Kort en pittig?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Roosmarijn is alvast naar de kapper geweest voor morgen.
wat een knotsgekke potquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Roosmarijn is alvast naar de kapper geweest voor morgen.
Radioring toch?quote:
Godver wat was die kneus irritant zondagavondquote:Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef alors het volgende:
Ik dacht, ik doe eens gek, ik schakel in, draait ze die dikke aids van LMFAO![]()
Steen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tim Knol hoort voor het eerst Bastille/Pompeii?![]()
In het nieuws was een stuk over vrouwen die geld hadden gesmokkeld door het anaal/vaginaal en oraal in te brengen.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gras is groen.
Immers mist een kans.Wat was er? Luisterde net een paar minuten niet
Ik vond je zwaai ver na middernacht al verdachtquote:
Whehehequote:Op donderdag 14 november 2013 08:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het nieuws was een stuk over vrouwen die geld hadden gesmokkeld door het anaal/vaginaal en oraal in te brengen.
Giel vroeg welke van de drie zij zou kiezen als ze een keuze moest maken.
Wou ze geen antwoord op geven, maar dan de manier waarop ze dat brengt![]()
![]()
Ik vond het eigenlijk wel een interessante vraagquote:
Misschien heeft ze er nare ervaringen meequote:Op donderdag 14 november 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een interessante vraag![]()
Het zijn strak opgerolde biljetten, ik stop ze liever in m'n reet dan dat ik ze als 1 geheel inslik.. Dat ws mijn conclusie![]()
Maar Fleur wil daar schijnbaar niet over nadenken
Toen ging ik naar bed, omdat ik anders nog meer bier kreeg van huisgenoot. Hij had er een missie van gemaakt om 2 kratten leeg te krijgenquote:Op donderdag 14 november 2013 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond je zwaai ver na middernacht al verdachtnu snap ik het
Owh dan is het niets meer dan een tamponquote:Op donderdag 14 november 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zijn strak opgerolde biljetten, ik stop ze liever in m'n reet dan dat ik ze als 1 geheel inslik.. Dat ws mijn conclusie![]()
Preciesquote:Op donderdag 14 november 2013 08:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh dan is het niets meer dan een tampon
Ik denk dat ze aan de bar raar staan te kijken als je je geld moet pakken bij het afrekenenquote:Op donderdag 14 november 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het niet willen aannemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan de bar raar staan te kijken als je je geld moet pakken bij het afrekenen
Geld stinkt niet!quote:Op donderdag 14 november 2013 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het niet willen aannemen.
Er zit vast een luchtje aan...quote:Op donderdag 14 november 2013 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het niet willen aannemen.
Dat zeg je nu jaquote:Op donderdag 14 november 2013 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaal gesproken erger ik mij dood aan dit nummer, maar nu niet.
Ik drink nooit meer.
Zoiets ja. Aangezien ik dinsdag waarschijnlijk meegesleept wordt naar de slechtste uitgaansgelegenheid van Wageningen met zeer goedkoop bier.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ja
Maar het gaat toch zoals in het nummer van The Offspring - Worst hangover ever...
"I'm never gonna drink again... well at least not until next weekend"
quote:
Kan er niet naar luisteren.quote:
Hoor je anders nooitquote:
Te ingewikkeld/muzikaal?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan er niet naar luisteren.
Nee, begrafenis.quote:
Das altijd kut als iemand een bekend nummer neemt als begrafenislied. Persoonlijk noem ik dat treiteren vanuit het hiernamaals.quote:
Perfukt Day is er nog zo eentje.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das altijd kut als iemand een bekend nummer neemt als begrafenislied. Persoonlijk noem ik dat treiteren vanuit het hiernamaals.
Ah da's idd kutquote:
In Nije Dei in Friesland.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:51 schreef Rickario het volgende:
Daarom, Groningse begrafenissen.![]()
Altijd Ede Staal. Hoor je verder nergens
Geen Wer Bisto?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Nije Dei in Friesland.
Dat kan natuurlijk ookquote:
Altijd als mijn opa zingt ''het het nog nooit zo donker west'' als het donker in de lucht is, dan is het gegarandeerd zo dat het dan binnen 5 minuten regent. Dat nummer zal ook vast op zijn uitvaart worden gedraaid maar ipv huilen zullen wij lachen door die herinneringquote:Op donderdag 14 november 2013 09:51 schreef Rickario het volgende:
Daarom, Groningse begrafenissen.![]()
Altijd Ede Staal. Hoor je verder nergens
Hier is ook een Friese versie van?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:56 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Maar eerder Anneke Douma, Die Twa of Ede Staal in het Fries.
Tis allemaal kut.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:56 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Maar eerder Anneke Douma, Die Twa of Ede Staal in het Fries.
Fansels!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:57 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hier is ook een Friese versie van?
Goed idee om van onderwerp te veranderen.quote:
Ohja, die kan ik ook al afvinken bij een begrafenis van familiequote:
You got 12 of 12 correct!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)lyric-or-pickup-line
HALLO!quote:
Ik had verwacht dat Roel het wel al gepost zou hebbenquote:Op donderdag 14 november 2013 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed idee om van onderwerp te veranderen.
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand pics van de bh die miljoenen waard is?
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand pics van de bh die miljoenen waard is?
Wat wilde jij dan, klittenband?quote:Op donderdag 14 november 2013 10:06 schreef Rickario het volgende:
En dan nog zo'n klote sluiting hebben zeker
BH-sluitingenquote:Op donderdag 14 november 2013 10:06 schreef Rickario het volgende:
En dan nog zo'n klote sluiting hebben zeker
Moet je wel veel kunnen oefenen.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Een bh sluiting is zo open... gewoon oefenen.
Drukknoopjesquote:
Soms is het net zoals dit:quote:Op donderdag 14 november 2013 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Een bh sluiting is zo open... gewoon oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een BH uit de kast van je zusje jatten en daarmee oefenen.quote:
Das niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 14 november 2013 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
Vriend van me kan het met 1 hand
Klopt, dat kunnen alle vrouwen.quote:
De snelheid en finesse waarmee hij het doet welquote:
Lion in the morning sunquote:Op donderdag 14 november 2013 10:25 schreef alors het volgende:
Ik krijg er een beetje een Will And The People gevoel bij.
Datquote:
Crystal Fightersquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crystal Fighters
Will and the People
Blof
Nielson
Miss Montreal
Adele
Train
Ik vergat Banjo & Co.quote:
Watte?quote:Op donderdag 14 november 2013 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino was op twittor al bezig.
Ik meende dat ik je op Alt-J zag fappen op de twitter. Blijkbaar verkeerd gezien.quote:
Oh Fleur tweette dat, ik wist niet dat Alt-J op 3FM was toen. Was soep aan het halenquote:Op donderdag 14 november 2013 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik meende dat ik je op Alt-J zag fappen op de twitter. Blijkbaar verkeerd gezien.
Zielig voor mquote:
Ik zit heel erg te denken of ik op mijn ma's begrafenis Pearl Jam en Black ga draaien. Ten was haar lievelingsalbum.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das altijd kut als iemand een bekend nummer neemt als begrafenislied. Persoonlijk noem ik dat treiteren vanuit het hiernamaals.
Oh fuck, het was dus echt je moeder. Gecondoleerd manquote:Op donderdag 14 november 2013 12:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te denken of ik op mijn ma's begrafenis Pearl Jam en Black ga draaien. Ten was haar lievelingsalbum.
Lily Allen met haar nieuw liedje, niet haar kerstliedje.quote:
Oh vast ja idd.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lily Allen met haar nieuw liedje, niet haar kerstliedje.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en de komende tijdquote:Op donderdag 14 november 2013 12:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik zit heel erg te denken of ik op mijn ma's begrafenis Pearl Jam en Black ga draaien. Ten was haar lievelingsalbum.
cockringquote:Op donderdag 14 november 2013 12:25 schreef Againzender het volgende:
je bent zelf een ring, gezeik steeds
Mintquote:Op donderdag 14 november 2013 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en de komende tijd![]()
Ze had een goede muzieksmaak
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Zo oud ben ik nu ook weer nietquote:
Stom, beterschap alvast!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:16 schreef ChatGirl het volgende:
Meh, ik begin ziek te worden denk ik. Niet kunnen slapen vannacht, en nu heb ik het de hele tijd koud, dan weer warm en nu weer koud.
Damn... Betrapt!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:28 schreef Rickario het volgende:
Dit topic
KLB / Vriendin wordt tot aan Parijs toe achtervolgd door stalkende kerel
Er ging geen belletje rinkelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er ging geen belletje rinkelen?Had het topic niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat te schijten
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Duits schreeuwen.
Bye bye man.
Iemand al bingo?
Vast wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
Is 'wat is dat lekker he' al geweest vandaag? Anders heb ik zometeen bingo.
Cortonquote:
Uiteraard, want Domien en Gerard zitten niet in het huis. Moeten toch ergens op zeiken.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Zijn kapsel zal vast weer gezeik opleveren hier tijdens SR
Iddquote:Op donderdag 14 november 2013 14:04 schreef Rickario het volgende:
Klagen over gillende kinderen wanneer je naast een school woont[ afbeelding ]
dan ben je kennelijk geen bewoner van de Amsterdamse binnenstadquote:Op donderdag 14 november 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Ik woon boven winkels, ga toch ook niet zeiken dat het druk is in m'n straat en ik nooit kan parkeren behalve op de vergunningplekken
Nope...quote:Op donderdag 14 november 2013 14:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan ben je kennelijk geen bewoner van de Amsterdamse binnenstad
waarmee ik bedoel dat die wel zeiken dat het zo druk is.
eens. Ik woon naast een spoordijk en vlak bij Schiphol. 'Is dat niet veel lawaai?' vragen mensen dan. Nee hoor, en ik ben met 10 minuten middenin Schiphol, kwartiertje naar Amsterdam CS en met de auto binnen 5 minuten op A10.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope...
Snap het niet
Als je naast een vliegveld gaat wonen ga je toch ook niet zeiken over vliegtuigen
Als je ergens woont en ze gaan er opeens een vliegveld bouwen is het een ander verhaalmaar ja bestemmingsplannen en what not...
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 14:22 schreef Pino112 het volgende:
Of zitten die bellen er standaard in
Heya!quote:
Haten op Fitquote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef Lamabal het volgende:
Wat een zielige muziek vandaag. En deze vent slist
Super leukquote:Op donderdag 14 november 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Kent iemand Cookie Clicker? Niet aan beginnen!
September belde, ze wilden hun spelletje terug.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Kent iemand Cookie Clicker? Niet aan beginnen!
Gisteravond wel gehoord. Ik heb huisgenoten zonder smaak.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:48 schreef ChatGirl het volgende:
De hele tijd die promo voor Timur. Ga toch weg.
Vraag ekdom even om de lachbandquote:Op donderdag 14 november 2013 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zong je vader toen je verwekt werd
Groetjes
Zwarte rattenplaag op boerderijen doordat bestrijders zelf geen graangifmengels meer mogen maken. Schijtlollig (rattenvanger van Hamelen?) muziekje eronder gemonteerd.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:03 schreef Rickario het volgende:
[..]
Heb ik weer een stukje kwaliteitsnieuws gemist?
hier en daar een bui, kennelijk meer hier dan daar.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:38 schreef Rickario het volgende:
"Nu een stofbak, ooit een zeiknatte planeet"
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou we zijn in Hilversum. Eerst maar eens wat eten.
Veel plezierquote:Op donderdag 14 november 2013 17:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou we zijn in Hilversum. Eerst maar eens wat eten.
En nooit deze!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:22 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/22091
Vanaf september word je er al mee doodgegooid
twitter:AlanHungover twitterde op donderdag 14-11-2013 om 18:13:09remember gotye?now he’s just somebody that we used to know reageer retweet
Thnx, zelf net maar ff opgezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |