Ik mag haar ongezien.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok het geldt alleen voor mannen. M'n Italiaanse drinkt ook geen druppel.
Vrouwen die niet drinken zijn vaak juist het ergst, die komen met één of ander moralistisch lulverhaal aanzetten aangaande hun keuze niet te drinken.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok het geldt alleen voor mannen. M'n Italiaanse drinkt ook geen druppel.
Die van mij niet, die is gewoon na één glas dronken en dan valt ze in slaapquote:Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Vrouwen die niet drinken zijn vaak juist het ergst, die komen met één of ander moralistisch lulverhaal aanzetten aangaande hun keuze niet te drinken.
Nee hoor. Ik lust gewoon geen alcohol.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Vrouwen die niet drinken zijn vaak juist het ergst, die komen met één of ander moralistisch lulverhaal aanzetten aangaande hun keuze niet te drinken.
5 euro geboden.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb een iPhone 4, zwart, 16Gb in de aanbieding.
Anyone?
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik lust gewoon geen alcohol.
Daar gaat onze fantasiequote:
Twee tientjes.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:08 schreef remlof het volgende:
Ik heb een iPhone 4, zwart, 16Gb in de aanbieding.
Anyone?
Dertigquote:
Voor ¤180 is ie van haar, onbeschadigd, gereset met schone iOS7, originele verpakking en accessoires erbij.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat Guido een ban gaat krijgen.
banwaardigquote:Op woensdag 13 november 2013 10:46 schreef De_Coulance het volgende:
Quincy heeft een toffe webshop waar hij t-shirts verkoopt.
Huillie doen is zeker niet banwaardig.quote:
D_C heeft zeker een punt, maar ik gok dat hij de komende week/weken minder wil fokken en dat op deze manier voor elkaar wil krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:50 schreef waht het volgende:
[..]
Huillie doen is zeker niet banwaardig.
Er zal wel weer een tentamenperiode aankomen, dan doet hij dit vaker uit zelfbescherming.quote:
Nu heb ik zijn laatste post gemist, terwijl k de hele tijd op zat te lettenquote:
Het leek me eerder een principekwestie.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zal wel weer een tentamenperiode aankomen, dan doet hij dit vaker uit zelfbescherming.
Ik kan hem niet herhalen want dan krijg ik ook een ban.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu heb ik zijn laatste post gemist, terwijl k de hele tijd op zat te letten
Principes zijn hinderlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het leek me eerder een principekwestie.
Hij heeft nog een paar honderd kloons klaarliggen.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
D_C heeft zeker een punt, maar ik gok dat hij de komende week/weken minder wil fokken en dat op deze manier voor elkaar wil krijgen.
Daarom, dan is hypocriet gedrag rond Zwarte Piet plots niet meer mogelijk, dat kan niet de bedoeling zijn.quote:
Hij liep ook wel vervelend te doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat Guido een ban gaat krijgen.
Klopt, dit was het gewoon opzoeken. Zijn punt had hij al lang en breed gemaakt, de dertigste herhaling hielp daarbij niet echt.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij liep ook wel vervelend te doen.
Weet je wat pas hinderlijk is? Libertarische principesquote:Op woensdag 13 november 2013 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarom, dan is hypocriet gedrag rond Zwarte Piet plots niet meer mogelijk, dat kan niet de bedoeling zijn.
Dat is niet hinderlijk, dat is gewoon achterlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet je wat pas hinderlijk is? Libertarische principes.
Ook wel bekend als temporaalkwabepilepsie.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet je wat pas hinderlijk is? Libertarische principes.
Ik wil 'm wel bedanken voor de tip over die webshop. Die is echt gaaf.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, dit was het gewoon opzoeken. Zijn punt had hij al lang en breed gemaakt, de dertigste herhaling hielp daarbij niet echt.
Wat is het adres?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel bedanken voor de tip over die webshop. Die is echt gaaf.
Wat mistroostig, het lijkt het voetbal bij NEC wel.quote:
Of wij willen graag dat er nog wel een halfje bruin te eten over blijft in plaats van dat we allemaal verhongeren.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:06 schreef GSbrder het volgende:
Ah, wiens brood men eet diens woord men spreekt, merk ik wel weer.
pipashop.nl?quote:
Rovershol POL.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:14 schreef 99.999 het volgende:
De verzuring over dit etablissement heeft flink toegeslagen.
Met een halfje bruin vul je geen 2 uur lunchpauze, straks moet je nog 4 uur werken voordat je naar huis mag.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of wij willen graag dat er nog wel een halfje bruin te eten over blijft in plaats van dat we allemaal verhongeren.
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan hem niet herhalen want dan krijg ik ook een ban.
Een flinke zuivering is op z'n plek.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:14 schreef 99.999 het volgende:
De verzuring over dit etablissement heeft flink toegeslagen.
Blijven er alleen zeikerds zoals jij overquote:Op woensdag 13 november 2013 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Een flinke zuivering is op z'n plek.
Dat lijkt me het beste voor iedereen.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijven er alleen zeikerds zoals jij over
Jij grijpt ook elke kans aan om een Godwin te maken hè?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Dolle boel.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:27 schreef waht het volgende:
[..]
Dat lijkt me het beste voor iedereen.
KoosVogels, Friek_, De_Coulance. In die volgorde.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:28 schreef Webschip het volgende:
Ik weet momenteel niet wie er allemaal geband zijn.
Linkse ongehoorzaamheid.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
KoosVogels, Friek_, De_Coulance. In die volgorde.
Dan krijg ik vast ruzie met de baas.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Rebels without a cause.quote:
Welnee, gewoon wijsmaken dat het allemaal zwarte piet-haters zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan krijg ik vast ruzie met de baas.
Oeps.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
KoosVogels, Friek_, De_Coulance. In die volgorde.
Daar lijkt me niet veel inspanning voor nodig.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:32 schreef waht het volgende:
[..]
Welnee, gewoon wijsmaken dat het allemaal zwarte piet-haters zijn.
Ze maken het vredesgebaarquote:Op woensdag 13 november 2013 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Altijd weer de arme moslims als gewapende terrorist weergeven
Inderdaad, het vergt grootse moed om op een internetforum iemand uit te schelden.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha.
Neuh, dat vind ik niet. Ik vind ze best moedig.
Bij mijn weten is er niet gescholden. In elk geval heeft Guido dat niet gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:38 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad, het vergt grootse moed om op een internetforum iemand uit te schelden.
Weinig moedig dan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mijn weten is er niet gescholden. In elk geval heeft Guido dat niet gedaan.
Of dit:quote:Op woensdag 13 november 2013 11:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha.
Neuh, dat vind ik niet. Ik vind ze best moedig.
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat eriksd ook een ban had.
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wist niet dat eriksd ook een ban had.
Vroeger, tijdens techniekles, gingen wij altijd schroevendraaiers opschurenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:45 schreef betyar het volgende:
Godverdomme, bandschuurmachine heeft het begeven![]()
![]()
Ik wist niet dat jij LTS hebt gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vroeger, tijdens techniekles, gingen wij altijd schroevendraaiers opschuren.
Gaf mooie vonken, jong!
Jij hebt geen techniek in de brugklas gehad?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij LTS hebt gedaan.
Nee, ik heb nog degelijk onderwijs genoten op het lyceum.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt geen techniek in de brugklas gehad?
Nieuwe fase he, allemaal pretvakken op de middelbare school.
Handenarbeid was het in zijn tijd.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij hebt geen techniek in de brugklas gehad?
Nieuwe fase he, allemaal pretvakken op de middelbare school.
Oh ja dat hadden we wel. Toen heb ik nog een mooie dildo voor de lerares gekleid.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Handenarbeid was het in zijn tijd.
Inclusief Grieks en Latijn?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog degelijk onderwijs genoten op het lyceum.
U kon daarmee predikant worden.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inclusief Grieks en Latijn?
Dat vond ik tamelijk nuttig.
Ik koos voor de weinig talige TU.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
U kon daarmee predikant worden.
Chinezen en Israëliërs leren het al - die begrijpen de markt dan ook. In tegenstelling tot de Europeanen helaas.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:02 schreef waht het volgende:
Arabisch zou verplicht moeten worden op de basisschool.
Ik denk dat de PVV niet voor is.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:08 schreef remlof het volgende:
Laten we in ieder geval Nederlands maar afschaffen als verplicht vak.
Reden te meer voor mij om er voor te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat de PVV niet voor is.
Moeten we dan Limburgs gaan lullen?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Reden te meer voor mij om er voor te zijn.
Nee, Engels als eerste taal.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Moeten we dan Limburgs gaan lullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |