SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mwah, thee ligt eraan welke smaak..quote:Op donderdag 14 november 2013 09:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
perfect! Mits thee zonder suiker/zoetstof
Ik eigelijk ook niet (#lipstop) maar ik zag deze voorbij komen laatst op instagram en toen was ik wel erg benieuwd.quote:
hehehe, heeft niks te maken met dieten, ik boycot gewoon al die achterlijke bjoetiebloggersquote:
Da's een lang verhaal en dat heeft vooral te maken met zeer onvolgroeid gedrag van de dames zelfquote:Op donderdag 14 november 2013 13:33 schreef Zeester het volgende:
Ik ben wel fan van beautybloggers. Niet in de zin van dat ik diehard alles koop wat zij promoten, maar ze staan wel in mijn blogreader lijst en lees de artikelen die me interesseren. Waarom een boycot?
(ik erger me trouwens wel altijd rot aan Serena en haar faaaaaaavoooooriete dingen. Wat een irritant klemtoongebruik heeft zij)
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 14 november 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's een lang verhaal en dat heeft vooral te maken met zeer onvolgroeid gedrag van de dames zelf
Oeh, die verhalen wil ik ook horen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
nee, dat is niet uit te leggen en dan moet ik vier kantjes schrijven, als ik het dan hier post gaat Masja huilen bij de FA's, wordt alles weer in een doofpot gestopt en zijn we nog niks wijzer. Mocht er nog een keer een meet komen leg ik het wel uit.
Ellegirltalk. Ik voel spontaan de neiging om aan m'n ballen te krabben en ruften te laten. Brrrrrr. Meisjesmeisjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Patoshik het volgende:
Moet je voor de grap eens op dit forum kijken: http://www.ellegirltalk.n(...)1-Beutyblogtopic-XXX
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ellegirltalk. Ik voel spontaan de neiging om aan m'n ballen te krabben en ruften te laten. Brrrrrr. Meisjesmeisjes.
nee man, je moet dat topic eens lezen, niks meisjemeisjes, valse sekreten die met poep gooienquote:Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ellegirltalk. Ik voel spontaan de neiging om aan m'n ballen te krabben en ruften te laten. Brrrrrr. Meisjesmeisjes.
Oeh, da's vlgs mij leuk leesvoer!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Patoshik het volgende:
Moet je voor de grap eens op dit forum kijken: http://www.ellegirltalk.n(...)1-Beutyblogtopic-XXX
Dat is het zeker! En dan met deze erbij: http://beutyblogtopic.tumblr.com/faqquote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh, da's vlgs mij leuk leesvoer!![]()
Godver SQ, je weet het weer veel te aantrekkelijk te doen klinkenquote:Op donderdag 14 november 2013 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man, je moet dat topic eens lezen, niks meisjemeisjes, valse sekreten die met poep gooien
In de koelkast en net zolang als je een omelet zou bewaren. Ik zou dat hooguit een dag in de koelkast bewaren geloof ik. Anders zou ik ze invriezen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:21 schreef Patoshik het volgende:
Hoe lang zou je zoiets kunnen bewaren? En waar is het beste?
http://www.misslipgloss.n(...)de-ovenmini-quiches/
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, heeft niks te maken met dieten, ik boycot gewoon al die achterlijke bjoetiebloggers
Ja da's een acteur.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]Ken je anita de bjoetiegoeroe?
Dat is nu dithttp://www.telegraaf.nl/t(...)_twerken_moet__.html
Whut? Did I miss that one?quote:
Ja johquote:Op donderdag 14 november 2013 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whut? Did I miss that one?Sure bro? ?
o.m.f.g, I really feel stupid nowquote:
quote:
Ja, maar ken je de DBB toen? Dutchbeautybloggers? Waar je dan moest aansloten enzo zijn vanwege PR bureau's enzo? Wat die beautygloss, misslipgloss en beautyscene toen hadden opgericht.quote:
Christus, wat een BLA zeg!quote:
oh, er zal ongetwijfeld een flinke steek aan los zitten jaquote:Op donderdag 14 november 2013 15:33 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja, maar ken je de DBB toen? Dutchbeautybloggers? Waar je dan moest aansloten enzo zijn vanwege PR bureau's enzo? Wat die beautygloss, misslipgloss en beautyscene toen hadden opgericht.
Dat domeinnaam was verlopen en had zij het overgenomen en wou ze weer opnieuw opzetten. En dat meende ze wel serieus. Echt allemaal van die filmpjes "Ja, ik ben in overleg met m'n meiden (die grote 3 dus) en misslipgloss zit in de hotelkamer hiernaast" (wat dus niet zo was heh). Dat soort dingen, echt een maf mens.
ik was ook best trots op mijquote:Op donderdag 14 november 2013 16:32 schreef Brighteyes het volgende:
Dat spul is echt heel erg! Brrrr!
Wel knap dat je het opgegeten hebt! Zelfs pindakaas, zoals de Amerikanen het eten, erbij maakt het niet veel beter.
Wat zou je allemaal willen doen dan? Alleen je armen?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:40 schreef Tink89 het volgende:
Joh, ik was vandaag gewoon te druk om te fokken.
Voor de duidelijkheid: ook mijn aanvullende verzekering vergoedt plastische chirurgie niet zonder medische noodzaak. Die noodzaak is er pas als je alle andere opties geprobeerd heb... Ik ga wel gewoon sparen
Vanochtend btw een mooie atl en nu een superfijne dag gehad. Lekker met thee, een boek en het forum op de bank geploft.
Vanavond btw indische balletjes met zoete aardappel, 1 plakje rosti (die van de Ikea) en broccoli. Jum!
Ik heb de spekkies nog steeds niet open getrokkenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Het negeren van het overgebleven Sint Maartensnoepgoed is moeilijk.
Ik kon de chocozooi niet negeren.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de spekkies nog steeds niet open getrokken
Het ligt bij ons in de voorraadkast nu. Nog in de bak... het roept gewoon: PAK ME!quote:Op donderdag 14 november 2013 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Het negeren van het overgebleven Sint Maartensnoepgoed is moeilijk.
En is sinds je begonnen bent sinds de laatste poging, of altijd?quote:Op donderdag 14 november 2013 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
All time low. Laagste gewicht sinds je begonnen bent met afvallen.
Weer bijna sporttijd hier. Zin in!
Wel in mijn kerk jaquote:Op donderdag 14 november 2013 19:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh shit.. was dat vloeken in de kerk?
Sportze!!quote:Op donderdag 14 november 2013 19:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wel in mijn kerk jaJe doet het of je doet het niet, maar geen poging
Maar je snapt hem al
En ik ga er vandoor, sporttijd![]()
Het werd hier direct afgestraft door een "was dat het nou waard?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het ligt bij ons in de voorraadkast nu. Nog in de bak... het roept gewoon: PAK ME!
Maar ik heb het nog niet gedaan
cheesecake!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:29 schreef Zeester het volgende:
Ik wil volgende week voor mijn verjaardag iets HEEEL ERG LEKKERS bakken. Gewoon 1 portie, dan kan ik het meenemen naar m'n werk, en uitdelen aan de paar mensen die langskomen (en zelf natuurlijk een stukje eten). Ik zat te denken aan brownies, maar als er hier iemand is die een nog beter 'iets heel lekkers' weet, dan sta ik open voor suggesties.
Ow, en no holds barred qua calorieen, op je verjaardag word je niet dik
Ik zit dus echt zo nu van "fuck, ik wil een kokos makroon of spekkies. want honger!" (Ik heb net 100gr rijst en 400gr groente weggewerktquote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werd hier direct afgestraft door een "was dat het nou waard?"gevoel. Hopelijk weet ik het de volgende keer nog.
*aait*quote:Op donderdag 14 november 2013 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godverdoemme het was echt de hele fucking dag weer horden lopen op kantoor. Wat een debielen ook.
Als het echt niet uitmaakt zou ik zo'n hele zompige zware chocoladetaart maken met 3 pakjes boter er inquote:Op donderdag 14 november 2013 18:29 schreef Zeester het volgende:
Ik wil volgende week voor mijn verjaardag iets HEEEL ERG LEKKERS bakken. Gewoon 1 portie, dan kan ik het meenemen naar m'n werk, en uitdelen aan de paar mensen die langskomen (en zelf natuurlijk een stukje eten). Ik zat te denken aan brownies, maar als er hier iemand is die een nog beter 'iets heel lekkers' weet, dan sta ik open voor suggesties.
Ow, en no holds barred qua calorieen, op je verjaardag word je niet dik
Doe wat ik niet kon.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit dus echt zo nu van "fuck, ik wil een kokos makroon of spekkies. want honger!" (Ik heb net 100gr rijst en 400gr groente weggewerkt).. maar ik ben ook op het punt aangekomen me af te vragen of het me die kcals waard zijn.
En ik neig heel erg naar "Nope"
Hmm.. herkenbaar.. en dan vooral nog meer eten.. Dat is dan wat ik altijd doe/deedquote:Op donderdag 14 november 2013 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werd hier direct afgestraft door een "was dat het nou waard?"gevoel. Hopelijk weet ik het de volgende keer nog.
Ik moet eerlijk zeggen, dat is best lastigquote:
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. herkenbaar.. en dan vooral nog meer eten.. Dat is dan wat ik altijd doe/deed
Haha ja..quote:Op donderdag 14 november 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaWant ik denk dan altijd "Ach, nu toch al verneukt. Kan ik de rest net zo goed opeten "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
Ik voel je.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu verdorie weer zo'n "giev choco NU"-bui. Nopenopenopenope.
Er is een zalig recept van Nigella Lawson voor overheerlijke brownies!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef Zeester het volgende:
Sometimes, goed om van je te horen! En rot van je baan, hopelijk heb je snel weer een nieuwe! En het is geen schande om op een gegeven moment even te pauseren en stil te gaan staan, dat is volgens mij zelfs best gezond. En je bent onder die obesitas grens, en dat is een mooi moment om eventjes te pauseren (vind ik, want ik ben dat ook van plan)
Cheesecake vind ik eigenlijk dan weer net iets té machtig, terwijl ik het niet zo intens veel lekkerder vind dan bijvoorbeeld chocolade taart. Ik maakte vroeger altijd een brownie-achtige taart, die was echt goddelijk, met 3 repen choco erin en nog 1 er op in de vorm van glazuur! Maar wil eigenlijk iets brownie achtigs maken, gewoon om heel praktische transport redenen, ik werk maar met 2 collega's, en dan kan ik gewoon 2 stukkies in een afsluitbaar doosje meenemen, en hoef ik geen hele springvorm mee te slepen.
Dat zou wel mooi zijn. Vind ik een goed uitgangspunt!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sometimes, dat klinkt positief! Ik ben nu na een jaar of 3 (licht schommelende) stilstand, weer op weg naar beneden omdat ik ineens weer de innerlijke noodzaak voelde. En dan gaat het ook ineens weer.
Dus wacht daar lekker op en leef nu gewoon lekker!
Ja, die grens had een nog grotere impact dan ik verwacht had. Stom eigenlijk, alsof dat cijfer zoveel zegt / doet.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:46 schreef Zeester het volgende:
Sometimes, goed om van je te horen! En rot van je baan, hopelijk heb je snel weer een nieuwe! En het is geen schande om op een gegeven moment even te pauseren en stil te gaan staan, dat is volgens mij zelfs best gezond. En je bent onder die obesitas grens, en dat is een mooi moment om eventjes te pauseren (vind ik, want ik ben dat ook van plan)
Vind ik eigenlijk wel logischquote:Op donderdag 14 november 2013 20:54 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Vind ik een goed uitgangspunt!
Mijn kast hangt momenteel vol met kleding die goed past, dat speelt gek genoeg ook een klein beetje mee
Dit dit dit! Dit sterkt me heel erg in de beslissing om nog even flink door te zetten, en dan gewoon lekker te gaan stabiliseren. Ik wil ook weer een kast vol kleren, en gewoon tevreden kunnen zijn!quote:Op donderdag 14 november 2013 20:54 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Vind ik een goed uitgangspunt!
Mijn kast hangt momenteel vol met kleding die goed past, dat speelt gek genoeg ook een klein beetje mee
[..]
Ja, die grens had een nog grotere impact dan ik verwacht had. Stom eigenlijk, alsof dat cijfer zoveel zegt / doet.
YOU DA WOMAN!quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef douche-eendje het volgende:
25 uur bootcamp gehad sinds 20 augustus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |