http://zappen.blog.nl/bnn(...)ijke-liefdesavontuurquote:BNN begint vanavond aan een nieuwe datingshow: The Undateables. De camera volgt jonge mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, waardoor onschuldig flirten een stuk moeilijker is. Laat staan het echte daten. De jongerenomroep probeert deze mensen aan een partner te helpen, maar is dit avontuur succesvol in de ‘datingjungle’?
In de eerste aflevering van The Undateables worden Wouter, Birsen en Ilse gevolgd. De 23-jarige student Wouter heeft nog nooit een vriendin gehad. Vanwege zijn lichte vorm van spasme maakt zijn lichaam soms oncontroleerbare bewegingen en praat hij alsof hij dronken is. Hij eindigt met meisjes altijd in de vriendschapszone en is daar nu wel klaar mee. De 27-jarige autistische Birsen is op zoek naar een Turkse vent die autisme snapt. In een nauwkeurig bijgehouden boekje heeft ze de vele karaktereigenschappen opgeschreven waaraan haar toekomstige partner moet voldoen.
Ilse (21) is geboren met goedaardige gezwellen die over haar hele lichaam zitten. Haar rug is hierdoor flink scheef gegroeid en ze is nog maar 1,38 meter lang. Ilse is sneller vermoeid dan een ander, maar heeft energie voor tien als het gaat om het vinden van een leuke man. Alle drie de kandidaten kunnen niet wachten om hun eerste stappen op het liefdespad te zetten.
The Undateables wordt in opdracht van BNN geproduceerd door Zodiak Nederland, ook producent van Je Zal Het Maar Hebben.
The Undateables, 21.10 uur, BNN (NL3)
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Als dat geen geile neuqseks wordt. Allebei gedroomd over elkaar.
Had hij niet naar de wc durven gaanquote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Maar goed dat die vrouw erbij was anders was het verkeerd afgelopen...
haahahaha inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Maar goed dat die vrouw erbij was anders was het verkeerd afgelopen...
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef Rickario het volgende:
"Ik ben aan het borduren voor mijn vriendin....maar die heb ik dus niet"
We zijn even ver. Nando, praatjes machine.quote:Op woensdag 13 november 2013 21:59 schreef SEMTEX het volgende:
Awww. Ik kijk een opname, Nando komt net zijn chickie tegen
Jullie liepen toch iets voor? Ben nu pas bij de dierenpark-hosselaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We zijn even ver. Nando, praatjes machine.
Ik heb ook even op de pauze knop gedrukt.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jullie liepen toch iets voor? Ben nu pas bij de dierenpark-hosselaar.
Ze zeiden aan het begin ook dat íe MBO had gedaan, en dat lijkt met toch best een prestatie voor een mongooltje. Of zegt dat meer over het gestaag dalende niveau van het onderwijs..........quote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik sta zo te kijken van het verschil in helderheid bij downies. Ik heb een neefje gehad die zijn hele leven niet heeft kunnen praten, op het niveau van een peuter bleef hangen. Deze Nando functioneert op een veel hoger niveau. Ik vraag me altijd af waar dat verschil in zit.
Echolalie? Dan zeg je dingen na die je eerder hebt gehoord (bijvoorbeeld op tv).quote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Die downies denk je? Dat meisje praatte wel opgezegd soms leek het.
MBO horeca denk ik, niveau 1.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ze zeiden aan het begin ook dat íe MBO had gedaan, en dat lijkt met toch best een prestatie voor een mongooltje. Of zegt dat meer over het gestaag dalende niveau van het onderwijs..........
Nee, het klonk meer alsof ze teksten voorlazen die door iemand anders waren geschreven. Een beetje basisschooltoneel....quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:20 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Echolalie? Dan zeg je dingen na die je eerder hebt gehoord (bijvoorbeeld op tv).
Aspergermeisje heeft gelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, het klonk meer alsof ze teksten voorlazen die door iemand anders waren geschreven. Een beetje basisschooltoneel....
Ik dacht dat het bij echolalie meer ging om het letterlijk napraten (papegaaien) van iemand, zonder dat er daadwerkelijk sprake is van communicatie, en zonder dat de naprater de betekenis kent van de nageprate woorden. In dit geval was er wel degelijk sprake van communicatie, waren de zinnen binnen de context volkomen logisch, en leken onze beide downie's toch wel te begrijpen wat ze zeiden. Het enige wat onnatuurlijk aandeed was dat er op een wat plechtige, om niet te zeggen oubollige wijze werd gesproken, alsof er een toneelstukje werd opgevoerd.quote:
Hoe oud is ze? is ook vooral eigen onzekerheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat meisje zou ik wel willen leren kennen... Dat van die benen valt wel mee
Evenwichtsstoornis.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze loopt slecht, maar ik heb gemist waarom.
Hobbit discoquote:Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien kan hij er ook een ander hobbit daten net als die downies vorige week
9 weken te vroeg geboren en hersenvliesontsteking?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Tsss als dat een undatable is die lingo presentatrice dat ookquote:Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:24 schreef super_tekkel het volgende:
judith mag er ook wezen. Tetten!
Als hij andere ouders had gehad had hij misschien wel een andere hobby dan borduren gevonden.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:23 schreef Interv het volgende:
Ouders zijn ook niet helemaal 100, of wel?
Volgens mij is dat wel zo'n dominatrix type..quote:Op woensdag 20 november 2013 21:24 schreef super_tekkel het volgende:
judith mag er ook wezen. Tetten!
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:24 schreef donald_dick het volgende:
ik vind het eng als mensen scheel kijken...
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij lijkt een beetje op quasimodo
Hahahaha.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hij lijkt een beetje op quasimodo
de broer van jebroerquote:
Mijn hond heeft o benen en x poten. :-)quote:Op woensdag 20 november 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zij is volgens mij de uitvindster van X-benen..
Verder wel een prima meid.
Lieve jongen jaquote:Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef Interv het volgende:
Hahaha wat lief man.
Ben ik de enige die de schele jongen schattig vind?
Zit dan ook weinig in hem.. nogal fletsquote:Op woensdag 20 november 2013 21:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind haar niet heel vrolijk overkomen
Je moet ook niet zulke grapjes maken op dates als je elkaar niet kent.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij vallen de grapjes niet goed.
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Boy_Zonderman het volgende:
"dan loop ik ook zo scheef."
Dude...
Maar hij maakte hem ook gewoon niet op een grappige manier.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meiden zonder zelfspot moet je toch niet willen.
Dat zeker, maar gelijk al op de eerste date...quote:Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Meiden zonder zelfspot moet je toch niet willen.
Tuurlijk wel, weet je gelijk hoe de vork in de steel zit.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Interv het volgende:
[..]
Je moet ook niet zulke grapjes maken op dates als je elkaar niet kent.
Volgens mij zouden ze dat nooit doen.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:34 schreef captain_fantasy het volgende:
Leuk meisje, maar zal idd wel actrice zijn.
quote:
Ik blijf ook naïef hopen hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef jaaapiooo het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze dat nooit doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iq van 183quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:38 schreef Rickario het volgende:
Ik denk dat hij steeds een Andre van Duijn imitatie doet
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:38 schreef Rickario het volgende:
Ik denk dat hij steeds een Andre van Duijn imitatie doet
Hersenbloeding op zijn 16e.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef Keukendrol het volgende:
IS het misgegaan door die parachutesprong? Of is hij zo geboren?
Hersenbloeding.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef Keukendrol het volgende:
IS het misgegaan door die parachutesprong? Of is hij zo geboren?
We dachten allemaal dat jij dat was.quote:
Toch is dat meisje wel leuk, of niet dan?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Die gozer wil zijn krukken in dat wijf dauwen.
Inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
Geen klik, je verwacht het niet.
Ja, grapje dit was ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We dachten allemaal dat jij dat was.
Ja, wat voor handicap had die?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch is dat meisje wel leuk, of niet dan?
Shag ook nog...quote:
Ze zei vrolijkquote:Op woensdag 20 november 2013 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Vrouwelijk is.. waarom date je dan niet met uhm.. een vrouw?
Wordt nog onderzochtquote:Op woensdag 20 november 2013 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Deze gozer is verstandelijk gehandicapt ofzo?
Over WoW kan hij heel enthousiast vertellen, maar ze vroeg alleen naar weekendplannenquote:Op woensdag 20 november 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
Nee Falko, jij bent lekker enthousiast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |