Toffe seriequote:Op donderdag 14 november 2013 15:42 schreef problematiQue het volgende:
Trouwens: Treinreis door Mongolie
Hasselbladje natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 15:47 schreef Uncle het volgende:
[..]
Toffe serie![]()
Ongebruikelijk vierkante crops maar dat heeft wel iets speciaal...
Das problematique eigenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:47 schreef Uncle het volgende:
[..]
Toffe serie![]()
Ongebruikelijk vierkante crops maar dat heeft wel iets speciaal...
in Internet explorer ziet het eruit als op je voorbeeld fotoquote:Op donderdag 14 november 2013 15:33 schreef problematiQue het volgende:
Ziet het er in andere browsers dan Safari ook zo uit? Ik heb niets anders bij hande om het te controleren
Dank, was bang dat Windows danwel IE misschien het font niet zou hebben oid.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:11 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
in Internet explorer ziet het eruit als op je voorbeeld foto
verbetering overigens met je vorige lettertype
Err ik moet mijn opmerking terugtrekken..quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dank, was bang dat Windows danwel IE misschien het font niet zou hebben oid.
zie mijn vorige bericht..quote:Op donderdag 14 november 2013 16:27 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dank, was bang dat Windows danwel IE misschien het font niet zou hebben oid.
Ga je weer een blurb doen?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:42 schreef problematiQue het volgende:
Trouwens: Treinreis door Mongolie
Inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 19:32 schreef Uncle het volgende:
Mooie foto's maar wat een ellende zeg...![]()
http://www.boston.com/big(...)_typhoon_haiyan.html
Ramptoerist zou ik die fotografen niet eens durven noemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Inderdaad. De grenslijn tussen ramptoerist en nieuwsfotograaf is af en toe een heel erg grijs gebied.
Niet geheel in de scene zetten.. Alleen dat deel van een bestaande foto gebruiken wat het beste uitkomt..quote:Op donderdag 14 november 2013 20:51 schreef freud het volgende:
Mja, er zijn er ook genoeg die foto's in scene zetten, al zit het ergste volk bij de nabewerking/inzet (zie giro 555 'crop' actie).
Je denkt ook niet alleen aan de foto.. je denkt aan het geheel van de poster en hoe het er op moet staan om zoveel mogelijk centjes binnen te krijgen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:33 schreef spreading het volgende:
Ik zou dat niet kunnen, in zo'n situatie alleen aan de foto denken..
Niet zo gek als dat je inkomen is... dan is uiteindelijk belangrijker waar de klant voor wil betalen dan wat je zelf estetisch en principieel de meest verantwoorde foto vindt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:00 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Je denkt ook niet alleen aan de foto.. je denkt aan het geheel van de poster en hoe het er op moet staan om zoveel mogelijk centjes binnen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |