Wat heb je toch ook een hardnekkige types erbij zitten. Het gaat om mijn mooie vriendin die voor haar studie naar Parijs moest (en ze ging nog echt ook). Maar een paar dagen ervoor begon het gelazer. Ze kreeg een lift naar het station van 1 of andere kerel, één of andere tweederangs zanger ofzo. Maar die kende de weg helemaal niet en ze kwam dus te laat, had ze me verteld de vorige dag. We zagen hem de dag daarna toevallig ook nog een tijd op de brug staan hier in de stad.
Maar goed, blijkt dat die vent haar blijkbaar achtervolgt ofzo, want toen ze op de tram naar het station stapte begon hij vanuit de auto te zwaaien dat ze in moest stappen. Dit keer wel op tijd trouwens. Maar wat gebeurde er? Koopt ie ook een kaartje naar Parijs en gaat met haar mee!!! Zou je zo'n vent niet?
Hoe zouden jullie dit probleem aanpakken? Ze moet daarna ook nog stage lopen in Barcelona en Praag, dus we hopen niet dat die kerel daar ook nog opduikt.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens:
http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..