dat was toch n geinje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Iemand heeft een mailtje naar al mn leraren gestuurd.
Maar zei hij in hetzelfde topic niet dat dat een grapje was??quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 20:32 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Susteren denkt serieus dat ik dit topic naar zijn school heb doorgestuurd
Dadelijk maakt die er nog een keer een topic ober in KLBquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Susteren werd gewoon getrolled, doet ie zelf nooit
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:16 schreef spreading het volgende:
[..]
Dadelijk maakt die er nog een keer een topic ober in KLB
Zo is het maar net jongen, zo is het maar net...!quote:Op woensdag 13 november 2013 00:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rustig m'n serie voor de zilveren camera 2013 aan het voorbereiden. Deze koe gaat een bijrol krijgen, met een goede koe win je altijd.
[ afbeelding ]
Een roze koequote:Op woensdag 13 november 2013 00:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Rustig m'n serie voor de zilveren camera 2013 aan het voorbereiden. Deze koe gaat een bijrol krijgen, met een goede koe win je altijd.
[ afbeelding ]
650 euro, wtfquote:
Als het doet wat het moet doen vind ik het de investering waar met oog op de toekomst.quote:
Wat wil je er mee gaan doen?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als het doet wat het moet doen vind ik het de investering waar met oog op de toekomst.
Concept uitwerken om beelden nog rapper online krijgen i.s.m. editor zodat ik het zelf niet meer hoef te doen. Goedkopere oplossing is gewoon kaartjes leeg kieperen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat wil je er mee gaan doen?
En er moeten wel goedkopere oplossingen zijn toch?
Zijn er in die concertzalen dan ruimtes waar een editor kan werken en heeft zo'n ding voldoende bereik?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Concept uitwerken om beelden nog rapper online krijgen i.s.m. editor zodat ik het zelf niet meer hoef te doen. Goedkopere oplossing is gewoon kaartjes leeg kieperen.
Bereik is dus iets wat ik aan het uitzoeken ben, de rest is allemaal geen probleem dat ik regel ik. Aankomende zaterdag voor het eerst uittesten.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn er in die concertzalen dan ruimtes waar een editor kan werken en heeft zo'n ding voldoende bereik?
Ik, en zou het niet kopen als ik jou was. Opzetten is klotezooi, en is het maar gokken of hij het op dat moment wel doetquote:Op woensdag 13 november 2013 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier mensen die ervaringen hebben met een Canon WFT-E2 II?
Je USB oplossing gaat het sowieso niet worden. Gooi ik liever m'n kaartjes leeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik, en zou het niet kopen als ik jou was. Opzetten is klotezooi, en is het maar gokken of hij het op dat moment wel doet
Zou gewoon met usb thethering werken, en een manier vinden om de verbinding langer te maken door bv. powered usb extensions
Uiteraard tricky maar wel iets waar toekomst inzit, als de combinatie werkt (met alle presets van dien) boor ik een compleet andere markt aan. Ik blijf uiteraard wel de eindredactie doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef Uncle het volgende:
zie je een fotograaf al met een haspel usb kabel achter zich aan door een concertgebouw lopen...
en nabewerking 'uitbesteden' lijkt me tricky business, maar dat kan uiteraard sterk afhangen van de Job. De Dark_Angelus signature zit natuurlijk in de combinatie foto en nabewerking.
Ik wist niet waar het voor dient, maar als je op een vaste plek zit kun je best wel een usb verbinding aanleggen met je Macbook, wordt vaker gedaan door fotojournalisten. Die wifi dongel is echt een on-ding.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:20 schreef Uncle het volgende:
zie je een fotograaf al met een haspel usb kabel achter zich aan door een concertgebouw lopen...
Ik zit als fotograaf niet op een vaste plek, editor wel uiteraard.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het voor dient, maar als je op een vaste plek zit kun je best wel een usb verbinding aanleggen met je Macbook, wordt vaker gedaan door fotojournalisten. Die wifi dongel is echt een on-ding.
Hmm tsja als een minuutje meer of minder niet van levensbelang is zou ik inderdaad gewoon veel kaartjes meenemen en die uitwisselen, of uiteraard zo'n eyefi kaartje (heb ik ook, werkt opzich prima alleen moet je de kwaliteit dan wel lager zetten wil je fatsoenlijke transfer speeds krijgen).quote:Op woensdag 13 november 2013 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zit als fotograaf niet op een vaste plek, editor wel uiteraard.
Eye-Fi is geen optie. Slechte ervaringen mee.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:34 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm tsja als een minuutje meer of minder niet van levensbelang is zou ik inderdaad gewoon veel kaartjes meenemen en die uitwisselen, of uiteraard zo'n eyefi kaartje (heb ik ook, werkt opzich prima alleen moet je de kwaliteit dan wel lager zetten wil je fatsoenlijke transfer speeds krijgen).
Hmm nja werkt teminste wel, die dongel is echt geklootquote:Op woensdag 13 november 2013 17:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eye-Fi is geen optie. Slechte ervaringen mee.
Veel sportfotografen hebben andere ervaringen. Ik dub nog even voort.quote:Op woensdag 13 november 2013 17:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hmm nja werkt teminste wel, die dongel is echt gekloot
Dat hangt natuurlijk helemaal van de sport af. De grote wielerfotografen agencies hebben een mobiele bewerkingsinrichting. Die staat op vooraf afgesproken plekken langs het parcours. Fotograaf op de motor stopt daar. geeft zijn kaartjes af en propt nieuwe kaartjes in de camera en gaat weer door. De fotoeditor kan dan zijn werk doen terwijl het busje doorraast naar de volgende stek. En hopen dat hij eens sterke maag heeftquote:Op woensdag 13 november 2013 17:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Veel sportfotografen hebben andere ervaringen. Ik dub nog even voort.
Heb met de mark 1 gespeeld. Vond hem snel last hebben van interferentie, waarschijnlijk beetje zuinige antenne. Interface was wel OK (auto ftp upload werkte prima), maar met burst etc weet ik niet hoe het werkt. Volgens mij kan je in de II in ieder geval ook selectief uploaden en zo. Geen idee hoe de remote werkt met liveview, dat was er toen nog niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier mensen die ervaringen hebben met een Canon WFT-E2 II?
Yes, regiekamer staat vast. Wil dus alleen even weten of er bijvoorbeeld over de gehele locatie WiFi hangt en dus stabiel te transferen valt. Maar twijfel dus even of het interessant is om te investeren in huidige camera (al kan ik hem tweedehands voor een best aardige prijs overnemen)quote:Op woensdag 13 november 2013 20:08 schreef freud het volgende:
[..]
Heb met de mark 1 gespeeld. Vond hem snel last hebben van interferentie, waarschijnlijk beetje zuinige antenne. Interface was wel OK (auto ftp upload werkte prima), maar met burst etc weet ik niet hoe het werkt. Volgens mij kan je in de II in ieder geval ook selectief uploaden en zo. Geen idee hoe de remote werkt met liveview, dat was er toen nog niet.
Als je het wil gebruiken om makkelijk je beelden op te laten pikken vanuit een regiekamer oid, dan werkt het wel lekker. Geen idee of je ook nav ratings aan kan geven welke opgepakt moeten worden. Uppen via een vaste netwerkkabel werkte trouwens als een razende. Bij de meeste nieuwe zalen is trouwens erg sterke wifi, dus ik denk dat voor jouw doel het prima gaat werken.
Weinig verschil haha.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef problematiQue het volgende:
Wat vinden jullie? Verbetering?
www.kevinschoenmakers.nl (oud) --> www.kevinschoenmakers.nl/indextest.html
Dat vind ik wel mooiquote:Op donderdag 14 november 2013 15:30 schreef problematiQue het volgende:
Het zou er zo uit moeten zien trouwens: http://i.imgur.com/xDZEKTZ.png
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:30 schreef problematiQue het volgende:
Het zou er zo uit moeten zien trouwens: http://i.imgur.com/xDZEKTZ.png
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:42 schreef problematiQue het volgende:
Trouwens: Treinreis door Mongolie
Toffe seriequote:Op donderdag 14 november 2013 15:42 schreef problematiQue het volgende:
Hasselbladje natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 15:47 schreef Uncle het volgende:
[..]
Toffe serie![]()
Ongebruikelijk vierkante crops maar dat heeft wel iets speciaal...
Das problematique eigenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:47 schreef Uncle het volgende:
[..]
Toffe serie![]()
Ongebruikelijk vierkante crops maar dat heeft wel iets speciaal...
in Internet explorer ziet het eruit als op je voorbeeld fotoquote:Op donderdag 14 november 2013 15:33 schreef problematiQue het volgende:
Ziet het er in andere browsers dan Safari ook zo uit? Ik heb niets anders bij hande om het te controleren
Dank, was bang dat Windows danwel IE misschien het font niet zou hebben oid.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:11 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
in Internet explorer ziet het eruit als op je voorbeeld foto
verbetering overigens met je vorige lettertype
Err ik moet mijn opmerking terugtrekken..quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dank, was bang dat Windows danwel IE misschien het font niet zou hebben oid.
zie mijn vorige bericht..quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dank, was bang dat Windows danwel IE misschien het font niet zou hebben oid.
Ga je weer een blurb doen?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:42 schreef problematiQue het volgende:
Inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 19:32 schreef Uncle het volgende:
Mooie foto's maar wat een ellende zeg...![]()
http://www.boston.com/big(...)_typhoon_haiyan.html
Ramptoerist zou ik die fotografen niet eens durven noemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Inderdaad. De grenslijn tussen ramptoerist en nieuwsfotograaf is af en toe een heel erg grijs gebied.
Niet geheel in de scene zetten.. Alleen dat deel van een bestaande foto gebruiken wat het beste uitkomt..quote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef freud het volgende:
Mja, er zijn er ook genoeg die foto's in scene zetten, al zit het ergste volk bij de nabewerking/inzet (zie giro 555 'crop' actie).
Je denkt ook niet alleen aan de foto.. je denkt aan het geheel van de poster en hoe het er op moet staan om zoveel mogelijk centjes binnen te krijgen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:33 schreef spreading het volgende:
Ik zou dat niet kunnen, in zo'n situatie alleen aan de foto denken..
Niet zo gek als dat je inkomen is... dan is uiteindelijk belangrijker waar de klant voor wil betalen dan wat je zelf estetisch en principieel de meest verantwoorde foto vindt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:00 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Je denkt ook niet alleen aan de foto.. je denkt aan het geheel van de poster en hoe het er op moet staan om zoveel mogelijk centjes binnen te krijgen.
De CV/kachels zijn te klein voor het huis?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:19 schreef Puala het volgende:
MorgenHet is maar 17,5 graden in huis en het wilt maar niet opwarmen
brrr
Nee, gewoon ongeduldig denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:27 schreef Xilantof het volgende:
[..]
De CV/kachels zijn te klein voor het huis?
Ook een mogelijkheid inderdaadquote:
Over 20 min ga ik dat laatste doen inderdaadquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheid inderdaad
Nog een trui aan, dekentje erbij, of gewoon op pad gaan naar een warmere plek!
Hopen dat daar de verwarming het wel doetquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Over 20 min ga ik dat laatste doen inderdaad
Ik heb in een huis zonder CV gewoond. Ik weet exact wat je bedoeltquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hopen dat daar de verwarming het wel doet
Kwam jaren terug na de kerstvakantie terug op "kantoor" (bouwkeet). Deze had de hele kerstvakantie zonder gas gezeten (tank leeg). Alles was zo door en door koud, de stoelen, de tafels, je toetsenbord en muis... Duurde tot de middag voor de tank bij gevuld kon worden en duurde nog langer voordat alles weer een beetje opgewarmd was.
Afschuwelijk
Hekenbaar, ons eerste huurhuis had 3 kamers zonder CV, alleen een gaskachel in de huiskamer. Maar enkel glas dus de slaapkamer was echt een hel in de winter (lees: lekker dicht tegen elkaar aankruipenquote:Op vrijdag 15 november 2013 09:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb in een huis zonder CV gewoond. Ik weet exact wat je bedoelt
-20 overdag en dan thuis komen in een huis waar het +- 3 graden boven 0 is. En dan de kachel aan en stoken en stoken tot het 25 graden is in de woonkamer waar je ook je bed maar hebt staan. En dan je bed inrollen en nog een uur nodig hebben voor je kan zeggen dat je matras warm is.
Ja dat ook, maar ik moest gewoon lachen omdat ik hem het zag doen eigenlijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:41 schreef Uncle het volgende:
Canon of Nikon, het is vooral hatelijk dat zoveel mensen het maar delen 'voor de zekerheid' want "je weet maar nooit"
idd, gewoon lekker laten gaan. Heb nog nooit iemand zien winnen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:41 schreef Uncle het volgende:
Canon of Nikon, het is vooral hatelijk dat zoveel mensen het maar delen 'voor de zekerheid' want "je weet maar nooit"
Ik wel iemand van die maffe schoenen met die veren er onder. Geen idee hoe ze heten, maar ze won en +- 5 dagen later had ze ze al in huisquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:53 schreef spreading het volgende:
[..]
idd, gewoon lekker laten gaan. Heb nog nooit iemand zien winnen.
Wat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:28 schreef Puala het volgende:
Zeg Kanovinnie.. als je Canon zo veel beter vind he? Waarom vind je dit soort dingen dan leuk?
[ afbeelding ]
Tweedehandsjes van Oscar Pistorius?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wel iemand van die maffe schoenen met die veren er onder. Geen idee hoe ze heten, maar ze won en +- 5 dagen later had ze ze al in huis
Op mijn tijdlijn staat niet dat ik het geliked hebt. Uit welke groep komt dat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar ik moest gewoon lachen omdat ik hem het zag doen eigenlijk
Staat op mijn nieuwspagina en als ik ga kijken klopt het welquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op mijn tijdlijn staat niet dat ik het geliked hebt. Uit welke groep komt dat?
Hoe laat heb ik dat dan zogenaamd gedaan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Staat op mijn nieuwspagina en als ik ga kijken klopt het wel
't gaat om een pagina waar oa dit bericht op staatquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe laat heb ik dat dan zogenaamd gedaan?
Ja, welke pagina?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:08 schreef Puala het volgende:
[..]
't gaat om een pagina waar oa dit bericht op staat
Net gekeken. Ik vind die hele pagina wel leuk, maar dat bericht nietquote:
Lezen. Ik zei om 13.08 al dat het om een pagina ging waar dat bericht op stond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net gekeken. Ik vind die hele pagina wel leuk, maar dat bericht niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |