Ja, maar niet in slavinksquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dat zit ook in cordon bleus
Het maakt mij echt niet uit, ben gewoon benieuwd wát ze er goor aan vinden
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat gepaneerde laagje.En van (sla)vinken ben ik eigenlijk ook niet echt een grote fan.
Vleesbomen kopenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:10 schreef Greys het volgende:
Oh dan heb ik ze te lang gebakken, want ze zijn lekker vast en knapperig
Nee smaken verschillen gelukkig
Was gewoon ff benieuwd. Ik lust ook slavinken enzo, dus Gb dr tip klonk ook goed.
Maar deze vleesbomen zou ik ook zo nog eens kaufen.
Schnitzel vind ik ook vies, behalve in een Deutsch restaurant uiteraardquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
OhJa dat kan. Ik ben zelf bv weer niet zo'n fan van schnitzel, maar weer wel van dit, stom eigenlijk!
bij Henk smaakt die ook prima hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Schnitzel vind ik ook vies, behalve in een Deutsch restaurant uiteraard
Die in Düsseldorf was wel lekker jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Schnitzel vind ik ook vies, behalve in een Deutsch restaurant uiteraard
Jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twee van het spul zijn in deze periode jarig. Nu is de oudste van het geloof afgevallen, maar kun je je de stuiter voorstellen?
Dan moet ik even terugkijken, ik zit op 245 of zo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:10 schreef banaantjeEE het volgende:
En gvd ik zit vast op level 45 van Candy Crush![]()
![]()
Iemand tips?
Jaaaa!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die in Düsseldorf was wel lekker ja![]()
Dubbel feestquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef Toekito het volgende:
Mn neef is 5 dec jarig en viert het de 14de...ja handig dan is mn broertje jarig. STOM
Je zult de eerste zijn die zo'n ding opeetquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mghihihi ja het klonk zo lekker goor![]()
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die in Düsseldorf was wel lekker ja![]()
Nog nooit gehad!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij Henk smaakt die ook prima hoor
nou ja kan maar naar 1 feestje.....maar ken dus cat dr prob wel. Heb in december 6 verjaardagen waarvan 5 in 9 dagenquote:
Ik doe altijd 4 stuks in 2'en. Nou ja, deed... want ik eet geen boomstammen meer. Mo krijgt er 1 per keer en doet er dus 4x meequote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
We gaan helemaal goedkoop uit zijn de volgende keer dat ik die boomstammetjes koop, want we zitten allebei na 1 al volDus dan kan dat pakje van 4 stuks ook nog in tweeën de volgende keer
hatsee.
Had het bijnaquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik even terugkijken, ik zit op 245 of zo.
Kijk anders eens hier: http://apps-en-spellen.pl(...)van-candy-crush-saga
En wat heb je nu met de overgebleven gebakken stammen gedaan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
We gaan helemaal goedkoop uit zijn de volgende keer dat ik die boomstammetjes koop, want we zitten allebei na 1 al volDus dan kan dat pakje van 4 stuks ook nog in tweeën de volgende keer
hatsee.
Ja, I knowquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Katten in de natuur spelen ook met hun prooi natuurlijk.
En misschien vindt ie het gewoon LEUK, lekker gooien. Het is en blijft een kat
Whut? Dat hoor ik nu dan ook net voor het eerstquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
Ik zapte net en viel net in het journaal... klopt het dat je móet kiezen voor 2014 of je een budget-zorgverzekering wilt of een gewone?Dat hoorde ik net iemand zeggen? Dat hoor ik nu serieus voor het eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |