Ligt wellicht aan het type shirt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken gewone t-shirts te kopen om te trainen. Mouwloze shirts geving wrijving onder m'n armen bij pulls. Doet onnodig zeer.
Warschijnlijk is er geen poen voor aankleding en acceptabele muziek. Hoewel dat wel heel simpel op te lossen is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol ja, zeker zonde ... was echt pure armoede ... niet eens de moeite gestoken om het een beetje aan te kleden en fatsoenlijke muziek te draaien.
Ik kan alleen een abstract vinden op internet, in die abstract staat niet bij hoe groot de onderzoekspopulatie is. In de conclusie staat dat een eiwitinname van 2,3-3,1g/kg lichaamsgewicht aanbevolen is voor krachtsporters. Terwijl in meerdere andere onderzoeken max 1,7g/kg lichaamsgewicht wordt aanbevolen. Juist doordat er weinig info m.b.t methodiek van het onderzoek in de abstract staat zie ik het niet echt als een goede bron ofzo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het langverwachte onderzoek van Eric Helms!Al een maand geleden gepubliceerd though.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24092765
Niet lichaamsgewicht, vetvrije massa.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
In de conclusie staat dat een eiwitinname van 2,3-3,1g/kg lichaamsgewicht aanbevolen is voor krachtsporters.
Hadden die onderzoeken dezelfde onderzoeksvraag? Zover ik weet gaat bovenstaande target over maximale spiersynthese bij kcal surplus in een bulk.quote:Terwijl in meerdere andere onderzoeken max 1,7g/kg lichaamsgewicht wordt aanbevolen.
Er zal idd vast meer staan in het artikel zelf, maar wat mij betreft wederom niks nieuws onder de zon. De oude algemene richtlijnen die hier in dit topic gegeven worden sinds jaar en dag (2g eiwit/kg lichaamsgewicht voor maximale spiersynthese, in een cut evt. iets meer afhankelijk van kcal deficit en je bf% niveau) komt overeen met de review.quote:Juist doordat er weinig info m.b.t methodiek van het onderzoek in de abstract staat zie ik het niet echt als een goede bron ofzo.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Warschijnlijk is er geen poen voor aankleding en acceptabele muziek. Hoewel dat wel heel simpel op te lossen is.
Volgende keer effe zeggen als er een meet is. Dan ga ik mee.
Ga jij het dan financieren met je CEO 10k/day status?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Warschijnlijk is er geen poen voor aankleding en acceptabele muziek. Hoewel dat wel heel simpel op te lossen is.
Volgende keer effe zeggen als er een meet is. Dan ga ik mee.
Ik ben bang van niet. 1 ik ben CEO van een tweemanszaak, en 2, 10K per dag haal ik bij lange niet. 10 18 per maand zal het zijn. En financieeren doe ik alleen als er ook wat juice voor mezelf inzit. FOK! is het enige wat ik gratis doe.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga jij het dan financieren met je CEO 10k/day status?
dat entrepreneurshipquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. 1 ik ben CEO van een tweemanszaak, en 2, 10K per dag haal ik bij lange niet. 10 18 per maand zal het zijn. En financieeren doe ik alleen als er ook wat juice voor mezelf inzit. FOK! is het enige wat ik gratis doe.
Een vriend van me doet het veel beter. Hij zei me gisteren dat hij exclusieve wijn exporteur is voor noord spanje naar china. Een container van 10K flessen per maand gaan ze doen volgend jaar.quote:
Wanneer jij (luxe)producten exporteert naar China kan je verwachten dat je er een leuke duit mee gaat verdienen jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een vriend van me doet het veel beter. Hij zei me gisteren dat hij exclusieve wijn exporteur is voor noord spanje naar china. Een container van 10K flessen per maand gaan ze doen volgend jaar.
Zodra er aandelen zijn koop ik ze.
Zover ik weet werd hier eerder nog 0.8 tot 1.5 gr. per kg lichaamsgewicht aangeraden, ook in de cut. Niet dat het er verder toe doet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
De oude algemene richtlijnen die hier in dit topic gegeven worden sinds jaar en dag (2g eiwit/kg lichaamsgewicht voor maximale spiersynthese, in een cut evt. iets meer afhankelijk van kcal deficit en je bf% niveau) komt overeen met de review.
Is jammer genoeg enkel voor de Olympische Spelen.quote:
haha epic stukje textquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:58 schreef Snakey het volgende:
He'll be, my guess is, happier, friendlier, sharper and more stable than the poor fellow of average nutritional responsibility. Frightening. Listening to the car radio yesterday, ABC news mentioned that over 50% of all Americans are overweight. Would it not be true that considerably more are over fat if not overweight . . . and unconditioned? I do not judge or bash . . . . I'm sorry and appalled. Thank God we know the problem and are applying the solution before it becomes a problem.
Zulke lage getallen heb ik hier niet gezien.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zover ik weet werd hier eerder nog 0.8 tot 1.5 gr. per kg lichaamsgewicht aangeraden, ook in de cut. Niet dat het er verder toe doet.
zelf zit ik al heel lang rond de 1,5quote:Op zondag 17 november 2013 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zulke lage getallen heb ik hier niet gezien.
Da's ongeveer ook waar ik dagelijks ongeveer op terecht kom, al haal ik misschien wat makkelijker de 2 vanwege mijn lage gewichtquote:Op zondag 17 november 2013 00:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zelf zit ik al heel lang rond de 1,5
uitschieters naar 2 soms doordat ik zoveel eet.
Ik ken (natty) mensen die 3x hun lichaamsgewicht nemen... soms nog meer..quote:Op zondag 17 november 2013 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's ongeveer ook waar ik dagelijks ongeveer op terecht kom, al haal ik misschien wat makkelijker de 2 vanwege mijn lage gewicht(120-130 gram eiwit)
Wow, good for him.quote:Op zondag 17 november 2013 00:04 schreef dreamerbulk het volgende:
Eric Lilliebridge heeft trouwens het wereldrecord in de 275lb klasse RAW verbroken met squats:
"Opener squat 375kg-826.7lbs good lift, 2nd attempt 410kg-903.8lbs good lift and all time world record raw squat w / wraps in the 275lb weight class, felt good and decided to take a 3rd attempt with 420kg-925.9lbs and felt the same as my 2nd, and another good lift! Broke my all time world record twice back to back!"
zeker,quote:
Livestream toevallig?quote:Op zondag 17 november 2013 00:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeker,
deadlifts beginnen zo, ben benieuwd wat zijn grand total wordt
http://www.ustream.tv/channel/upallcquote:
Hoe laat komt hij?quote:Op zondag 17 november 2013 00:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/upallc
zijn ook veel andere lifters, eric nog niet geweest volgens mij
zou ik niet weten, zal niet te lang duren denk ik.quote:
Hey dreamer, nooit eraan gedacht om naar de dark side te gaan en echt enorm te worden?quote:Op zondag 17 november 2013 00:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zou ik niet weten, zal niet te lang duren denk ik.
time tables zijn er nooit helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |