quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:50 schreef Laysa het volgende:
Oh en kinderen van 5 vinden het Sinterklaas Journaal ENGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
Want de staf is er niet en er Zit een Piet in het Pietenhuis![]()
Ik dus : Dat weten we toch nog helemaal niet? G: ja maar dat denk ik.
Ik: maar dat is niet eng, maar spannend. G: JAAAAAAAAAAAAAAAA ENGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
Heerlijk die kleine kinderenMijn moeder: 'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O noessss! Dit komt nooit meer goed!
![]()
![]()
'
Ja, daar had je wat aan als kind.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh en kinderen van 5 vinden het Sinterklaas Journaal ENGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG![]()
Want de staf is er niet en er Zit een Piet in het Pietenhuis![]()
Ik dus : Dat weten we toch nog helemaal niet? G: ja maar dat denk ik.
Ik: maar dat is niet eng, maar spannend. G: JAAAAAAAAAAAAAAAA ENGGGGGGGGGGGG![]()
![]()
Heerlijk die kleine kinderenAhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ook leuk om te kijken! Zeker als er kinderen meekijken haha!Je PI doet anders vermoedenquote:![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat vind je goor aan boomstammetjes dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:01 schreef Goodbye het volgende:
Boomstammetjes vind ik echt zó goor.
Greys, deze week ook goede aanbiedingen bij de Appie hè. Twee slavinkjes of rundervinkjes voor een euro. En bakkerspepernoten voor een euro.
Ohwquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn moeder: 'O noessss! Dit komt nooit meer goed!
![]()
![]()
'
Ja, daar had je wat aan als kind.
Weer een fan!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:00 schreef Greys het volgende:
S vroeg "Waar heb je dit dan gekocht??" toen hij een hap boomstammetje nam.
Bij de Lidl. "Oh, echt superlekker".
Whehe, 4 stuks voor 2,69
Hij eet er dan 3, ik 1.
ik lus ook geen boomstammetjes...getverrederrie jakquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vind je goor aan boomstammetjes dan?Het lijkt wel op een slavink maar dan met een gepaneerd laagje, toch?
Oeh, goeie tip! Ga ik van de week ook nog even naar de AH
Ga zo door. Dan krijg je dit *wijst op zichzelf*quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ohw![]()
ik heb ook mee lopen oeien![]()
maar ze had op school gekeken hoor![]()
Ik had nl een sinterklaas aftel kalender voor ze...om de spanning extra op te voeren
Er zit toch kaas in?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
Wat zit ik dan voor goors te eten, ik begin nu ook te twijfelen
Zit er iets engs in dat niet in slavinken zit ofzo?
ik ga zo ook ff terugkijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kapper van Pellè bezocht.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
nee hoor die blief ik eigenlijk ook niet....Echt al jaren niet meer op...laatste keer ruim 5 jaar geledenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het spekkie van de vink lekkerder dan de paneer van de stam. Maar verder verschillen de ingrediënten toch niet zo?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder doet dat niet...die laat mij dat doen...ze moesten ook even laten horen of ze wel sinterklaas liedjes kunnen zingen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga zo door. Dan krijg je dit *wijst op zichzelf*
Inmiddels is ze de kleinkinderen aan het bevlekken.
Ja, maar dat zit ook in cordon bleusquote:
Twee van het spul zijn in deze periode jarig. Nu is de oudste van het geloof afgevallen, maar kun je je de stuiter voorstellen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat niet...die laat mij dat doen...ze moesten ook even laten horen of ze wel sinterklaas liedjes kunnen zingen.
Phehehe en dan vanaf vrijdag nog 20 dagen zenuwen
Katten in de natuur spelen ook met hun prooi natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom een kat eigenlijk met zijn eten speelt? Heb hem dit vandaag tot drie keer toe zien doen en telkens gooit hij zijn volledig potje om... hij doet het enkel met korrels, niet met natte voeding...
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga zo ook ff terugkijken hoor
[ afbeelding ]
Kapper van Pellè bezocht.
Dat gepaneerde laagje.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vind je goor aan boomstammetjes dan?Het lijkt wel op een slavink maar dan met een gepaneerd laagje, toch?
Oeh, goeie tip! Ga ik van de week ook nog even naar de AH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |