quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ontdooien? Ik dacht eigenlijk meer aan leeg halen wat er nu in zit, weggooien en opnieuw vullenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar laat je ze dan als je de vriezer gaat ontdooien? Of heb je no frost?
We hadden er wel wat bij hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lekker, maar er moet idd wel wat doorheen, wat groentes en vlees, gehakt ofzo.
Nou, als er zich ijs begint te vormen? Maar misschien heb jij wel no frost, omdat je vriezer aan de koelkast vast zit. Ik wacht meestal niet tot ik de lades niet meer dicht krijg, in elk gevalquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe TT![]()
[..]
Ontdooien? Ik dacht eigenlijk meer aan leeg halen wat er nu in zit, weggooien en opnieuw vullen
De lades kunnen gewoon nog open en dicht. Hoe vaak doen jullie dat ontdooien dan?
Kijk in je vriezer. Heeft er zich ijs gevormd? Dan heb je geen no frost.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Banaan!
Ik heb geen idee of ik no frost heb, godsamme![]()
Houd het wel even bij leeg ruimen van de week en weer vullen
Bel om het te vragen en houd je productsticker bij de hand.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Banaan!
Dank en werk ze!quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef tombolafan het volgende:
Eens per half jaar ontdooien probeer ik toch wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bel om het te vragen en houd je productsticker bij de hand.
heyhey! Hoe gaat het hier vandaag? Plannen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Banaan!
Ik pieker d'r niet over, want ook dat komt van IKEA from Whirlpoolquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bel om het te vragen en houd je productsticker bij de hand.
Ja, ijs.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk in je vriezer. Heeft er zich ijs gevormd? Dan heb je geen no frost.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker d'r niet over, want ook dat komt van IKEA from Whirlpool![]()
[..]
Ja, ijs.
Ik dacht dat no frost misschien betekende dat hij af en toe automatisch de-frost ofzo![]()
Klopt ook hoor. Althans, no frost voorkomt ijsvorming. Als er dus ijs gevormd is, is het geen no frost. En moet je ontdooien. Vriezer leeg, vriezer uit, pijpje uitschuiven en bakje eronder. Heel simpel eigenlijk. Al weet ik niet waar bij m'n nieuwe vriezer het pijpje zit. Help!quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker d'r niet over, want ook dat komt van IKEA from Whirlpool![]()
[..]
Ja, ijs.
Ik dacht dat no frost misschien betekende dat hij af en toe automatisch de-frost ofzo![]()
lees ff 1,5 topic terug en je weet de complete weekindelingquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
heyhey! Hoe gaat het hier vandaag? Plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg hè![]()
Pijpje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt ook hoor. Althans, no frost voorkomt ijsvorming. Als er dus ijs gevormd is, is het geen no frost. En moet je ontdooien. Vriezer leeg, vriezer uit, pijpje uitschuiven en bakje eronder. Heel simpel eigenlijk. Al weet ik niet waar bij m'n nieuwe vriezer het pijpje zit. Help!![]()
Dan kun je nog ijsvorming hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als er zich ijs begint te vormen? Maar misschien heb jij wel no frost, omdat je vriezer aan de koelkast vast zit. Ik wacht meestal niet tot ik de lades niet meer dicht krijg, in elk geval![]()
Ja, ik heb onderin de vriezer zo'n dopje zitten, die haal je eruit, dan kun je een pijpje naar voren schuiven en daarlangs loopt het water naar beneden, in het bakje. Maar dat hebben dus niet alle vriezers?quote:
Ja inderdaad. Onze vorige koelkast (met klein vriesvakje) was niet zo goed en daar had zich op de achterwand van het koelgedeelte een enorme ijsklomp gevormd. Drama om weg te halenquote:
Maar was het no frost, zo'n klein vriesvakje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Onze vorige koelkast (met klein vriesvakje) was niet zo goed en daar had zich op de achterwand van het koelgedeelte een enorme ijsklomp gevormd. Drama om weg te halen![]()
![]()
![]()
En na een week ofzo zat hij er weer
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar was het no frost, zo'n klein vriesvakje?
Nee, maar daarom zei ik dus ook misschien tegen greys, ik heb nooit beweerd dat een vriezer aan de koelkast vast altijd no frost isquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk het nietWant er was dus veeeeel ijs.
We hebben nu een nieuwe en daar zit eigenlijk amper ijs inIk heb hem nog nooit hoeven ontdooien.
Wij hebben er ook een. Superduur valt wel mee hoor, als je tenminste een beetje oplet waar je shopt. Ik vond onze vorige handiger, die was groter en had meer bergruimte, ze zijn een stuk kleiner geworden de laatste jarenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Vriend van mij heeft een tijdje terug zo'n enorme Amerikaanse koelkast gekocht, met zo'n ijsblokjesding erin. Supergroot en superhandig. En superduur
Je zou verwachten dat het andersom is, dat de koelkasten steeds groter worden, aangezien de Amerikanen ook steeds groter worden. In de breedte danquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een. Superduur valt wel mee hoor, als je tenminste een beetje oplet waar je shopt. Ik vond onze vorige handiger, die was groter en had meer bergruimte, ze zijn een stuk kleiner geworden de laatste jaren
Ik denk dat het een praktische oorzaak heeft, die hele grote passen in Nederland niet zomaar bij mensen in huis. Ik vond het wel jammer. Aan de andere kant heb ik nu naast de koelkast voldoende opbergruimte voor wasmiddelen en aardappelen/uien/knoflook, dus ook wel weer handigquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het andersom is, dat de koelkasten steeds groter worden, aangezien de Amerikanen ook steeds groter worden. In de breedte dan
Ik heb een extra vriezertquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pijpje?![]()
Ik ontdooi volgens mij één keer per jaar, tenzij de lades eerder niet opengaan.
Tijdstip: als het buiten vriest.![]()
Dan gooi ik alle lades buiten, stekker uit de vriezert, emmer warm water erin, uurtje later kijken en meestal kun je met een plastic spatel het ijs er dan zo vanaf bikken.
Sopje erdoor, stekker erin en de lades weer terugschuiven. En even op het turrrrrbovriesknopje duwen (en niet vergeten uit te zetten). Als ik heel ijverig ben maak ik de lades ook nog schoon.
En Greeeeeys! Doe nou es niet zo moeilijk!![]()
Je gooit nu bakken met geld weg aan eten wat (jij denkt!) dat over datum is en met losse inkoopjes.
Ga die Lidl gewoon eens leegkopen, zie je vanzelf wat je een volgende keer beter niet kunt kopen. Dan gooi je maar wat weg, doe je nu ook al.
Ik was ook bij de Lidl. Chocoladecroissant, geen stoofpeertjes
maar die waren er wel bij de fruithandel
Flesje wijn, citroentje, kruidnagels, suiker en kaneel staan al klaar.
Ja, dat is ook zo natuurlijk. Ik heb er bij mij in mijn kleine keuken sowieso geen plek voor. Maar ik stond wel te kijken van de enorme opbergruimte in die vriend zijn koelkast. Dat is toch wel heel erg fijn idd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een praktische oorzaak heeft, die hele grote passen in Nederland niet zomaar bij mensen in huis. Ik vond het wel jammer. Aan de andere kant heb ik nu naast de koelkast voldoende opbergruimte voor wasmiddelen en aardappelen/uien/knoflook, dus ook wel weer handig
Ik doe dat ook. Ideaalquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een extra vriezert
En de lades maak ik of schoon of gaan in de vaatwasser
Oh oke, zo las ik het welquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar daarom zei ik dus ook misschien tegen greys, ik heb nooit beweerd dat een vriezer aan de koelkast vast altijd no frost is
Die van Pellè?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef Toekito het volgende:
DRUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK op het werk
Straks naar de kappert
Ik ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een extra vriezert
En de lades maak ik of schoon of gaan in de vaatwasser
begin eens met uitleggen wat sleuren en pleuren isquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef Ynske het volgende:
OMG iemand moeten uitleggen hoe je sleurt en pleurt![]()
Ja hoi, 'iemand' hier.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef Ynske het volgende:
Opgeblazen?quote:
Ok, leg uit.quote:
Ik snap het nog steeds niet.quote:
Had ze een oneliner?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is Yns na haar oneliner weer weg.Spann0nnnnd!
quote:
Ik snap wel meer niet, eerst snapte ik haar hele post blijkbaar niet eens.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.![]()
Roger!
En die is nu weg?quote:
Nou, ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Neequote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef Ynske het volgende:
quote:
ff n klant helpenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Ja, maar dat noem ik niet sleuren en pleuren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]nee echt?
je weet toch wel hoe je een bestandje kunt verplaatsen op je computer?
Zeg dat er dan bijquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]nee echt?
nou ik wist niet dat jullie in t zuiden t zo noemenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]nee echt?
goed voor de lijnquote:
Hou die 'jullie' eens bij jequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ik wist niet dat jullie in t zuiden t zo noemen
trotsssssquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb de Lidl overleefd! Mijn Smart hing er na haast door de veren, mijn rug protesteert nu nog, maar ik kan geloof ik drie dagen achter elkaar eten nu![]()
Plus ik hoef de komende maand geen bier, wijn, cola, energydrink light en pleepapier meer te kopen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb de Lidl overleefd! Mijn Smart hing er na haast door de veren, mijn rug protesteert nu nog, maar ik kan geloof ik drie dagen achter elkaar eten nu![]()
Plus ik hoef de komende maand geen bier, wijn, cola, energydrink light en pleepapier meer te kopen.
Peren schillen en heel laten met steeltje of in stukjes snijden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef tombolafan het volgende:
Cat doe eens een recept voor stoofperen please?
Fles wijn, peren, citroentje (variaaaatsie, normaal een sinaasappeltje) met daarin een kruidnagel of zes gestoken, twee kaneelstokjes, scheut suiker, pruttelen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef tombolafan het volgende:
Cat doe eens een recept voor stoofperen please?
Dat!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Peren schillen en heel laten met steeltje of in stukjes snijden.
In een grote pan gooien/zetten.
Rode wijn / roosvicee / rode suiker er bij.
Naar hartelust kaneel, laurierblaadje, kruidnageltje, steranijs, suiker, citroensap (hoeft dus niet allemaal) en/of wat je ook nog maar meer lekker lijkt er mij kwakken. Laten bubbelen tot ze zacht zijn.
Eerpels!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan met één boodschappentas vol een dag of vier eten geloof ik.Eerpels, groentjes, vleesch. En nep B&J. ZEG ME DAT JE DIE OOK GEKOCHT HEBT!
No B&J?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:04 schreef Greys het volgende:
Ik heb nul koek en snoep en chips gekocht omdat ik vond dat we dat nog genoeg hadden voor t/m vrijdag ofzo
Maar nu niet in het seizoen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eerpels!![]()
Errebeesjes zijn ook lekker
Ja, ik faal. Teveel stoofperen, dus dat moet de vriezer in. En die zat al vol. Dus nu staat er nog een pot ijs bij gepropt. Logisch.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
Mijn vriezer moest nog leegDus nee, geen ijs haha.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen geloerd naar de cheesecake in de vriesafdeling, maar die was er niet
Dit,quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, maar dat noem ik niet sleuren en pleuren.
Hier had ik wat getypt maar dat is niet meegekomen en dat staat raar.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:11 schreef Greys het volgende:
Mandarijnen
Rösti driehoeken
Lambchops (2x)
Magere kwark (2x)
Oude geraspte kaas
Bitterkoekjes pudding
Chipolata pudding
Aardappelschijfjes
Rauwkostsalade
Smoothie vers fruit (4x)
Pasta saus (2x)
Steranijs thee
Penne pasta
Droge worst
Cruesli
Appelcompote (2x)
Ananasstukken (2x)
Wijn (4x)
Grote flessen cola light (6x)
Siroop framboos
Strong bier (10x)
Witbier (10x)
Energy light (hele tray 30x)
Friese () kruidkoekrepen (2x5)
Honingdrop
Reinigingsdoekjes (2x)
Batterij AA 8 stuks
Toiletpapier 10 rollen
Boomstammetjes (vlees)
Extra mager gehakt
Totaal 92,18.
Het is vast niet zo voordelig als sommigen van jullie dat kunnen, maar voor mij is het al wel een vooruitgang, denk ik, hoop ik![]()
Ja hoi, welke cruesli heb je gekocht? En ik hoor graag of ie te eten isquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:11 schreef Greys het volgende:
Mandarijnen
Rösti driehoeken
Lambchops (2x)
Magere kwark (2x)
Oude geraspte kaas
Bitterkoekjes pudding
Chipolata pudding
Aardappelschijfjes
Rauwkostsalade
Smoothie vers fruit (4x)
Pasta saus (2x)
Steranijs thee
Penne pasta
Droge worst
Cruesli
Appelcompote (2x)
Ananasstukken (2x)
Wijn (4x)
Grote flessen cola light (6x)
Siroop framboos
Strong bier (10x)
Witbier (10x)
Energy light (hele tray 30x)
Friese () kruidkoekrepen (2x5)
Honingdrop
Reinigingsdoekjes (2x)
Batterij AA 8 stuks
Toiletpapier 10 rollen
Boomstammetjes (vlees)
Extra mager gehakt
Totaal 92,18.
Het is vast niet zo voordelig als sommigen van jullie dat kunnen, maar voor mij is het al wel een vooruitgang, denk ik, hoop ik![]()
Donkerbruin pak, met stukjes chocola er in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoi, welke cruesli heb je gekocht? En ik hoor graag of ie te eten is
Er stonden ook nog inlegkruisjes bij, maar dat durfde ik niet te typen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:16 schreef Goodbye het volgende:
Wie houdt er niet van Greys, die typt gewoon dr hele boodschappenbon spesjaal voor ons over![]()
Het is echt CRUESLI? Of muesli?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Donkerbruin pak, met stukjes chocola er in.
Goddelijker dan goddelijk, net op
Ik ook, wilde eigenlijk ff een broodje smeren, maar de broodjes die ik nog had liggen in de vriezerquote:
Het heet muesli op de bon, maar het is ECHT cruesli, het zijn van die enorme zoete bonken!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is echt CRUESLI? Of muesli?
Indien dat eerste, fuck Mo met zijn fucking 4 euro quacker pak
De kosten daarvan heb je toch wel in mindering gebracht op de bon?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stonden ook nog inlegkruisjes bij, maar dat durfde ik niet te typen.
Bij deze, inlegkruisjes
In welk schap liggen de kadden?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heet muesli op de bon, maar het is ECHT cruesli, het zijn van die enorme zoete bonken!
Ik maak zo wel een foto, moment, heb het overgegooid in een grote bewaarbak (anders pleurt Boor het pak van het aanrecht).
Hij kost 1.79 bij de Lidl.
Kijk, de buitIn de tas ligt bovenop de cruesli zie ik
[ afbeelding ]
ooh, please do... want dan kan hij mooi de boom in mijn zijn quackerquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heet muesli op de bon, maar het is ECHT cruesli, het zijn van die enorme zoete bonken!
Ik maak zo wel een foto, moment, heb het overgegooid in een grote bewaarbak (anders pleurt Boor het pak van het aanrecht).
quote:
Toevallig deze?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nee, faalquote.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:16 schreef Greys het volgende:
Cat, heb je mijn post alleen gequote of iets in de lijst veranderd ofzo?
Want ik zie het niet
Mooi, die gaat volgende week mee.quote:
Omfg. Jup, oke. Thnx babequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:25 schreef Greys het volgende:
Kijk Q, het zijn echt van die grote zoete bonken
[ afbeelding ]
Ze hebben Boors bij de Lidl!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ze hebben Boors bij de Lidl!*stapt in de tram naar de Lidl*
Je hebt ze in cruesli-choco en cruesli-appel trouwensquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vroeg al in welk schap ze liggen maar to no availquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Een massage woensdag!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Good times!![]()
Volgende week heb ik een minivakantievrijvanwerkweekje gepland t/m de dinsdag erna.Moest volgende week alleen maandag en dinsdag werken. Belt de planner me net op: ik heb zoveel overuren dat ze me dinsdag vrij geven.
Extra dagje vrij!
Ik had ook al een massage geboekt voor woensdag.Good times.
Het was een eenmalige aanbieding, ze hadden d'r nog maar éénquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vroeg al in welk schap ze liggen maar to no avail
He shit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een eenmalige aanbieding, ze hadden d'r nog maar één
Leugens!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Balenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vroeg al in welk schap ze liggen maar to no avail
Crazy cat ladyquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
BalenZou Greys ze allemaal stiekem voor zichzelf willen houden?
Nee, massage was gepland op dag1 van mijn vakantie (is nu dag 2quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Een massage woensdag!En ook al dinsdag naar de sauna
Is dat in dezelfde week?
Niet naar een andere kaddenleveranciert sneaken dame.quote:
Bijna zoals met die rendierhoofden bij de Action dus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zo is al dat genot een beetje verspreidquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, massage was gepland op dag1 van mijn vakantie (is nu dag 2) en sauna is de laatste dag.
Was lekker geweest om het na elkaar te doen, maar dat lukte werkplanningstechnisch niet. En dit is ook prima.
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zo is al dat genot een beetje verspreid
De leverancier waar ik mijn kadden normaal haal, heeft geen Boors!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet naar een andere kaddenleveranciert sneaken dame.
Je leveranciert heeft elk jaar nieuwe collectie! Let jij maar eens op waar ik volgend jaar mee kom!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
De leverancier waar ik mijn kadden normaal haal, heeft geen Boors!
Jij weet het alquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef Greys het volgende:
Queller, wat spannend! Je kunt het mij toch wel live een keer influisteren?
Ik ben met mijn goede idee van destijds geen spat verder nog, nooit meer wat mee gedaan
Oh, dat!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij weet het al
Toch
Ja, want jij zei nog dat ik eens moest denken aan dinges
Yups, jij weet het al. Most def
Voor in je onderbroekjequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stonden ook nog inlegkruisjes bij, maar dat durfde ik niet te typen.
Bij deze, inlegkruisjes
Wat maken we het spannend hequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
Oh, dat!![]()
![]()
Ja nu weet ik het. Puur omdat je zei dat ik eens moesten denken aan dinges
Kliekjequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:15 schreef Queller het volgende:
[..]
Jij weet het al
Toch
Ja, want jij zei nog dat ik eens moest denken aan dinges
Yups, jij weet het al. Most def
Dit is wel super zegquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
Ah kijk, dit was op de Spaanse reünie.
De Spaanse mevrouw die over kwam naar Nederland en die daar in Spanje voor Bietje heeft gezorgd, heeft een foto van haar kaartje op FB gezet en daarbij een foto van hoe ze er nu uit ziet, die ze zelf gemaakt heeft dit jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was die mevrouw, van Fundación Protectora de Animales del Principado de Asturias, in Nederland toen ze Biet weer in Nederland zag
[ afbeelding ]
Noem je mij nu bloedirritant!?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat maken we het spannend he
Bloedirritant voor de andere F&F-ers!
Heerlijk om ook eens bloedirritant te kunnen zijn
Sorry...
Nou.... Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ga het jou als eerste vertellen als de kogel door de kerk is
Ja ik vind het zo tof dat die stichting echt die hondjes willen blijven volgen enzo om te zien hoe het met ze gaat. Ze leggen er geld op toe steeds. Dus tenminste niet zo'n foute Marktplaats stichting die geld er aan wil verdienen aan hondjes verkopen en daarna zoek je het maar uit.quote:
Dat ziet er als een hele lieverd uit!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:54 schreef Greys het volgende:
Ah kijk, dit was op de Spaanse reünie.
De Spaanse mevrouw die over kwam naar Nederland en die daar in Spanje voor Bietje heeft gezorgd, heeft een foto van haar kaartje op FB gezet en daarbij een foto van hoe ze er nu uit ziet, die ze zelf gemaakt heeft dit jaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was die mevrouw, van Fundación Protectora de Animales del Principado de Asturias, in Nederland toen ze Biet weer in Nederland zag
[ afbeelding ]
Haal je laptop eens van je oor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik hoor je niet zo goed; verbinding is nogal slecht
Ja, daar word je blij vanquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef Greys het volgende:
Ja ik vind het zo tof dat die stichting echt die hondjes willen blijven volgen enzo om te zien hoe het met ze gaat. Ze leggen er geld op toe steeds. Dus tenminste niet zo'n foute Marktplaats stichting die geld er aan wil verdienen aan hondjes verkopen en daarna zoek je het maar uit.
Echt goed, dit
Ow, ah kijk! Dat was hetquote:
Dat was ze ook echt!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat ziet er als een hele lieverd uit!
Ik bedoelde de hondquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ze ook echt!
Ze heeft wel honderd foto's van Biet genomen (die dus eerst Caremela heette in Spanje haha).
Zo begaan! En maar knuffelen met de honden. Spreken geen woord engels, dus alles moest met handen en voeten hihi.
Ohhhhhh hahahaquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik bedoelde de hond
Die mevrouw zal ook vast heel aardig zijn hoor, maar net niet mijn type
Ik ga ook zóóó vreselijk hard slapen vanavondquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel een tukje kunnen doen![]()
Misschien dat ik nog even naar mijn voorraadje in mijn voorraadkast ga kijken
foto van in de kast?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:24 schreef Greys het volgende:
Doe!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:24 schreef Greys het volgende:
Nou, nu eten we met zijn tweeën van 1 verpakking van 5,49.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Zoveel goedkoper zijn die lamchops toch niet? 1 euro per stuk, maar per kg?
500 gram is de helft van een kilo, dus de prijs dan ook gedeeld door tweequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef sararaats het volgende:
wat Queller zegt Greys, je bent bijzonder.
stel, je koopt 500g gehakt en de prijs per kg is bv ¤15,90. hoeveel kost 500g?
ik ben geen rekenwonder
15.9 delen door 2. Of 16 delen door 2, voor het gemak in geval van hoofdrekenen zonder er goed in te zijn. Bij die prijzen overigens niks kopen hoor, veel te duur voor gehaktquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben geen rekenwonder
Ik word er blij van!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Die AH tassen zitten dus ook nog vol kattenblikjes)
Keurig netjes ende mooooi ♥quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Die AH tassen zitten dus ook nog vol kattenblikjes)
quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben geen rekenwonder
7.95.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
500 gram is de helft van een kilo, dus de prijs dan ook gedeeld door twee
Hahhahaa ja Bietje zat in het 'diervoer' gangpadquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik word er blij van!![]()
Bietje zo te zien ook.
Dan heb je gehakt van goud, voor die prijs.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's idd best duurmaar dan heb je meestal goei gehakt.
Nee joh, voor dat geld heb je biefstuk vermorzeld voor het gehakt of zo...quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
da's idd best duurmaar dan heb je meestal goei gehakt.
Ik zou zeggen, alles wat op moet in de blender, stoofperen erbij.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:44 schreef Cat22 het volgende:
Wat zal ik vanaaf nu gaan eten?
Ik heb: broccoli, bloemkool, prei, diepvriesboontjes diepvriesasperges, blikerwtjesmetworteltjes, varkensfilet, kipfilet, rookworst, gehakt (diepvries), vis (diepvries), aardappeltjesmetspekjesineenzakkie, krielaardappeltjes in een zakkie, gewone aardappelen (iets kruimig, voor stamppot), rosti rondjes.
![]()
Aangezien sommige dingen op moeten zijn de broccoli en aardappeltjesmetspekjesineenzakkie in ieder geval goede kanshebberts.![]()
En dan natuurlijk stoofpeertjes.Twee diepvriesporties staan klaar voor De Kou. Nog even afkoelen en er dan een plekje voor vinden.
Ik neem je bijdrage mee in de overweging.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, alles wat op moet in de blender, stoofperen erbij.
pasta met groenten een optie? je moet experimenterenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:49 schreef Cat22 het volgende:
Stomme is dat ik eigk zin heb in pasta. Maar dat kan niet omdat mijn groenten en vooral de aardappels dan over de datum gaan.
Pasta met broccoli, champignons, ham of spekreepjes, pesto en een scheutje kookroomquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:49 schreef Cat22 het volgende:
Stomme is dat ik eigk zin heb in pasta. Maar dat kan niet omdat mijn groenten en vooral de aardappels dan over de datum gaan.
Maar daar zijn de aardappels niet mee gered.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
pasta met groenten een optie? je moet experimenteren
Red mijn eerpels!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar daar zijn de aardappels niet mee gered.
Gnocchi maken een optie?
Van je aardappels af en toch iets anders, bijna pasta-achtig.
Dat maak ik vaak zat hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
pasta met groenten een optie? je moet experimenteren
Geen ham, geen losse spekreepjes, geen champignons, geen pesto, geen kookroom.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Pasta met broccoli, champignons, ham of spekreepjes, pesto en een scheutje kookroom
Nu alvast koken en dan morgen opbakkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen ham, geen losse spekreepjes, geen champignons, geen pesto, geen kookroom.
En mijn eerpels dan?
Dit liet me niet los natuurlijk, dus even uitgerekend:quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:27 schreef tombolafan het volgende:
Zoveel goedkoper zijn die lamchops toch niet? 1 euro per stuk, maar per kg?
Ohhhhhh lekker avondeten!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier toch nog ff geC1000'd voor de blikjes Gourmet en Whiskas tbv DTH, maar verder niets meegenomen
Zometeen stoofpeertjes en een gehaktbal met mosterd op brood
En Go Greys, ghy boodschappenwonder
Ongeluisterd kan ik hem ook meezingenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:06 schreef Laysa het volgende:
Ik heb deze wel 10 x gehoord vanmiddag en nu wil die niet meer uit mijn hoofd
en nu ff terug lezen![]()
Schrijf het dan gelijk op en maak een weekmenu! Dat shopt nog efficiënter en je koopt minder zooi die je niet nodig hebt en dus later wegtieftquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh lekker avondeten!
Onthoud dit voor mijn weeklijst van volgende week![]()
Ze zitten al voorgekookt in zoeen vacuumding.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nu alvast koken en dan morgen opbakken
Ohja wacht... pen en papier pakken!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Schrijf het dan gelijk op en maak een weekmenu! Dat shopt nog efficiënter en je koopt minder zooi die je niet nodig hebt en dus later wegtieft
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit liet me niet los natuurlijk, dus even uitgerekend:
Lambchops: 700 gram voor 10,98
Dus per kilo 15,69
Ribeye van de AH die hij normaal heeft: 26,99 per kilo
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)ribeye+steak+2+stuks
Dus 15,69 per kilo of 26,99 per kilo... ik vind het toch WEL 'zoveel goedkoper'
Pfieuw, ik was toch goed bezig
Leg het dan ook goed uit!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zitten al voorgekookt in zoeen vacuumding.![]()
En daar eet ik twee dagen van.
Jullie begrijpen me niet.![]()
Ik ga broccoli met spekeerpels en varken eten.
Deed ikquote:
Wij hebben vandaag een ovenschotel met pasta en courgette, tomaat champignons ui , kip en een Goudse kaassaus ( jij zou dan een ander sausje erover moeten doenquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:49 schreef Cat22 het volgende:
oh ja ik dacht een verpakking pp, als je met zn 2en 1 pak eet is t idd beterquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nu eten we met zijn tweeën van 1 verpakking van 5,49.
Met die steaks eten we met zijn tweeën van 1 verpakking van 13,--.
Da's toch wel iets goedkoper?
Per kg maakt niet uit, dit is idd in grammen minder vlees per persoon, maar ik ben niet zo heel gek er op, dus ik eet meer aardappeltjes en sla.
Zelfs als we ieder een verpakking lambchops opeten is het nog goedkoper, twee euro
Of ben ik nou gek?
Ovenschotelquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag een ovenschotel met pasta en courgette, tomaat champignons ui , kip en een Goudse kaassaus ( jij zou dan een ander sausje erover moeten doen) maar het lijkt heel lekker te worden
Zie de kiloprijs hierboven en be proud!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja ik dacht een verpakking pp, als je met zn 2en 1 pak eet is t idd beter
Maar mn vader is mn vaaadeeeeeerrrrrr!quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ongeluisterd kan ik hem ook meezingen
hahaha je vader ja je vader die is gek
je bent zelf al niet zo lekker
maar je vader is nog gekker
... en dan weet ik hem niet meer
OHJAAAAAAAAquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar mn vader is mn vaaadeeeeeerrrrrr!
Hou je bek!
lalala
HOU JE BEK!
Helemaal uit mn hoofd
Bij de C1000 nu voor 1 euro in de aanbiedingquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een pizza besteld. Kan je daar ook een voorraad van aanleggen?![]()
Toffe foto van Biet, ze kijkt net zo trots als d'r baasje!
Nee, van de pizzabakkertquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij de C1000 nu voor 1 euro in de aanbieding
Oh daar kan ik me idd wel iets bij voorstellen hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:32 schreef Laysa het volgende:
Onderwijl Greys haar relaas lezend kon ik het niet helpen dat ik aan Geer 7 Goor moest denken toen zij de supermarkt instapten![]()
sorry Greys
Lekkerrrrrr! Ik zag een folder van New York Pizza, die een nieuwe pizza hebben, chicken club oid. Een soort clubsandwich als pizza. Ik moest me inhouden...quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een pizza besteld. Kan je daar ook een voorraad van aanleggen?![]()
quote:Toffe foto van Biet, ze kijkt net zo trots als d'r baasje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Laysa op 12-11-2013 18:55:06 ]
Goei Bezigquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:59 schreef Greys het volgende:
Ik eet heerlijke rösti driehoeken met cole slaw en boomstammetje vlees, allemaal van de Lidl![]()
Pollo specialequote:Op dinsdag 12 november 2013 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr! Ik zag een folder van New York Pizza, die een nieuwe pizza hebben, chicken club oid. Een soort clubsandwich als pizza. Ik moest me inhouden...
Wat heb je voor eentje besteld?
[..]![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef Laysa het volgende:
Oh en kinderen van 5 vinden het Sinterklaas Journaal ENGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
Want de staf is er niet en er Zit een Piet in het Pietenhuis![]()
Ik dus : Dat weten we toch nog helemaal niet? G: ja maar dat denk ik.
Ik: maar dat is niet eng, maar spannend. G: JAAAAAAAAAAAAAAAA ENGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
Heerlijk die kleine kinderenMijn moeder: 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O noessss! Dit komt nooit meer goed!
![]()
![]()
'
Ja, daar had je wat aan als kind.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh en kinderen van 5 vinden het Sinterklaas Journaal ENGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
Want de staf is er niet en er Zit een Piet in het Pietenhuis![]()
Ik dus : Dat weten we toch nog helemaal niet? G: ja maar dat denk ik.
Ik: maar dat is niet eng, maar spannend. G: JAAAAAAAAAAAAAAAA ENGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
Heerlijk die kleine kinderenAhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ook leuk om te kijken! Zeker als er kinderen meekijken haha!Je PI doet anders vermoedenquote:![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat vind je goor aan boomstammetjes dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:01 schreef Goodbye het volgende:
Boomstammetjes vind ik echt zó goor.
Greys, deze week ook goede aanbiedingen bij de Appie hè. Twee slavinkjes of rundervinkjes voor een euro. En bakkerspepernoten voor een euro.
Ohwquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn moeder: 'O noessss! Dit komt nooit meer goed!
![]()
![]()
'
Ja, daar had je wat aan als kind.
Weer een fan!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:00 schreef Greys het volgende:
S vroeg "Waar heb je dit dan gekocht??" toen hij een hap boomstammetje nam.
Bij de Lidl. "Oh, echt superlekker".
Whehe, 4 stuks voor 2,69
Hij eet er dan 3, ik 1.
ik lus ook geen boomstammetjes...getverrederrie jakquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vind je goor aan boomstammetjes dan?Het lijkt wel op een slavink maar dan met een gepaneerd laagje, toch?
Oeh, goeie tip! Ga ik van de week ook nog even naar de AH
Ga zo door. Dan krijg je dit *wijst op zichzelf*quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohw![]()
ik heb ook mee lopen oeien![]()
maar ze had op school gekeken hoor![]()
Ik had nl een sinterklaas aftel kalender voor ze...om de spanning extra op te voeren
Er zit toch kaas in?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
Wat zit ik dan voor goors te eten, ik begin nu ook te twijfelen
Zit er iets engs in dat niet in slavinken zit ofzo?
ik ga zo ook ff terugkijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kapper van Pellè bezocht.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
nee hoor die blief ik eigenlijk ook niet....Echt al jaren niet meer op...laatste keer ruim 5 jaar geledenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het spekkie van de vink lekkerder dan de paneer van de stam. Maar verder verschillen de ingrediënten toch niet zo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder doet dat niet...die laat mij dat doen...ze moesten ook even laten horen of ze wel sinterklaas liedjes kunnen zingen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga zo door. Dan krijg je dit *wijst op zichzelf*
Inmiddels is ze de kleinkinderen aan het bevlekken.
Ja, maar dat zit ook in cordon bleusquote:
Twee van het spul zijn in deze periode jarig. Nu is de oudste van het geloof afgevallen, maar kun je je de stuiter voorstellen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat niet...die laat mij dat doen...ze moesten ook even laten horen of ze wel sinterklaas liedjes kunnen zingen.
Phehehe en dan vanaf vrijdag nog 20 dagen zenuwen
Katten in de natuur spelen ook met hun prooi natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom een kat eigenlijk met zijn eten speelt? Heb hem dit vandaag tot drie keer toe zien doen en telkens gooit hij zijn volledig potje om... hij doet het enkel met korrels, niet met natte voeding...
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga zo ook ff terugkijken hoor
[ afbeelding ]
Kapper van Pellè bezocht.
Dat gepaneerde laagje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vind je goor aan boomstammetjes dan?Het lijkt wel op een slavink maar dan met een gepaneerd laagje, toch?
Oeh, goeie tip! Ga ik van de week ook nog even naar de AH
Ja, maar niet in slavinksquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit ook in cordon bleus
Het maakt mij echt niet uit, ben gewoon benieuwd wát ze er goor aan vinden
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat gepaneerde laagje.En van (sla)vinken ben ik eigenlijk ook niet echt een grote fan.
Vleesbomen kopenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:10 schreef Greys het volgende:
Oh dan heb ik ze te lang gebakken, want ze zijn lekker vast en knapperig
Nee smaken verschillen gelukkig
Was gewoon ff benieuwd. Ik lust ook slavinken enzo, dus Gb dr tip klonk ook goed.
Maar deze vleesbomen zou ik ook zo nog eens kaufen.
Schnitzel vind ik ook vies, behalve in een Deutsch restaurant uiteraardquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
OhJa dat kan. Ik ben zelf bv weer niet zo'n fan van schnitzel, maar weer wel van dit, stom eigenlijk!
bij Henk smaakt die ook prima hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Schnitzel vind ik ook vies, behalve in een Deutsch restaurant uiteraard
Die in Düsseldorf was wel lekker jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Schnitzel vind ik ook vies, behalve in een Deutsch restaurant uiteraard
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twee van het spul zijn in deze periode jarig. Nu is de oudste van het geloof afgevallen, maar kun je je de stuiter voorstellen?
Dan moet ik even terugkijken, ik zit op 245 of zo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:10 schreef banaantjeEE het volgende:
En gvd ik zit vast op level 45 van Candy Crush![]()
![]()
Iemand tips?
Jaaaa!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die in Düsseldorf was wel lekker ja![]()
Dubbel feestquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef Toekito het volgende:
Mn neef is 5 dec jarig en viert het de 14de...ja handig dan is mn broertje jarig. STOM
Je zult de eerste zijn die zo'n ding opeetquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mghihihi ja het klonk zo lekker goor![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die in Düsseldorf was wel lekker ja![]()
Nog nooit gehad!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij Henk smaakt die ook prima hoor
nou ja kan maar naar 1 feestje.....maar ken dus cat dr prob wel. Heb in december 6 verjaardagen waarvan 5 in 9 dagenquote:
Ik doe altijd 4 stuks in 2'en. Nou ja, deed... want ik eet geen boomstammen meer. Mo krijgt er 1 per keer en doet er dus 4x meequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
We gaan helemaal goedkoop uit zijn de volgende keer dat ik die boomstammetjes koop, want we zitten allebei na 1 al volDus dan kan dat pakje van 4 stuks ook nog in tweeën de volgende keer
hatsee.
Had het bijnaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik even terugkijken, ik zit op 245 of zo.
Kijk anders eens hier: http://apps-en-spellen.pl(...)van-candy-crush-saga
En wat heb je nu met de overgebleven gebakken stammen gedaan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
We gaan helemaal goedkoop uit zijn de volgende keer dat ik die boomstammetjes koop, want we zitten allebei na 1 al volDus dan kan dat pakje van 4 stuks ook nog in tweeën de volgende keer
hatsee.
Ja, I knowquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Katten in de natuur spelen ook met hun prooi natuurlijk.
En misschien vindt ie het gewoon LEUK, lekker gooien. Het is en blijft een kat
Whut? Dat hoor ik nu dan ook net voor het eerstquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
Ik zapte net en viel net in het journaal... klopt het dat je móet kiezen voor 2014 of je een budget-zorgverzekering wilt of een gewone?Dat hoorde ik net iemand zeggen? Dat hoor ik nu serieus voor het eerst
Ook die optie heb ik niet gekregen / gezien hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
Nee toch? Je krijgt nu een optie voor een budget verzekering met allemaal mitsen en maren...ik verander lekker niets
Ik mankeer teveel, echt niet dat een budgetverzekering een optie isquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
Nee toch? Je krijgt nu een optie voor een budget verzekering met allemaal mitsen en maren...ik verander lekker niets
Die zal nog wel op de site komenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook die optie heb ik niet gekregen / gezien hoor
ik moet er ook niet aan denken....Overigens is mijn premie omlaag gegaan....maar ER is met een 10tje omhoog....toch al met al ben ik goedkoper uitquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik mankeer teveel, echt niet dat een budgetverzekering een optie is
Ik kreeg vandaag weer een halve tas medicijnen mee. En dan hadden ze de helft van wat ik nodig had nog niet op voorraadquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zal nog wel op de site komen
[..]
ik moet er ook niet aan denken....Overigens is mijn premie omlaag gegaan....maar Eg is met een 10tje omhoog....toch al met al ben ik goedkoper uit
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja nee dat is ook niet leuk...Ik, maar dat ben ik, zou toch solliciteren op die banen waar je geen WO opleiding voor hoeft te hebben...Niet geschoten is altijd mis. En mag je wel op gesprek komen dan neem je die ervaring toch maar weer mooi meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja fijn is dat....Bij mijn eigen apotheek heb ik dat gelukkig nooitquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag weer een halve tas medicijnen mee. En dan hadden ze de helft van wat ik nodig had nog niet op voorraad
Same here. Van 134 naar ik dacht 128 ofzo. Geloof ik. ff kijkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zal nog wel op de site komen
[..]
ik moet er ook niet aan denken....Overigens is mijn premie omlaag gegaan....maar Eg is met een 10tje omhoog....toch al met al ben ik goedkoper uit
Dat is zonder de tandarts dan erbij?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Van 134 naar ik dacht 128 ofzo. Geloof ik. ff kijken
Nope, inclusiefquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is zonder de tandarts dan erbij?
Jij bent ouder dan ik, dus dok je meer voor de tandarts. Heb jij nog collectieve korting?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
oh ik ben el iets duurder uit...morgen maar even kijken nu geen zin om op te staan
Ik heb echt geen idee...ik check het morgen even, want had gisteren de polis binnen, maar nu luiquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan ik, dus dok je meer voor de tandarts. Heb jij nog collectieve korting?
En ik ging ook niet opstaanIk ging het online uitrekenen
Voor zover ik het begrepen heb dekt de budgetverzekering hetzelfde als de normale, alleen kun je dan alleen naar specifieke zorgverleners waar je verzekeringmaatschappij een contract mee heeft.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Hier in de SC zal zo'n verzekering het niet echt lekker doen nee.![]()
Ik ben te lui om te wisselen en blijf waarschijnlijk weer bij CZ hangen terwijl ik in het algemeen bijna nul zorgkosten heb.
Ik wil best solliciteren op banen waarvoor je niet perse WO hoeft te hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja nee dat is ook niet leuk...Ik, maar dat ben ik, zou toch solliciteren op die banen waar je geen WO opleiding voor hoeft te hebben...Niet geschoten is altijd mis. En mag je wel op gesprek komen dan neem je die ervaring toch maar weer mooi mee
Dit is dus een aparte alinea in de hele vacature. Dan ga ik dus niet toch solliciteren want het lijkt me een erg leuk bedrijf om voor te werken dus dan wacht ik liever tot er wel iets komt, en wil ik geen slechte indruk maken door duidelijk niet te doen wat ze meegeven. Ze zullen het niet voor niks specifiek vermelden.quote:Je profiel: afgeronde studie HBO rechten of SJD. Indien je een WO rechten opleiding hebt afgerond (dit geldt zowel voor een Master WO-rechten als een Bachelor WO-rechten), kom je niet in aanmerking voor deze functie.
okeuj!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee...ik check het morgen even, want had gisteren de polis binnen, maar nu lui
Ooh nou dat is best interessantquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Voor zover ik het begrepen heb dekt de budgetverzekering hetzelfde als de normale, alleen kun je dan alleen naar specifieke zorgverleners waar je verzekeringmaatschappij een contract mee heeft.
Dis voor je een budgetverzekering afsluit moet je nagaan met welke zorgverlener je verzekeringsmaatschappij een contract heeft en of dat goed genoeg is voor jou.
Het zou ongeveer 10 euro per maand schelen aan premie .
Ik blijf ook bij CZ daar zit ik al bij sinds mijn 18e en ik ben zeer tevreden
Ah, oké. Dus mijn specialist moet erin zitten en dan kan ik daarna gericht op zoek naar een huisarts.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Voor zover ik het begrepen heb dekt de budgetverzekering hetzelfde als de normale, alleen kun je dan alleen naar specifieke zorgverleners waar je verzekeringmaatschappij een contract mee heeft.
Dis voor je een budgetverzekering afsluit moet je nagaan met welke zorgverlener je verzekeringsmaatschappij een contract heeft en of dat goed genoeg is voor jou.
Het zou ongeveer 10 euro per maand schelen aan premie .
Ik blijf ook bij CZ daar zit ik al bij sinds mijn 18e en ik ben zeer tevreden
Abcessen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet ook maar eens kijken, vorig jaar of twee jaar terug overgestapt naar cz-direct. Vind ik an sich wel prima
Soms denk ik zal ik mijn eigen risico verhogen, maar als ik dan zie hoe snel je iets kan hebben ondanks dat je "gezond" bent. Net zoals IB met zijn abcessen e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |