Ik snap wel dat je hier rood voor geeft. Volstrekt belachelijk, maar zoals die scheids er voor stond kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef Scarface88 het volgende:
Maarja hier rood voor geven...Was dikke penalty voor Oranje.
[ afbeelding ]
dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was volgens mij geen oefenwedstrijd van Jong Oranje.
Nee. Kwalificatie voor WK.quote:
Jezustwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 15:24:14#PSV houdt onderhand geen fitte speler meer over. Van Gaal: 'Schaars raakte bij de warming-up geblesseerd' reageer retweet
Schaars raakt nog geblesseerd als ie te snel zijn ontbijt op eet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
Jezustwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 15:24:14#PSV houdt onderhand geen fitte speler meer over. Van Gaal: 'Schaars raakte bij de warming-up geblesseerd' reageer retweet
twitter:PSV twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 17:28:10Bij Jürgen Locadia is sprake van een lichte enkelblessure. De verwachting is dat hij op korte termijn de training weer kan hervatten. #psv reageer retweet
Winnen gewoon weer. Extra tijd nu.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 20:29:01Jeroen Zoet is helemaal terug, houdt Jong PSV met geweldige reflex op 0-1. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 20:37:23Weer winst! Jong #PSV wint ook bij #Emmen: 0-2 en met een prachtige serie op weg naar de tweede periode. #emmpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 20:39:00En keeper Jeroen Zoet volgende week weer bij #PSV 1. Heeft een geweldige wedstrijd gekeept. reageer retweet
Doen het een stuk beter dan jong ajax en jong twente. Na een moeizame start en de ingreep van de trainer staat het nu wel een stuk beter en levert ook resultaten op. (dankzij hulp van narsingh en dat soort wisselingen, maar goed dat doen jong ajax en twente ook)quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
Van Overbeek dus met de 0-2. Echt lekker bezig ja. 19 punten uit de laatste 8 wedstrijden.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 20:50:02Volgende week vrijdag kan Jong #PSV de tweede periode pakken. In het Philips Stadion (22-11, 20.00 aftrap) tegen Almere City. reageer retweet
Volgende week maar Jong PSV opstellen?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 17-11-2013 om 12:24:07Blessurespook bij #PSV. Nu ook Jetro Willems geblesseerd. Met knieklachten weg bij Oranje. reageer retweet
Die krijgt Jong PSV niet. Jonge elftallen zijn uitgesloten voor de periode en de beloning.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doen het een stuk beter dan jong ajax en jong twente. Na een moeizame start en de ingreep van de trainer staat het nu wel een stuk beter en levert ook resultaten op. (dankzij hulp van narsingh en dat soort wisselingen, maar goed dat doen jong ajax en twente ook)
Zou leuk zijn als we de periodetitel binnenslepen. en ¤ 100.000,-- binnen harken.
Dan word je dus alsnog geen periodekampioen, geen play-offs en verder nog meer niksquote:Op zondag 17 november 2013 12:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die krijgt Jong PSV niet. Jonge elftallen zijn uitgesloten voor de periode en de beloning.
Ik weet het niet. Ik zag vorige week dit bericht langskomen:quote:Op zondag 17 november 2013 12:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die krijgt Jong PSV niet. Jonge elftallen zijn uitgesloten voor de periode en de beloning.
quote:Jong PSV wint weer en strijdt mee om periodetitel
11 november 2013
Jong PSV heeft maandagavond de goede reeks weten te vervolgen met een 3-2 thuiszege op MVV. Na een onverdiende 0-1 achterstand kwam PSV naar 3-2 terug. Horsten, Koch en Jakobsen scoorden voor de beloften van Jong PSV.
PSV Netwerk
De ploeg klimt daardoor naar de twaalfde plaats op de ranglijst. PSV doet zelfs mee om de periodetitel. Winst daarvan zou PSV 100.000 euro opleveren.
PSV Netwerk
Jong PSV: Bertrams, Dengering, Koch, Hermannsson, Tamata, Horsten, Van Overbeek, Van Ooijen, Bentancourt, Noor, Rayhi
PSV Netwerk
Bank: Van Leer, Schouw, Jakobsen, Soomer, Özbozkurt, Kardes
psv.netwerkquote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zag vorige week dit bericht langskomen:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/32154__rss.php
[..]
Riktwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 23:23:56Jong #PSV krijgt geen premie (75.000 euro) bij een periodetitel. Waarom staat morgen in het ED. reageer retweet
ik weet niet waar ze dat vandaan halen want naar mijn weten krijgen ze niks.quote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zag vorige week dit bericht langskomen:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/32154__rss.php
[..]
Op zich wel begrijpelijk, maar is toch jammer.quote:Op zondag 17 november 2013 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet waar ze dat vandaan halen want naar mijn weten krijgen ze niks.
tja dat krijg je als je een spek en bonen competitie speelt.quote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk, maar is toch jammer.
Derksen zei van wel.quote:Op zondag 17 november 2013 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet waar ze dat vandaan halen want naar mijn weten krijgen ze niks.
Rik was juist degene die wist te melden dat PSV er wel geld voor zou krijgen.quote:Op zondag 17 november 2013 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
psv.netwerk.
Riktwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 23:23:56Jong #PSV krijgt geen premie (75.000 euro) bij een periodetitel. Waarom staat morgen in het ED. reageer retweet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |