Kort en pittig?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Roosmarijn is alvast naar de kapper geweest voor morgen.
wat een knotsgekke potquote:Op woensdag 13 november 2013 22:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Roosmarijn is alvast naar de kapper geweest voor morgen.
Radioring toch?quote:
Godver wat was die kneus irritant zondagavondquote:Op woensdag 13 november 2013 22:45 schreef alors het volgende:
Ik dacht, ik doe eens gek, ik schakel in, draait ze die dikke aids van LMFAO![]()
Steen.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tim Knol hoort voor het eerst Bastille/Pompeii?![]()
In het nieuws was een stuk over vrouwen die geld hadden gesmokkeld door het anaal/vaginaal en oraal in te brengen.quote:Op donderdag 14 november 2013 07:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gras is groen.
Immers mist een kans.Wat was er? Luisterde net een paar minuten niet
Ik vond je zwaai ver na middernacht al verdachtquote:
Whehehequote:Op donderdag 14 november 2013 08:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het nieuws was een stuk over vrouwen die geld hadden gesmokkeld door het anaal/vaginaal en oraal in te brengen.
Giel vroeg welke van de drie zij zou kiezen als ze een keuze moest maken.
Wou ze geen antwoord op geven, maar dan de manier waarop ze dat brengt![]()
![]()
Ik vond het eigenlijk wel een interessante vraagquote:
Misschien heeft ze er nare ervaringen meequote:Op donderdag 14 november 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een interessante vraag![]()
Het zijn strak opgerolde biljetten, ik stop ze liever in m'n reet dan dat ik ze als 1 geheel inslik.. Dat ws mijn conclusie![]()
Maar Fleur wil daar schijnbaar niet over nadenken
Toen ging ik naar bed, omdat ik anders nog meer bier kreeg van huisgenoot. Hij had er een missie van gemaakt om 2 kratten leeg te krijgenquote:Op donderdag 14 november 2013 08:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond je zwaai ver na middernacht al verdachtnu snap ik het
Owh dan is het niets meer dan een tamponquote:Op donderdag 14 november 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zijn strak opgerolde biljetten, ik stop ze liever in m'n reet dan dat ik ze als 1 geheel inslik.. Dat ws mijn conclusie![]()
Preciesquote:Op donderdag 14 november 2013 08:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh dan is het niets meer dan een tampon
Ik denk dat ze aan de bar raar staan te kijken als je je geld moet pakken bij het afrekenenquote:Op donderdag 14 november 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het niet willen aannemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan de bar raar staan te kijken als je je geld moet pakken bij het afrekenen
Geld stinkt niet!quote:Op donderdag 14 november 2013 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het niet willen aannemen.
Er zit vast een luchtje aan...quote:Op donderdag 14 november 2013 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het niet willen aannemen.
Dat zeg je nu jaquote:Op donderdag 14 november 2013 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Normaal gesproken erger ik mij dood aan dit nummer, maar nu niet.
Ik drink nooit meer.
Zoiets ja. Aangezien ik dinsdag waarschijnlijk meegesleept wordt naar de slechtste uitgaansgelegenheid van Wageningen met zeer goedkoop bier.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ja
Maar het gaat toch zoals in het nummer van The Offspring - Worst hangover ever...
"I'm never gonna drink again... well at least not until next weekend"
quote:
Kan er niet naar luisteren.quote:
Hoor je anders nooitquote:
Te ingewikkeld/muzikaal?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan er niet naar luisteren.
Nee, begrafenis.quote:
Das altijd kut als iemand een bekend nummer neemt als begrafenislied. Persoonlijk noem ik dat treiteren vanuit het hiernamaals.quote:
Perfukt Day is er nog zo eentje.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das altijd kut als iemand een bekend nummer neemt als begrafenislied. Persoonlijk noem ik dat treiteren vanuit het hiernamaals.
Ah da's idd kutquote:
In Nije Dei in Friesland.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:51 schreef Rickario het volgende:
Daarom, Groningse begrafenissen.![]()
Altijd Ede Staal. Hoor je verder nergens
Geen Wer Bisto?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Nije Dei in Friesland.
Dat kan natuurlijk ookquote:
Altijd als mijn opa zingt ''het het nog nooit zo donker west'' als het donker in de lucht is, dan is het gegarandeerd zo dat het dan binnen 5 minuten regent. Dat nummer zal ook vast op zijn uitvaart worden gedraaid maar ipv huilen zullen wij lachen door die herinneringquote:Op donderdag 14 november 2013 09:51 schreef Rickario het volgende:
Daarom, Groningse begrafenissen.![]()
Altijd Ede Staal. Hoor je verder nergens
Hier is ook een Friese versie van?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:56 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Maar eerder Anneke Douma, Die Twa of Ede Staal in het Fries.
Tis allemaal kut.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:56 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Maar eerder Anneke Douma, Die Twa of Ede Staal in het Fries.
Fansels!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:57 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hier is ook een Friese versie van?
Goed idee om van onderwerp te veranderen.quote:
Ohja, die kan ik ook al afvinken bij een begrafenis van familiequote:
You got 12 of 12 correct!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)lyric-or-pickup-line
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |