ik zit inmiddels al weer thuis, met de boodschappen in de koelkast, braaf wachtend tot de was klaar is, zodat ik die zo op kan hangen.
:')
pi_133249755
quote:
Om over een paar uurtjes aan het eten te beginnen zodat mijn mannetje lekker kan eten vanavond.
Dit stukje red je ass.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms
pi_133249767
Mannen die fietsen. :')
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
pi_133249781
quote:
Goed, ik had mijn spulletjes in het centrum gekocht. En ging door naar de supermarkt om alvast avondeten te halen.

Daar aangekomen liep ik langs de rekken en daar zag ik een ontzettend knappe man. Nu gebeurd het mij bijna nooit dat ik knappe mannen zie. Vrouwen volop, maar mannen die eruit springen zijn schaars bij mij.
Maar deze pfff... :9~ Blauwe ogen, warrig golvend half lang donker haar, lekker lang, mooie kaaklijn. Goeie rug en schouders ook. Liep mooi, en toen ik zijn glimlach zag moest ik even slikken. Mijn god wat is deze man mooi. O+

We troffen elkaar nog 2 keer tijdens het boodschappen doen, maar het bleef bij een glimlach en wat kijken. Bij de kassa stond hij opeens achter mij en glimlachte weer breeduit. Ik gaf hem een knikje terug. Een beetje terughoudend. Ik heb nou eenmaal een relatie.

Toen ik naar buiten liep zag ik dat mijn fiets lekker volgebouwd stond en ik door fietsen heen moest maaien om bij de mijne te komen.
TOEVALLIG stond de fiets van de ongelofelijk lekkere man naast de mijne.

Ik probeerde een praatje te ontlopen dus trok snel mijn oordopjes uit mijn zak. Maar diep van binnen bleef ik benieuwd wat hij ging doen. En mijn diepe verlangen kreeg gelijk.
Ik zat te knoeien met mijn in de knoop geraakte oordopjes en hij sprak me lachend aan met een, lukt het?
Nee het lukte niet want mijn oordopjes zaten in de knoop. :')
Hij viel direct met de deur in huis. Legde zijn hand op mijn stuur en zei heel duidelijk; Oke, we weten allebei dat ik je wel zie zitten, je hebt een lach om bij weg te dromen en nu ik je blik en ogen goed zie wil ik al helemaal je telefoonnummer hebben om je beter te leren kennen.

Een paar tellen keek ik hem verbaasd aan. Ja ik word wel eens versierd, maar niet zo direct.
Met inmiddels en schaamrood op mn kaken mompelde ik dat ik bezet ben.
Hij glimlachte teleurgesteld, zei dat hij ook niet anders had kunnen verwachten, wenste me een fijne dag en sprong op zijn fiets.

Van binnen dacht ik echt GODVERDOM%&^%$*@#*#@ zo'n goddelijke man. En ik laat hem lopen!
Ik zag ons hete avontuurtje al helemaal voor me. :9~ details hou ik maar voor me. :9~

Godverdomme zeg. :'(
Koelkast :')
Ts is burger :')
-XOXO-
  donderdag 14 november 2013 @ 13:23:47 #9
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_133249823
Gemiste kans

Yolo slut
PSN: Reneon01990
pi_133249826
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:22 schreef White_Flower het volgende:
Mannen die fietsen. :')
Wat is er mis met fietsen :')
Als ik tijdens de spits de binnenstad van Amsterdam door moet kan ik dat in een uur met de auto doen of fietsend in 10 minuten
-XOXO-
  donderdag 14 november 2013 @ 13:23:55 #11
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_133249831
loving.jpg

Knappe man hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_133249841
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:22 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Koelkast :')
Ts is burger :')
Godver typ ik een heel verhaal, en jij begint over het woordje koelkast :')

Wat is er mis met het woordje koelkast hier op FOK!?
  donderdag 14 november 2013 @ 13:24:26 #13
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_133249849
1 van de weinige geloofwaardige trollen _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_133249859
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:24 schreef Toradora het volgende:

[..]

Godver typ ik een heel verhaal, en jij begint over het woordje koelkast :')

Wat is er mis met het woordje koelkast hier op FOK!?
Het is ijskast :)
-XOXO-
pi_133249880
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:24 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ik kocht hem met het woordje koelkast erop. Vandaar dat ie tot koelkast gedoopt is.
pi_133249890
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
1 van de weinige geloofwaardige trollen _O_
Niks troll, het is nog waar ook :'(
pi_133249924
quote:
99s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[ afbeelding ]

Knappe man hoor.

SPOILER
Laat eens zien hoe jouw gezicht eruit ziet dan. ;)
pi_133249963
Wat een ontzettende crackslet!
  donderdag 14 november 2013 @ 13:27:59 #19
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_133249966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:25 schreef Toradora het volgende:

[..]

Niks troll, het is nog waar ook :'(
Gewoon eens proberen dan (al zal dat 'knappe' wel relatief zijn) en je hazetandboi even laten voor wat het is :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_133250000
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gewoon eens proberen dan (al zal dat 'knappe' wel relatief zijn) en je hazetandboi even laten voor wat het is :)
:')
  donderdag 14 november 2013 @ 13:29:11 #21
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_133250008
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:22 schreef White_Flower het volgende:
Mannen die fietsen. O+
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_133250015
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:24 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ijskast is een kast voor ijs, en andere dingen die men in dient te vriezen.
Koelkast is een kast voor dingen die gekoeld dienen te worden. :)
  donderdag 14 november 2013 @ 13:30:20 #23
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_133250039
  donderdag 14 november 2013 @ 13:30:26 #24
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_133250042
Ironisch dat de mensen die hier andere afkeuren op hun uiterlijk zelf geen foto in hun fobo hebben staan. :')
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_133250043
quote:
Wat kun je beter zeggen: ijskast of koelkast?
Beide woorden zijn correct, en het ene is niet beter dan het andere. Hooguit is koelkast gebruikelijker dan ijskast, behalve in de uitdrukking iets in de ijskast zetten.

Een koelkast koelt etenswaren; er zit geen ijs in. In de voorloper van de koelkast, de ijskast, was dat wel het geval: dat was een goed afgesloten kast die koel werd gehouden door middel van ijsbroden (grote stukken ijs). De voor deze kast gebruikte benaming ijskast is overgegaan op de met elektriciteit gekoelde koelkast. Met name in hogere kringen is men geneigd het oude woord ijskast beter te vinden, maar dat is niet terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')