quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Split die oosjen! Kros de zie! Wakkon watter! you en mie!
Die eerste 20 seconden zitten ook in dat filmpje dat ik quote.quote:
Dat is dus het vervolgquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die eerste 20 seconden zitten ook in dat filmpje dat ik quote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met Black Sabbath:
Solo metal-klassieker (al ben ik een grotere fan van Rainbow):
Zijn laatste album...
Het mocht niet baten.
Het doet me nog altijd "pijn" dat een man die zelfs tijdens zijn laatste jaar nog zo goed bij stem was, door die verschrikkelijke ziekte is overleden.
Ik ontdekte een paar nummers van Rainbow in 2009 en ontdekte het album van Heaven & Hell daarna. Heb het regelmatig gedraaid, en draai het nu nog (veel vaker, eigenlijk).
Een klein jaar later was Dio plots dood.
Toen vond ik het nog redelijk "normaal", maar nu ik de muziek van Rainbow beter ken en net een paar oudere nummers van Dio met Black Sabbath heb gehoord (kende die nog niet; enkel met Ozzy), denk ik eigenlijk: verdorie.
Ik weet zeker dat hij nog een paar albums had willen maken na (of met) H&H. Helaas.
Genesis is toch wel een beetje een nerd-band?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:59 schreef Litpho het volgende:
[ afbeelding ]
Genesis & IT crowd is niet de eerste mix waar ik aan zou denken, maar toch ben ik geamuseerd.
Ja, die ken ik maar vind ik niet zo veel aan. Heb bij die cover veel meer een 'wat een lekker nummer' gevoel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 20:10 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Speel je al een gratis show, is ook nog eens het podium te klein.![]()
Ben benieuwd wat ze anders hadden verwacht.
Ohja, en de band:Wat een kapsones...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Voordeel van een ouwe lul zijn: 12 jaar geleden al gezien, dus vanavond lekker voetjes op de bankquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Zo maar de trein pakken naar Amsterdam! QUEENS OF THE STONE AGE!!!!!!!!!!!!!!! Zal wel lekker druk zijn met Ajax - Barcelona in de Arena!!
Ik ga eind van de middag die kant op. Tot straks Dagoduck!quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Zo maar de trein pakken naar Amsterdam! QUEENS OF THE STONE AGE!!!!!!!!!!!!!!! Zal wel lekker druk zijn met Ajax - Barcelona in de Arena!!
Hier ook. Met Mark Lanegan als special guestquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Voordeel van een ouwe lul zijn: 12 jaar geleden al gezien, dus vanavond lekker voetjes op de bank
Ik heb ze 2 weken terug nog gezien in Tivoli Utrechtquote:Op dinsdag 26 november 2013 12:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Voordeel van een ouwe lul zijn: 12 jaar geleden al gezien, dus vanavond lekker voetjes op de bank
toen ik daar vorige week dinsdag kwam bleek er ook en voetbalwedstrijd te zijn, dus idd, verdomde druk daar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |