SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke heb al, bedankt voor het meezoeken.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:07 schreef Cake-Man het volgende:
doe normaal zo doe ikook ja tog
Hey seto poepchinees hahah
Dat is 1 van ons jaquote:Op donderdag 14 november 2013 09:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Die mascotte. Daar loop je dan met het logo van Lionhead Studios op je lijf.
Haters overal doe normaal doe aardig, ja tochquote:Op donderdag 14 november 2013 09:30 schreef JaqenHghar het volgende:
hij had ook een ster kunnen zetten hequote:Op donderdag 14 november 2013 09:32 schreef JaqenHghar het volgende:
Als je iets laat prikken dan check je van te voren toch even of het al bestaat?
Naja ieder z'n ding hoor.
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
hij had ook een ster kunnen zetten he
Das de grootste mofo van dit topic.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat hoop ik dan maar ja. Dat ie dan niet genaaid is voor x aantal 100 euro's.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Das de grootste mofo van dit topic.
Misschien issie wel een game-fanaat. Geen idee.
uitkijken vriend je heb het wel over dreamerbulk, hij deadlift meer dan jouw hele familie bij elkaarquote:Op donderdag 14 november 2013 09:30 schreef JaqenHghar het volgende:
je kan ze gezicht niet eens vinden met die spleetoge van jequote:Op donderdag 14 november 2013 10:05 schreef seto het volgende:
ik spuug in de gezicht van die dreamerbulk homotje
lolquote:Op donderdag 14 november 2013 10:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
je kan ze gezicht niet eens vinden met die spleetoge van je
ja dat idee heb ik ook altijd. Maar dat was toch een behoorlijke gozer lol.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
Chinezen die vechten, de eerste hier in NL moet ik nog tegen komen.
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
Net verdediging van afstuderen gehad en ben geslaagd
(weet iemand hoe je bijstand aan kan vragen?)
Ik had vroeger op het VWO ook een behoorlijk brede Chinees in de klas zitten. Ik zal eens kijken of ik die klassenfoto nog ergens heb.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook altijd. Maar dat was toch een behoorlijke gozer lol.
je verwacht het idd. niet.
Die gozer verwachte het ook niet
lol. 't is trouwens wel dat je je referenties verlegt.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik had vroeger op het VWO ook een behoorlijk brede Chinees in de klas zitten. Ik zal eens kijken of ik die klassenfoto nog ergens heb.
Ik heb mijn klassenfoto nog gezien toen ik al aan het BB-en was, en vond "mijn Chinees" nog steeds best breed. Foto ligt ws. bij mijn ouders, als ik daar weer eens ben neem ik hem mee, scan ik hem, soep de gezichten weg en post hem hier.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. 't is trouwens wel dat je je referenties verlegt.
Ik zag laatst een oude klassefoto van de LTS van een vriend van me die toen in m'n klas zat ook. Die gast is 2 meter en voor m'n gevoel toen zo breed als een huis. Nu zag ik laatst die foto en dacht okay heheeh ecto lol
Hint: ik heb het niet zo op die RAL8000's die met een onderbroek aan in een sauna gaan zitten.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:52 schreef Cake-Man het volgende:
Gew kaaskop die carbon wannabe turk ja tog
lol oke.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb mijn klassenfoto nog gezien toen ik al aan het BB-en was, en vond "mijn Chinees" nog steeds best breed. Foto ligt ws. bij mijn ouders, als ik daar weer eens ben neem ik hem mee, scan ik hem, soep de gezichten weg en post hem hier.
Hij was toen al aan het BB-en, maar dat vond ik toen helemaal niks.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol oke.
zal wel flink aan de babi pangang gezeten hebben dan die chin
haha.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hij was toen al aan het BB-en, maar dat vond ik toen helemaal niks.
Dit jaquote:
Gisteren trouwens voor het eerst sinds een week of 6 m'n cruizer weer aangeslingerd.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hij was toen al aan het BB-en, maar dat vond ik toen helemaal niks.
Bedoel je dat als je echt hard gaat BB-en incl. AAS je niet lang te leven hebt? Van alle Mr O's (sinds 1969 dus) is pas onlangs de eerste overleden. Als je niet te gek doet, goed afbouwd en goed blijft eten en trainen wordt je misschien wel ouder dan gemiddeld. In ieder geval leef je gezonder dan gemiddeld.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
i wish voor w.b.t. User icon is enz enz
although probl not getting very old like that
ja dat bedoelde ik jaquote:Op donderdag 14 november 2013 11:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bedoel je dat als je echt hard gaat BB-en incl. AAS je niet lang te leven hebt? Van alle Mr O's (sinds 1969 dus) is pas onlangs de eerste overleden. Als je niet te gek doet, goed afbouwd en goed blijft eten en trainen wordt je misschien wel ouder dan gemiddeld. In ieder geval leef je gezonder dan gemiddeld.
--
Is geen RAL8000 meer, eerder 8022.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wut? ooh heheh, ja. Ik zit tegenwoordig met een onderbroek aan in de sauna ook
Je Kever?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gisteren trouwens voor het eerst sinds een week of 6 m'n cruizer weer aangeslingerd.
Moest flink doorstarten lol. alle peut uit de carb verdampt.
Rij ik weg van de Gamma brand m'n Generatz en Bremze lampje.... En het voltmetertje stond onder de 12 volt en liep langzaam nogverder terug.
Met geknepen billen naar huis gereden
Denk laadregelaar of dynamo kaput na 32jr
Als het nou over techniek ging had ik wel wat mee kunnen babbelen. Economie is niet bepaald mijn vakgebied.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:08 schreef CarbonC het volgende:
Mijn inhoudelijke bijdragen m.b.t. economie en gezond eten zijn compleet kansloos hier, begrijp ik?
Hey snaky sneakey hahhaquote:Op donderdag 14 november 2013 11:08 schreef CarbonC het volgende:
Mijn inhoudelijke bijdragen m.b.t. economie en gezond eten zijn compleet kansloos hier, begrijp ik?
ja van kevert idd.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Je Kever?
Kunnen ook de koolborstels van je dynamo zijn of de spanningsregelaar. FF op de accu meten wat voor 'n voltage je hebt als de motor loopt. Zou rond de 14 volt moeten zijn dacht ik uit m'n hoofd. Kan ook gewoon een slechte accu zijn, zeker omdat de eerste kou er overheen is geweest 'snachts. Heb al 3 keer moeten krabben deze week.
lol ja idd.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:15 schreef fathank het volgende:
Scheelt dat een kever ook niet zo ingewikkeld in elkaar zit. Het is net een brommer op 4 wielen zo simpel
Eentje met 6 wielen.quote:
sociologie svpquote:Op donderdag 14 november 2013 11:08 schreef CarbonC het volgende:
Ik ben nog op zoek naar info hoe ik een Raspberry PI via I2S op een DAC aan kan sluiten.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Als het nou over techniek ging had ik wel wat mee kunnen babbelen. Economie is niet bepaald mijn vakgebied.
Nee. Een reservewiel en een stuurwiel.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb jij zowel voor als achter zijwieltjes op je fiets?
Dat is dan weer vrij nerdy. Wat is I2S. En wat voor 'n DAC? Heb je al een DAC staan? Anders dit een optie?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar info hoe ik een Raspberry PI via I2S op een DAC aan kan sluiten.
Is er wel eens onderzoek gedaan naar het maximale aantal mensen dat in een forum nog effectief / prettig met op elkaar kan reageren? Daar zit een optimum in.quote:
I2S is een manier om (audio) data uit te wisselen. In eerste instantie deze DAC:quote:Op donderdag 14 november 2013 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Een reservewiel en een stuurwiel.
Mijn fiets is trouwens gejat
[..]
Dat is dan weer vrij nerdy. Wat is I2S. En wat voor 'n DAC?
Tx voor de link. Even verder bestuderen.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Een reservewiel en een stuurwiel.
Mijn fiets is trouwens gejat
[..]
Dat is dan weer vrij nerdy. Wat is I2S. En wat voor 'n DAC? Heb je al een DAC staan? Anders dit een optie?
http://www.crazy-audio.com/projects/hifiberry-mini/
Zou bijna uit moeten komen. Geen idee wat 't zou moeten gaan kosten though.
Voor de rest heb ik er te weinig kaas van gegeten. Ben niet erg thuis in het raspberry gebeuren en dac's ook neit echtquote:Op donderdag 14 november 2013 11:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Tx voor de link. Even verder bestuderen.
Het idee is om voor weinig geld zelf een ultieme all-in-one-hifi oplossing te maken.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik er te weinig kaas van gegeten. Ben niet erg thuis in het raspberry gebeuren en dac's ook neit echt
Ray pas jij uberhaubt wel in een kever?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol ja idd.
ik vond het alleen vaag dat ook de remdrukscheidingslampje mee ging branden, maar dat hoort.
Trouwens gelijk ff V-snaar gecheckt toen i liep bij de gamma op de parkeerplaats, want zonder V snaar ook geen laadstroom, maar ook geen koeling bij een kever
Goede vraag!quote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ray pas jij uberhaubt wel in een kever?
Ga jij zo'n crossfitchick worden?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een fiets nodig voor over een paar maanden als ik ga verhuizen naar deze gym.
1. wat een kankermuziek
2. do they lift
3. sommigen weten niet wat ze doen.
Nice.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:36 schreef CarbonC het volgende:
Gaat voor ongeveer 250 tot 2000 euro aan materiaal inzitten (2000 euro met Hypex NCore, ter vergelijk: die worden in eindversterkers van rond de 10K gebruikt).
Ik wil weg bij BF en crossfit/compounds/circuitjes vind ik toch het leukst.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga jij zo'n crossfitchick worden?
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ray pas jij uberhaubt wel in een kever?
lolquote:
Er moet in R'dam West, Schijtdam, Vlaardingen toch wel een echt goede gym zitten, toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil weg bij BF en crossfit/compounds/circuitjes vind ik toch het leukst.
gezond eten wel ja. Economie is perfect voor onder werktijdquote:Op donderdag 14 november 2013 11:08 schreef CarbonC het volgende:
LOL.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
lol
ene schouder tegen deur aan, andere schouder t.h.v. bijrijders stoel lol. no joke![]()
![]()
En dan zijn het zulke stoelen:
[ afbeelding ]
Dus zonder hoofdsteun, en de leuning eindigt ergens bij m'n schouderbladen lol.
Nooit last van mensen die lopen te dauwen i.i.g. heheh
nee is niet de mijne. zomaar een fotoquote:
Vlaardingen, daar heb ik 26 jaar gewoond. Hell no dat ik daar ga trainenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb eigenlijk ook een fiets nodig voor over een paar maanden als ik ga verhuizen naar deze gym.
1. wat een kankermuziek
2. do they lift
3. sommigen weten niet wat ze doen.
4.kut gefilmd
Ja je hebt Klaverstede..aardige gym maar veel geouwehoer ook ( praatjes maken).quote:Op donderdag 14 november 2013 11:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er moet in R'dam West, Schijtdam, Vlaardingen toch wel een echt goede gym zitten, toch?
Ik heb voor de rest ook helemaal niks in vlaardingen te zoeken boys.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:50 schreef seto het volgende:
had vroeger schoonfamilie in vlaardingen, verschrikkelijk
Haha ben er een keer geweest voor een of ander project, wat een deprimerende stad zeg. Volgens mij is iedereen daar ook havenarbeider of niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:50 schreef seto het volgende:
had vroeger schoonfamilie in vlaardingen, verschrikkelijk
Vriend, ik heb die leeuwenkoppen op basis van het Lionhead studios logo laten tekenenquote:Op donderdag 14 november 2013 09:32 schreef JaqenHghar het volgende:
Als je iets laat prikken dan check je van te voren toch even of het al bestaat?
(Dat of je bent een gigantische fan van Fable / Black & White.)
Naja ieder z'n ding hoor.
Moest googlen, not dissapointed, eerste hit:quote:Op donderdag 14 november 2013 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik een date had met Bailey Jay (srs).
Serieus sommige mannen zijn beter gelukt dan vrouwen.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Moest googlen, not dissapointed, eerste hit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Moest googlen, not dissapointed, eerste hit:
[ afbeelding ]
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Vriend, ik heb die leeuwenkoppen op basis van het Lionhead studios logo laten tekenen
DUH. Niet omdat ik fan ben van de spelen, maar omdat ik vroeger als kind altijd al dromerig naar die leeuwenkoppen zat te kijken. En ik vond ze ideaal om tegen een zonsopgang te laten brullen, die in het midden van mijn borstkas staat.
Die leeuwenkoppen en zonsopgang zijn nog weloverwogen geweest. Als je wist wat voor zooi ik nog meer heb ga je denk ik huilen.
1. een scharnier op mijn rug van 20cm x8cm, ontstaan uit een dronken weddenschap
2. een zwart massief blok op mijn onderarm omdat het mij wel "grappig" leek
3. een anker die ondersteboven is gezet door vage redenen die ik mij niet kan herinneren
4. een kroontje boven mijn geslachtsdeel
5. had een keer iemand thuis die een tattoo set bij zicht had op een feestje, toen leek het mij wel leuk om de tekst : my first home-made tattoo ( waarvan het woord home als een huisje getekend) bij mezelf op mijn knie te zetten
6. diezelfde persoon van dat tattooapparaat vroeg mij een keer wat ik wou laten zetten, toen wees ik een diamant aan in een boek. Hij begon ... uiteindelijk is het iets ondefinieerbaar geworden.
Die persoon zelf kwam een keer terug van een zieke ketamine nacht en begon gewoon in zijn onderarm te tattooeren, paar uur later was bijna de hele bovenkant van zijn onderarm egaal zwart ...looooolll .. gast is nu nog bezig met laseren.
Mijn verleden bestond uit drank/veel drugs/rock 'n roll, dat heb ik achter mij gelaten.. maar de sporen ervan zijn nog te zien op mijn lichaam. Zal in de toekomst geld spenderen aan duurdere artiesten en mijn lijf flink vol laten kladden, ik hou ervan.
Om verdere vragen te beantwoorden: Nee, ik heb er geen spijt van .. kan er altijd nog om lachen als ik ernaar kijk en het laat mij denken aan tijden waarin het niet zo goed met mij ging. Des te meer ik kan genieten van het leven vandaag de dag
gratis, gast heeft nu eigen tattooshop, daarvoor nog onbekend, was 8 uur lang tattooeren, leeuwenkoppen leverde ik aan, zonsopgang was freehand.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:36 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar ja. Dat ie dan niet genaaid is voor x aantal 100 euro's.
Daar ging het me om.
ik ga je diep in je kontje pakken, harde diepe warme stotenquote:Op donderdag 14 november 2013 10:05 schreef seto het volgende:
ik spuug in de gezicht van die dreamerbulk homotje
Ja het is eigenlijk een verschrikking haha , mijn moeder(een hele normale mevrouw), schudt tot op de dag van vandaag haar hoofdquote:Op donderdag 14 november 2013 12:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd.
@dronkentattooverhaal:![]()
![]()
Ik bedoelde dat je dan naar zo'n tattoo johnny was geweest van: Weet je wat ik wil, een leeuwenkop op mn borst. En dat die tattoo John gewoon het eerste het beste plaatje van internet af plukt en je er voor afrekent.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gratis, gast heeft nu eigen tattooshop, daarvoor nog onbekend, was 8 uur lang tattooeren, leeuwenkoppen leverde ik aan, zonsopgang was freehand.
whahah ja, dat zou wel erg sneu zijn jaquote:Op donderdag 14 november 2013 12:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je dan naar zo'n tattoo johnny was geweest van: Weet je wat ik wil, een leeuwenkop op mn borst. En dat die tattoo John gewoon het eerste het beste plaatje van internet af plukt en je er voor afrekent.
Zeer fraai stukje tattoo die zonsopgang.
thnksquote:Op donderdag 14 november 2013 12:10 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind die leeuwenkoppen + sunrise wel vet.
havermout met whey en melk ?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:05 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemiddag jongens
Gewoon zwart ingekleurde tattoo vind ik vaak wel het mooiste. Ik zou ook wel tats willen, maar zou doodsbang zijn dat zo'n artiest iets verkeerd doet en dat ik ermee zit.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
thnks
die koppen moeten wel nog keer ingekleurd worden, door de ultra bulk verschijnen er wat lichtere plekjes
Ben zelf ook niet echt van de kleurtjes nee.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gewoon zwart ingekleurde tattoo vind ik vaak wel het mooiste. Ik zou ook wel tats willen, maar zou doodsbang zijn dat zo'n artiest iets verkeerd doet en dat ik ermee zit.
True, zou zelf van tevoren ook wel reviews etc. gaan opzoeken op internet. En als het mooi moet zijn begrijp ik ook dat dat best wat mag kosten.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ben zelf ook niet echt van de kleurtjes nee.
Haha ja , maar de regel is vaak .. you get what you pay for.
Overnight oats inderdaad. Met een vleugje vreugde om jullie dag op te fleuren.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
havermout met whey en melk ?
Nee precies, anders kom je met allerlei prullaria zoals mij te zitten trololoquote:Op donderdag 14 november 2013 12:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, zou zelf van tevoren ook wel reviews etc. gaan opzoeken op internet. En als het mooi moet zijn begrijp ik ook dat dat best wat mag kosten.
Niet die 'een-vlinder-op-je-pols-voor-een-tientje'-onzin zeg maar.
haha goed blok beton,quote:Op donderdag 14 november 2013 12:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Overnight oats inderdaad. Met een vleugje vreugde om jullie dag op te fleuren.
Je moet niet op de reviews afgaan. Ikzelf ben met mijn ontwerp langs een paar studio's gegaan ( op aanraden van vrienden) en heb zat vaak aan mensen met mooie tattoo's gevraagd waar ze die hebben laten zetten. Heb nu wel een studio gevonden in DH die bekent is met de stijl. Ik vind het het leukste als de tattoo van mij is maar dat de tattoo-artist ook een eigen draai kan geven aan het ontwerp. Als je hem teveel beperkt krijg je denk ik ook niet het mooiste resultaat. En ik zou als ik jou was gewoon eens even richting de randstad komen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
True, zou zelf van tevoren ook wel reviews etc. gaan opzoeken op internet. En als het mooi moet zijn begrijp ik ook dat dat best wat mag kosten.
Niet die 'een-vlinder-op-je-pols-voor-een-tientje'-onzin zeg maar.
wow zeer vetquote:Op donderdag 14 november 2013 12:27 schreef JaqenHghar het volgende:
Ja of je gaat naar Tjechie om iets door deze:
https://www.facebook.com/ondrashtattoo
man te laten zetten.
(Zelf ben ik helemaaaaaaal niet van die kleuren maargoed er zit mooi spul tussen)
Wauw.. ik heb een meisje gezien die in dezelfde soort stijl was getattooeerd. Ik ben persoonlijk wel fan van strakkere lijnen..quote:Op donderdag 14 november 2013 12:27 schreef JaqenHghar het volgende:
Ja of je gaat naar Tjechie om iets door deze:
https://www.facebook.com/ondrashtattoo
man te laten zetten.
(Zelf ben ik helemaaaaaaal niet van die kleuren maargoed er zit mooi spul tussen)
Die losse shit? En verschillende stijlen?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:32 schreef dreamerbulk het volgende:
de stijl van oude zeemannen vind ik heel erg gaaf, veel mensen vinden dat niks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan meer de plaatsing van de tattoos
ja los, random, verschillende stijlen en dingen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die losse shit? En verschillende stijlen?
Meh...sleeves
Maar ik zou buiten een sleeve nog een paar lippen net boven mijn bil willen tattooeren, in rood uiteraard.
Hahah ja klopt..dat is wel jammer...Maori shit is in ik loop al 3 jaar met een ontwerpquote:Op donderdag 14 november 2013 12:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja los, random, verschillende stijlen en dingen.
Over 50 jaar zie je elke bejaarde met een sleeve lopen hahahah geweldig
Scarring is nog ergerquote:
Maar dat zijn ook meer badges of honor.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt iddquote:Op donderdag 14 november 2013 12:37 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook meer badges of honor.
echt hequote:Op donderdag 14 november 2013 12:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja en van die mensen met allemaal gare teksten op hun lichaam.
My fist, is full of rageeeee. Srs dat soort mensenquote:Op donderdag 14 november 2013 12:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja en van die mensen met allemaal gare teksten op hun lichaam. Ik ken wel eimand die yolo aan de binnenkant van zijn lip heeft laten tattoeeren.
Tjah je wilt niet betrapt worden met tattoos die je niet verdient hebt.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt idd
zelfde geld voor die vory v zakone russische tattoos
ken die artiest, geweldige portretten ookquote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef fathank het volgende:
Als je vet gezette tattoo's wil zien..
http://negativekarma.ru/en/
Je moet wel een beetje door de nazi en executie tattoo's heenkijken.
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef fathank het volgende:
Als je vet gezette tattoo's wil zien. Die portretten zijn echt ziekelijk gedetailleerd.
Portrait?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef fathank het volgende:
Als je vet gezette tattoo's wil zien. Die portretten zijn echt ziekelijk gedetailleerd.
Zijn vaak van die meiden die het dan op hun pols laten zetten.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:41 schreef JaqenHghar het volgende:
En sowieso teksten laten tattoeren, gaat vrijwel al-tijd fout.
Een ex-liefje van me had een latijnse tekst op d'r pols. Alleen was die tattoo artiest uitgeschoten bij de (even hard nadenken) A of E geloof ik. In ieder geval bij een ronde vorm zat er een naja gezwelletje op. En als je dat eenmaal opvalt... What has been seen cannot be unseenquote:Op donderdag 14 november 2013 12:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zijn vaak van die meiden die het dan op hun pols laten zetten.
Een veer is ook helemaal in jongens.
lol faalquote:Op donderdag 14 november 2013 12:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Een ex-liefje van me had een latijnse tekst op d'r pols. Alleen was die tattoo artiest uitgeschoten bij de (even hard nadenken) A of E geloof ik. In ieder geval bij een ronde vorm zat er een naja gezwelletje op. En als je dat eenmaal opvalt... What has been seen cannot be unseen
Ohja wtf is up met al die nazi tattoo's bij die Rus.Strak gedaan, dat dan weer wel.
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Een ex-liefje van me had een latijnse tekst op d'r pols. Alleen was die tattoo artiest uitgeschoten bij de (even hard nadenken) A of E geloof ik. In ieder geval bij een ronde vorm zat er een naja gezwelletje op. En als je dat eenmaal opvalt... What has been seen cannot be unseen
Dat is wel kut hhaha.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat hele verhaal hier achter ookquote:Op donderdag 14 november 2013 12:45 schreef dreamerbulk het volgende:
die rechter zou ik voor de lols nog wel getattooeerd hebben, puur omdat ik lach om religie
[ afbeelding ]
ik ga echt dood van t lachen om dat verhaalquote:Op donderdag 14 november 2013 12:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat hele verhaal hier achter ook![]()
![]()
![]()
![]()
Vriend van me heeft wel een beetje die stijl geloof ik. Vind zijn tattoo's sowieso wel nice qua kleurgebruik enzo: http://instagram.com/jellesoos#quote:Op donderdag 14 november 2013 12:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klaverstede: daar trainde >5 jaar geleden een vrouw die destijds regelmatig in het BB topic postte.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja je hebt Klaverstede..aardige gym maar veel geouwehoer ook ( praatjes maken).
Classic gym zit in west..moet ik wel een fiets fixen is 20 minuten fietsen en 60 minuten op legday ()...maar dan moet ik door zo'n aidsbuurt fietsen. Die crossfit gym in vld.. leuk enzo maar beperkte openingstijden. Dan heb je team furious..zit om de hoek bij Classic...je hebt een kleine hoek waar je compounds kan oefenen, squatrek ook volgens mij en kettebells/dumbells.. meer heb je niet nodig.
Plus je kan daarnaast ook gewoon MMA, kickboxen, BJJ etc erbij doen. Dit doe ik alleen als ik straks niet wordt toegelaten bij defensie ( wil geen blessuredan ben je screwed in je proeftijd).
Ff kijken ja en dan heb je nog een gym bij schiedam centrum, broersvest..no thanks jeff..is tegelijkertijd een dansschool.
Wow die zijn echt sick. Fotorealistisch gewoon.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:40 schreef fathank het volgende:
Wel leuk dat hij een eigen stijl heeft, je ziet het meteen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vriend van me heeft wel een beetje die stijl geloof ik. Vind zijn tattoo's sowieso wel nice qua kleurgebruik enzo: http://instagram.com/jellesoos#
Oww oke..hoe heette ze dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 12:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Klaverstede: daar trainde >5 jaar geleden een vrouw die destijds regelmatig in het BB topic postte.
Broersvest: die lokatie lijkt me ideaal voor zo'n wellness ding.
Hoe staat het met de overname van one1uknow's gym?
Ik ken hem nog van vroeger van skaten en shit, hij is toch die redelijk ziek bekende tattoo artiest internationaalquote:Op donderdag 14 november 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vriend van me heeft wel een beetje die stijl geloof ik. Vind zijn tattoo's sowieso wel nice qua kleurgebruik enzo: http://instagram.com/jellesoos#
Ja nice. Jammer dat ie in de UK is gaan settelen.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Drie suggesties:quote:Op donderdag 14 november 2013 11:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
gezond eten wel ja. Economie is perfect voor onder werktijd
Haha klopt, altijd in het Zuiderparkquote:Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik ken hem nog van vroeger van skaten en shit, hij is toch die redelijk ziek bekende tattoo artiest internationaal
Stap 1: Zet de t.v. op RTLZquote:Op donderdag 14 november 2013 12:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Drie suggesties:
1. Volg Willem Middelkoop op twitter en lees de artikelen waarvan hij links plaatst.
2. Luister om 11:45 naar Kees de Kort op BNR
3. Bekijk de economie-gerelateerde Tegenlicht afleveringen.
wel vet jaquote:Op donderdag 14 november 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Die nazi tattoo's van die rus hahahah
[ afbeelding ]
lol![]()
Wel zieke skills die gast
Leuke ketting er ook bij hahahaquote:Op donderdag 14 november 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Die nazi tattoo's van die rus hahahah
[ afbeelding ]
lol![]()
Wel zieke skills die gast
Als je goeie benen hebt + dit =quote:Op donderdag 14 november 2013 13:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook mooi zeg. Maar zou niet snel iets op mijn been tattoeeren.
Zou ik wel doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook mooi zeg. Maar zou niet snel iets op mijn been tattoeeren.
Wtf die meid. Is dat op dat rechterplaatje vertekening door de stof of is ze echt zo graf mager?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou ik wel doen.
Ik vind deze nice:
[ afbeelding ]
Ook de plek, zo op je bovenbeenZelfde als die skull.
Ik heb goede benen..dus wil ze niet verkloten.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als je goeie benen hebt + dit =![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan hardy is een baasquote:Op donderdag 14 november 2013 13:11 schreef McNulty het volgende:
Dan Hardy heeft een goeden mauw.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb goede benen..dus wil ze niet verkloten.
Wil liever mijn battlescar/deuk in mijn arm coveren.Damn, scherf van het een of ander?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat pas een afknapper is? Vrouwen die Fries praten.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:11 schreef jeurse04 het volgende:
Vrouwen met (zichtbare) tattoos is sowieso een afknapper. Misschien alleen als one night stand om ff uit elkaar te trekken á la Christy Mack. Zelf lijkt het me wel vet om een tattoo te hebben, een sleeve bijvoorbeeld, maar zou geen idee hebben wat ik dan zou moeten laten zetten.
ik vind het vet als een sleeve ontstaat uit jarenlange losse componenten, en zo een compleet iets wordt.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:11 schreef jeurse04 het volgende:
Vrouwen met (zichtbare) tattoos is sowieso een afknapper. Misschien alleen als one night stand om ff uit elkaar te trekken á la Christy Mack. Zelf lijkt het me wel vet om een tattoo te hebben, een sleeve bijvoorbeeld, maar zou geen idee hebben wat ik dan zou moeten laten zetten.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:11 schreef jeurse04 het volgende:
THC prik die is gaan ontsteken.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Damn, scherf van het een of ander?
Ajjjjjquote:Op donderdag 14 november 2013 13:14 schreef Fanta-stick het volgende:
THC prik die is gaan ontsteken.
Dat is hoe een downie praat.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Weet je wat pas een afknapper is? Vrouwen die Fries praten.![]()
![]()
Kijk jij porno?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
THC prik die is gaan ontsteken.
Nee dat is echt. Dit was in haar slechte periode:quote:Op donderdag 14 november 2013 13:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wtf die meid. Is dat op dat rechterplaatje vertekening door de stof of is ze echt zo graf mager?
Jep.quote:
Ja was 2 ofzo..niet meer meegekregen maar die littekens zien er altijd gehavend uit..maar die van mij is wel heel strange haha..gewoon een deuk/schotwond.quote:
Wel leuk om je pik in haar te zien bewegen. Gewoon je hand eropleggen voor extra feels.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat is echt. Dit was in haar slechte periode:
[ afbeelding ]
Vnd haar echt heel mooi, would GF (ook al is ze psycho)
[ afbeelding ]
Vertel me meer, ben je bi?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Ja was 2 ofzo..niet meer meegekregen maar die littekens zien er altijd gehavend uit..maar die van mij is wel heel strange haha..gewoon een deuk/schotwond.
ieder meisje van 20 is biquote:
Christy Mack is wel een hele ondeugende hoor.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb goede benen..dus wil ze niet verkloten.
Wil liever mijn battlescar/deuk in mijn arm coveren.battlescars moet je niet coverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Michelle Bombshell > Christy Mackquote:Op donderdag 14 november 2013 13:20 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Christy Mack is wel een hele ondeugende hoor.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:20 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Christy Mack is wel een hele ondeugende hoor.
Laten staan?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
battlescars moet je niet coveren
Absoluutquote:Op donderdag 14 november 2013 13:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know right..
[..]
Laten staan?
Wel voel ik mijn clit zich terugtrekken..quote:Op donderdag 14 november 2013 13:22 schreef VMSDKR het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je zo hard niest dat je een spier onder je zak voelt samentrekken ofzo?
Heb jij battlescars?quote:
Jezus wat zonde van een knap gezichtje.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:16 schreef McNulty het volgende:
Michelle Bombshell Mcgee *fap *fap* *fap*
[ afbeelding ]
Damnquote:Op donderdag 14 november 2013 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat is echt. Dit was in haar slechte periode:
[ afbeelding ]
Vnd haar echt heel mooi, would GF (ook al is ze psycho)
[ afbeelding ]
Nee, wel eens mezelf een bloedneus geniest, en van mn stoel af gedonderd.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:22 schreef VMSDKR het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je zo hard niest dat je een spier onder je zak voelt samentrekken ofzo?
Ze kan het hebben IMO. Zelfs die tattoos kunnen niet verhullen dat ze uitstekende beauty genetics heeft.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Jezus wat zonde van een knap gezichtje.
Gelukkig heeft ze die pony om die tat op haar voorhoofd te verbergen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze kan het hebben IMO. Zelfs die tattoos kunnen niet verhullen dat ze uitstekende beauty genetics heeft.
quote:Op donderdag 14 november 2013 12:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oww oke..hoe heette ze dan?
Broersvest lijkt me gewoon kut.
Geen idee ik train niet in DH.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat een heks. Die pornopruik ook
Haar handen zijn zo groot.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zie ook die littekens op haar arm
Maar:
[ afbeelding ]
time to fap
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]Hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet allemaal meer egaal. Onderweg wel een paar deuken en krassen opgelopen. Grootste is een litteken van een cm of 8 bovenop m'n hoofd. Tegenwoodig niet meer te zien omdat er haar overheen groeit. Gmillimeterd issie wel goed zichtbaar, maar dat heb k nooit meer. Voor de rest heb k er nog wel een paar verspreid over 't lichaamquote:Op donderdag 14 november 2013 13:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel voel ik mijn clit zich terugtrekken..
[..]
Heb jij battlescars?
Het gaat mij om de inhoudelijke kennis, niet om de bralapen en het cashen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Stap 1: Zet de t.v. op RTLZ
Stap 2: Trek een pak aan en scheer je kop kaal
Stap 3: Knik ja en mompel af en toe iets afkeurends terwijl je er moeilijk bij kijkt
Stap 4: ????
Stap 5: Profit
Klopt ja, zitten echt legit 9.5/10's tussen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:31 schreef VMSDKR het volgende:
Sap: https://www.facebook.com/SuicideGirls
Heheh nice...quote:Op donderdag 14 november 2013 13:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is niet allemaal meer egaal. Onderweg wel een paar deuken en krassen opgelopen. Grootste is een litteken van een cm of 8 bovenop m'n hoofd. Tegenwoodig niet meer te zien omdat er haar overheen groeit. Gmillimeterd issie wel goed zichtbaar, maar dat heb k nooit meer. Voor de rest heb k er nog wel een paar verspreid over 't lichaam
Die met meer vlees zijn wel nice ja..quote:Op donderdag 14 november 2013 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, zitten echt legit 9.5/10's tussen.
Heb alleen het idee dat die chicks vaak op gasten met ook tattoo's en tunnels enzo vallen en die heb ik dus helemaal niet. Maarja dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:26 schreef jeurse04 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)13098&type=1&theater
Die reacties...![]()
![]()
![]()
Typisch dat het allemaal van die dikke huisvrouwtjes zijn die het ''te gespierd'' vinden. inb4 jelly huisvrouwen met pittig kort kapsel
Klopt, zitten echt mooie chicks tussen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die met meer vlees zijn wel nice ja..
No thanks jeff.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, zitten echt mooie chicks tussen.
Wat ik ook altijd echt nice vind zijn van die cheek dimple pierings:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang ze maar een shitload bagage hebben/emotioneel helemaal verkankerd zijn toch?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grapje toch joh.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het gaat mij om de inhoudelijke kennis, niet om de bralapen en het cashen.
RTLZ is bij vlagen best redelijk.
Dft daarentegen(Soberso: De Telegraaf
)
Cuteeeeequote:Op donderdag 14 november 2013 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hhahaha ik hou van jou man.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zolang ze maar een shitload bagage hebben/emotioneel helemaal verkankerd zijn toch?
It's happening. Begint die fucking thin privillige meuk hier ook alquote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie vrouw! Maar ze mag wel ietsjes aankomen
Ja wtf is dat... komt het omdat ik op de wat "duistere" en vreemde chicks val dat ik altijd op die types uitkom of trek ik gewoon gare wijven aan? srsquote:Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zolang ze maar een shitload bagage hebben/emotioneel helemaal verkankerd zijn toch?
Loveyou2quote:Op donderdag 14 november 2013 13:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hhahaha ik hou van jou man.
Je voelt de need om hun te fixen. Je denkt dat je zo speciaal bent dat je hun wel weer op het rechte pad krijgt. En hee, als je er dan ook nog af en toe op mag, win-win.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wtf is dat... komt het omdat ik op de wat "duistere" en vreemde chicks val dat ik altijd op die types uitkom of trek ik gewoon gare wijven aan? srs
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie vrouw! Maar ze mag wel ietsjes aankomen
Good fella's trekken vaak psycho wijven aan. En goede meisjes trekken vaak naar bad boys's toe.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wtf is dat... komt het omdat ik op de wat "duistere" en vreemde chicks val dat ik altijd op die types uitkom of trek ik gewoon gare wijven aan? srs
Ik voel geen need om ze te fixen, anders had ik wel psychologie gestudeerd. Denk zelf dat het dit is:quote:Op donderdag 14 november 2013 13:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je voelt de need om hun te fixen. Je denkt dat je zo speciaal bent dat je hun wel weer op het rechte pad krijgt. En hee, als je er dan ook nog af en toe op mag, win-win.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Good fella's trekken vaak psycho wijven aan. En goede meisjes trekken vaak naar bad boys's toe.
Haha prachtig dit hé, wat denken jullie dat het is? Afgunst? In combinatie met jaloezie?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:48 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo jammer dit.. vond haar altijd zo mooi.. het lijkt nu wel een man.. veel te afgetraind en niks vrouwelijks meer
Ik trek goede meisjes aan, ben ik nu slecht?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Good fella's trekken vaak psycho wijven aan. En goede meisjes trekken vaak naar bad boys's toe.
Ja die gare anita's hebben zelf onzekerheidsissues.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:50 schreef seto het volgende:
meeste wijven die ik met "bad boys" zie zijn gare anitas hoor
Vrouwen. <-quote:Op donderdag 14 november 2013 13:51 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Haha prachtig dit hé, wat denken jullie dat het is? Afgunst? In combinatie met jaloezie?
Ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik trek goede meisjes aan, ben ik nu slecht?
Haal jezelf uit die droom.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ah fuck. Komt ff hard aan dit. Zie mezelf altijd wel als een goede jongen.
Ik heb gohan.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Vegeta was ook altijd een slechterik toch?
duidelijk dat je de nieuwe dbz film nog niet hebt gezien vriendquote:Op donderdag 14 november 2013 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Vegeta was ook altijd een slechterik toch?
vertel die plot van die verhaal danquote:Op donderdag 14 november 2013 14:01 schreef seto het volgende:
[..]
duidelijk dat je de nieuwe dbz film nog niet hebt gezien vriend
Katgod komt op aarde, gaat knokken met Goku, Goku blijkt een saiyan god te zijn en knokt met Katgod. Katgod maakt Goku alsnog in. Achteraf blijkt Goku die Katgod voor 70% te hebben gepushed zonder z'n god powers. eind.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
vertel die plot van die verhaal dan
Hoe heet die film, eens downloadenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Katgod komt op aarde, gaat knokken met Goku, Goku blijkt een saiyan god te zijn en knokt met Katgod. Katgod maakt Goku alsnog in. Achteraf blijkt Goku die Katgod voor 70% te hebben gepushed zonder z'n god powers. eind.
Battle of Gods. Niet kijken.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoe heet die film, eens downloaden
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:50 schreef seto het volgende:
meeste wijven die ik met "bad boys" zie zijn gare anitas hoor
nirt te vindenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:38 schreef CarbonC het volgende:
Nogmaals: iemand Generation Iron al binnen gehengeld?
En? Hoe ging het?quote:Op donderdag 14 november 2013 14:42 schreef Dimachaerus het volgende:
net gesprek bij mcdonalds gehad
Nog niet gezocht. Moet eerst m'n lijstje vrouwvriendelijke films weer eens aanvullen. Midnight in Paris ben ik aardig zat nuquote:Op donderdag 14 november 2013 14:38 schreef CarbonC het volgende:
Nogmaals: iemand Generation Iron al binnen gehengeld?
wat praat je, hij was fucking vetquote:Op donderdag 14 november 2013 14:27 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Battle of Gods. Niet kijken.
Ik dacht ook, ah leuk nostalgie momentje. Nope, wat kut man. Gewoon aan de herinneringen houden, die zijn beter.
ditquote:
before sunrise en before sunsetquote:Op donderdag 14 november 2013 14:42 schreef fathank het volgende:
Nog niet gezocht. Moet eerst m'n lijstje vrouwvriendelijke films weer eens aanvullen. Midnight in Paris ben ik aardig zat nu
Jij hebt zeker zo'n 21:9 tv anders kun je nooit de hele film gezien hebbenquote:Op donderdag 14 november 2013 14:46 schreef seto het volgende:
[..]
wat praat je, hij was fucking vet
[..]
dit
Dat kan goed of slecht zijn. Vertel eens iets meer. Misschien dat de mensen hier nog tips voor je hebben. En nee dit zeg ik niet om te haten. Ik wil je graag de goede kant op wijzen.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik was met 5 minuten weer buiten. Hij gaf aan dat het gesprek 10-15 minuten zou duren.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat kan goed of slecht zijn. Vertel eens iets meer. Misschien dat de mensen hier nog tips voor je hebben. En nee dit zeg ik niet om te haten. Ik wil je graag de goede kant op wijzen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
[..]Dus je bent bij de Mc Donalds gaan solliciteren zonder eerst eens goed te kijken hoe ze daar werken?? Dus ook niet weten dat er wat die metalen plaatjes tussen die burgers betekenen etc? Bij dit soort toko's altijd klantgerichtheid noemen. Plus even op de site kijken wat ze nu zelf belangrijk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb rondgekeken op hun site wat werken bij McDonald's inhoudt. Je wordt getraind op alles wat je daar kan doen (keuken, counter etc..)quote:Op donderdag 14 november 2013 14:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dus je bent bij de Mc Donalds gaan solliciteren zonder eerst eens goed te kijken hoe ze daar werken?? Dus ook niet weten dat er wat die metalen plaatjes tussen die burgers betekenen etc? Bij dit soort toko's altijd klantgerichtheid noemen. Plus even op de site kijken wat ze nu zelf belangrijk vinden.
quote:
wtfquote:afvalvlees met ammoniak wassen om het vervolgens te verwerken tot gehakt
ik dacht dat dit de klassefoto van Cor was en zat die buffe chinees al te zoeken...quote:Op donderdag 14 november 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
"I guess they havnt unlocked this character yet"
Te hard in real life gelachen om deze![]()
Ik zie mcnulty wel (hoewel zien)quote:Op donderdag 14 november 2013 15:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik dacht dat dit de klassefoto van Cor was en zat die buffe chinees al te zoeken...
Had gekund...quote:Op donderdag 14 november 2013 15:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik dacht dat dit de klassefoto van Cor was en zat die buffe chinees al te zoeken...
[..]standaard vragen idd. 3 sterke punten, 2 minder sterk/te verbeteren (nooit benoemen als slecht). Wat weet je van het bedrijf, waarom wil je er werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra je ergens solliciteerde waar een cv gevraagd word word het een gesprek. Dus altijd vragen waarom ze je hebben uitgenodigd. Als je wat zeker van jezelf bent vragen hoeveel gesprekken met anderen hebben. Dit verteld hè iets over hoe gewild een functie is of niet.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
ik zit aan beide kanten van de tafel en het vast nog vies tegen je eerste sollicitatiesquote:Op donderdag 14 november 2013 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha altijd die kutvragen he
Het gare is nog als ze zeggen "Noem eens twee zwakke punten van jezelf?" en dan iets later "Noem nu eens twee sterke punten? Ik weet dat sommige mensen er moeite mee hebben maar probeer iets te bedenken".
Dan denk ik: Wie heeft er srs moeite met sterke punten opnoemen? Het is toch niet moeilijk om te zeggen waar je sterk in bent zonder arrogant over te komen?
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik zit aan beide kanten van de tafel en het vast nog vies tegen je eerste sollicitaties
Ik heb vaak hetzelfde punt als zwak en sterk benoemd. Levert meestal genoeg vragen op omdat het meestal niet verwacht word. En op dat moment ben je zelf in control van het gesprek
"In je vrouw"quote:Op donderdag 14 november 2013 15:53 schreef seto het volgende:
Waar zie je jezelf over 5/10 jaar?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:53 schreef seto het volgende:
Waar zie je jezelf over 5/10 jaar?
[ afbeelding ]
quote:Jonguh ik ben 16 met kaaaaaaulo veel puisten op mn bek. Dit is mn 1e baantje dus wat verwacht je van me? Dat ik mn hele toekomst uitgeplozen heb of wat? Het enige waar ik over nadenk is hoe ik voor mn 18e mn pik ergens in kan krijgen. En dan zien we weer verder.
Eugen Sandow niet kennenquote:Op donderdag 14 november 2013 16:01 schreef Beach het volgende:
een sandow is dat voor de beste scene in een gayfilm ofzo
Kneus:quote:Op donderdag 14 november 2013 16:01 schreef Beach het volgende:
een sandow is dat voor de beste scene in een gayfilm ofzo
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Eugen Sandow niet kennenWeg uit het gym topic, ksssst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |