SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mwah, thee ligt eraan welke smaak..quote:Op donderdag 14 november 2013 09:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
perfect! Mits thee zonder suiker/zoetstof
Ik eigelijk ook niet (#lipstop) maar ik zag deze voorbij komen laatst op instagram en toen was ik wel erg benieuwd.quote:
hehehe, heeft niks te maken met dieten, ik boycot gewoon al die achterlijke bjoetiebloggersquote:
Da's een lang verhaal en dat heeft vooral te maken met zeer onvolgroeid gedrag van de dames zelfquote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef Zeester het volgende:
Ik ben wel fan van beautybloggers. Niet in de zin van dat ik diehard alles koop wat zij promoten, maar ze staan wel in mijn blogreader lijst en lees de artikelen die me interesseren. Waarom een boycot?
(ik erger me trouwens wel altijd rot aan Serena en haar faaaaaaavoooooriete dingen. Wat een irritant klemtoongebruik heeft zij)
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 14 november 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een lang verhaal en dat heeft vooral te maken met zeer onvolgroeid gedrag van de dames zelf
Oeh, die verhalen wil ik ook horen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dat is niet uit te leggen en dan moet ik vier kantjes schrijven, als ik het dan hier post gaat Masja huilen bij de FA's, wordt alles weer in een doofpot gestopt en zijn we nog niks wijzer. Mocht er nog een keer een meet komen leg ik het wel uit.
Ellegirltalk. Ik voel spontaan de neiging om aan m'n ballen te krabben en ruften te laten. Brrrrrr. Meisjesmeisjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Patoshik het volgende:
Moet je voor de grap eens op dit forum kijken: http://www.ellegirltalk.n(...)1-Beutyblogtopic-XXX
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ellegirltalk. Ik voel spontaan de neiging om aan m'n ballen te krabben en ruften te laten. Brrrrrr. Meisjesmeisjes.
nee man, je moet dat topic eens lezen, niks meisjemeisjes, valse sekreten die met poep gooienquote:Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ellegirltalk. Ik voel spontaan de neiging om aan m'n ballen te krabben en ruften te laten. Brrrrrr. Meisjesmeisjes.
Oeh, da's vlgs mij leuk leesvoer!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Patoshik het volgende:
Moet je voor de grap eens op dit forum kijken: http://www.ellegirltalk.n(...)1-Beutyblogtopic-XXX
Dat is het zeker! En dan met deze erbij: http://beutyblogtopic.tumblr.com/faqquote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh, da's vlgs mij leuk leesvoer!![]()
Godver SQ, je weet het weer veel te aantrekkelijk te doen klinkenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man, je moet dat topic eens lezen, niks meisjemeisjes, valse sekreten die met poep gooien
In de koelkast en net zolang als je een omelet zou bewaren. Ik zou dat hooguit een dag in de koelkast bewaren geloof ik. Anders zou ik ze invriezen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:21 schreef Patoshik het volgende:
Hoe lang zou je zoiets kunnen bewaren? En waar is het beste?
http://www.misslipgloss.n(...)de-ovenmini-quiches/
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, heeft niks te maken met dieten, ik boycot gewoon al die achterlijke bjoetiebloggers
Ja da's een acteur.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]Ken je anita de bjoetiegoeroe?
Dat is nu dithttp://www.telegraaf.nl/t(...)_twerken_moet__.html
Whut? Did I miss that one?quote:
Ja johquote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut? Did I miss that one?Sure bro? ?
o.m.f.g, I really feel stupid nowquote:
quote:
Ja, maar ken je de DBB toen? Dutchbeautybloggers? Waar je dan moest aansloten enzo zijn vanwege PR bureau's enzo? Wat die beautygloss, misslipgloss en beautyscene toen hadden opgericht.quote:
Christus, wat een BLA zeg!quote:
oh, er zal ongetwijfeld een flinke steek aan los zitten jaquote:Op donderdag 14 november 2013 15:33 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja, maar ken je de DBB toen? Dutchbeautybloggers? Waar je dan moest aansloten enzo zijn vanwege PR bureau's enzo? Wat die beautygloss, misslipgloss en beautyscene toen hadden opgericht.
Dat domeinnaam was verlopen en had zij het overgenomen en wou ze weer opnieuw opzetten. En dat meende ze wel serieus. Echt allemaal van die filmpjes "Ja, ik ben in overleg met m'n meiden (die grote 3 dus) en misslipgloss zit in de hotelkamer hiernaast" (wat dus niet zo was heh). Dat soort dingen, echt een maf mens.
ik was ook best trots op mijquote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
Dat spul is echt heel erg! Brrrr!
Wel knap dat je het opgegeten hebt! Zelfs pindakaas, zoals de Amerikanen het eten, erbij maakt het niet veel beter.
Wat zou je allemaal willen doen dan? Alleen je armen?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:40 schreef Tink89 het volgende:
Joh, ik was vandaag gewoon te druk om te fokken.
Voor de duidelijkheid: ook mijn aanvullende verzekering vergoedt plastische chirurgie niet zonder medische noodzaak. Die noodzaak is er pas als je alle andere opties geprobeerd heb... Ik ga wel gewoon sparen
Vanochtend btw een mooie atl en nu een superfijne dag gehad. Lekker met thee, een boek en het forum op de bank geploft.
Vanavond btw indische balletjes met zoete aardappel, 1 plakje rosti (die van de Ikea) en broccoli. Jum!
Ik heb de spekkies nog steeds niet open getrokkenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Het negeren van het overgebleven Sint Maartensnoepgoed is moeilijk.
Ik kon de chocozooi niet negeren.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de spekkies nog steeds niet open getrokken
Het ligt bij ons in de voorraadkast nu. Nog in de bak... het roept gewoon: PAK ME!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Het negeren van het overgebleven Sint Maartensnoepgoed is moeilijk.
En is sinds je begonnen bent sinds de laatste poging, of altijd?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
All time low. Laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen.
Weer bijna sporttijd hier. Zin in!
Wel in mijn kerk jaquote:Op donderdag 14 november 2013 19:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh shit.. was dat vloeken in de kerk?
Sportze!!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wel in mijn kerk jaJe doet het of je doet het niet, maar geen poging
Maar je snapt hem al
En ik ga er vandoor, sporttijd![]()
Het werd hier direct afgestraft door een "was dat het nou waard?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het ligt bij ons in de voorraadkast nu. Nog in de bak... het roept gewoon: PAK ME!
Maar ik heb het nog niet gedaan
cheesecake!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:29 schreef Zeester het volgende:
Ik wil volgende week voor mijn verjaardag iets HEEEL ERG LEKKERS bakken. Gewoon 1 portie, dan kan ik het meenemen naar m'n werk, en uitdelen aan de paar mensen die langskomen (en zelf natuurlijk een stukje eten). Ik zat te denken aan brownies, maar als er hier iemand is die een nog beter 'iets heel lekkers' weet, dan sta ik open voor suggesties.
Ow, en no holds barred qua calorieen, op je verjaardag word je niet dik
Ik zit dus echt zo nu van "fuck, ik wil een kokos makroon of spekkies. want honger!" (Ik heb net 100gr rijst en 400gr groente weggewerktquote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werd hier direct afgestraft door een "was dat het nou waard?"gevoel. Hopelijk weet ik het de volgende keer nog.
*aait*quote:Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godverdoemme het was echt de hele fucking dag weer horden lopen op kantoor. Wat een debielen ook.
Als het echt niet uitmaakt zou ik zo'n hele zompige zware chocoladetaart maken met 3 pakjes boter er inquote:Op donderdag 14 november 2013 18:29 schreef Zeester het volgende:
Ik wil volgende week voor mijn verjaardag iets HEEEL ERG LEKKERS bakken. Gewoon 1 portie, dan kan ik het meenemen naar m'n werk, en uitdelen aan de paar mensen die langskomen (en zelf natuurlijk een stukje eten). Ik zat te denken aan brownies, maar als er hier iemand is die een nog beter 'iets heel lekkers' weet, dan sta ik open voor suggesties.
Ow, en no holds barred qua calorieen, op je verjaardag word je niet dik
Doe wat ik niet kon.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit dus echt zo nu van "fuck, ik wil een kokos makroon of spekkies. want honger!" (Ik heb net 100gr rijst en 400gr groente weggewerkt).. maar ik ben ook op het punt aangekomen me af te vragen of het me die kcals waard zijn.
En ik neig heel erg naar "Nope"
Hmm.. herkenbaar.. en dan vooral nog meer eten.. Dat is dan wat ik altijd doe/deedquote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werd hier direct afgestraft door een "was dat het nou waard?"gevoel. Hopelijk weet ik het de volgende keer nog.
Ik moet eerlijk zeggen, dat is best lastigquote:
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. herkenbaar.. en dan vooral nog meer eten.. Dat is dan wat ik altijd doe/deed
Haha ja..quote:Op donderdag 14 november 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaWant ik denk dan altijd "Ach, nu toch al verneukt. Kan ik de rest net zo goed opeten "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
Ik voel je.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu verdorie weer zo'n "giev choco NU"-bui. Nopenopenopenope.
Er is een zalig recept van Nigella Lawson voor overheerlijke brownies!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef Zeester het volgende:
Sometimes, goed om van je te horen! En rot van je baan, hopelijk heb je snel weer een nieuwe! En het is geen schande om op een gegeven moment even te pauseren en stil te gaan staan, dat is volgens mij zelfs best gezond. En je bent onder die obesitas grens, en dat is een mooi moment om eventjes te pauseren (vind ik, want ik ben dat ook van plan)
Cheesecake vind ik eigenlijk dan weer net iets té machtig, terwijl ik het niet zo intens veel lekkerder vind dan bijvoorbeeld chocolade taart. Ik maakte vroeger altijd een brownie-achtige taart, die was echt goddelijk, met 3 repen choco erin en nog 1 er op in de vorm van glazuur! Maar wil eigenlijk iets brownie achtigs maken, gewoon om heel praktische transport redenen, ik werk maar met 2 collega's, en dan kan ik gewoon 2 stukkies in een afsluitbaar doosje meenemen, en hoef ik geen hele springvorm mee te slepen.
Dat zou wel mooi zijn. Vind ik een goed uitgangspunt!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sometimes, dat klinkt positief! Ik ben nu na een jaar of 3 (licht schommelende) stilstand, weer op weg naar beneden omdat ik ineens weer de innerlijke noodzaak voelde. En dan gaat het ook ineens weer.
Dus wacht daar lekker op en leef nu gewoon lekker!
Ja, die grens had een nog grotere impact dan ik verwacht had. Stom eigenlijk, alsof dat cijfer zoveel zegt / doet.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef Zeester het volgende:
Sometimes, goed om van je te horen! En rot van je baan, hopelijk heb je snel weer een nieuwe! En het is geen schande om op een gegeven moment even te pauseren en stil te gaan staan, dat is volgens mij zelfs best gezond. En je bent onder die obesitas grens, en dat is een mooi moment om eventjes te pauseren (vind ik, want ik ben dat ook van plan)
Vind ik eigenlijk wel logischquote:Op donderdag 14 november 2013 20:54 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Vind ik een goed uitgangspunt!
Mijn kast hangt momenteel vol met kleding die goed past, dat speelt gek genoeg ook een klein beetje mee
Dit dit dit! Dit sterkt me heel erg in de beslissing om nog even flink door te zetten, en dan gewoon lekker te gaan stabiliseren. Ik wil ook weer een kast vol kleren, en gewoon tevreden kunnen zijn!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:54 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Vind ik een goed uitgangspunt!
Mijn kast hangt momenteel vol met kleding die goed past, dat speelt gek genoeg ook een klein beetje mee
[..]
Ja, die grens had een nog grotere impact dan ik verwacht had. Stom eigenlijk, alsof dat cijfer zoveel zegt / doet.
YOU DA WOMAN!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef douche-eendje het volgende:
25 uur bootcamp gehad sinds 20 augustus![]()
Iedereen valt. Ophouden met zeiken. Get the fuck back up.quote:
Ik heb letterlijk alles in mijn kast moeten vervangen. Het oude heb ik - op terecht advies van een vriend - allemaal weggedaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dit dit dit! Dit sterkt me heel erg in de beslissing om nog even flink door te zetten, en dan gewoon lekker te gaan stabiliseren. Ik wil ook weer een kast vol kleren, en gewoon tevreden kunnen zijn!
Wat DP zegt! 1 keer is niet vallen, da's hooguit een beetje wankelen! Come on girl! Gewoon doorpakken, niks aan de hand!quote:
Ik ben er!quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga keigoed, ik ga keigoeeeeeeeeeeeeeeed!
Jammer dat het weekend er nu weer aan komt![]()
En Turkse pizza dag op het werkEn er staan overal pepernoten!
KWEE ALS JE NIET WEER OP DE WAGEN ZIT! GA IK PEPERNOTEN ETEN!
Frambozen heeft dat ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 07:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik een smoothie maken met 100 gram diepvriesbosfruit.... Hoe handelen jullie die shitload aan pitjes???
ik vond het wat overdadig. Vers fruit heeft dat veel minderquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Frambozen heeft dat ookvind het wel lekker...
Met name mijn armen... en idealiter mijn borsten, want daar is vooral vel van over. Die hoeven echt niet groter, maar wel strakker. Borsten moeten sowieso wachten tot we ooit kindjes hebben, anders heeft het geen zin. Armen zouden wel op de wat kortere termijn kunnen.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:08 schreef Zeester het volgende:
[..]
Wat zou je allemaal willen doen dan? Alleen je armen?
(ik wil hiermee niet de indruk wekken dat ik vind dat er heel veel moet gebeuren, maar ik realiseer me wel dat iedereen z'n eigen issues heel anders ziet. Zo zou mijn buik me gestolen kunnen worden, dan draag ik wel de rest van mijn leven een badpak, maar vind ik strakke armen en borsten een veel belangrijker punt).
Afblijven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tuurlijk zijn er gebakjes. Bijna dagelijks tegenwoordig
Gewoon opdrinken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:58 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik een smoothie maken met 100 gram diepvriesbosfruit.... Hoe handelen jullie die shitload aan pitjes???
Nou ik vind het knap.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:14 schreef roos85 het volgende:
Dankje
Sinds eind augustus, gaat dus niet super snel.. maar goed
Dankjequote:Op vrijdag 15 november 2013 10:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou ik vind het knap.
Ben een maand langer bezig en zit ook maar net op -7.
Gewoon slikken schat!quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:58 schreef Stormqueen het volgende:
dat doe je niet meer als je kindjes probeert te maken... Every sperm is sacred. Ben het ontwendquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doe je niet meer als je kindjes probeert te maken... Every sperm is sacred. Ben het ontwend
Hé, die heb ik ook! Echt heerlijk. Ik heb al sinds dat ik klein ben een zweet/warmte 'probleem'. Maar toen had ik dus geen overgewicht. Maar nu.., ik kan truien aantrekken, vesten, sjaals, ik blijf het koud hebben en ik geniet er echt van.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:16 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk alles in mijn kast moeten vervangen. Het oude heb ik - op terecht advies van een vriend - allemaal weggedaan.
En ik draag voor het eerst in ruim 10 jaar truien. Want ik heb het koud...
Heerlijk!
FEESTBOEK.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Meestal toch geen fuck zien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoef ook geen buiklift.
Gewoon niet opzij in de spiegel kijken als je van achteren wordt genomen.
Wel van voren kijken maar dan moet je wel diep genoeg bukken zodat je tieten niet te veel zwaaien alsof ze schommels zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoef ook geen buiklift.
Gewoon niet opzij in de spiegel kijken als je van achteren wordt genomen.
Ja of gewoon met je voorgevel op de matras hangenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wel van voren kijken maar dan moet je wel diep genoeg bukken zodat je tieten niet te veel zwaaien alsof ze schommels zijn.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doe je niet meer als je kindjes probeert te maken... Every sperm is sacred. Ben het ontwend
Ik ben jaloers, hoe veel ik ook afval koud heb ik het niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:47 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hé, die heb ik ook! Echt heerlijk. Ik heb al sinds dat ik klein ben een zweet/warmte 'probleem'. Maar toen had ik dus geen overgewicht. Maar nu.., ik kan truien aantrekken, vesten, sjaals, ik blijf het koud hebben en ik geniet er echt van.Klinkt heel raar maar ach altijd beter dan het gezweet altijd.
Ik huppelde gisteren op het werk door een lege zaal (vind ik leuk, don't judge me, je kent me niet ) met mijn best BH aan, en toen stond een collega achter de bar te lachen want "ze gaan alle kanten op". En daar betaal je dan 90 euro voor. Godverdomme.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja of gewoon met je voorgevel op de matras hangen
Of je BH aanhouden
Ja er is een bepaald punt waar voorbij niks meer helpt geloof ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik huppelde gisteren op het werk door een lege zaal (vind ik leuk, don't judge me, je kent me niet ) met mijn best BH aan, en toen stond een collega achter de bar te lachen want "ze gaan alle kanten op". En daar betaal je dan 90 euro voor. Godverdomme.
Dat is correct.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja er is een bepaald punt waar voorbij niks meer helpt geloof ik
Mooie ronde buik, dat wel!quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Dit plooit natuurlijk nooit meer helemaal netjes terug:
[ afbeelding ]
Nu ben ik ong 40kg lichter dan daar.
Het is een kwestie van geluk (of ongeluk) of je wel of niet netjes terugplooit. Ik heb mijn buikwandcorrectie voor de zwangerschappen gehad en alles is keurig teruggeplooid. Ik had verwacht dat het resultaat wel ongedaan zou zijn gemaakt, maar dat was gelukkig niet zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:07 schreef Brighteyes het volgende:
Dit plooit natuurlijk nooit meer helemaal netjes terug:
[ afbeelding ]
Nu ben ik ong 40kg lichter dan daar.
Zo te horen ben je hartstikke lekker bezig!quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef Sarabi het volgende:
Dat is waarhet gaat eigenlijk zelfs sneller dan ik had verwacht.
Hoop nu alleen nog 1 of 2 kilo kwijt te raken voor het eind van het jaar.....
quote:
Ik mag zeker niet klagenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo te horen ben je hartstikke lekker bezig!
Je valt lekker af, de rest is een kwestie van tweaken!quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet klagen
Zou alleen iets meer willen bewegen (dans nu alleen 2x 1,5 uur in de week) maar dat komt vast ook wel weer.
Geen idee!quote:
Natuurlijk is het een kwestie van geluk, maar ik weet bijna zeker dat mijn buik er anders bij had gehangen als ik vanaf 80 kilo 23 kg was aangekomen ipv dat ik met 110kg startte.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geluk (of ongeluk) of je wel of niet netjes terugplooit. Ik heb mijn buikwandcorrectie voor de zwangerschappen gehad en alles is keurig teruggeplooid. Ik had verwacht dat het resultaat wel ongedaan zou zijn gemaakt, maar dat was gelukkig niet zo.
Ik vind trouwens ook niet dat je zomaar iemand plastische chirurgie uit het hoofd moet praten. Een ieder moet voor zich bepalen of die genoeg last heeft van het probleem om plastische chirurgie te ondergaan. Ik erger me alleen aan de enorme misverstanden die bestaan over de resultaten die je ermee kunt behalen, nog los van het onderschatten van de risico's en de mogelijke nadelen. In dat opzicht is zo'n programma als Obese heel goed om mensen daar een realistischer beeld bij te geven.
Dat is ook fijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier komen de taartmaanden eraan en ik heb al veel gebak aan me voorbij laten gaan zonder er problemen mee te hebben. Zit nog steeds in the zone!
Ik ben gestopt om te proberen een logica te zoeken in wat mijn lichaam doet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een kwestie van geluk, maar ik weet bijna zeker dat mijn buik er anders bij had gehangen als ik vanaf 80 kilo 23 kg was aangekomen ipv dat ik met 112 kg startte.
Die huid is dan toch al meer opgerekt?
Ja! Ik, mijn moeder, mijn twee kinderen, en dan heb je nog Sint Maarten en Sinterklaas en Kerst.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is ook fijn![]()
Maar de taartmaanden? Veel mensen die jarig zijn?
Ooh, dan heb ik een foutje gemaaktquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Qwea, Glen is fijn!
(Klopt het trws dat het twee keer achter elkaar dezelfde is? )
oh ja, dat zou tof zijn brighteyes at fok.nlquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dan heb ik een foutje gemaakt
Ik heb nog veule meer. Moet ik alles ff ini wetransfer rammen?
fix ik!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
oh ja, dat zou tof zijn brighteyes at fok.nl
Tering. Ik zou ze klappen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig geen teleurstelling: ik kom terug op kantoor van de supermarkt met een half brood en kaas, en de opmerkingen zijn meteen niet-van-de-lucht
"Zo, ga je dat allemaal opvreten?"
"Ik hoorde van de week op de radio dat je juist van brood erg dik wordt!"
Van je collega's moet je het hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig geen teleurstelling: ik kom terug op kantoor van de supermarkt met een half brood en kaas, en de opmerkingen zijn meteen niet-van-de-lucht
Wat een trieste luiquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een idioten... zal ik ze slaan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ik ben net zo zwaar geweest als Tink was. Op zich heb ik enorm geluk gehad met hoe ik in mijn vel zat en zit. Iemand die niet weet dat ik veel te zwaar ben geweest, kan dat niet aan me af zien. Nadat ik zoveel was afvallen, wou ik wel graag een platte buik, bijvoorbeeld omdat je in broeken altijd nog mijn buikje zag. Vreselijk vond ik dat. Ik was toen nog vrij jong en wou niet nog 10-20 jaar wachten tot ik de beslissing had genomen of ik wel kinderen wou en dus heb ik de gok maar gewoon genomen. Ik heb het toen ook zelf betaald.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:40 schreef Zeester het volgende:
Claudia, ik wist niet dat jij een buikwand correctie had gehad? Was je vroeger dan zoveel dikker? En bijzonder dat je nog kindjes hebt gekregen daarna, das best een risico toch? Of zijn dit allemaal te privé vragen?
Wauw, dat wist ik helemaal niet. Dus je hebt het er af gekregen, en je hebt je voortgeplant, en je bent altijd redelijk op gewicht gebleven? (iig nooit meer in de buurt gekomen van wat het ooit was)!quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben net zo zwaar geweest als Tink was. Op zich heb ik enorm geluk gehad met hoe ik in mijn vel zat en zit. Iemand die niet weet dat ik veel te zwaar ben geweest, kan dat niet aan me af zien. Nadat ik zoveel was afvallen, wou ik wel graag een platte buik, bijvoorbeeld omdat je in broeken altijd nog mijn buikje zag. Vreselijk vond ik dat. Ik was toen nog vrij jong en wou niet nog 10-20 jaar wachten tot ik de beslissing had genomen of ik wel kinderen wou en dus heb ik de gok maar gewoon genomen. Ik heb het toen ook zelf betaald.
Grapjes over neptieten maak ik ook nog steeds.Wat armen betreft: daar ben ik denk ik het meest ontevreden over, maar ik vind ze niet erg genoeg voor een operatie. Ik zie het zelf eigenlijk ook alleen als ik mezelf in dit soort situaties zie:
[ afbeelding ]
O ja, de spiegel tijdens het steppenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben net zo zwaar geweest als Tink was. Op zich heb ik enorm geluk gehad met hoe ik in mijn vel zat en zit. Iemand die niet weet dat ik veel te zwaar ben geweest, kan dat niet aan me af zien. Nadat ik zoveel was afvallen, wou ik wel graag een platte buik, bijvoorbeeld omdat je in broeken altijd nog mijn buikje zag. Vreselijk vond ik dat. Ik was toen nog vrij jong en wou niet nog 10-20 jaar wachten tot ik de beslissing had genomen of ik wel kinderen wou en dus heb ik de gok maar gewoon genomen. Ik heb het toen ook zelf betaald.
Grapjes over neptieten maak ik ook nog steeds.Wat armen betreft: daar ben ik denk ik het meest ontevreden over, maar ik vind ze niet erg genoeg voor een operatie. Ik zie het zelf eigenlijk ook alleen als ik mezelf in dit soort situaties zie:
[ afbeelding ]
Hahahahahaha. Misschien doe ik dit wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry, geheel offtopic, maar deze móet gedeeld worden:
Bob Ross...
Yep!
Jep! Nooit meer in de buurt gekomen. Wel tijdens de 1e zwangerschap te veel aangekomen door te veel en te slecht eten, maar ik zit inmiddels alweer een tijdje op het gewicht dat ik voor mijn zwangerschappen gehad. Ik wil alleen nog iets meer eraf (mijn all-time low sinds het beginnen met afvallen ligt ruim 5 kg lager - op dat gewicht was ik bijna gehalveerd in gewichtquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:56 schreef Zeester het volgende:
[..]
Wauw, dat wist ik helemaal niet. Dus je hebt het er af gekregen, en je hebt je voortgeplant, en je bent altijd redelijk op gewicht gebleven? (iig nooit meer in de buurt gekomen van wat het ooit was)!
Net 4 en bijna 3.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
hoe oud zijn jouw kinderen, Claudia?
Dan ben je bij deze mijn grote voorbeeld! Sorry Tinkquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep! Nooit meer in de buurt gekomen. Wel tijdens de 1e zwangerschap te veel aangekomen door te veel en te slecht eten, maar ik zit inmiddels alweer een tijdje op het gewicht dat ik voor mijn zwangerschappen gehad. Ik wil alleen nog iets meer eraf (mijn all-time low sinds het beginnen met afvallen ligt ruim 5 kg lager - op dat gewicht was ik bijna gehalveerd in gewicht).
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:02 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze mijn grote voorbeeld! Sorry Tink, ik kijk ook nog steeds op naar jou, maar Claudia bewijst dat het écht voor altijd kan zijn, zelfs na kids, zelfs na jaren en jaren!!!
Ik was na vijf maanden weer zwanger en had voor mijn gevoel toen al heel lang gewacht.quote:
Ik heb er zelf ook wel een (ongefundeerd) gevoel over dat het bij mij ook voor altijd gaat zijn, maar ik denk dat dat zo is zonder zwangerschap enzo. Ik onderschat de impact van zo'n levensveranderend iets niet, en ik denk ook dat cravings een HEEEEL nieuw level krijgen als je zwanger bentquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken echt heel veel in de manier waarop Tink is afgevallen en nog afvalt, al heb ik er nog een fase achteraan gehad waarin ik doorschoot (te weinig eten, te geobsedeerd door sporten). Ik heb er geen twijfel over dat het bij Tink voor het leven is, het afvallen!
Het klinkt heel raar, maar bij mij ging het mis toen ik ontzettend misselijk werd. Ik kon op dat moment mijn reguliere eetpatroon niet volhouden en was blij met alles wat ik wel binnenhield. Op dat moment begon ik weer slechte dingen te eten en toen mijn misselijkheid weg was, ging ik er ook nog eens te veel van eten. Ik had zo'n idee van 'dat afvallen komt later wel weer'. Dat is uiteindelijk pas na de tweede zwangerschap gebeurd, maar tijdens die zwangerschap ben ik alweer veel beter gaan eten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:11 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook wel een (ongefundeerd) gevoel over dat het bij mij ook voor altijd gaat zijn, maar ik denk dat dat zo is zonder zwangerschap enzo. Ik onderschat de impact van zo'n levensveranderend iets niet, en ik denk ook dat cravings een HEEEEL nieuw level krijgen als je zwanger bent.
Ik heb ook al mijn oude kleren weggegooid inmiddels hoor, ik ben er ook van overtuigd dat ik dat niet meer bereik. Sowieso ben ik tegenwoordig niet meer bang voor de weegschaal, wat ik vroeger wel altijd was, en dat hoop ik voor altijd vol te kunnen houden, zodat de weegschaal mij altijd eerlijk zal vertellen dat ik ben aangekomen. En weet ik ook hoeveel beter dit voelt. En heb ik ook nog steeds niet echt het gevoel dat ik mega offers heb gedaan op eet gebied. Al dat bij elkaar geeft me zeker wel het vertrouwen dat ik het vol ga kunnen houden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het klinkt heel raar, maar bij mij ging het mis toen ik ontzettend misselijk werd. Ik kon op dat moment mijn reguliere eetpatroon niet volhouden en was blij met alles wat ik wel binnenhield. Op dat moment begon ik weer slechte dingen te eten en toen mijn misselijkheid weg was, ging ik er ook nog eens te veel van eten. Ik had zo'n idee van 'dat afvallen komt later wel weer'. Dat is uiteindelijk pas na de tweede zwangerschap gebeurd, maar tijdens die zwangerschap ben ik alweer veel beter gaan eten.
Ik zie ook dat het vaak misgaat juist na de geboorte. Zo ken ik best veel jonge moeders die al vrij gauw weer op hun oude gewicht zaten maar daarna om diverse redenen ineens flink aankwamen. Je leven is ook gewoon ineens voor altijd veranderd en je kunt niet meer gaan sporten of zo zonder dat uitgebreid te regelen met alle betrokken partijen (om over het slaapgebrek nog maar te zwijgen). Maar misschien is dat niet eens de voornaamste reden. Bij mij lag m'n focus gewoon totaal ergens anders en het heeft wel even geduurd voor ik er weer aan toe was om dingen voor mezelf en uitsluitend voor mezelf te doen.
Anyhow, houd dat gevoel vast! Waarom zou je er vanuit gaan dat het wel weer misgaat? Ik had al mijn oude kleren weggegooid omdat ik die overtuiging ook had. Zo zwaar, dat nooit meer.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:23 schreef Zeester het volgende:
. Maar goed, dit is allemaal toekomstmuziek, eerst nog 10 kilo eraf, dan een vent vinden en dan pas gaan dromen over babies!
Haha die ben ik juist niet (meer). Sowieso kan ik niet zo super goed parkeren (maar he, ik heb nog niet zo lang m'n rijbewijs) en er is ooit iemand op de parkeerplaats tegen m'n auto aangereden > krassen. Dus ik parkeer zo ver mogelijk achteraan en ik zie het ook gewoon als voordeel nu. Meer lopen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Het is niet alleen maar doffe ellende op energiegebied, hoor. Dat wil zeggen, voor mij niet. Ik was altijd een ochtendmens en tegenwoordig noem ik mezelf een 'altijd en overal'-mens. Ik sport nu gerust 's avonds en dat kon ik vroeger écht niet. Ik heb veel meer energie, doe veel meer, en heb bovendien de allerbeste reden denkbaar om het goede voorbeeld te geven wat eten en bewegen betreft. Ik denk nu dus niet zozeer: hoe krijg ik het gewicht er zo snel mogelijk af? Maar meer: wil ik dat mijn kinderen zo ook (gaan) eten? En datzelfde geldt voor beweging: ik wil dat zij dat doen omdat het vanzelfsprekend is, omdat het deel is van onze gezinscultuur. Mijn vader was altijd meer het type 'ik zoek zolang mogelijk naar een parkeerplek zodat ik zo weinig mogelijk hoef te lopen'.
Weet ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die invloed laat je zelf toe he...
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:02 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze mijn grote voorbeeld! Sorry Tink, ik kijk ook nog steeds op naar jou, maar Claudia bewijst dat het écht voor altijd kan zijn, zelfs na kids, zelfs na jaren en jaren!!!
Txs voor het vertrouwen, dat gevoel heb ik zelf ook, maar ik realiseer me ook dat ik dat pas aan het einde van mijn leven echt kan zeggen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik herken echt heel veel in de manier waarop Tink is afgevallen en nog afvalt, al heb ik er nog een fase achteraan gehad waarin ik doorschoot (te weinig eten, te geobsedeerd door sporten). Ik heb er geen twijfel over dat het bij Tink voor het leven is, het afvallen!
Daarvoor nog. Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe oud ik was. 21 of 22 of zo? Damn, dat is gewoon al 10 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:08 schreef Goodbye het volgende:
Nooit van jou geweten, Clau. Althans, ik kan het me niet herinneren. Die andere periode waar je het over had, was dat toen je in Slank postte een aantal jaar geleden?
Erg hè, ik bedenk met soms ook dat iets al bijv. tien jaar geleden is terwijl het voor mijn gevoel echt drie jaar geleden is ofzo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daarvoor nog. Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe oud ik was. 21 of 22 of zo? Damn, dat is gewoon al 10 jaar geleden.
Haha, true. Als ik nu bedenk dat ik dan weekeindes lang "japanse rijst" at. Wat een waanzin. En dat wist ik toen ook wel, maar ik vond het het proberen waard. Nu zou ik het vanwege het monomane karakter alleen al nooit meer doen. Ik wil niet dat m'n kindjes denken dat dat normaal is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:01 schreef Goodbye het volgende:
Al moet ik zeggen dat als ik mijn eetpatroon naast mijn eetpatroon van toen neerleg het er een stuk beter op is geworden.
Ik doe er niet makkelijk over hoor, ik ken je verhaal en heb het juist heel erg in mijn achterhoofd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:53 schreef Claudia_x het volgende:
Er moet me van het hart dat ik vind dat hier wel heel makkelijk over plastische chirurgie wordt gedaan. Ik weet dat het deels gechargeerd is. Maar het kan toch geen kwaad om de nadelen nog maar eens te benadrukken, aangezien op televisie steevast gedaan wordt alsof er alleen maar wonderlijke transformaties plaatsvinden die nauwelijks pijn kosten en al binnen 2 maanden te zien zijn.
Ik heb wel eens naar arm- en beenliften gekeken en ik vond het eindresultaat vaak niet mooi genoeg om het enorme litteken op de koop te nemen. Op je onderbuik een litteken hebben is toch iets anders, want daar zit vrijwel altijd kleding overheen. Met name op mijn armen zou ik zo'n litteken wel heel vervelend vinden. En door op fora mee te lezen, kwam ik erachter dat infecties en andere narigheden vaker bij operaties aan de benen en armen plaatsvinden. Een buikwandcorrectie lijkt een vrij ideale ingreep, maar het eindresultaat is zelden prachtig; je houdt er in ieder geval een enorm litteken aan over. Daar komt ook nog eens bij dat elke operatie nu eenmaal bepaalde risico's met zich meebrengt. Toegegeven, die zijn klein. In mijn geval ben ik er bijna dood aan gegaan. Iedereen kan een onwaarschijnlijke statistiek worden.
Zo, zegje gedaan.Disclaimer: het is alweer een paar jaar geleden dat ik me hierin verdiept heb. Misschien vinden tegenwoordig wel wonderlijke transformaties plaats.
Ik hou van kokos, maar dit is toch wel erg veel kokos....quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:42 schreef Qwea het volgende:
http://eerlijkereten.nl/gezonde-snack-superfood-bounty-balletjes/ik vraag mij af hoeveel kcal dat bevat
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:26 schreef douche-eendje het volgende:
Vakantietm zondag 22:00 nog netjes eten en dan merkmik het volgende maand wel. Actieve rondreis dus t zal niet zo erg worden.
Ik ga eruit van nietquote:
Ik heb een hysterisch rood notitieboekje gekochtquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker hoor eendje! Maak dan maar notities voor de achterafsamenvatting
Bereid je maar voor, lekker klamquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga eruit van nietAls in, te druk met leuke dingen doen
Goodbye, de enige vakantie waarin ik niet ben afgevallen was mn tripje begin dit jaar naar Ierland. Weinig bewogen, VEEL en lekker gegeten en veel guinness. Nu echt van die wandelingen naar uitzichtpunten 45 minuten steile trap op etc
^^quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker hoor eendje! Maak dan maar notities voor de achterafsamenvatting
lijkt me goddelijk... maar ik wil het niet maken, lijkt me niet heul gezondquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hou van kokos, maar dit is toch wel erg veel kokos....
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:54 schreef Zeester het volgende:
Ik vind het zo'n onzin, al dat 'clean eten' en 'voedselzandloper' gezeik. Suiker is slecht voor je, gluten zijn slecht voor je, van koemelk krijg je kanker. Nee dames en heren, jullie zijn gewoon als de dood om ooit dik te worden, en proberen onder het mom van 'gezond' nu gewoon superieur over jullie dieet te doen.
Ja, nee is deels in reactie op die link van Qwea. Dat artikeltje over die balletjes. Alsof het opeens gezond is als er honing in zit ipv suiker.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]![]()
Lees ik nou compleet over de context heen of komt dit nogal uit de lucht vallen?
Ik vind het zo'n schijn-veiligheid. Als je maar hard genoeg denkt dat al die dingen zo slecht voor je zijn, dan zul je minder snel terugvallen. Maar goed, het is allemaal onwijs gemeen om dit te zeggen en denken, en niet goed voor m'n karma, maar soms moet het er ff uitquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe, ja snap ik wel hoor, maar aan de andere kant denk ik, more power to you als je ze met dat gezemel er af weet te houden
Ik snap het hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:02 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n schijn-veiligheid. Als je maar hard genoeg denkt dat al die dingen zo slecht voor je zijn, dan zul je minder snel terugvallen. Maar goed, het is allemaal onwijs gemeen om dit te zeggen en denken, en niet goed voor m'n karma, maar soms moet het er ff uit!
Waarheidquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo mail ik regelmatig met Vanyel om kwart over 6, als ik net van de weegschaal afkom
En als ik dan om half 7 heb gekakt nog een keer
Ik deed dan gewoon 'ow ik moet poepen' -> naar de weegschaal, getal onthouden -> naar de wc -> terug naar de weegschaal. Hoef je je ook niet uit te kleden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het liefst zou ik mn kakkies wegen. Veel makkelijker dan steeds weer al die kleren uit
Was mijn leven maar zo makkelijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik deed dan gewoon 'ow ik moet poepen' -> naar de weegschaal, getal onthouden -> naar de wc -> terug naar de weegschaal. Hoef je je ook niet uit te kleden.
Extra weegschaal kopen voor in de buurt van het toiletquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was mijn leven maar zo makkelijk
Je poept maar eens in de twee weken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik eindelijk eens moet, moet ik gelijk gaan, anders mis ik het moment en zijn we zo weer 2 weken verder
Nee dat niet, maar het is wel vaak een SEIZE THE FUCKING DAY aangelegenheid als het eenmaal zo ver isquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je poept maar eens in de twee weken?
De herkenbaarheid.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het is wel vaak een SEIZE THE FUCKING DAY aangelegenheid als het eenmaal zo ver is
Omdat ik al een uur een craving had, en na zorgvuldig zoeken (ook in m'n huisgenootjes kamer, wel een lege zak drop en een leeg pak chocotruffels gevonden, maar niets met wat erin) was dit de enige optie. Ik ben een junkie, ik weet het.quote:
Herkenbaar helaas.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:03 schreef Zeester het volgende:
En na een goede dag zet ik het pak hagelslag aan m'n mond vanwege enorme zin in chocola en verder niets anders in huis. Ik mag echt geen hagelslag meer kopen. Maar lekker was het wel (van die extra pure van de ruijter, ook 1000x duurder dan gewoon een reepje chocola...)
Ja, absoluut, volgende week woensdag ben ik jarig, dus dan ga ik iets lekkers bakken en eten, en 's avonds naar de McDonald's. En dan die zondag bij m'n ouders m'n lievelingstaart eten (chipolata) en het met hen vieren. Daarom wil ik deze week ff goed in het gareel blijven en is dit hagelslag moment extra zonde.quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:37 schreef Sarabi het volgende:
Plan je ook af en toe cheatmomenten Zeester?
Misschien helpt dat met cravings.
Vertel het me alsjeblieft niet. Ik mag in ieder geval in november geen nieuwe hagelslag kopen, misschien begin december weer!quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens een paar weken geleden Fair Trade hagelslag gekocht en die is me toch lekker
Dankje. Als iemand mij een vaatwasser wil schenken (en een monteur om hem in te bouwen, en toestemming van de eigenaar van het huis) dan krijgt diegene voor de rest van het jaar elke dag een kusje.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:26 schreef Isabeau het volgende:
Zeester, je krijgt van mij een pluim!(want ik weet precies hoe je de afwas ziet
)
Maar ook van honing kom je aan. Hell, als je maar genoeg fruit eet kom je vanzelf ook wel aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:57 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, nee is deels in reactie op die link van Qwea. Dat artikeltje over die balletjes. Alsof het opeens gezond is als er honing in zit ipv suiker.
Maar ik heb zo'n meisje op facebook, ik heb d'r al jaren niet gezien maar ik schat dat zij zo'n 50 kilo is afgevallen. Maar echt een beetje doorgeslagen, ze is nu echt aan de magere kant. En die post de hele tijd van die foto's van 'taart zonder gluten, suiker, zuivel' of 'havermout met amandelmelk' en natuurlijk is het allemaal ieder voor zichzelf en moet ik me niet drukmaken over van alles, maar ik erger me kapot daaraan :p.
Tuurlijk mag dat! Als 't ons gaat vervelen, lezen we er wel overheen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg mensen euhm, als ik blijf afvallen, mag ik dan bij elk nieuw onsje een "yihaa alltime low" doen? Gaat snel vervelen he?
Gebeurt hier ook wel eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Dat je zo'n trek hebt in iets en dan 'gewone' dingen gaat opeten.
[..]
omg, trouwens?quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:39 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is heel herkenbaar, van dat op orde willen hebben van álles, DP. Alleen ziet mijn leven er dus elke dag zo uit omdat ik een milde vorm van OCD heb. Ik voel me echt héél goed als alles op orde is. Het een versterkt wat dat betreft het ander: ik maak alles op orde omdat ik me goed voel, en ik voel me goed doordat alles op orde is.
De nare kant daarvan voor mij is alleen dat ik me ook meteen slecht of ontregeld voel als er een vorm van wanorde dreigt te ontstaan.
Ghi, herkenning plus 1!quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:39 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is heel herkenbaar, van dat op orde willen hebben van álles, DP. Alleen ziet mijn leven er dus elke dag zo uit omdat ik een milde vorm van OCD heb. Ik voel me echt héél goed als alles op orde is. Het een versterkt wat dat betreft het ander: ik maak alles op orde omdat ik me goed voel, en ik voel me goed doordat alles op orde is.
De nare kant daarvan voor mij is alleen dat ik me ook meteen slecht of ontregeld voel als er een vorm van wanorde dreigt te ontstaan.
Try us!quote:Op zaterdag 16 november 2013 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zeg mensen euhm, als ik blijf afvallen, mag ik dan bij elk nieuw onsje een "yihaa alltime low" doen? Gaat snel vervelen he?
Met een jood trouwen een optie?quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
En ik wil ook drie verschillende koelkasten!
quote:
Jah laat maar, het mag al van Tink, dus dan kan ik me niet meer misdragen...quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]ATL
w00pwh00000000000000![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]ATL
w00pwh00000000000000![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
Naar toe gaan lopen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:56 schreef Qwea het volgende:
Lol, denk ga sporten, mooi optijd, sportschool nog niet eens open
Terug naar huis lopen en dan weer terug. :pquote:
Het is - in mijn geval - niet zozeer trek in zoet, want in het algemeen heb ik daar niet veel mee. Met chocola wel en pindakaas is een uitzondering.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Overigens las ik hierboven dat er geen pindakaas en chocopasta in huis kan zijn, voor het geval je trek krijgt in zoet. Dat vind ik best heftig eigenlijk... Dat je zo'n trek hebt in iets en dan 'gewone' dingen gaat opeten.
symetriequote:Op zaterdag 16 november 2013 08:45 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, ik noem het mild omdat ik niet 500 keer hoef te controleren of de deur wel op slot is om het huis uit te kunnen gaan. Vijf keer is wel genoeg.
Ik las gister een oud interview met David Beckham waarin hij uitlegt dat hij drie verschillende koelkasten heeft, een voor eten, een voor salades en een voor drinken. En in de koelkast met drinken moet alles symmetrisch staan. Als er asymmetrie dreigt te ontstaan, bijvoorbeeld doordat hij van één soort drank drie blikjes heeft, dan moffelt hij er een weg in een andere kast. Ik heb mijn zielsverwant gevonden.![]()
Ja! De fuck is dat voor idioterie hee?!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:31 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend noemt me zijn kleine lieve ocd'tje, maar ik vind het wel meevallen
Qwea, mijn sportschool is op zaterdag en zondag ook pas om 9 uur open. Alsof mensen plots in het weekend laat willen sporten
Ik had ooit een keer lang geleden een grote zak walnoten (in de dop). Dus die ging ik heel gezellig zitten oppeuzelen achter mijn pc. jeetje, zak nu al leegquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:35 schreef Zeester het volgende:
Ik ben dus ook zo iemand die gerust alles eet als ik ergens zin in heb. Het dieptepunt is denk ik een x een heel bakje gebakken uitjes voor over de nasi, alsof het chips waren. Maar das nog pré-dieet, das nu niet in huis. Maar noten bijvoorbeeld, ik koop ze zien. Ik eet gerust een hele zak ongezouten noten in 1 sessie op. Ik moet het echt houden bij 'best lekker en best gezond', maar heel erg lekker is gewoon te risicovol!
Check! al is het hier meer een "controle" ding. Vroegah legde ik bij mijn ouders altijd de placemats precies goed, anders konden we niet gaan eten. Tafelkleden moet ik ook altijd recht leggen, en bestek. Het huis is hier best vaak een zooi, maar ik voel me zoveel beter als het dat niet is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb dat altijd al gehad... dé reden dat afvallen zo moeilijk is, het is voor mij totaal niet rationeel, en geen zooi in huis hebben betekent zeker niet dat ik niets verkeerds eet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 08:33 schreef Tink89 het volgende:
Ik kan me ook zo enorm storen aan mensen die agavesiroop gezonder vinden dan suiker, niks uit een pakje willen en daar dan vervolgens van gaan prediken dat hun levensstijl zo veel beter is dan de mijne...
Overigens las ik hierboven dat er geen pindakaas en chocopasta in huis kan zijn, voor het geval je trek krijgt in zoet. Dat vind ik best heftig eigenlijk... Dat je zo'n trek hebt in iets en dan 'gewone' dingen gaat opeten.
[..]
Tuurlijk mag dat! Als 't ons gaat vervelen, lezen we er wel overheen.
Mijn mama heeft t me overerfd denk ik. Die bekende laatst altijd dingen in even aantallen/symmetrisch te moeten doen, als ze drie keer met haar hand over haar been wrijft doet ze t ook drie keer aan de andere kantquote:Op zaterdag 16 november 2013 08:45 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, ik noem het mild omdat ik niet 500 keer hoef te controleren of de deur wel op slot is om het huis uit te kunnen gaan. Vijf keer is wel genoeg.
Ik las gister een oud interview met David Beckham waarin hij uitlegt dat hij drie verschillende koelkasten heeft, een voor eten, een voor salades en een voor drinken. En in de koelkast met drinken moet alles symmetrisch staan. Als er asymmetrie dreigt te ontstaan, bijvoorbeeld doordat hij van één soort drank drie blikjes heeft, dan moffelt hij er een weg in een andere kast. Ik heb mijn zielsverwant gevonden.![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:25 schreef Zeester het volgende:
Mag ik heel eventjes een klein beetje trots zijn op mezelf voor iets wat voor andere mensen heel vanzelfsprekend is? Ik haat afwassen. Ik vind het niet alleen niet leuk, ik vind het een uitermate vervelende klus. Maar de hele week stond er al een mega vaat in de keuken, waar ik steeds zoveel van deed dat het afdruiprek vol was, en dan hield ik het voor gezien. Mijn huisgenootje riep steeds dat zij het zou doen, maar dat kwam er niet van, dus elke avond stond ik af te wassen wat ik nodig had om te kunnen koken + een beetje extra, en elke dag was ik me de hele tijd aan het ergeren hoeveel shit er stond.
En toen heb ik het net maar eventjes gedaan. Terwijl ik al had afgewassen voor ik ging koken. Terwijl ik er 0 zin in had. Omdat ik wist dat ik hier morgenochtend tijdens het ontbijt maken, en morgenavond na mijn werk als ik met honger en boodschappen thuis zou komen heel blij van zou worden. En toen heb ik gelijk maar ff de keuken een sopje gegeven! Dit zijn de dingen die je moet doen om het gezond eten voor jezelf leuk én makkelijk te maken! Hoppakee, Zeester de huisvrouw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ben eindelijk van m'n plateau af.85, ik kom eraan! Dan ben ik gewoon al op de helft
(wat nu m'n voorlopige einddoel is, misschien als ik er ben dat ik denk, meh, er kan wel meer af).
Dat deed ik vroeger ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:12 schreef Patoshik het volgende:
Het ergste wat ik doe is met bomen. Als ik in de auto zit span ik steeds m'n bil aan bij een boom. Om en om. Moet je dus nagaan als je 80 rijd!![]()
Doe je het nu nog steeds of is er een kans dat ik er ooit vanaf kom?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ookEn als er geen bomen waren, dan wel hectometerpaaltjes of lantaarnpalen oid.
Dan is er nog hoop!quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:33 schreef Vanyel het volgende:
Alleen nog als ik me heel heel heel erg verveel in de auto. En dan mag het.
Ik ben wel 36 inmiddels
Ik vind zelf dat ik weinig meer over heb dan dat muziekvolume, als dat in cijfertjes gaat, altijd op een even getal moet staan.
Ja, dat. En ook maar tot 16. Wtf!quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja! De fuck is dat voor idioterie hee?!
Migraine is het zo vervelend! Heb je geen sterkere medicijnen dan pijnstillers? Ik zweer bij Maxalt, werkt binnen een half uurquote:Op zondag 17 november 2013 08:13 schreef Qwea het volgende:
Migraine \O/ en tyfus trek erdoor in vette hap. Ik gooi er maar een shitload aan pijnstillers in in de hoop dat ik voorzichtig kan sporten
Ik had vroeger maxalt, maar de migraine is 7 jaar weggeweest en nu weer terug. Komt vanuit mijn nekspieren. Als ik die weet te ontspannen gaat het wel weer. Net fysio gemaild voor dry needling, perskindol op mijn nek gespoten en nu maar ff afwachten.quote:Op zondag 17 november 2013 08:27 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Migraine is het zo vervelend! Heb je geen sterkere medicijnen dan pijnstillers? Ik zweer bij Maxalt, werkt binnen een half uurMaar daar krijg je ook enorme trek van :/
Dat klinkt inderdaad bekend. Ik gooi er ook eerst even een brufen in, want inderdaad.. de nekspieren!quote:Op zondag 17 november 2013 08:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had vroeger maxalt, maar de migraine is 7 jaar weggeweest en nu weer terug. Komt vanuit mijn nekspieren. Als ik die weet te ontspannen gaat het wel weer. Net fysio gemaild voor dry needling, perskindol op mijn nek gespoten en nu maar ff afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |