Ik wist al jaren dat het bestond maar nooit echt de moeite genomen om het te gaan kijkenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik wist überhaupt pas sinds het bestaan hiervan af sinds seizoen 5 is afgelopen
Gefeliciteerd man! Dus nu eindelijk weer op jezelf wonen?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef Gehenna het volgende:
BAM! Ik heb een baan![]()
*taart eten doet*
Thanksquote:
Eerst even een beetje buffer opbouwen en dan wel vrij snel een eigen plekje zoeken jaquote:Dus nu eindelijk weer op jezelf wonen?
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef Gehenna het volgende:
*taart eten doet*
Wel weer in de buurt?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Eerst even een beetje buffer opbouwen en dan wel vrij snel een eigen plekje zoeken ja
Ik vind het tof dat machette "wocka wocka" zegtquote:
Thanksquote:
Werk is in Deventer (maar vooral in de omgeving) waar ik ga wonen heb ik nog geen idee...quote:
Toch 'gewoon' aan het werkquote:Op donderdag 21 november 2013 21:56 schreef Felagund het volgende:
Gefeliciteerd Gehenna, ga je promoveren of ga je iets anders doen?
Tof deemtr is okay (en burgerweeshuis)quote:Op donderdag 21 november 2013 21:51 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Werk is in Deventer (maar vooral in de omgeving) waar ik ga wonen heb ik nog geen idee...
Ik LPs en CDs en mp3's en FLACs... Ik heb helaas geen cassettedek meerquote:
Ik heb nog wel wat cassettes liggen maar geen speler helaaschquote:Op donderdag 21 november 2013 23:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb zelfs nog cassettebandjes liggen, alhoewel deze voornamelijk zx spectrum software bevatten, als ze het nog doen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef Gehenna het volgende:
*taart eten doet*
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb zelfs nog cassettebandjes liggen, alhoewel deze voornamelijk zx spectrum software bevatten, als ze het nog doen
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:01 schreef Gehenna het volgende:
*taart eten doet*
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:11 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet, ik was dat fantastische nummer in mijn top 100 vergeten te zettenquote:Op donderdag 21 november 2013 23:20 schreef brooklyndodger het volgende:
Hah ik mag niks zeggen, heb hier ook nog een stapeltje recente cassettes liggen.
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weer bijna kerst mensen!
krijg toch de pest kanker tering godgodverdomme wat een bloedkanker ding
alles godverdomd naar beneden!
Dat voor een kindershow, wat een helden zijn het tochquote:
Dat heb ik ook wel eens gekekenquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:28 schreef Gehenna het volgende:
Purno de Purno was ook al zo discutabel![]()
Ik snapte pas veel later waarom dat onder het eten nooit aan mocht staan
quote:
quote:
Het was alleen maar een kindershow, omdat het niet leuk was. Dan is het altijd nog goed voor kinderen...quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat voor een kindershow, wat een helden zijn het toch
Split die oosjen! Kros de zie! Wakkon watter! you en mie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |