quote:
Ik snap wel meer niet, eerst snapte ik haar hele post blijkbaar niet eens.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet.![]()
Roger!
En die is nu weg?quote:
Nou, ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is Yns na haar oneliner weer weg.Spann0nnnnd!
Neequote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef Ynske het volgende:
OMG iemand moeten uitleggen hoe je sleurt en pleurt![]()
quote:
ff n klant helpenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is Yns na haar oneliner weer weg.Spann0nnnnd!
Ja, maar dat noem ik niet sleuren en pleuren.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]nee echt?
je weet toch wel hoe je een bestandje kunt verplaatsen op je computer?
Zeg dat er dan bijquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]nee echt?
nou ik wist niet dat jullie in t zuiden t zo noemenquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:56 schreef Ynske het volgende:
[..]nee echt?
goed voor de lijnquote:
Hou die 'jullie' eens bij jequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ik wist niet dat jullie in t zuiden t zo noemen
trotsssssquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb de Lidl overleefd! Mijn Smart hing er na haast door de veren, mijn rug protesteert nu nog, maar ik kan geloof ik drie dagen achter elkaar eten nu![]()
Plus ik hoef de komende maand geen bier, wijn, cola, energydrink light en pleepapier meer te kopen.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
Ik heb de Lidl overleefd! Mijn Smart hing er na haast door de veren, mijn rug protesteert nu nog, maar ik kan geloof ik drie dagen achter elkaar eten nu![]()
Plus ik hoef de komende maand geen bier, wijn, cola, energydrink light en pleepapier meer te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |