Doe datquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
#hetlijktwelwhatsapp
#oneedaarhebjegeenhashtags
#ikgaweerwerken
Zit je in Rotterdam?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:34 schreef andreas612 het volgende:
Een dode kakkerlak in m'n rijst, dan maar pizza
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:47 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Rotterdamdaar wil ik niet eens zijn.
alleen tilburg is ergerquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:47 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Rotterdamdaar wil ik niet eens zijn.
Organiseer dan een meet, dan kunnen wij ervaren dat het zo erg nog niet isquote:
Ik heb zelf in de Balkan gezeten tijdens de oorlog, als puinruimer. Je camera kan dan een schild tegen de buitenwereld zijn, door te fotograferen laat je dan niet tot je doordringen wat er om je heen gebeurt. Naderhand, als je de foto's aan het bewerken bent, slaat het dan dubbel zo hard terug.quote:Op vrijdag 15 november 2013 07:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou het niet kunnen denk ik. Zou me dat emotioneel veel te veel aantrekken. Vind dat echt heel knap dat die fotograven die knop zo kunnen omzetten als werk. Al ben ik benieuwd hoe sommige er in de avond voor ze naar bed gaan aan toe zijn.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Eindhoven mag er ook wel bij hoor
Ik vind het knap hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb zelf in de Balkan gezeten tijdens de oorlog, als puinruimer. Je camera kan dan een schild tegen de buitenwereld zijn, door te fotograferen laat je dan niet tot je doordringen wat er om je heen gebeurt. Naderhand, als je de foto's aan het bewerken bent, slaat het dan dubbel zo hard terug.
Ik zat er niet in eerste instantie om te fotograferen maar om puin te ruimen. Ermee kappen kwam dan niet in je op, er lag nog teveel werk. Ik had wel een meetzoekercamera bij me om tussen het werk door wat te fotograferen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor.
Ooit weleens gehad dat je denkt van en nou kap ik ermee?
Sorry ik had even over dat puinruimen heen gelezen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:17 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zat er niet in eerste instantie om te fotograferen maar om puin te ruimen. Ermee kappen kwam dan niet in je op, er lag nog teveel werk. Ik had wel een meetzoekercamera bij me om tussen het werk door wat te fotograferen.
Als iets haast heeft of gegarandeerd op tijd moet komen, laat je het niet door PostNL afhandelen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:10 schreef Susteren het volgende:
Post nl zijn echt naaiers, eergister rode videomic pro besteld, had hem vandaag dringend nodig. Zou eigenlijk gister aankomen, maar was er een storing bij postnl. Is het nogsteeds niet aangekomen, heb ik het af moeten zeggen. Echt pissig nu, niet te geloven. Bagger klantenservice ook.
Precies. Dan haal je het zelf op.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:26 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Als iets haast heeft of gegarandeerd op tijd moet komen, laat je het niet door PostNL afhandelen.
FOT / Videografie met DSLR #17 Geef whY's GlideCam terug, stelletje &_"#""@"e:Op vrijdag 15 november 2013 15:44 schreef Susteren het volgende:
Hij is er eindelijk. Is het normaal dat je het IS geluid van de 24-105 echt duidelijk hoort (grinding noise en heel zacht een hoge piep), ook in de opnames met externe mic?
Moet zeggen dat als je de klantenservice zo benadert dat je van mij ook de deksel op je neus had gekregenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:10 schreef Susteren het volgende:
Post nl zijn echt naaiers, eergister rode videomic pro besteld, had hem vandaag dringend nodig. Zou eigenlijk gister aankomen, maar was er een storing bij postnl. Is het nogsteeds niet aangekomen, heb ik het af moeten zeggen. Echt pissig nu, niet te geloven. Bagger klantenservice ook.
Dat je niet meer in KLB wilt posten betekent hopelijk niet dat FOT! het nieuwe susteren dagboek wordt???quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:10 schreef Susteren het volgende:
Moest me inhouden, standaard actie is meteen in klb postenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:14 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat je niet meer in KLB wilt posten betekent hopelijk niet dat FOT! het nieuwe susteren dagboek wordt???![]()
Wat wordt je volgende aankoop?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
Moest me inhouden, standaard actie is meteen in klb posten
Die post vat inc quote susteren samen. Geweldig!quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:24 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat wordt je volgende aankoop?
Omgquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
Moest me inhouden, standaard actie is meteen in klb posten
Gopro 3+ blackquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:24 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat wordt je volgende aankoop?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thanks! Jep, m'n rekening is nu (letterlijk) leeg (kon niet eens meer m'n treinkaartje pinnen, moest dus voor het eerst sinds lange tijd weer zwart reizen) en m'n studio vol. #yolo tog
Er is weer wat spelingquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:06 schreef Uncle het volgende:
Op jouw spulletjes niet maar ik ben wel kansloos jaloers op die geldboom in jouw voortuin
Jep, woon nog thuis dus hoef gelukkig verder bijna niks uit te geven. Bespaar ook op alle mogelijke manieren (goedkope gym, geen internet abo maar prepaid, niet vaak uitgaan etc).quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar zusteren woont nog bij zijn ouders of wat?
Want als ik al mijn vaste lasten heb betaald nog een beetje leuk wil leven en eten. Dan blijft er niet meer genoeg over om iedere keer zoveel spul te kopen.
En zo slecht wordt hier nou ook niet verdiend.
Oké probeer ook wat te sparen he voor als je eens op jezelf wilt enzoquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jep, woon nog thuis dus hoef gelukkig verder bijna niks uit te geven. Bespaar ook op alle mogelijke manieren (goedkope gym, geen internet abo maar prepaid, niet vaak uitgaan etc).
Waarom zou je op jezelf willen als je je geld uit kan geven aan fotospullenquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oké probeer ook wat te sparen he voor als je eens op jezelf wilt enzomeubels enzo zijn ook niet goedkoop. Zelfs niet al zou je alles bij de Ikea halen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom zou je op jezelf willen als je je geld uit kan geven aan fotospullen
Gezellig tot je 50 bij vader en moeders blijven.. Lijkt mijn buurman welquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom zou je op jezelf willen als je je geld uit kan geven aan fotospullen
studeren?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:25 schreef Susteren het volgende:
[..]![]()
Nee maar ga volgend jaar waarschijnlijk naar Utrecht
Tot je 30e kan primaquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gezellig tot je 50 bij vader en moeders blijven.. Lijkt mijn buurman wel
Want dat is handig als je net je bedrijf in Limbabwe aan het lopen hebt?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:25 schreef Susteren het volgende:
[..]![]()
Nee maar ga volgend jaar waarschijnlijk naar Utrecht
Wel een goede reden om nieuwe gear te kopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Want dat is handig als je net je bedrijf in Limbabwe aan het lopen hebt?
Die is laag bij de grondquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:02 schreef Uncle het volgende:
[..]
Wel een goede reden om nieuwe gear te kopen
Tsja. Hier ook niet. Kan wel de gear van Susteren evenaren als ik wil, dat geld zit al in kano's, kanospullen, fietsen en fietsspullen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar zusteren woont nog bij zijn ouders of wat?
Want als ik al mijn vaste lasten heb betaald nog een beetje leuk wil leven en eten. Dan blijft er niet meer genoeg over om iedere keer zoveel spul te kopen.
En zo slecht wordt hier nou ook niet verdiend.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:40 schreef spreading het volgende:
[..]
Die post vat inc quote susteren samen. Geweldig!
Jep!quote:
Kan opzich prima hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Want dat is handig als je net je bedrijf in Limbabwe aan het lopen hebt?
OV in Susteren??quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Jep!
[..]
Kan opzich prima hoor
Laat ik de 1d gewoon in de studio, en de 5d in m'n appartement. Zo kan ik bv. in Utrecht nog steeds opdrachten doen (op locatie) en in Limburg studiowerk (is toch met reservering, kan ik dan rekening mee houden). Als het ov gratis blijft teminste
Ja, we hebben trein en bus, allesquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef Uncle het volgende:
[..]
OV in Susteren??![]()
Maar wel jammer dat het net begint te lopen en je dan 'moet' gaan studeren. Had je al een studie op het oog dan? Omdat je eerst wat rond vroeg voor fotografie opleiding?
#hetweekendisbegonnenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
#hetlijktwelwhatsapp
#oneedaarhebjegeenhashtags
#ikgaweerwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |