Ik ook, wilde eigenlijk ff een broodje smeren, maar de broodjes die ik nog had liggen in de vriezerquote:
Het heet muesli op de bon, maar het is ECHT cruesli, het zijn van die enorme zoete bonken!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is echt CRUESLI? Of muesli?
Indien dat eerste, fuck Mo met zijn fucking 4 euro quacker pak
De kosten daarvan heb je toch wel in mindering gebracht op de bon?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stonden ook nog inlegkruisjes bij, maar dat durfde ik niet te typen.
Bij deze, inlegkruisjes
In welk schap liggen de kadden?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heet muesli op de bon, maar het is ECHT cruesli, het zijn van die enorme zoete bonken!
Ik maak zo wel een foto, moment, heb het overgegooid in een grote bewaarbak (anders pleurt Boor het pak van het aanrecht).
Hij kost 1.79 bij de Lidl.
Kijk, de buitIn de tas ligt bovenop de cruesli zie ik
[ afbeelding ]
ooh, please do... want dan kan hij mooi de boom in mijn zijn quackerquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heet muesli op de bon, maar het is ECHT cruesli, het zijn van die enorme zoete bonken!
Ik maak zo wel een foto, moment, heb het overgegooid in een grote bewaarbak (anders pleurt Boor het pak van het aanrecht).
quote:
Toevallig deze?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nee, faalquote.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:16 schreef Greys het volgende:
Cat, heb je mijn post alleen gequote of iets in de lijst veranderd ofzo?
Want ik zie het niet
Mooi, die gaat volgende week mee.quote:
Omfg. Jup, oke. Thnx babequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:25 schreef Greys het volgende:
Kijk Q, het zijn echt van die grote zoete bonken
[ afbeelding ]
Ze hebben Boors bij de Lidl!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ze hebben Boors bij de Lidl!*stapt in de tram naar de Lidl*
Je hebt ze in cruesli-choco en cruesli-appel trouwensquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vroeg al in welk schap ze liggen maar to no availquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Een massage woensdag!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:26 schreef Cat22 het volgende:
Good times!![]()
Volgende week heb ik een minivakantievrijvanwerkweekje gepland t/m de dinsdag erna.Moest volgende week alleen maandag en dinsdag werken. Belt de planner me net op: ik heb zoveel overuren dat ze me dinsdag vrij geven.
Extra dagje vrij!
Ik had ook al een massage geboekt voor woensdag.Good times.
Het was een eenmalige aanbieding, ze hadden d'r nog maar éénquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vroeg al in welk schap ze liggen maar to no avail
He shit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een eenmalige aanbieding, ze hadden d'r nog maar één
Leugens!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een eenmalige aanbieding, ze hadden d'r nog maar één
Balenquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vroeg al in welk schap ze liggen maar to no avail
| Forum Opties | |