Ik snap wel dat je hier rood voor geeft. Volstrekt belachelijk, maar zoals die scheids er voor stond kan ik me er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef Scarface88 het volgende:
Maarja hier rood voor geven...Was dikke penalty voor Oranje.
[ afbeelding ]
dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was volgens mij geen oefenwedstrijd van Jong Oranje.
Nee. Kwalificatie voor WK.quote:
Jezustwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 15:24:14#PSV houdt onderhand geen fitte speler meer over. Van Gaal: 'Schaars raakte bij de warming-up geblesseerd' reageer retweet
Schaars raakt nog geblesseerd als ie te snel zijn ontbijt op eet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:36 schreef tompsv18 het volgende:
Jezustwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 15:24:14#PSV houdt onderhand geen fitte speler meer over. Van Gaal: 'Schaars raakte bij de warming-up geblesseerd' reageer retweet
twitter:PSV twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 17:28:10Bij Jürgen Locadia is sprake van een lichte enkelblessure. De verwachting is dat hij op korte termijn de training weer kan hervatten. #psv reageer retweet
Winnen gewoon weer. Extra tijd nu.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 20:29:01Jeroen Zoet is helemaal terug, houdt Jong PSV met geweldige reflex op 0-1. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 20:37:23Weer winst! Jong #PSV wint ook bij #Emmen: 0-2 en met een prachtige serie op weg naar de tweede periode. #emmpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 20:39:00En keeper Jeroen Zoet volgende week weer bij #PSV 1. Heeft een geweldige wedstrijd gekeept. reageer retweet
Doen het een stuk beter dan jong ajax en jong twente. Na een moeizame start en de ingreep van de trainer staat het nu wel een stuk beter en levert ook resultaten op. (dankzij hulp van narsingh en dat soort wisselingen, maar goed dat doen jong ajax en twente ook)quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
Van Overbeek dus met de 0-2. Echt lekker bezig ja. 19 punten uit de laatste 8 wedstrijden.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 20:50:02Volgende week vrijdag kan Jong #PSV de tweede periode pakken. In het Philips Stadion (22-11, 20.00 aftrap) tegen Almere City. reageer retweet
Volgende week maar Jong PSV opstellen?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 17-11-2013 om 12:24:07Blessurespook bij #PSV. Nu ook Jetro Willems geblesseerd. Met knieklachten weg bij Oranje. reageer retweet
Die krijgt Jong PSV niet. Jonge elftallen zijn uitgesloten voor de periode en de beloning.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Doen het een stuk beter dan jong ajax en jong twente. Na een moeizame start en de ingreep van de trainer staat het nu wel een stuk beter en levert ook resultaten op. (dankzij hulp van narsingh en dat soort wisselingen, maar goed dat doen jong ajax en twente ook)
Zou leuk zijn als we de periodetitel binnenslepen. en ¤ 100.000,-- binnen harken.
Dan word je dus alsnog geen periodekampioen, geen play-offs en verder nog meer niksquote:Op zondag 17 november 2013 12:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die krijgt Jong PSV niet. Jonge elftallen zijn uitgesloten voor de periode en de beloning.
Ik weet het niet. Ik zag vorige week dit bericht langskomen:quote:Op zondag 17 november 2013 12:37 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die krijgt Jong PSV niet. Jonge elftallen zijn uitgesloten voor de periode en de beloning.
quote:Jong PSV wint weer en strijdt mee om periodetitel
11 november 2013
Jong PSV heeft maandagavond de goede reeks weten te vervolgen met een 3-2 thuiszege op MVV. Na een onverdiende 0-1 achterstand kwam PSV naar 3-2 terug. Horsten, Koch en Jakobsen scoorden voor de beloften van Jong PSV.
PSV Netwerk
De ploeg klimt daardoor naar de twaalfde plaats op de ranglijst. PSV doet zelfs mee om de periodetitel. Winst daarvan zou PSV 100.000 euro opleveren.
PSV Netwerk
Jong PSV: Bertrams, Dengering, Koch, Hermannsson, Tamata, Horsten, Van Overbeek, Van Ooijen, Bentancourt, Noor, Rayhi
PSV Netwerk
Bank: Van Leer, Schouw, Jakobsen, Soomer, Özbozkurt, Kardes
psv.netwerkquote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zag vorige week dit bericht langskomen:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/32154__rss.php
[..]
Riktwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 23:23:56Jong #PSV krijgt geen premie (75.000 euro) bij een periodetitel. Waarom staat morgen in het ED. reageer retweet
ik weet niet waar ze dat vandaan halen want naar mijn weten krijgen ze niks.quote:Op zondag 17 november 2013 13:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik zag vorige week dit bericht langskomen:
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/32154__rss.php
[..]
Op zich wel begrijpelijk, maar is toch jammer.quote:Op zondag 17 november 2013 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet waar ze dat vandaan halen want naar mijn weten krijgen ze niks.
tja dat krijg je als je een spek en bonen competitie speelt.quote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Op zich wel begrijpelijk, maar is toch jammer.
Derksen zei van wel.quote:Op zondag 17 november 2013 14:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet waar ze dat vandaan halen want naar mijn weten krijgen ze niks.
Rik was juist degene die wist te melden dat PSV er wel geld voor zou krijgen.quote:Op zondag 17 november 2013 13:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
psv.netwerk.
Riktwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 23:23:56Jong #PSV krijgt geen premie (75.000 euro) bij een periodetitel. Waarom staat morgen in het ED. reageer retweet
.
Of PSV doet aan het oude bekende 'schijnblessures' bij oefeninterlands.quote:Op zondag 17 november 2013 15:33 schreef stoeltafel het volgende:
Weer iemand geblesseerd, Willems. Wat doen ze toch allemaal met de spelers.
Slimmigheidje hèquote:Op zondag 17 november 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of PSV doet aan het oude bekende 'schijnblessures' bij oefeninterlands.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 18-11-2013 om 12:17:03#Locadia trainde nog met enige reserve, maar is zaterdag bij #PSV - #Heerenveen inzetbaar. reageer retweet
twitter:PSV twitterde op maandag 18-11-2013 om 16:06:40PSV-aanvoerder @GWijnaldum en @Karim_Rekik_44 nemen vanavond in Hilversum plaats in het belteam van de tv-actie voor @Giro555 #Giro555 reageer retweet
twitter:PSV twitterde op maandag 18-11-2013 om 16:08:39Georginio en Karim helpen van 18.00 tot 20.00 uur mee aan de inzamelingsactie voor de slachtoffers van de tyfoon op de Filipijnen. #Giro555 reageer retweet
quote:Op maandag 18 november 2013 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:PSV twitterde op maandag 18-11-2013 om 16:06:40PSV-aanvoerder @GWijnaldum en @Karim_Rekik_44 nemen vanavond in Hilversum plaats in het belteam van de tv-actie voor @Giro555 #Giro555 reageer retweet
twitter:PSV twitterde op maandag 18-11-2013 om 16:08:39Georginio en Karim helpen van 18.00 tot 20.00 uur mee aan de inzamelingsactie voor de slachtoffers van de tyfoon op de Filipijnen. #Giro555 reageer retweet
quote:Op maandag 18 november 2013 22:49 schreef Lemming22 het volgende:
Heh toch. Zanka wil weg in de winter lees ik. Net nu het rustig brengen zijn vruchten begint af te werpen en hij draai begint te vinden met 4 invalbeurten. Ondankbaar. En ook jammer hoor, nog 6 seizoenen de nivellering doorzetten en hij had een basisplaats gehad.
Tyton deed het prima.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zoetje weer terug. Ikke blij
Fijn zo'n 2e keeperquote:
quote:Arias vanavond opnieuw in de basis verwacht bij Colombia tegen Oranje
Santiago Arias lijkt zich in korte tijd verzekerd te hebben van een plaats in de nationale selectie van Colombia. Nadat hij twee maanden geleden als vervanger op het laatste moment werd opgeroepen stond hij de laatste twee interlands op rij in de basis. Eind vorige week speelde hij heel verdienstelijk tegen Hazard bij België - Colombia. Vanavond staat hij volgens diverse media in Colombia opnieuw in de basis tegen Oranje.
De Jong komt dus.quote:Brands: niet naar Luuk de Jong geïnformeerd
Tegenover VI.nl heeft Marcel Brands ontkent geïnformeerd te hebben naar de voorwaarden van huur van Luuk de Jong. Daar zou geen sprake van zijn. 'Matavz kan volgens de dokter na de winterstop weer spelen en Locadia is fit. Er is niet geïnformeerd naar Luuk de Jong.'
Tegenover Depayquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef Scarface88 het volgende:
Arias in de basis tegen Oranje vanavond.
[..]
ik zou niet weten waaromquote:
Het is wel een betere optie dan wat jullie nu hebben rondlopen.quote:
Is een jankbal, mislukt in Duitsland, niks laten zien op het jeugd EK en dan zit je in januari met 3 spitsen. Matavz mag best verkocht worden, maar dan hoop ik toch dat ze betere opties in gedachten hebben dan Luuk de Jong.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is wel een betere optie dan wat jullie nu hebben rondlopen.
Matavz of Locadia naar de tribune verhuizen om een spits zonder ritme te huren is niet bepaald handig. Bovendien een vrij dure optie.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is wel een betere optie dan wat jullie nu hebben rondlopen.
Ik zie in de winter geen enkele club een speler kopen die net twee maanden eruit lag en daarvoor ook niet bepaald schitterdequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is een jankbal, mislukt in Duitsland, niks laten zien op het jeugd EK en dan zit je in januari met 3 spitsen. Matavz mag best verkocht worden, maar dan hoop ik toch dat ze betere opties in gedachten hebben dan Luuk de Jong.
Ik ook niet hoor. Misschien dat in de zomer nog een Italiaanse club interesse heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zie in de winter geen enkele club een speler kopen die net twee maanden eruit lag en daarvoor ook niet bepaald schitterde
Als we het jeugd EK als maatstaf gaan nemen dan kan je heel de selectie wel opnoemen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is een jankbal, mislukt in Duitsland, niks laten zien op het jeugd EK en dan zit je in januari met 3 spitsen. Matavz mag best verkocht worden, maar dan hoop ik toch dat ze betere opties in gedachten hebben dan Luuk de Jong.
Hij heeft bij Twente toch ook maar 1 seizoen (zijn laatste) echt goed gedaan? Hij zal best wel beter dan Matavz zijn, maar dat zijn heel veel spelers en dus niet echt een goede graadmeter. Maar ik ben ook niet heel objectief over De Jong. Vind het een zeer irritante speler met zijn janksmoel altijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als we het jeugd EK als maatstaf gaan nemen dan kan je heel de selectie wel opnoemen.
Is inderdaad mislukt in Duitsland maar wel geslaagd bij een Twente wat toen in de top van Nederland meespeelde. Matavz is alleen in de subtop van Nederland geslaagd en komt duidelijk te kort. Locadia is sowieso een matige speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |