SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierIf not now, then when.![]()
Ik vinne nie mooi nie..quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:16 schreef dreamerbulk het volgende:
lol @ titel
leuk om te zien.. Rubish:
van voor liften, na 5 jaar liften ... toen nog naturel
[ afbeelding ]
Hier was hij al een paar maanden begonnen met bepaalde peptides
[ afbeelding ]
Dit is wat jarenlang zwaar deadliften met iemands rug doet:
[ afbeelding ]
22 jaar nu![]()
gaat ook niet om mooi bij hemquote:
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
lol iedereen kent hem daarvan volgens mijquote:
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik vind het stiekem wel..soort van sexy om een man zo te zien ragen bij een mislukte pr.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:18 schreef dreamerbulk het volgende:
they said he could become anything he want.. so he became a neck:
[ afbeelding ]
traps zo bulgend, dat je hoofd erdoor naar voren wordt gedrukt![]()
[ afbeelding ]
papa en mama waren niet blij toen er gaten in de keldervloer geramd werden
Maar wat snuift hij de hele tijd?![]()
sniffing salts... reukzoutquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem wel..soort van sexy om een man zo te zien ragen bij een mislukte pr.
Maar wat snuift hij de hele tijd?
gebruikten ze vroeger om mensen bij te brengen die waren flauwgevallen ... soort van ammoniak kristallen ofzo. Wordt veel gebruikt door powerlifters/strongman om een pr te zetten.. laat je bloed sneller stromen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sniffing salts... reukzout
gebruikten ze vroeger om mensen bij te brengen die waren flauwgevallen ... soort van ammoniak kristallen ofzo. Wordt veel gebruikt door powerlifters/strongman om een pr te zetten.. laat je bloed sneller stromen.![]()
Lijkt me echt bagger voor je slijmvliezen.![]()
Da segtiequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:26 schreef seto het volgende:
gewichtheffers gebruiken het ook nog weleens![]()
lol, volgens mij gaat die ook ziek hard op de cafeïne.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:18 schreef dreamerbulk het volgende:
they said he could become anything he want.. so he became a neck:
[ afbeelding ]
traps zo bulgend, dat je hoofd erdoor naar voren wordt gedrukt![]()
[ afbeelding ]
papa en mama waren niet blij toen er gaten in de keldervloer geramd werdenIf not now, then when.![]()
ach hoe vaak zet een sporter een echte pr per jaar .. 5 keer ofzo ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]![]()
Lijkt me echt bagger voor je slijmvliezen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
mah nigga jij weetquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol, volgens mij gaat die ook ziek hard op de cafeïne.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Hmmm...ja maar lijkt alsof deze man het wel vaker doet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ach hoe vaak zet een sporter een echte pr per jaar .. 5 keer ofzo ?![]()
Hij gebruikt ook een special stang of niet? Ik zag dat George ook eenzelfde stang heeft die mee buigt.If not now, then when.![]()
Texas deadlift barquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij gebruikt ook een special stang of niet? Ik zag dat George ook eenzelfde stang heeft die mee buigt.
dunnere diameter en er zit meer "whip" in, Dit is ideaal voor mensen die explosief van de grond komen omdat er dan een zweepslag ontstaat(soort rebound) waardoor je nog net dat beetje extra gewicht kan pakken. Kan soms wel 10 -20kg op je pr schelen als je het eerst op een gewone stang deed.
Ben van plan er zelf ook één te kopen, rond de 350 euro inclusief verzendingBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Haha sick. George nam hem ook overal mee naartoe zei die. Zie je hem aankomen lopen met die stang, prachtig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Texas deadlift bar
dunnere diameter en er zit meer "whip" in, Dit is ideaal voor mensen die explosief van de grond komen omdat er dan een zweepslag ontstaat(soort rebound) waardoor je nog net dat beetje extra gewicht kan pakken. Kan soms wel 20 -30kg op je pr schelen als je het eerst op een gewone stang deed.
Ben van plan er zelf ook één te kopen, rond de 350 euro inclusief verzending
If not now, then when.![]()
Leuke Animal Cage docu van de Arnold Classic 2013, echt aanrader!! Beestelijke mensen, epic lifts en leuke interviews.
The cage is iets speciaals in die wereld, een eer als je daar mag liften.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Nice. Saved for future viewings.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:33 schreef dreamerbulk het volgende:
Leuke Animal Cage docu van de Arnold Classic 2013, echt aanrader!! Beestelijke mensen, epic lifts en leuke interviews.
The cage is iets speciaals in die wereld, een eer als je daar mag liften.
Zie dat Leeman een filmpje heeft geüpload betreft het high rep work wat jij doet.
If not now, then when.![]()
oja koel, leuke benadering wel.. en ik zal als proefkonijn die bevindingen straks in de toekomst hier plaatsen , zodat mensen er misschien iets van kunnen leren of ook zelf uit kunnen proberen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nice. Saved for future viewings.
Zie dat Leeman een filmpje heeft geüpload betreft het high rep work wat jij doet.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zei je in het vorige topic nou dat ik door de grote drie geen speciale oefeningen hoef te doen om mijn schouders en atp te corrigeren?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
oja koel, leuke benadering wel.. en ik zal als proefkonijn die bevindingen straks in de toekomst hier plaatsen , zodat mensen er misschien iets van kunnen leren of ook zelf uit kunnen proberen.![]()
Zou kunnen is het enige juiste antwoord met nadruk op zou.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:02 schreef Atemno het volgende:
[..]
Zei je in het vorige topic nou dat ik door de grote drie geen speciale oefeningen hoef te doen om mijn schouders en atp te corrigeren?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: