Ik mag haar ongezien.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok het geldt alleen voor mannen. M'n Italiaanse drinkt ook geen druppel.
Vrouwen die niet drinken zijn vaak juist het ergst, die komen met één of ander moralistisch lulverhaal aanzetten aangaande hun keuze niet te drinken.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok het geldt alleen voor mannen. M'n Italiaanse drinkt ook geen druppel.
Die van mij niet, die is gewoon na één glas dronken en dan valt ze in slaapquote:Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Vrouwen die niet drinken zijn vaak juist het ergst, die komen met één of ander moralistisch lulverhaal aanzetten aangaande hun keuze niet te drinken.
Nee hoor. Ik lust gewoon geen alcohol.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Vrouwen die niet drinken zijn vaak juist het ergst, die komen met één of ander moralistisch lulverhaal aanzetten aangaande hun keuze niet te drinken.
5 euro geboden.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb een iPhone 4, zwart, 16Gb in de aanbieding.
Anyone?
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lust gewoon geen alcohol.
Daar gaat onze fantasiequote:
Twee tientjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb een iPhone 4, zwart, 16Gb in de aanbieding.
Anyone?
Dertigquote:
Voor ¤180 is ie van haar, onbeschadigd, gereset met schone iOS7, originele verpakking en accessoires erbij.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat Guido een ban gaat krijgen.
banwaardigquote:Op woensdag 13 november 2013 10:46 schreef De_Coulance het volgende:
Quincy heeft een toffe webshop waar hij t-shirts verkoopt.
Huillie doen is zeker niet banwaardig.quote:
D_C heeft zeker een punt, maar ik gok dat hij de komende week/weken minder wil fokken en dat op deze manier voor elkaar wil krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef waht het volgende:
[..]
Huillie doen is zeker niet banwaardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |