quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ontdooien? Ik dacht eigenlijk meer aan leeg halen wat er nu in zit, weggooien en opnieuw vullenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar laat je ze dan als je de vriezer gaat ontdooien? Of heb je no frost?
We hadden er wel wat bij hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel lekker, maar er moet idd wel wat doorheen, wat groentes en vlees, gehakt ofzo.
Nou, als er zich ijs begint te vormen? Maar misschien heb jij wel no frost, omdat je vriezer aan de koelkast vast zit. Ik wacht meestal niet tot ik de lades niet meer dicht krijg, in elk gevalquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:58 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe TT![]()
[..]
Ontdooien? Ik dacht eigenlijk meer aan leeg halen wat er nu in zit, weggooien en opnieuw vullen
De lades kunnen gewoon nog open en dicht. Hoe vaak doen jullie dat ontdooien dan?
Kijk in je vriezer. Heeft er zich ijs gevormd? Dan heb je geen no frost.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Banaan!
Ik heb geen idee of ik no frost heb, godsamme![]()
Houd het wel even bij leeg ruimen van de week en weer vullen
Bel om het te vragen en houd je productsticker bij de hand.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Banaan!
Dank en werk ze!quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:00 schreef tombolafan het volgende:
Eens per half jaar ontdooien probeer ik toch wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bel om het te vragen en houd je productsticker bij de hand.
heyhey! Hoe gaat het hier vandaag? Plannen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:01 schreef Greys het volgende:
Hoi Banaan!
Ik pieker d'r niet over, want ook dat komt van IKEA from Whirlpoolquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bel om het te vragen en houd je productsticker bij de hand.
Ja, ijs.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk in je vriezer. Heeft er zich ijs gevormd? Dan heb je geen no frost.
Ik wist hetquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker d'r niet over, want ook dat komt van IKEA from Whirlpool![]()
[..]
Ja, ijs.
Ik dacht dat no frost misschien betekende dat hij af en toe automatisch de-frost ofzo![]()
Klopt ook hoor. Althans, no frost voorkomt ijsvorming. Als er dus ijs gevormd is, is het geen no frost. En moet je ontdooien. Vriezer leeg, vriezer uit, pijpje uitschuiven en bakje eronder. Heel simpel eigenlijk. Al weet ik niet waar bij m'n nieuwe vriezer het pijpje zit. Help!quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker d'r niet over, want ook dat komt van IKEA from Whirlpool![]()
[..]
Ja, ijs.
Ik dacht dat no frost misschien betekende dat hij af en toe automatisch de-frost ofzo![]()
lees ff 1,5 topic terug en je weet de complete weekindelingquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
heyhey! Hoe gaat het hier vandaag? Plannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg hè![]()
Pijpje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Klopt ook hoor. Althans, no frost voorkomt ijsvorming. Als er dus ijs gevormd is, is het geen no frost. En moet je ontdooien. Vriezer leeg, vriezer uit, pijpje uitschuiven en bakje eronder. Heel simpel eigenlijk. Al weet ik niet waar bij m'n nieuwe vriezer het pijpje zit. Help!![]()
Dan kun je nog ijsvorming hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als er zich ijs begint te vormen? Maar misschien heb jij wel no frost, omdat je vriezer aan de koelkast vast zit. Ik wacht meestal niet tot ik de lades niet meer dicht krijg, in elk geval![]()
Ja, ik heb onderin de vriezer zo'n dopje zitten, die haal je eruit, dan kun je een pijpje naar voren schuiven en daarlangs loopt het water naar beneden, in het bakje. Maar dat hebben dus niet alle vriezers?quote:
Ja inderdaad. Onze vorige koelkast (met klein vriesvakje) was niet zo goed en daar had zich op de achterwand van het koelgedeelte een enorme ijsklomp gevormd. Drama om weg te halenquote:
Maar was het no frost, zo'n klein vriesvakje?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Onze vorige koelkast (met klein vriesvakje) was niet zo goed en daar had zich op de achterwand van het koelgedeelte een enorme ijsklomp gevormd. Drama om weg te halen![]()
![]()
![]()
En na een week ofzo zat hij er weer
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar was het no frost, zo'n klein vriesvakje?
Nee, maar daarom zei ik dus ook misschien tegen greys, ik heb nooit beweerd dat een vriezer aan de koelkast vast altijd no frost isquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk het nietWant er was dus veeeeel ijs.
We hebben nu een nieuwe en daar zit eigenlijk amper ijs inIk heb hem nog nooit hoeven ontdooien.
Wij hebben er ook een. Superduur valt wel mee hoor, als je tenminste een beetje oplet waar je shopt. Ik vond onze vorige handiger, die was groter en had meer bergruimte, ze zijn een stuk kleiner geworden de laatste jarenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Vriend van mij heeft een tijdje terug zo'n enorme Amerikaanse koelkast gekocht, met zo'n ijsblokjesding erin. Supergroot en superhandig. En superduur
Je zou verwachten dat het andersom is, dat de koelkasten steeds groter worden, aangezien de Amerikanen ook steeds groter worden. In de breedte danquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een. Superduur valt wel mee hoor, als je tenminste een beetje oplet waar je shopt. Ik vond onze vorige handiger, die was groter en had meer bergruimte, ze zijn een stuk kleiner geworden de laatste jaren
Ik denk dat het een praktische oorzaak heeft, die hele grote passen in Nederland niet zomaar bij mensen in huis. Ik vond het wel jammer. Aan de andere kant heb ik nu naast de koelkast voldoende opbergruimte voor wasmiddelen en aardappelen/uien/knoflook, dus ook wel weer handigquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat het andersom is, dat de koelkasten steeds groter worden, aangezien de Amerikanen ook steeds groter worden. In de breedte dan
Ik heb een extra vriezertquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pijpje?![]()
Ik ontdooi volgens mij één keer per jaar, tenzij de lades eerder niet opengaan.
Tijdstip: als het buiten vriest.![]()
Dan gooi ik alle lades buiten, stekker uit de vriezert, emmer warm water erin, uurtje later kijken en meestal kun je met een plastic spatel het ijs er dan zo vanaf bikken.
Sopje erdoor, stekker erin en de lades weer terugschuiven. En even op het turrrrrbovriesknopje duwen (en niet vergeten uit te zetten). Als ik heel ijverig ben maak ik de lades ook nog schoon.
En Greeeeeys! Doe nou es niet zo moeilijk!![]()
Je gooit nu bakken met geld weg aan eten wat (jij denkt!) dat over datum is en met losse inkoopjes.
Ga die Lidl gewoon eens leegkopen, zie je vanzelf wat je een volgende keer beter niet kunt kopen. Dan gooi je maar wat weg, doe je nu ook al.
Ik was ook bij de Lidl. Chocoladecroissant, geen stoofpeertjes
maar die waren er wel bij de fruithandel
Flesje wijn, citroentje, kruidnagels, suiker en kaneel staan al klaar.
Ja, dat is ook zo natuurlijk. Ik heb er bij mij in mijn kleine keuken sowieso geen plek voor. Maar ik stond wel te kijken van de enorme opbergruimte in die vriend zijn koelkast. Dat is toch wel heel erg fijn idd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een praktische oorzaak heeft, die hele grote passen in Nederland niet zomaar bij mensen in huis. Ik vond het wel jammer. Aan de andere kant heb ik nu naast de koelkast voldoende opbergruimte voor wasmiddelen en aardappelen/uien/knoflook, dus ook wel weer handig
Ik doe dat ook. Ideaalquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een extra vriezert
En de lades maak ik of schoon of gaan in de vaatwasser
Oh oke, zo las ik het welquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar daarom zei ik dus ook misschien tegen greys, ik heb nooit beweerd dat een vriezer aan de koelkast vast altijd no frost is
Die van Pellè?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:07 schreef Toekito het volgende:
DRUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK op het werk
Straks naar de kappert
Ik ookquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een extra vriezert
En de lades maak ik of schoon of gaan in de vaatwasser
begin eens met uitleggen wat sleuren en pleuren isquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef Ynske het volgende:
OMG iemand moeten uitleggen hoe je sleurt en pleurt![]()
Ja hoi, 'iemand' hier.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:35 schreef Ynske het volgende:
OMG iemand moeten uitleggen hoe je sleurt en pleurt![]()
Opgeblazen?quote:
Ok, leg uit.quote:
Ik snap het nog steeds niet.quote:
Had ze een oneliner?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:47 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is Yns na haar oneliner weer weg.Spann0nnnnd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |