Het zal best beter zijn of goed, maar ik vind het smerig.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
Tijdje geleden kwam kokosolie ter sprake hier, B&F heeft nu er nu een aantal op voorraad.
http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/kokosolie/
noaffiliate.
Ik heb het zelf eigenlijk nog nooit op.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zal best beter zijn of goed, maar ik vind het smerig.
Ik gebruik het...supernice.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het zal best beter zijn of goed, maar ik vind het smerig.
HGH en Testoquote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef star_gazer het volgende:
Vreemd... Gisteren na het deadliften ineens flinke pijn in m'n elleboog. Geen idee waar dat vandaan kwam. Vandaag werd ik wakker en het is weg
quote:
Het is een kwestie van smaak, ik zou het niet afrade omdat ik het niet lekker vind. Ik vind bounties ook smerig, bv.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb het zelf eigenlijk nog nooit op.Jij zegt niet doen?
Er is geur- en smaakloze kokosolie als je de smaak niet kan waarderen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is een kwestie van smaak, ik zou het niet afrade omdat ik het niet lekker vind. Ik vind bounties ook smerig, bv.
Mijn proporties zijn niet ideaal voor de squat (zeer korte torso tov bovenbenen), dus het is wel even zoeken. Met name op de hogere gewichten (~100kg voor mij) merk ik dat ik na rep 5 a 6 terugval op een situatie waarbij ik te ver naar voren leun en mijn rug moet hyperextenden om niet voorover te vallen. Maargoed, er zit vooruitgang inquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:09 schreef Verbosity het volgende:
Mag ook wel, je bent toch al wekenlang bezig met 5x10 squatten en form checken? Bij front squats zal het wennen raar aanvoelen nu wanneer je het naar achteren toe squatten hebt aangeleerd. Daar is het juist de bedoeling om naar voren te gaan en torso rechtop te houden.
High.quote:
Wellicht gaat low bar je beter af. Met low kun je ook meer gewicht verplaatsen, daarom doen bijna alle powerlifters low bar. Ben zelf ook overgestapt omdat high mijn onderrug begon toe te takelen. Low gaat tig keer beter en fijner. High doe ik alleen nog met deloads.quote:
Nice, zou mooi zijn als dat lukt met de DL. Zit zelf theoretisch rond de 185-190, zou een deadlift van 2,9x bw betekenen. Doel is om boven de 3x bw deadlift te halen in de bulk. Het liefst wil ik de 200kg grens halen, maar dat zit er sowieso in als ik 3x bw deadlift wil halen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:22 schreef star_gazer het volgende:
Deadliften gaat overigens beter. 9x137.5kg gisteren. Theoretische 1RM van rond de 175kg @ 80kg, al is dat ook maar gokwerk op hoge reps. Denk niet dat ik 175kg van de grond ga krijgen. 1RM ligt ergens rond de 165kg denk ik. Nog steeds boven de 2xBW
Low heb ik al gedaan. Daar hang ik nog verder naar voren. Daarnaast vind ik ATG wel wat hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wellicht gaat low bar je beter af. Met low kun je ook meer gewicht verplaatsen, daarom doen bijna alle powerlifters low bar. Ben zelf ook overgestapt omdat high mijn onderrug begon toe te takelen. Low gaat tig keer beter en fijner. High doe ik alleen nog met deloads.
Ik heb zelf het idee dat die 1RM formules bij meer dan 5 reps behoorlijk waardeloos zijn. Ik zit momenteel in de cut dus mijn doel is zoveel mogelijk behoud van kracht. Op termijn wil ik ook naar de 200kg. Squat zit eindelijk op de 120kg, doel is 140.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nice, zou mooi zijn als dat lukt met de DL. Zit zelf theoretisch rond de 185-190, zou een deadlift van 2,9x bw betekenen. Doel is om boven de 3x bw deadlift te halen in de bulk. Het liefst wil ik de 200kg grens halen, maar dat zit er sowieso in als ik 3x bw deadlift wil halen.
Bij low hang je ook wel redelijk naar voren hoor. In ieder geval nice dat je de vorm nu onder de knie hebt! Nu lekker progressen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 01:21 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Low heb ik al gedaan. Daar hang ik nog verder naar voren. Daarnaast vind ik ATG wel wat hebben
Ja. Moet gewoon uitkijken met hogere gewichten en niet meer reps doen dan ik op goede form kan. dan komt het wel geodquote:Op vrijdag 15 november 2013 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Bij low hang je ook wel redelijk naar voren hoor. In ieder geval nice dat je de vorm nu onder de knie hebt! Nu lekker progressen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |