Je vriend ziet er best goed uit.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:39 schreef Toradora het volgende:
[..]
Iets meer respect mag wel. Mijn vriend is geen gedrocht. Doe even normaal. Als je zo graag wilt schelden kom dan met vergelijkingsmateriaal aanzetten met hoe ontzettend geweldig knap jij wel niet bent, en anders hou gewoon je bakkes.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:39 schreef Toradora het volgende:
[..]
Iets meer respect mag wel. Mijn vriend is geen gedrocht. Doe even normaal. Als je zo graag wilt schelden kom dan met vergelijkingsmateriaal aanzetten met hoe ontzettend geweldig knap jij wel niet bent, en anders hou gewoon je bakkes.
Gvdquote:Op donderdag 14 november 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kijk nou naar dat lieve stukje roadkill, dat zie je toch gelijk?
Leuk ook dat hij dit topic straks leestquote:Op donderdag 14 november 2013 13:39 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij kent de mentaliteit van FOK! en KLB ja. Dat schelden boeit hem geen ene ruk anders had ik het wel gehoord.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook
[..]
Weet hij wat voor mentaliteit er op FOK! heerst? Dat hij uitgescholden wordt vanwege zijn uiterlijk als jij een topic opent?
Wow, ik kan hier echt uren naar blijven kijken.quote:
Hij leest een topic als dit ook?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij kent de mentaliteit van FOK! en KLB ja. Dat schelden boeit hem geen ene ruk anders had ik het wel gehoord.
Lijkt me ook bijzonder pijnlijk dit.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij leest een topic als dit ook?
Wtf, die lieve boy is veel te hard voor zichzelf.
Zou ook echt geen vriendin willen die mij niet knap vindt, maar enkel lief.
Het is toch ook geloofwaardig? Hij heeft toch een paardensmoel en op die foto is hij kleiner dan jij en weegt 'ie misschien 60 kg. Dat kan je nauwelijks een man noemen. Meer een over ontwikkelde dwergquote:Op donderdag 14 november 2013 13:43 schreef Toradora het volgende:
[..]
Neuh. Maar het moet geloofwaardig voor mijn vriend blijven, dus moet ik wel voor hem opkomen.
En wat voor meerwaarde heeft het voor hem?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lijkt me ook bijzonder pijnlijk dit.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef Chai het volgende:
hij kan niet stoer doen met dat hij Toradora neukt of zo.
Ja ik denk dat ie hem vanavond wel heeft gelezen. Het boeit hem niet. Ik zie hem regelmatig in de lach schieten om iets achterlijks wat hier weer is gezegd.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij leest een topic als dit ook?
Wtf, die lieve boy is veel te hard voor zichzelf.
Zou ook echt geen vriendin willen die mij niet knap vindt, maar enkel lief.
Eerder mad respect dat hij het aandurftquote:Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat voor meerwaarde heeft het voor hem?![]()
Hij is hier zelf niet erg actief, hij kan niet stoer doen met dat hij Toradora neukt of zo.
Achterlijke reacties in een achterlijk topic, sjonge wat hilarisch.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:48 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ie hem vanavond wel heeft gelezen. Het boeit hem niet. Ik zie hem regelmatig in de lach schieten om iets achterlijks wat hier weer is gezegd.
Zo serieus nemen we allebei FOK! niet.
En ik heb nergens gezegd dat ik hem niet knap vind!![]()
Ik vind hem hartstikke knap, en lief. Maar er blijken dus ook nog knappere mannen rond te lopen.
Hij leest voornamelijk. Tis meer vermaak voor hem dan er actief mee bezig zijn. Net zoals het nieuws lezen iedere dag. Je leest het en doet er vervolgens geen ruk mee.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat voor meerwaarde heeft het voor hem?![]()
Hij is hier zelf niet erg actief, hij kan niet stoer doen met dat hij Toradora neukt of zo.
Ah oké, inspirerende relatie hebben jullie.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Hij leest voornamelijk. Tis meer vermaak voor hem dan er actief mee bezig zijn. Net zoals het nieuws lezen iedere dag. Je leest het en doet er vervolgens geen ruk mee.
Blijkbaarquote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Achterlijke reacties in een achterlijk topic, sjonge wat hilarisch.
Best wel ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah oké, inspirerende relatie hebben jullie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |