Ja wat voor een zielig persoon moet je zijn om van iedere belediging een melding te maken bij een subsidie clubje!quote:
Die vrouw bedoel ik, niet die 2 moeders.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:05 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ja wat voor een zielig persoon moet je zijn om van iedere belediging een melding te maken bij een subsidie clubje!
Als je niet snapt dat ze expres mensen van een bepaalde afkomst uitsloot kan je er dus vanuit gaan dat ze gewoon wel snoep gaf aan de rest.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef Godtje het volgende:
Je hoeft niet te geven. Gvd geen verplichting
Je mag ook selectief geven. Om en om. Om de 5. Alleen beller 12.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat ze expres mensen van een bepaalde afkomst uitsloot kan je er dus vanuit gaan dat ze gewoon wel snoep gaf aan de rest.
Uiteraard. Maar dat gebeurde dus niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag ook selectief geven. Om en om. Om de 5. Alleen beller 12.
Dat was dus niet het geval hè.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag ook selectief geven. Om en om. Om de 5. Alleen beller 12.
Het is nog in onderzoek. Je hoeft die vrouw niet zo snel te veroordelen. Daar zijn andere instanties voor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat gebeurde dus niet.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:11 schreef Zapata het volgende:
geef Marokkaanse kinderen dan gewoon een mandarijntje.
Of nog beter; een metworst
Omdat dat een vergelijking is die echt totaal nergens op slaat.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:12 schreef A-mineur het volgende:
Niet netjes, mja.. anderzijds als ik aan de deur zou komen bij ali en mij verteld werd dat er geen snoep is voor sint maarten, tja.. dan niet toch? Dan ga je toch niet huilie doen.
Ah, beat me to it.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:15 schreef Fascination het volgende:
Ja, het is heel jammer dat die Marokkaanse kinderen niets krijgen, maar om daar nou een melding van te maken bij Meldpunt Discriminatie.![]()
Het snoep geven is een gunst van een particulier. Het zou wat anders zijn als het vanuit de overheid of een bedrijf georganiseerd zou worden.
Sommige mensen moeten een wat dikkere huid gaan kweken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat dat een vergelijking is die echt totaal nergens op slaat.
Wie? Ik?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten een wat dikkere huid gaan kweken.
Nee tegen de veramerikanisering van de samenlevingquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb laatst ook geweigerd een paar roomblanke Nederlandse meisjes snoep te geven met Halloween. Ben ik nu een rechts-extremist?
Het is dat ik weet dat deze vrouw een fundamentalistische gristen is, anders zou ik denken dat deze zin van een salafistische imam kwam die moslims verbiedt om mee te doen met de paganistische feesten van de polytheïstische christenen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Bij een vrouw kregen ze echter te horen dat Sint Maarten "een christelijk feest is en niet bedoeld voor moslims"
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:18 schreef datismijnmening het volgende:
Nee tegen de veramerikanisering van de samenleving
Dat hele meldpunt moet sowieso gewoon opheven wordenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, de mensen die gelijk weer naar zo'n meldpunt toe rennen als het even tegen zit.
Er staat nergens dat die kinderen ook echt moslim waren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:15 schreef FredvZ het volgende:
Het meeste snoep mógen moslims niet eens.
Iets met gelatine en varkens waar ze dat van maken...
MIsschien moeten alle moslims een ster of een vierkant op doen zodat je ze kan herkennen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er staat nergens dat die kinderen ook echt moslim waren.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
MIsschien moeten alle moslims een ster op doen zodat je ze kan herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |