SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon lekker mensen kijken tijdens de Zevenheuvelenloop, daar zijn er genoeg van in ieder geval.
Oh en Gogo, in de OP staan bij de WLWW een 2 maart tussen de 8 en 9 maart. Die moet iets naar boven als je dat wilt doen.
[ Bericht 37% gewijzigd door Jero_nimo op 12-11-2013 08:32:02 ]![]()
Net voor het eerst sinds een week weer gelopen. Hele week gekloot met galstenen. Binnenkort afspraak met de chirurg en dan hopelijk afgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/268098561/4776103![]()
Da's kut zeg....sterkte!quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef baggerbaas het volgende:
Net voor het eerst sinds een week weer gelopen. Hele week gekloot met galstenen. Binnenkort afspraak met de chirurg en dan hopelijk afgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/268098561/4776103F means you're fucked![]()
En dan toch al die bekertjes lopen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef baggerbaas het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/268098561/4776103
Succes met de galstenen. Maar je conditie is zo te zien niet zomaar ingestort.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Da's bagger, baas!quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef baggerbaas het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/268098561/4776103
Beterschap, moge het snel verholpen worden!![]()
Ach ja, een week lang energie opsparen doet wonderen blijkbaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En dan toch al die bekertjes lopen.
Succes met de galstenen. Maar je conditie is zo te zien niet zomaar ingestort.![]()
![]()
Hopen dat 't snel verhopen is, baggerbaas! Sterkte!
Voor wie er nog een klassieker wil aanschouwen: 24 november, Doncaster, Wolve vs. Slow Farah. Epic battle for last place! (Zag dat Jero 'm al gezien had op m'n facebook)
Ja doei.![]()
Wat zijn de odds? Film jij?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hopen dat 't snel verhopen is, baggerbaas! Sterkte!
Voor wie er nog een klassieker wil aanschouwen: 24 november, Doncaster, Wolve vs. Slow Farah. Epic battle for last place! (Zag dat Jero 'm al gezien had op m'n facebook)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Filmen, goeie! En dan in slow motion af laten sp.. oh, wacht, dat is dan niet meer nodig...Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Filmen, goeie! En dan in slow motion af laten sp.. oh, wacht, dat is dan niet meer nodig...Beter ffwd, dan kan ik nog wat anders doen die dag
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Had zoveel last vanmorgen dat ik mezelf naar het ziekenhuis heb laten slepen. Ik heb er een spierscheurtje aan overgehouden. Bij de beweging vooruit terwijl ik bleef haken is het fout gegaan. De eerste dagen zo min mogelijk lopen en dan 6 tot 8 weken rust.
Dit word een hel
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Shit zeg...![]()
Ben je mooi klaar mee...
Vraagje voor de 7^^-nacht-lopers, gaan jullie zelf nog met iets van een lampje oid lopen? ik wil sws wel mijn reflecterende hesje aan doen maar ik twijfel over van die knipperende armbandjes nog even halen bijvoorbeeld.***![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:47 schreef _MvN_ het volgende:
Had zoveel last vanmorgen dat ik mezelf naar het ziekenhuis heb laten slepen. Ik heb er een spierscheurtje aan overgehouden. Bij de beweging vooruit terwijl ik bleef haken is het fout gegaan. De eerste dagen zo min mogelijk lopen en dan 6 tot 8 weken rust.
Dit word een helwat klote zeg!
![]()
Je loopt in zo'n grote groep over verlichte wegen, hesje is genoeg gok ik... Wellicht voor de sfeer, maar zou ook niet te fel knipperend meenemen, want dat kan ook vervelend zijn voor medelopers.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Shit zeg...![]()
Ben je mooi klaar mee...
Vraagje voor de 7^^-nacht-lopers, gaan jullie zelf nog met iets van een lampje oid lopen? ik wil sws wel mijn reflecterende hesje aan doen maar ik twijfel over van die knipperende armbandjes nog even halen bijvoorbeeld.
Ja doei.![]()
Ik denk dat je geen eigen verlichting nodig hebt. De enige plek waar geen straatlantaarns staan, zetten ze die voor de gelegenheid neer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Shit zeg...![]()
Ben je mooi klaar mee...
Vraagje voor de 7^^-nacht-lopers, gaan jullie zelf nog met iets van een lampje oid lopen? ik wil sws wel mijn reflecterende hesje aan doen maar ik twijfel over van die knipperende armbandjes nog even halen bijvoorbeeld.
Van de website:quote:De organisatie zal er op een originele en duurzame manier zorg voor dragen dat het parcours, waar nodig veilig (verlicht) is.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja precies, dat had ik ook gelezen. Ik probeer me al steeds te bedenken hoe ze dat gaan doen.
Ik twijfelde dus over lampjes, maar eig. heb ik geen zin in extra ballast, hoe klein ook, als het niet nodig is.***![]()
Godstering. Kutvolk man. Sterkte!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:47 schreef _MvN_ het volgende:
Dit word een helJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, gevonden! Ik wist dat ik er eerder al eens meer over gelezen had: http://www.zevenheuvelenl(...)loopbverlichting.pdfquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ja precies, dat had ik ook gelezen. Ik probeer me al steeds te bedenken hoe ze dat gaan doen.
Ik twijfelde dus over lampjes, maar eig. heb ik geen zin in extra ballast, hoe klein ook, als het niet nodig is.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Reflecterend hesje lijkt mij persoonlijk ook niet noodzakelijk. De organisatie zal toch wel voor een parcours zonder verkeer zorgenquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Shit zeg...![]()
Ben je mooi klaar mee...
Vraagje voor de 7^^-nacht-lopers, gaan jullie zelf nog met iets van een lampje oid lopen? ik wil sws wel mijn reflecterende hesje aan doen maar ik twijfel over van die knipperende armbandjes nog even halen bijvoorbeeld.Kan me niet anders voorstellen van de Zevenheuvelen-organisatie (die top is
).
Laat dat je overigens niet tegenhouden als jij je beter voelt bij het lopen met een hesje!![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ah, gevonden! Ik wist dat ik er eerder al eens meer over gelezen had: http://www.zevenheuvelenl(...)loopbverlichting.pdfLiever niet, dat ding hangt heel los en vind ik eig. helemaal niet prettig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:17 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Reflecterend hesje lijkt mij persoonlijk ook niet noodzakelijk. De organisatie zal toch wel voor een parcours zonder verkeer zorgenKan me niet anders voorstellen van de Zevenheuvelen-organisatie (die top is
).
Laat dat je overigens niet tegenhouden als jij je beter voelt bij het lopen met een hesje!***![]()
Dit word een hel![]()
![]()
Balen _MvN_! Sterkte met je herstel en veel geduld (voor het niet lopen).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
_MvN_ veel sterkte! Zes tot acht weken door zo'n rotgeintje, echt heel erg balen. (En dan zouden de daders van zo'n grapje waarschijnlijk een aantal uur moeten schoffelen…mochten ze ooit gepakt worden, highly unlikely)![]()
MvN, wat een ongelofelijke rotstreek! Ik zou deze serieuze blessure trouwens nog wel even bij de politie melden als aanvulling op de melding van gister!
Eigenlijk had ik vanmorgen geen zin om te lopen, maar nadat ik de kinderen naar school had gebracht bleek het zulk heerlijk loopweer (ikvan miezerregen) dat ik me toch omgekleed heb en de deur uit ben gestapt voor een km of 10. Uiteindelijk 9,6km gelopen.. Merkte wel dat m'n garmin moeite had met dikke bewolking, miezer en bomen.. m'n GPS is niet erg netjes en zei dus in eerste instantie ook 9,51km.. In Runkeeper alle puntjes netjes op de weg gezet ipv in het water enzo en toen kwam ik op 9,6.. toch weer 90meter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik kwam gisterenavond in het donker een 6tal knipperende lichtjes tegen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:59 schreef YUR het volgende:
Zo veel mogelijk irritant knipperende lichtjes![]()
4 knipperde aan het grondoppervlak en 2 erboven, op en neer, op en neer..what the hell??
Toen het dichterbij kwam bleek het een paard te wezen met knipperlichten aan.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Balen MvN![]()
Dat je recovery maar voorspoedig mag verlopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat is er precies gebeurt? Dat heb ik even gemist..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Een of andere klootviool (m/v, enkelvoud/meervoud) had in het donker een lijntje over de weg gespannen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is er precies gebeurt? Dat heb ik even gemist..Ja doei.![]()
Ik ga zonder reflecterend hesje of lampjes .. maar ik doe ook niet mijn nieuwe favoriete zwarte shirt aan want dat is misschien wel wat donker![]()
Dan maar een licht shirt zoeken![]()
![]()
Kleurtjes zijn het helemaal deze winter!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:55 schreef Serinde het volgende:
Ik ga zonder reflecterend hesje of lampjes .. maar ik doe ook niet mijn nieuwe favoriete zwarte shirt aan want dat is misschien wel wat donker![]()
Dan maar een licht shirt zoeken
http://www.nytimes.com/20(...)-dazzle-of-neon.htmlNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
MvN succes met het herstel. Wat een domper. En wat een klootzakken!!
Ik doe zaterdag gewoon mijn zwarte Vasaloppet tshirt of mijn Devil`s trail tshirt aan.
Ik geloof dat het niet nodig is om reflectie aan te doen.
Op mijn schoenen en tight zitten overigens wel reflectiestrepen.
Hebben de nachtlopers al een tijd en plek afgesproken om te ontmoeten?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wellicht voor de sfeer, maar zou ook niet te fel knipperend meenemen, want dat kan ook vervelend zijn voor medelopers.![]()
Volgens mij ben ik een beetje nachtblind of zo. Ik vind dat soort dingen ook heel irritant (ik heb het gevoel dat ik mijn dieptezicht kwijtraak), zelfs die gele hesjes (die ik zelf ook moet dragen tijdens de trainingen) verblinden me al.![]()
Ik ben dat lopen in de regen wel een beetje zat nu trouwens.![]()
Of nou ja, die regen niet zo zeer, maar wel dat het als ijswater aan voelt.
Oh, en ik heb zojuist besloten om met mijn driekwartbroek te gaan lopen. Die zit gewoon goed en fijn en daar weet ik wat ik (er) aan heb.![]()
Qua shirt had ik lange mouwen in gedachten, maar die heb ik idd alleen in het zwart. Hmmmm...
*gedoe, zo nachtrun
***![]()
Oplossing:quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dat lopen in de regen wel een beetje zat nu trouwens.![]()
Of nou ja, die regen niet zo zeer, maar wel dat het als ijswater aan voelt.
Oh, en ik heb zojuist besloten om met mijn driekwartbroek te gaan lopen. Die zit gewoon goed en fijn en daar weet ik wat ik (er) aan heb.![]()
Qua shirt had ik lange mouwen in gedachten, maar die heb ik idd alleen in het zwart. Hmmmm...
*gedoe, zo nachtrun
Nieuwe kleding kopen![]()
![]()
Jaaaaa!!!!
Ik ben alleen zo platzak als je het maar verzinnen kan, dus eig. niet echt een optie.
Ik kan wel mijn witte hardloop top over het longsleeve shirt aan doen? Heb ik gelijk wat extra warmte op mijn body en mss zet ik wel een nieuwe trend.
***![]()
Of een leuk hemdje of shirt over je lange mouwen aan
Hier voor het eerst natte sneeuw. Ik wilgraag hardlopen, maar nog steeds erg verkouden en mijn rustpols licht verhoogd.. TwijfelIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga waarschijnlijk voor een zwarte longsleeve met daarover het clubvest. Is wel overdag trouwens, maar zelfs als het relatief warm is, is zo'n functioneel shirt goed genoeg om je koel te houden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa!!!!
Ik ben alleen zo platzak als je het maar verzinnen kan, dus eig. niet echt een optie.
Ik kan wel mijn witte hardloop top over het longsleeve shirt aan doen? Heb ik gelijk wat extra warmte op mijn body en mss zet ik wel een nieuwe trend.
Dus een longsleeve met daarover een gewoon shirt moet toch zeker wel kunnen (als je dat niet te warm vindt met twee lagen). Zeker een zwarte als onderste laag is neutraal. Zolang die maar wel functioneel is, anders wordt het wel erg plakkerig.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Oke, ik heb besloten dat ik toch ga. Mutsje op, jasje aan, 40 minuten D2, go!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit word een helJeetje man dat is een beste blessure dan. Hopelijk herstel je vlug.
![]()
Volgens mij is er nog niks afgesproken? Ik heb alleen Guppy's nummer dus kan met de rest geen contact leggenquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:12 schreef winterstorm666 het volgende:
MvN succes met het herstel. Wat een domper. En wat een klootzakken!!
Ik doe zaterdag gewoon mijn zwarte Vasaloppet tshirt of mijn Devil`s trail tshirt aan.
Ik geloof dat het niet nodig is om reflectie aan te doen.
Op mijn schoenen en tight zitten overigens wel reflectiestrepen.
Hebben de nachtlopers al een tijd en plek afgesproken om te ontmoeten?Mijjn nummer voor WhatsApp is op te vragen per DM/PM !
![]()
Ik wil je nummer welquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:42 schreef Serinde het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog niks afgesproken? Ik heb alleen Guppy's nummer dus kan met de rest geen contact leggenMijjn nummer voor WhatsApp is op te vragen per DM/PM !
![]()
![]()
GoodiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vage foto, dus:
http://www.ronhill.com/trail-cyclone-1-2-zip-tee
http://www.wiggle.co.uk/nl/mizuno-wave-harrier-3-shoes-aw13/
http://shop.runnersworld.(...)d-armband-rood-.htmlF means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:58 schreef YUR het volgende:
GoodiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vage foto, dus:
http://www.ronhill.com/trail-cyclone-1-2-zip-tee
http://www.wiggle.co.uk/nl/mizuno-wave-harrier-3-shoes-aw13/
http://shop.runnersworld.(...)d-armband-rood-.html![]()
Klaar voor de donkere koudere dagen?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nou dat was echt een gevalletje niet zo slim. Waarom is het altijd zo makkelijk om het juiste advies aan anderen te geven, maar zo moeilijk om het zelf op te volgen? Het lijkt wel alsof ik zo graag wil presteren in Egmond dat ik alle beginnersfouten maak..
Het sneeuwt dus en is 2 graden of zo. Heel warm aangekleed, maar alsnog een en al hoesten toen ik buiten kwam. Gaan rennen in de sneeuw als je snipverkouden bent: fout nr 1. Toen ik zag dat ik op mijn D2 hartslag langzamer ging dan normaal, ging ik alsnog op de 5.45 uit mijn schema lopen, ook al ging mijn hartslag daarbij throughtheroof: fout nr 2. Ik had ook een capuchon over mijn hoofd van mijn regenjas dus het was een soort zweetpak, maar als je eenmaal warm bent kun je dat natuurlijk niet uitdoen in de kou..
Ik vond het ook voor het eerst in tijden écht niet leuk en was heel blij toen ik bij de 3km was en om kon keren. Ik ga ook een ander schema zoeken, wat met hartslagzones werkt en niet met absolute snelheden, en met meer variatie. Het steeds moeten lopen op een bepaalde snelheid werkt toch echt niet voor mij.
Anyway, ik besef echt dat ik gewoon niet fit ben, ik moet eerst goed herstellen. Wie mij voor zaterdag over hardlopen na hoort denken, heeft permissie om me uit te foeteren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Denk maar zo, van dit soort fouten leer jequote:Op dinsdag 12 november 2013 16:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Nou dat was echt een gevalletje niet zo slim. Waarom is het altijd zo makkelijk om het juiste advies aan anderen te geven, maar zo moeilijk om het zelf op te volgen? Het lijkt wel alsof ik zo graag wil presteren in Egmond dat ik alle beginnersfouten maak..
Het sneeuwt dus en is 2 graden of zo. Heel warm aangekleed, maar alsnog een en al hoesten toen ik buiten kwam. Gaan rennen in de sneeuw als je snipverkouden bent: fout nr 1. Toen ik zag dat ik op mijn D2 hartslag langzamer ging dan normaal, ging ik alsnog op de 5.45 uit mijn schema lopen, ook al ging mijn hartslag daarbij throughtheroof: fout nr 2. Ik had ook een capuchon over mijn hoofd van mijn regenjas dus het was een soort zweetpak, maar als je eenmaal warm bent kun je dat natuurlijk niet uitdoen in de kou..
Ik vond het ook voor het eerst in tijden écht niet leuk en was heel blij toen ik bij de 3km was en om kon keren. Ik ga ook een ander schema zoeken, wat met hartslagzones werkt en niet met absolute snelheden, en met meer variatie. Het steeds moeten lopen op een bepaalde snelheid werkt toch echt niet voor mij.
Anyway, ik besef echt dat ik gewoon niet fit ben, ik moet eerst goed herstellen. Wie mij voor zaterdag over hardlopen na hoort denken, heeft permissie om me uit te foeteren.![]()
Als ik in de aanloop naar de Roparun ook niet zoveel fouten had gemaakt, had mijn trainingsschema er ook wel anders uitgezien
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bijna!quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Klaar voor de donkere koudere dagen?F means you're fucked![]()
Ik zeg daarom dan ook: Do as I say, not as I doquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar voor de rest herkenbaar, zijn dingen waar je toch een keertje tegenaan moet lopen om te ervaren dat het ook voor jou geldt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Bedankt allemaal!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Misschien ook met verkeerde verwachtingen gaan lopen LT? Een beetje langzamer gaan in een hartslagzone is heus niet zo erg. Maar bleh is het wel en ook best raar..... Er zit een rem op je lichaam!![]()
![]()
Ik ben ook nooit de beste in het opvolgen van mijn eigen adviezen.![]()
Ik ga vanavond ook effe denk ik, het is 'lekker' koud en het wordt langzaam droger dus ik heb er wel weer zin in.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Straks weer lopen. Heb geen zin, slechte bui, dus mezelf zo ff gaan schoppen. Vooral niet gaan zitten als ik thuis kom maar gewoon in een ruk door
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
http://www.endomondo.com/workouts/268226711/11730705 weer een keer met endo gelopen
Ging niet zo goed eigenlijk. Ik kreeg in het begin een beetje hak- en kuitpijn en dit liep op het eind over naar dat mijn been ging slapen, dit heb ik wel vaker. Heeft iemand hier ervaring en tips voor?"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Dat kan aan zoveel verschillende dingen liggen....niet te zeggen op deze manierquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:37 schreef droommoord het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/268226711/11730705 weer een keer met endo gelopen
Ging niet zo goed eigenlijk. Ik kreeg in het begin een beetje hak- en kuitpijn en dit liep op het eind over naar dat mijn been ging slapen, dit heb ik wel vaker. Heeft iemand hier ervaring en tips voor?F means you're fucked![]()
Shit, netjes zin gemaakt. Begon lekker maar werd na een km of 3 a 4 duizeligis nog niet weg, dus zal wel weer m'n suikerspiegel zijn
Die loopt wel vaker te klieren. Had wel netjes wat gegeten dus t is wel raar. En stom. Grom.
Zo, uitgeklaagd, donderdag weer een poging om wat langer te lopen. Nu 5,3 km gelopen trouwens.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als je nog wel wat had gegeten, msischien te weinig gedronken? Veel mensen schijnen chronisch licht uitgedroogd te zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Oh, dat zou kunnen. Was wel vergeten een extra glas water te drinken. Zo ff kijken of drinken helpt!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Als ik zie hoe vaak drinken in dit topic voorbij komt, kan het bijna niet anders dan helpen
F means you're fucked![]()
Als je zorgt structureel meer/genoeg te drinken, hoef je dat niet eens (kort) voor het lopen te doen mocht dat problemen opleveren.
Nu heb ik natuurlijk geen idee van je drink-patroon, maar er zijn mensen die de hele dag twee kopjes koffie drinken en dan verbaasd zijn dat ze toch zo snel uitgedroogd raken. Dus bij de een is het meer van toepassing / noodzakelijk dan bij de ander.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik drink de hele dag door, denk dat ik wel op zo'n 2,5 liter water en dan nog 3-5 koppen thee per dag zit
Ik moet ook de hele dag door plassen, maar dat terzijde
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Normaal drink ik denk ik ruim een liter thee (kruidenthee dan) en wat water. En savonds ook nog een paar koppen thee en water. Denk dat ik net de 2 liter aantik, maar is inclusief sporten niet genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:26 schreef Wolve000 het volgende:
Als je zorgt structureel meer/genoeg te drinken, hoef je dat niet eens (kort) voor het lopen te doen mocht dat problemen opleveren.
Nu heb ik natuurlijk geen idee van je drink-patroon, maar er zijn mensen die de hele dag twee kopjes koffie drinken en dan verbaasd zijn dat ze toch zo snel uitgedroogd raken. Dus bij de een is het meer van toepassing / noodzakelijk dan bij de ander.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat plassen vind ik schijtirritant, daar ga ik soms echt minder door drinken
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je bent dan ook een vreselijk zeikwijfquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik drink de hele dag door, denk dat ik wel op zo'n 2,5 liter water en dan nog 3-5 koppen thee per dag zit
*boks*quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet ook de hele dag door plassen, maar dat terzijdeBehalve op dagen dat ik druk bezig ben met andere dingen dan studeren etc.; dan vergeet ik te drinken, wat weer niet handig is voor ochtendeventjes
Ja doei.![]()
nadeel van 12 uur voor lopen is dat je altijd achter loop.....
MvN, heel veel sterkte en een spoedig herstel! 6-8weken is echt een enorme tijd!
YUR, mooie spulletjes bij elkaar gescharrelt!
Hier vandaag al iets fitter, las in de krant dat er in Southland buikgriep herst en ik denk dat ik daar wat van opgevangen heb....beetje en-en... maar ja, we gaan de goede kant weer op, morgen hoop ik weer een klein rondje te kunnen lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vrees dat het toch suikerissues zijn, te weinig gegeten gedurende de dag denk ik. Ben echt trillerig enzo, net als altijd wanneer ik dat heb.
ZuchtjeSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Straks hardlopen met voor mij totaaaaaaaal onbekende mensen. Ben benieuwd.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat kan in je voordeel werken...quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:42 schreef slacker_nl het volgende:
Straks hardlopen met voor mij totaaaaaaaal onbekende mensen. Ben benieuwd.
Weten zij dat al?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:42 schreef slacker_nl het volgende:
Straks hardlopen met voor mij totaaaaaaaal onbekende mensen. Ben benieuwd.
Brrrr, ik vind de bank ook erg lekker liggen![]()
![]()
een voordeel.....hoe vreemd jullie ook zijn, jullie zijn allemaal lopersquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:42 schreef slacker_nl het volgende:
Straks hardlopen met voor mij totaaaaaaaal onbekende mensen. Ben benieuwd.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb wel eens meer zin gehad om te gaan lopen, maar toen het droog werd toch maar gaan lopen. Ging niet heel lekker, dus maar gewoon op ingesteld dat het wel langer zou duren dan gepland. Door de regen was ik bij deel van de route stuk voorzichtiger omdat ik toch bang was onderuit te gaan door onder andere de gladde veeroosters. Richting het einde kon ik weer wat tempo maken en uiteindelijk toch nog redelijke tijd neergezet.
http://www.endomondo.com/workouts/268209793/5539573![]()
Betekent niet aan hardlopen denken ook niet aan t Fok-hardloopforum denken?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:29 schreef La_Tramposa het volgende:
In dat geval, ksst, ga aan wat anders denken. Ff niks met lopen doen jij.
en beterschap!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Tnx allemaal![]()
Dan moet ik voor de komende weken maar een andere hobby zoeken. Zal mijn vriendin niet leuk vinden![]()
![]()
Zonder gekheid, baal er steeds meer van. Vriend van mij gaat ongetraind mijn 7^^ lopen.
Dat vind ik dan wel weer leuk.
Binnenkort ook maar eens opzoek naar goede winterkleding."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
13,3 in 5:22/km.. was weer erg lekker buiten“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nou, dat was 6km op het dooie gemak. Donderdag maar eens 10km oid lopen en dan moet het lijf wel klaar zijn voor de 7 heuvelen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Na 8 van de 10 keer 400 meter gestopt, het werd wel weer eens wat. Voor donderdag staat 6x1000 op potentieel HM-tempo op het programma (wat ik volgens de schema's van de trainer zou moeten kunnen lopen op de HM), maar ik moet nog maar even zien wat ik daarvan maak![]()
Zondag knallen en daarna hopelijk weer terug naar m'n oude trainingsniveau. Het begint iig weer een klein beetje ergens op te lijken. Al blijf ik denk ik voorlopig nog wel 3x per week lopen.![]()
Lief dagboek, m'n Garmin deed eerder vandaag al stom, soft reset uitgevoerd en nu doet ie er minstens 10 minuten over om de data over te zetten. Ik vind dat stom.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik wou eigenlijk tot zondag rusten, maar ik denk dat ik morgen nog wel even een rondje ga. Anders heb ik wel heel lang "rust".Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Rust is niet erg, afhankelijk van hoe lang je niet gelopen hebt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik wou eigenlijk tot zondag rusten, maar ik denk dat ik morgen nog wel even een rondje ga. Anders heb ik wel heel lang "rust".In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heb het nu net weer een beetje op regel na wat pijntjes en fysio enzo.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:51 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Rust is niet erg, afhankelijk van hoe lang je niet gelopen hebt.
Gister 10 gehad. Denk morgen even rustig 5/6. En dan 3 dagen rust.
Sense, you are not making it
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Misschien moet er een Centraal rustdagen topic komen en dan kunnen alle mensen die geblesseerd zijn of overtraind of gewoon even niet kunnen trainen samen bedenken wat we dan met ons leven moeten en waar we over kunnen pratenklinkt wel een beetje als een bejaardentehuis haha
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die bank lag lekker vanavond, maar ..... de training ging nog Veul Lekkerder!Potverdorie, heerlijk gelopen. Wisselduurloop van totaal 10 km: van 6:30 naar 6:10 naar 5:50 en weer terug. Weet niet of we dat daadwerkelijk hebben gedaan, ga ik nu eens ff op endomondo naar kijken
Klein minpuntje was dat ik de laatste km (vrolijk vooroplopend) mijn oude blessure weer voelde. Ik wilde niet stoppen omdat het zo'n lekkere training was, die ik ook lekker wilde uitlopen. Ik steek mijn kop maar ffies in het zand![]()
Running is a bitch, sometimes.
MvN: veel sterkte met je spierscheur man! Blijft een absurd verhaal.![]()
Ik weet hetquote:Dat doe ik nooit.
Deze week rustiger aan doen vanwege de 7HL. Net in het donker dus 6x400 gedaan i.p.v. 10x400. Ging prima. Lekker weer.
Alleen heb ik sinds een paar dagen last van mijn rechter wijsteen. Vooral aan de onderkant bij de aanhechting met de voet. Ik kan er mee lopen, maar het is niet prettig.![]()
Zeg, popjes, kap eens met al die pijntjes en blessures en lappenmanden enzo! Da's heel niet tof! Het begint nu net weer lekker loopweer te worden![]()
![]()
Pijntjes zijn nou eenmaal part of the job, madame! Maar heb het er zelf liever niet over. Ik hou erover over op!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:13 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg, popjes, kap eens met al die pijntjes en blessures en lappenmanden enzo! Da's heel niet tof! Het begint nu net weer lekker loopweer te worden![]()
![]()
wat zij zegt.... niet leuk maar als je er niet tegen kunt dan is schaken of dammen misschien een betere keusquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Pijntjes zijn nou eenmaal part of the job, madame!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha, lekker loopweerquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:13 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg, popjes, kap eens met al die pijntjes en blessures en lappenmanden enzo! Da's heel niet tof! Het begint nu net weer lekker loopweer te wordenMooi dat jij je mojo weer terug begint te vinden in het winterweer
het bloed kruipt waar het niet gaan kan....vanmorgen maar even een rondje gereden in de heuvels achter Wyndham om een mooie route voor komend weekend te zoeken, en gelukt!
Nu alleen nog even snel weer van mijn bleh-gevoel afraken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar het zijn er zoveel tegelijk! Straks zit iedereen in de lappenmand ipv hard te lopen, en da's heul niet leukquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:14 schreef Quoi het volgende:
[..]
Pijntjes zijn nou eenmaal part of the job, madame! Maar heb het er zelf liever niet over. Ik hou erover over op!Wel gezellig, misschien
Ik ben dol op herfst en winterquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, lekker loopweerMooi dat jij je mojo weer terug begint te vinden in het winterweer
Zomer meh.
![]()
Mijn maat heeft vandaag voor het eerst een poging gedaan. 3.37km in 25:26.
Hij wou kijken hoe ver hij kon komen.
Heb hem nu een Runnersworld schema gedaan. Hopelijk gaat hij zich er een beetje aan houden.
Hij wil 2 of 3 keer in de week hardlopen naast het fitnixen dus qua opbouw zit het wel mooi.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
wat ben je ook een wijs meisje Hatsie!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben dol op herfst en winterZomer meh.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zit niet in de lappenmand, maar loop gewoon even niet. Die verhuizing put me al genoeg uit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar het zijn er zoveel tegelijk! Straks zit iedereen in de lappenmand ipv hard te lopen, en da's heul niet leukWel gezellig, misschien
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
4 UTMB-punten, geen gemakkelijke opgave maar holy moly, afgaande op de geografische ligging misschien iets voor Stormpie en Semmie
http://www.lostworldsraci(...)ction_ref_map=%5B%5D'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn zus blijkt zich - heel gezellig - voor een ander startvak te hebben ingeschreven bij de 7HLLekker wijffie. Een snellere zelfs!
![]()
MvN, Wat klote zeg! zo lang aan de kant en dan ook nog door zo'n laffe actie!
Ik ben ook weer thuis in Nederland. Ik heb vanaf afgelopen vrijdag in Tallin gezeten en heb elke nacht doorgebracht in Pub's en Clubs. Dus mijn voorbereiding op de Zevenheuvelennacht is tot nu toe nog niet echt optimaal. Nog wel een rondje gelopen in Estland van ongeveer 45 minuten.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
OWNED!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef Quoi het volgende:
Mijn zus blijkt zich - heel gezellig - voor een ander startvak te hebben ingeschreven bij de 7HLLekker wijffie. Een snellere zelfs!
Ik krijg over een maandje de sleutel van mijn nieuwe appartementje, dus grote kans dat ik dan wel weer anders piepquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zit niet in de lappenmand, maar loop gewoon even niet. Die verhuizing put me al genoeg uit.![]()
![]()
Ah lappenmand. Leuk. #not
Zelf mijn voet verstuikt, opkomende keelonsteking (ben te licht voor de tijd van het jaar vrees ik) en een linker grote teen die een beetje zeurt. Kortom, knallen zondag!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Jij was toch ook in roze terecht gekomen? Dan sta je toch nog niet alleen!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef Quoi het volgende:
Da's meer een hike dan een hardloop event.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
4 UTMB-punten, geen gemakkelijke opgave maar holy moly, afgaande op de geografische ligging misschien iets voor Stormpie en Semmie
http://www.lostworldsraci(...)ction_ref_map=%5B%5DNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
if you can walk it you can run it.....quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Da's meer een hike dan een hardloop event.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik sta zeker niet alleen, dat is een feitquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jij was toch ook in roze terecht gekomen? Dan sta je toch nog niet alleen!![]()
![]()
Wat cool! Geen lastige buurman meer!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik krijg over een maandje de sleutel van mijn nieuwe appartementje, dus grote kans dat ik dan wel weer anders piep
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je weet maar niet wat voor buren je dan weer krijgtquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat cool! Geen lastige buurman meer!![]()
Maar het is idd heel cool. Wel tijdelijk - tot ik weet waar ik ga werken - maar nog een maand of 8 hier moeten wonen zie ik ook niet echt zitten.
![]()
Die uitspraak draai ik liever andersom. Leuk trailtjequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
if you can walk it you can run it.....
Ik zit even naar je Endomondografiekje te kijken en wat ging je op het laatst snel!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik sta zeker niet alleen, dat is een feitLijkt me een goed teken, dat je dat aan het einde van de training nog in je hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben aan mijn pastadieet begonnen. Hoeveel kcal moet een "duurloper" ongeveer per dag binnenkrijgen? En wat is naast pasta nog meer aan te raden, want ik lust eigenlijk helemaal geen pasta.
![]()
oeeewwwww kwijl!!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.lostworldsraci(...)ction_ref_map=%5B%5D
![]()
![]()
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik zit even naar je Endomondografiekje te kijken en wat ging je op het laatst snel!Lijkt me een goed teken, dat je dat aan het einde van de training nog in je hebt
Ik twijfel even of ik moet reageren, maar geef het toch eerlijk toe: ik ben vergeten mijn Garmin uit te zetten. De laatste km is mijn fietstochtje naar huis (denk ik)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:21 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik twijfel even of ik moet reageren, maar geef het toch eerlijk toe: ik ben vergeten mijn Garmin uit te zetten. De laatste km is mijn fietstochtje naar huis (denk ik)O, dan fiets je best wel een beetje langzaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(het wordt her niet echt beter op, zo
)
![]()
Wat versta jij onder een duurloper?quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef Devv het volgende:
Ik ben aan mijn pastadieet begonnen. Hoeveel kcal moet een "duurloper" ongeveer per dag binnenkrijgen? En wat is naast pasta nog meer aan te raden, want ik lust eigenlijk helemaal geen pasta.
![]()
kijk hier eens, dan kan je het voor jezelf en naar je eigen inspanning een beetje uitvogelenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef Devv het volgende:
http://www.runnersworld.com/tools/daily-calories-calculator
dit zijn de waardes per dag, als ik het goed begrijp versnelt je stofwisseling sowieso als je meer dan 4 uur per week intensief sport dus dat houdt in dat je de gegeven hoeveelheid calorieen ook op rustdagen nodig hebt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, dan fiets je best wel een beetje langzaam(het wordt her niet echt beter op, zo
)
Ik was aan het ouwehoeren én fietsen. Maar misschien ging ik ook wel gewoon hard aan het eind vd training
![]()
![]()
Klopt hij wel? Ik vind dat hij wel erg weinig aangeeft. Ik zou op nog geen 2000 zitten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijk hier eens, dan kan je het voor jezelf en naar je eigen inspanning een beetje uitvogelen
http://www.runnersworld.com/tools/daily-calories-calculator
dit zijn de waardes per dag, als ik het goed begrijp versnelt je stofwisseling sowieso als je meer dan 4 uur per week intensief sport dus dat houdt in dat je de gegeven hoeveelheid calorieen ook op rustdagen nodig hebt![]()
Hij lijkt bij mij ook een beetje weinig aan te geven. Het voedingscentrum gaf dacht ik al 2500 kcal aan voor een normale dagelijkse inname...![]()
Je moet daaronder kijken he, BMR is wat je verbruikt als je de hele dag stil op bed ligt. Daaronder staan de waardes voor hoe actief je leeft.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan klopt het nog niet lijkt me.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh, voor mij klopt het wel prima denk ik.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm
Deze geeft ongeveer 400 hoger aan. Op 2 verschillende formules, waaronder Harris benedict.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
afgelopen zondag....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
afgelopen zondag....Vet! Mooie tanlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iedereen's gezicht op die tweede foto spreekt boekdelen
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:50 schreef winterstorm666 het volgende:
rechtstreeks door voor de miss wet tshirt!
compression shorts FTW!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn rechter wijsteen is nu ineens een stuk dikker. Heel vervelend. Ik denk dat ik maar niet meer loop tot aan de 7HL.![]()
Duurlopers hebben niet per se een apart dieet nodig hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:07 schreef Devv het volgende:
Zorg dat je je macro's binnenkrijgt, je op je energiebehoefte zit, je micro's (vitaminen, mineralen) ook op orde zijn en dan ben je golden. Daarvoor hoef je echt geen pastadieet te volgen.
http://www.1percentedge.com/ifcalc/
Je zou kunnen beginnen met je BMR eten, kijken wat het doet met je (je gaat afvallen most likely), daarna kan je elke keer 500 kcal erbij stoppen totdat je op gewicht blijft. Dan weet je dat dat je verbruik is. En hoeveel je moet eten om op gewicht te blijven. Wordt je trainingsarbeid groter, dan zal ook je verbruik groter gaan worden (en dus meer eten). En verminder je de trainingsarbeid, dan ga je minder eten.
Maar een pastadieet gaan doen omdat het zogenaamd goed is voor duursporten.. meh. Gewoon goed, gevarieerd eten, daar bereik je meer mee.
@Hats Je weet het nooit, maar deze buurman niet meer hebben is een klein feestje waard. Blijf je wel in de omgeving wonen?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Grappig, die runnersworld calculator is op mij wel van toepassing. Rond de 1800Kcal bij mijn inspanning. Maar volgens de algemeen heersende opvatting klopt daar geen klote van natuurlijk.
Ik ga zo lekker een rondje intervallen. Zonnetje komt langzaam door, windstil. Bijkomende voordeel. Achillespees wordt met de dag beter. Ik houdt het voorlopig nog even bij maar 2 keer per week lopen waarbij ik m'n LDL weer richting de 20KM ga brengen zodat ik vanaf December hopelijk volledig blessurevrij ben.![]()
Ik doe niet aan calculatie, vooral niet op eetgebied.
Maarja, Swets deed niet aan interval en gaat nu zomaar een uurtje 'intervallen'Veel plezier trouwens, het is geweldig weer!
Hier weer een stijve rug/heup. Ik kan maar beter blijven hardlopen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 07:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn rechter wijsteen is nu ineens een stuk dikker. Heel vervelend. Ik denk dat ik maar niet meer loop tot aan de 7HL.Wijsteen
Ja doei.![]()
Ik denk dat wij dat als reacratief hardloper ook helemaal niet nodig hebben, tenzij je echt hardloopt i.c.m afvallen in gewicht, dan is het aantal kcal wat je eet en verbrand wel weer van belang.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:05 schreef Quoi het volgende:
Ik doe niet aan calculatie, vooral niet op eetgebied.
Bijna, BIJNA weer een stukje hardlopen. Maandag mag ik weer een paar korte & langzame intervalletjes lopen. Heb er vertrouwen in dat het nu wel goedgaat. Al de hele 1,5 week pijnvrij kunnen wandelen (wandel 4x 1 - 1,5 km per dag, van/naar station/werk). Echter, als het maandag/ dinsdag weer pijn doet, is de kans vrij groot dat het een veel serieuzer probleem is: Een stressfractuur. Maar, laten we daar maar niet vanuit gaan. Maandag EINDELIJK weer hobbelen, en ondanks dat het een klein stukje is, kan ik er niet op wachten!![]()
Ja hé? Ik vind de wijsteen een onooglijke teen, zo'n raar dun lang ding naast die grote 'duimteen'.quote:
Maar Zwabber: balen is het wel! Rust tot aan de heuveltjes dan maar.![]()
* rechtsedirecte heeft nu de neiging om zijn sok uit te trekken en zijn tenen te bestuderenquote:Op woensdag 13 november 2013 09:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja hé? Ik vind de wijsteen een onooglijke teen, zo'n raar dun lang ding naast die grote 'duimteen'.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik hou wel degelijk in de gaten wat er in gaat en hoe veel ik verbrand om genoeg energie te houdenquote:Op woensdag 13 november 2013 09:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dat als reacratief hardloper ook helemaal niet nodig hebben, tenzij je echt hardloopt i.c.m afvallen in gewicht, dan is het aantal kcal wat je eet en verbrand wel weer van belang.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja, maar dat is dan weer logischquote:Op woensdag 13 november 2013 09:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hou wel degelijk in de gaten wat er in gaat en hoe veel ik verbrand om genoeg energie te houdenHoeveel verbrand je tijdens zo`n 50km loopje? Een kcal of 4000?
![]()
Het enige wat ik doe met opletten qua eten: proberen niet te veel te snoepen en niet te veel te eten
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
afgelopen zondag....Het is daar zo te zien wel een paar graden warmer dan hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wandelen geen pijn doet is al een mooie eerste stap. Hopelijk gaat het maandag ook goed!quote:Op woensdag 13 november 2013 09:34 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dat als reacratief hardloper ook helemaal niet nodig hebben, tenzij je echt hardloopt i.c.m afvallen in gewicht, dan is het aantal kcal wat je eet en verbrand wel weer van belang.
Bijna, BIJNA weer een stukje hardlopen. Maandag mag ik weer een paar korte & langzame intervalletjes lopen. Heb er vertrouwen in dat het nu wel goedgaat. Al de hele 1,5 week pijnvrij kunnen wandelen (wandel 4x 1 - 1,5 km per dag, van/naar station/werk). Echter, als het maandag/ dinsdag weer pijn doet, is de kans vrij groot dat het een veel serieuzer probleem is: Een stressfractuur. Maar, laten we daar maar niet vanuit gaan. Maandag EINDELIJK weer hobbelen, en ondanks dat het een klein stukje is, kan ik er niet op wachten!
We hoeven je vast niet te zeggen dat je het maandag wel echt rustig aan moet doen.
Ja, hier ook, ik heb geen idee van hoeveel calorieën ik eet, of hoeveel er ook maar bij benadering in een boterham, chocoladereep of pasta maaltijd zitten, daar kijk ik nooit naar. Maar ik ben dan ook niet overgewicht en loop ook geen ultra!![]()
![]()
Ik denk juist dat iedereen moet kijken naar wat en hoeveel ze eten. Als je op gewicht bent is de noodzaak er misschien niet en heb je proefondervindelijk de balans gevonden, maar op zich is bewust zijn van wat je eet en hoeveel je eet echt geen ramp, recreatief sporter of niet.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:34 schreef Levitas het volgende:
Ik denk dat wij dat als reacratief hardloper ook helemaal niet nodig hebben, tenzij je echt hardloopt i.c.m afvallen in gewicht, dan is het aantal kcal wat je eet en verbrand wel weer van belang.quote:in 2008 had meer dan de helft van de volwassen bevolking in de Europese Unie overgewicht of obesitas. ... Voor de meeste Europese landen, waaronder Nederland, was dit meer dan een verdubbeling ten opzichte van de cijfers van 1988
Zwaarlijvigheid is gecorreleerd (in epidemiologisch onderzoek) met een verscheidenheid aan complicaties. Voor veel van deze klachten is niet duidelijk vastgesteld in welke mate zij direct door zwaarlijvigheid zelf worden veroorzaakt, of een andere oorzaak (zoals beperkte lichaamsbeweging) hebben die zwaarlijvigheid eveneens veroorzaakt.
Voorbeelden van belangrijke complicaties zijn:
• suikerziekte
• hoge bloeddruk
• hart- en vaatziekten
• verhoogd cholesterol
• slaapapneu
• onvruchtbaarheid
• rugpijn
• artrose van heupen, enkels en knieën
• depressie en lage zelfwaardering
Terwijl sterke zwaarlijvigheid veel gezondheidsproblemen veroorzaakt, hebben degenen die enigszins te zwaar zijn weinig verhoogde mortaliteit of morbiditeit. Sommige onderzoeken suggereren dat enigszins "te zware" mensen langer leven dan degenen die een "ideaal" gewicht hebben.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat letten op eten kan inderdaad heel nuttig zijn, om nog een andere reden. Kcal bijhouden kan inderdaad, maar je kan het ook combineren met hoe je je voelt (bijv tijdens het hardlopen) en daar eventueel een patroon in ontdekken. Weet je precies wat voor jou de beste pre-race foods zijn!
Dit gezegd hebbende: Ik kan dat totaal niet bijhouden. Verschillende pogingen gedaan, allemaal gestrand. Op het moment dat ik het ga bijhouden ga ik onbewust veel minder eten dan dat ik anders zou doen. (Beetje zoiets als fases waarin ik minder train, dan ga ik meer snoepen)![]()
Ik ben ook niet van het bijhouden. Ik ben wel van het enigszins bewust omgaan met eten en opletten wat ik eet. Niks uit pakjes eten, maar alles lekker zelf maken scheelt al een hele hoop.
Ongezond eten hoeft overigens ook helemaal niet te leiden tot zwaarlijvigheid. Je kunt prima mager blijven terwijl je alleen maar bagger eet.![]()
Als gratenpakhuis heb ik makkelijk praten (al hoewel, ik ben op dit moment te licht (BMI 18,9), zeker voor de tijd van het jaar, kans om ziek te worden is nu te hoog). Volgens mij hebben de meeste mensen (ik dus niet) vooral moeite met het vechten tegen hun hongerprikkel.
Het is vooral dat men meer eet dan dat men verbrandt. Ik raad niemand een MC Donalds/Coca-cola dieet aan, maar als je niet meer energie binnenkrijgt dan je verbrandt met zo'n dieet, kan je het heel lang volhouden.
Wat ik uit studies begrepen heb, is 'gezond' eten wel een nuttige manier om je hongerprikkel te temmen. Groente heeft een lagere energiedichtheid, dan een Mars-reep, dus je hongerprikkel wordt er ten opzichte van wat je binnenkrijgt meer mee geremd.
Maar goed, zoals gezegd, ik ben een bevoorrecht mens. Ik krijg gemiddeld pas na een uur of 16 weer een serieuze hongerprikkel (ik eet wel vaker dan dat, uit gewoonte)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Deze papzak moet nog wel wat kilo'tjes. Maar dat komt hopelijk in combinatie met mijn marathondromen nog wel goed, ooit.Ja doei.![]()
Hmm Witvencross echt jammer dat deze niet in de buurt is!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Is vast ook wel een cross bij jou in de buurt lijkt me.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hmm Witvencross echt jammer dat deze niet in de buurt is!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga ook echt geen calorieën tellen, ik heb wel wat beters te doen. Gewoon mijn standaardmaaltijden en soms wat snoepen want ik ben een snoepkont. Verder merk ik vanzelf wel of ik genoeg heb gegeten of niet. En iedereen weet wel dat je niet 5 keer per week een Happy Meal moet eten, gewoon boerenverstand.
In de aanloop naar de 7H zorg ik ervoor dat ik genoeg eet ondanks onregelmatige diensten, en vooral veel drinken. En toch wel pasta, want ik denk niet dat ik het trek met alleen sla.
Zo omkleden en een heuveltje pakken in dit prachtige weer.![]()
![]()
Nee niet echt in ZH terwijl we toch veel polder hebben hier in het groene hart.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is vast ook wel een cross bij jou in de buurt lijkt me.
Dat cross wil ik toch echt eens gaan proberen namelijk!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dien je trouwens bij cross ook te letten op goed schoeisel ("ja" roepen jullie nu vast in koor) maar ik bedoel anti pronatie schoeisel, niet echt belangrijk lijkt mij op de meer zachtere ondergrond.
Maar ik zou best op mijn oude paar Brooks kunnen rennen een keer en misschien eens een trail paar aanschaffen. Zijn er dan zaken waar je extra op moet letten bij die schoenen?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dit is toch bij je in de buurt?quote:Op woensdag 13 november 2013 11:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nee niet echt in ZH terwijl we toch veel polder hebben hier in het groene hart.
Dat cross wil ik toch echt eens gaan proberen namelijk!
http://www.av47.nl/av47/wedstrijden/crosscompetitie.htm
http://www.av47.nl/floracross/floracross_home.htm
Lekker modderworstelen!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dit is toch bij je in de buurt?
http://www.av47.nl/av47/wedstrijden/crosscompetitie.htm
http://www.av47.nl/floracross/floracross_home.htm
Lekker modderworstelen!Hoe kom je daar nou zo snel aan? Ik zit al een half uur op hardloopkalender en dutchrunners te kijken !
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nee, schoenen voor offroad zijn neutraal. Dit omdat je voeten toch al bij elke stap anders neerkomen omdat de ondergrond oneven is. Enige wat je zou kunnen doen is andere binnenzolen er in doen. Maar dat is niet echt nodig als het uitsluitend onverhard is.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Dien je trouwens bij cross ook te letten op goed schoeisel ("ja" roepen jullie nu vast in koor) maar ik bedoel anti pronatie schoeisel, niet echt belangrijk lijkt mij op de meer zachtere ondergrond.
Maar ik zou best op mijn oude paar Brooks kunnen rennen een keer en misschien eens een trail paar aanschaffen. Zijn er dan zaken waar je extra op moet letten bij die schoenen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Plaatsnaam, crosscompetitie, atletiek gegoogeld.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]Hoe kom je daar nou zo snel aan? Ik zit al een half uur op hardloopkalender en dutchrunners te kijken !
Hmm, mijn vrouw moet zaterdag werken begreep ik zojuist.
Misschien iemand anders charteren om op de kinderen te passen... kan papa in de modder gaan spelen.
Thanks, zoiets dacht ik al.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, schoenen voor offroad zijn neutraal. Dit omdat je voeten toch al bij elke stap anders neerkomen omdat de ondergrond oneven is. Enige wat je zou kunnen doen is andere binnenzolen er in doen. Maar dat is niet echt nodig als het uitsluitend onverhard is.
Meer profiel is natuurlijk wel wenselijk.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb geen geen flauw idee hoeveel ik binnenkrijg...quote:Op woensdag 13 november 2013 10:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik denk juist dat iedereen moet kijken naar wat en hoeveel ze eten. Als je op gewicht bent is de noodzaak er misschien niet en heb je proefondervindelijk de balans gevonden, maar op zich is bewust zijn van wat je eet en hoeveel je eet echt geen ramp, recreatief sporter of niet.
[..]F means you're fucked![]()
Anders kun je de competitie nog doenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hmm, mijn vrouw moet zaterdag werken begreep ik zojuist.
Misschien iemand anders charteren om op de kinderen te passen... kan papa in de modder gaan spelen.Of waarschijnlijk ook wel losse wedstrijden van de competitie.
Ik wil mijn hardloopjasje eens wassen. Na een paar keer zweten en in de regen lopen stinkt het.
Hoe wassen jullie het? Alleen warm water of kan het in een handwasje met zeep?![]()
De echt snelle lopers gaan zelfs voor spikes als het uitsluitend onverhard is. Maar dat gaat wellicht net wat te ver.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Thanks, zoiets dacht ik al.
Meer profiel is natuurlijk wel wenselijk.
Gewoon in de wasmachinequote:Op woensdag 13 november 2013 11:23 schreef wyccie het volgende:
Ik wil mijn hardloopjasje eens wassen. Na een paar keer zweten en in de regen lopen stinkt het.
Hoe wassen jullie het? Alleen warm water of kan het in een handwasje met zeep?
Ik heb mooie trail schoenen, maar die wil ik niet gebruiken omdat ik ze te mooi vind.![]()
En ik ben ook bang om mijn enkelbanden te scheuren, dus ik blijf maar gewone asfaltloopjes doen.![]()
What the.. Te mooi om vies te makenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mooie trail schoenen, maar die wil ik niet gebruiken omdat ik ze te mooi vind.![]()
En ik ben ook bang om mijn enkelbanden te scheuren, dus ik blijf maar gewone asfaltloopjes doen.
Trailschoenen zijn pas mooi als ze bruis zijn van de modder.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:25 schreef wyccie het volgende:
En ik ben ook bang om mijn enkelbanden te scheuren, dus ik blijf maar gewone asfaltloopjes doen.
Maar wat betreft zwakke enkels: op iets minder gelijke ondergrond lopen is juist een hele goede manier om je enkels sterker te krijgen. En daardoor ga je juist weer minder snel door je enkels. Het kan dan natuurlijk geen kwaad om met makkelijke paden te beginnen. En er zijn natuurlijk allerlei andere oefeningen die je kan doen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Yeah, ik heb ze gekocht omdat ik ze zo erg leuk vond, niet omdat ik in het bos wil rennen. Gewoon als alledaagse schoen eigenlijk, maar ze blijken dus ook geschikt te zijn als trailschoen.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:26 schreef Daywalk3r het volgende:
What the.. Te mooi om vies te maken![]()
haha, gewoon een keer proberen dat trailrennenquote:Op woensdag 13 november 2013 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yeah, ik heb ze gekocht omdat ik ze zo erg leuk vond, niet omdat ik in het bos wil rennen. Gewoon als alledaagse schoen eigenlijk, maar ze blijken dus ook geschikt te zijn als trailschoen.
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!![]()
Nu ben ik wel benieuwd welke schoenen dat zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yeah, ik heb ze gekocht omdat ik ze zo erg leuk vond, niet omdat ik in het bos wil rennen. Gewoon als alledaagse schoen eigenlijk, maar ze blijken dus ook geschikt te zijn als trailschoen.
Ok, als jullie het in de wasmachine gooien, durf ik mijn jasje wel met de hand met zeep te wassen.![]()
Ik heb zeer flexibele enkels, vroeger met gym vaak omgeklapt. Daarna lange tijd tot een paar maanden geleden geen problemen meer. Dit jaar tijdens een wandelvakantie gewoon 4 keer omgezwikt, nu zit het een beetje vast. Dus ik ben er wat huiverig voor.![]()
![]()
Ik ging vroeger bij de minste kiezel al door m'n enkels, maar juist door veel hiken en sinds een tijdje dus trailen zijn ze echt zoveel sterker geworden! Aanrader dus, voor de medemensch met zwakke enkels!Ja doei.![]()
Ik wil ook graag een keer Tough Mudder of MudMasters doen.
De schoenen:
http://www.runsociety.com(...)en-terrains/#respond
[ Bericht 3% gewijzigd door wyccie op 13-11-2013 13:57:18 ]![]()
Ik weet het wel. Ik heb de Vierdaagse gedaan, tocht van 100km gewandeld, veel zumba gedaan, HM's, maar nu met doodgewoon hiken op ingelopen bergschoenen omgeklapt. Dat vind ik zo raar.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ging vroeger bij de minste kiezel al door m'n enkels, maar juist door veel hiken en sinds een tijdje dus trailen zijn ze echt zoveel sterker geworden! Aanrader dus, voor de medemensch met zwakke enkels!![]()
Ik heb wel redelijk enkels volgens mij. Vorig jaar met sneeuw in het bos ook weinig last gehad. Kan snel mijn voet "rechten" zodat het goed gaat. Nu met trailschoenen moet dat nog beter gaan.
Maandag had ik wel, door een uitwijkmanoeuvre, dat ik mijn voorvoet tegen een boomwortel zette en met de rest van mijn been "er overheen klapte". Dat deed even flink pijn aan de beentjes en botten bovenop de voet.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is me duidelijk inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2013 10:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het is daar zo te zien wel een paar graden warmer dan hier.
[..]
Dat wandelen geen pijn doet is al een mooie eerste stap. Hopelijk gaat het maandag ook goed!
We hoeven je vast niet te zeggen dat je het maandag wel echt rustig aan moet doen.![]()
![]()
hier ook slechte enkels, maar met trailen en veel mul zand zijn ze toch wat sterker geworden. heb er wel profijt van. en je word er een stuk behendiger van als je toch eens door je enkel zakt. ik heb geleerd om in een reflex mijn gewicht om te gooien of door mijn knie te zakken. zachte landing op mul zand.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Ik heb de Vierdaagse gedaan, tocht van 100km gewandeld, veel zumba gedaan, HM's, maar nu met doodgewoon hiken op ingelopen bergschoenen omgeklapt. Dat vind ik zo raar.
en hardloopjasjes gewoon met wasmiddel op 30 graden en daarna uithangen(zeker niet in de wasdroger)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb geen droger.![]()
Het trailen klinkt wel gaaf, maar ik weet niet zo goed hoe ik ermee moet beginnen. Sowieso niet gelijk met een georganiseerde loop, maar een club is ook te hoog gegrepen. Mijn niveau is echt nog couchpotato.
Zelfs met deze temperaturen vind ik dat de zon te hard schijnt om te lopen.![]()
Ging ook voor geen meter, op een licht ontbijt rennen lukt me niet, maar ik heb in ieder geval een heuvel meegepakt. Vrijdag nog een rondje en dan ben ik er klaar voor.![]()
Schoenen aan, bos inquote:Op woensdag 13 november 2013 12:54 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen droger.![]()
Het trailen klinkt wel gaaf, maar ik weet niet zo goed hoe ik ermee moet beginnen. Sowieso niet gelijk met een georganiseerde loop, maar een club is ook te hoog gegrepen. Mijn niveau is echt nog couchpotato.
Zelfs met deze temperaturen vind ik dat de zon te hard schijnt om te lopen.![]()
Ging ook voor geen meter, op een licht ontbijt rennen lukt me niet, maar ik heb in ieder geval een heuvel meegepakt. Vrijdag nog een rondje en dan ben ik er klaar voor.Wat je op asfalt doet kan ook op een bospad. Het is uiteraard wat zwaarder.
Morgen toch maar weer eens proberen bij het krieken van de dag een rondje park te doen... Druk zat hier, en vandaag moest ik echt even uitslapen....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ok, dat ga ik dan na de 7H een keer doen op mijn oude hardloopschoenen. Daar is de demping er een beetje uit, maar dat is dan toch niet erg.
Nog tips & tricks? Jullie nemen zeker allemaal een telefoon mee om ervoor te zorgen dat je niet verdwaalt?![]()
Gewoon je (trail)schoenen aan en een lekker rondje door het bos gaan hobbelen. En dan niet over de fietspaden, maar leuke kleine paadjes opzoeken en mul zand enzo.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:54 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen droger.![]()
Ging ook voor geen meter, op een licht ontbijt rennen lukt me niet, maar ik heb in ieder geval een heuvel meegepakt. Vrijdag nog een rondje en dan ben ik er klaar voor.
Lol, ik ben sloom.
Ik neem meestal wel telefoon mee als ik langere afstanden doe, maar ligt eraan hoe goed je het bos kent en hoe groot het is.![]()
Verdwalen wordt lastig. Op de heenweg: volg de zeer bonte stoet. Ter plekke staat er genoeg aangegeven om op de juiste plek/startvak te komen. Op de route is natuurlijk al helemaal weinig te verdwalen. En op de terugweg volg je de bonte stoet de andere kant op.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:00 schreef wyccie het volgende:
Ok, dat ga ik dan na de 7H een keer doen op mijn oude hardloopschoenen. Daar is de demping er een beetje uit, maar dat is dan toch niet erg.
Nog tips & tricks? Jullie nemen zeker allemaal een telefoon mee om ervoor te zorgen dat je niet verdwaalt?
-edit- 10 jaar in Nijmegen hebben gewoond doet ook wonderen.
Gewoon in de wasmachine en daarna in de droger. Al 100 keer gedaan (met alle hardloopkleding) en niks geleden.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:23 schreef wyccie het volgende:
Hoe wassen jullie het? Alleen warm water of kan het in een handwasje met zeep?![]()
Hij heeft het over in het bos lopenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Verdwalen wordt lastig. Op de heenweg: volg de zeer bonte stoet. Ter plekke staat er genoeg aangegeven om op de juiste plek/startvak te komen. Op de route is natuurlijk al helemaal weinig te verdwalen. En op de terugweg volg je de bonte stoet de andere kant op.
-edit- 10 jaar in Nijmegen hebben gewoond doet ook wonderen.![]()
![]()
Ik heb duidelijk nog niet genoeg thee op vandaag.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hij heeft het over in het bos lopen
Ik ben dan wel een vrouw maar verdwalen tijdens de 7H is wel heel erg dom. Of heel knap.![]()
En al meer dan 10 jaar woonachtig in Nijmegen, dus op asfalt vind ik mijn weg wel. In het bos (Heumensoord) is het anders, alhoewel ik natuurlijk op geluid naar het zweefvliegveld kan lopen, dan kom ik er ook wel uit.![]()
En een huissleutelquote:Op woensdag 13 november 2013 13:00 schreef wyccie het volgende:
Nog tips & tricks? Jullie nemen zeker allemaal een telefoon mee om ervoor te zorgen dat je niet verdwaalt?En o ja, trek je hardloopschoenen aan. Dat waren mijn tips wel zo, meer heb ik niet nodig voor een rondje - zelfs niet in het bos.
![]()
Ik wil mn horloge nog weleens vergeten om te doen. Maar da's natuurlijk ook geen vereiste om hard te gaan lopenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
En een huissleutelEn o ja, trek je hardloopschoenen aan. Dat waren mijn tips wel zo, meer heb ik niet nodig voor een rondje - zelfs niet in het bos.
Dan zou ik op een loopband gaan lopen in de sportschool. Dan kun je in 1 klap álle variabelen uitschakelen (tenzij je een knopje verkeerd indrukt).quote:Op woensdag 13 november 2013 13:26 schreef wyccie het volgende:
Ik zie het al gebeuren dat ik een tak in mijn oog krijg omdat ik naar de boomwortels kijk.![]()
Is dat grappig bedoeld of als sneer?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:29 schreef Quoi het volgende:
Dan zou ik op een loopband gaan lopen in de sportschool. Dan kun je in 1 klap álle variabelen uitschakelen (tenzij je een knopje verkeerd indrukt).![]()
Ik moest wel een beetje lachenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit topic zit vol met (al dan niet grappige) snerenJe moet dan ook niemand van ons serieus nemen
Mijn takopmerking was maar een grapje uiteraard (alhoewel ik vast en zeker wel een keer tegen een tak zal lopen), maar die reactie erop doet het lijken alsof ik excuses zoek om niet te gaan trailen, terwijl ik juist net heb besloten om ermee te beginnen. Maar misschien was het niet zo bedoeld, daarom vraag ik het maar.![]()
Ben al lang niet meer hier geweest he, alles is hier nu anders. Jullie zijn er veel serieuzer mee bezig. Al die gekke afkortingen ... ldl? Lange duurloop? Langzame duurloop? Voor mij is het low density lipoprotein.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:45 schreef YUR het volgende:
Dit topic zit vol met (al dan niet grappige) snerenJe moet dan ook niemand van ons serieus nemen
Ik kan me nog herinneren dat er toen elke twee weken wel een beginner hier kwam en dat die door iedereen hier teruggefloten werd omdat ze te hard van stapel gingen.![]()
![]()
Dat gebeurt zo nu en dan nog steeds wel hoor, maar er komen volgens mij steeds minder beginners binnen. Kan ook te maken hebben met het feit dat de onderwerpen over het algemeen mee zijn geëvolueerd met de lopersquote:Op woensdag 13 november 2013 13:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ben al lang niet meer hier geweest he, alles is hier nu anders. Jullie zijn er veel serieuzer mee bezig. Al die gekke afkortingen ... ldl? Lange duurloop? Langzame duurloop? Voor mij is het low density lipoprotein.
Ik kan me nog herinneren dat er toen elke twee weken wel een beginner hier kwam en dat die door iedereen hier teruggefloten werd omdat ze te hard van stapel gingen.F means you're fucked![]()
Het schrikt ze zeker af, ik snap al niet eens altijd waar jullie het over hebben. Eerder ging het over sportbeha's en dergelijke.
Maar ga je nog vertellen waar ldl voor staat?![]()
![]()
Beetje van beidenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat grappig bedoeld of als sneer?![]()
Je bent hier iig op de juiste plek voor als je een keertje 'in een bos' wilt lopen![]()
![]()
Laatstgekochte Dure Loopartikelenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:56 schreef wyccie het volgende:
Het schrikt ze zeker af, ik snap al niet eens altijd waar jullie het over hebben. Eerder ging het over sportbeha's en dergelijke.
Maar ga je nog vertellen waar ldl voor staat?F means you're fucked![]()
Lopen Door Landelijk-gebiedquote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
je zit vlakbij heumens oord owwwwww!lopen in die prachtige omgeving jij!
![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:01 schreef wyccie het volgende:
Goed verzonnen. Lelijke Dino Leugenaar.Frsh, pik je dat?
Ik zit een stuk dichterbij de Ooijpolder, maar daar kun je ook wat moeilijker verdwalen. En het is asfalt. Meestal loop ik daar op zondag.
Ik vind Nijmegen wel echt ideaal voor het hardlopen. Ik kan zelfs een keer naar de Millinger theetuin hardlopen. Moet ik daarna wel opgehaald worden.
En ik had het tegen jou, YUR.![]()
![]()
Ik ben heul geen Dinoquote:Op woensdag 13 november 2013 14:10 schreef wyccie het volgende:
Ik zit een stuk dichterbij de Ooijpolder, maar daar kun je ook wat moeilijker verdwalen. En het is asfalt. Meestal loop ik daar op zondag.
Ik vind Nijmegen wel echt ideaal voor het hardlopen. Ik kan zelfs een keer naar de Millinger theetuin hardlopen. Moet ik daarna wel opgehaald worden.
En ik had het tegen jou, YUR.
Wel lelijk dus.![]()
Maar serieus, ik geloof jullie ldl's natuurlijk niet.
Mijn laatstgekochte dure loopartikel is toch wel het jasje dat nu in een sopje ligt.![]()
Oerlelijk!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:19 schreef wyccie het volgende:
Wel lelijk dus.![]()
Maar serieus, ik geloof jullie ldl's natuurlijk niet.
Mijn laatstgekochte dure loopartikel is toch wel het jasje dat nu in een sopje ligt.
LDL = langzame duurloopF means you're fucked![]()
Je gaf aan dat je trailschoenen hebt. Maar die wil je voor "gewoon" gebruiken.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:00 schreef wyccie het volgende:
Nog tips & tricks? Jullie nemen zeker allemaal een telefoon mee om ervoor te zorgen dat je niet verdwaalt?
Maar trailschoenen hebben een soort van noppen die enorm slijten op de weg, dus die horen in het bos. Dus waarom degradeer upgrade je die niet tot volwaardige trailschoenen.
En telefoon mee kan wel handig zijn ja met GPS. En natuurlijk zal een zweefvliegtuigvliegveld (3 x woordwaarde) geluid maken, maar over het algemeen maken zweefvliegers geen geluid he
Ghihihiquote:Celebrate the Chinese New Year in style with a 7.5 mile (ish) undulating route taking in the The Imperial Chinese Takeaway (Summer Lane), Yungs Chinese Kitchen (Eldon Street), Yummy Open Kitchen (Doncaster Road, Stairfoot) and The Golden Dragon (Sheffield Road) followed by drinks at Shaw Lane..You have got to be prawn crackers to miss this one...Ja doei.![]()
Ik koop wel een extra paar van die trailschoenen.![]()
Die zweefvliegtuigen worden met een lier getakeld, dus de startbaan kan ik wel vinden. Maar ik zal wel mijn telefoon meenemen voor de zekerheid. Die stop ik in mijn SPIbelt, ideaal ding, merk je niks van.![]()
Als je trailschoenen wilt om op te trailen kun je misschien nog meer soortjes proberen, ipv schoenen die je mooi vindt.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef wyccie het volgende:
Die zweefvliegtuigen worden met een lier getakeld, dus de startbaan kan ik wel vinden. Maar ik zal wel mijn telefoon meenemen voor de zekerheid. Die stop ik in mijn SPIbelt, ideaal ding, merk je niks van.![]()
Gewoon trailen op de loopband. Video van David Attenborough op 't schermpje voor je en je schoenen blijven mooi schoon.Ja doei.![]()
Koop dan gewoon nieuwe mooie schoenen, en gebruik je trailschoenen om te trailen. Ik snap niet wat je met trailschoenen op de weg wil gaan doen? Of op kantoor of waar dan ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:00 schreef wyccie het volgende:
Die zweefvliegtuigen worden met een lier getakeld, dus de startbaan kan ik wel vinden. Maar ik zal wel mijn telefoon meenemen voor de zekerheid. Die stop ik in mijn SPIbelt, ideaal ding, merk je niks van.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik wil nog steeds wel weten welke schoenen ze nu dan heeft eigenlijk! Pics!quote:Op woensdag 13 november 2013 15:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Koop dan gewoon nieuwe mooie schoenen, en gebruik je trailschoenen om te trailen. Ik snap niet wat je met trailschoenen op de weg wil gaan doen? Of op kantoor of waar dan ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:11 schreef YUR het volgende:
Jero_nimo verdwaalt ook prima met telefoon hoorMaar ik loop normaal gesproken niet in een oerwoud vol brandnetels en kikkers enzo..
![]()
Ja ik ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds wel weten welke schoenen ze nu dan heeft eigenlijk! Pics!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En dan iedereen "godallejezus wat een gedrochten" posten...quote:Op woensdag 13 november 2013 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds wel weten welke schoenen ze nu dan heeft eigenlijk! Pics!
Ja doei.![]()
Dus als we ooit een naakte vrouw tegenkomen met hardloopschoenen aan en een huissleutel om haar nek ben jij hetquote:Op woensdag 13 november 2013 13:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
En een huissleutelEn o ja, trek je hardloopschoenen aan. Dat waren mijn tips wel zo, meer heb ik niet nodig voor een rondje - zelfs niet in het bos.
.
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk eens wat ik tegenkwam
Swets' laatste topic op FOK!
SC / Swets unbanned!maar dat was de niet afgetrainde swets
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Once you check in...quote:Op woensdag 13 november 2013 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
SC / Swets unbanned!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Godverdomme ik schrok! Toen keek ik naar de postdatumquote:Op woensdag 13 november 2013 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
SC / Swets unbanned!
Ik ben werkloos. Heb je nog iets in de ICT in Overijssel?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:08 schreef Devv het volgende:
Moeten jullie niet werken ofzo? Een beetje de hele dag hier zitten.
Heb thuis wel even 2 deurklinken weer gemaakt die gammel waren
Morgen even deur en verwarmingsbuis schilderen
Beetje huishoudelijke dingen doen. Dan hoeven mijn ouders daar ook niet over in te zitten.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ambtenarijquote:Op woensdag 13 november 2013 16:08 schreef Devv het volgende:
Ik ben chagrijnig. Een buschauffeur die je zo ongeveer expres aanrijdt omdat hij vindt dat je op de stoep moet fietsen (wat niet echt mogelijk is, want de stoep bestaat uit tegels met 20cm hoogteverschil, gaten en ijzeren spaken die eruit steken). Ik ben jaloers op jullie met alle mooie vlakke wegen in Nederland
"NOU, DAN GA JE MAAR TERUG NAAR JE EIGEN LAND"quote:Op woensdag 13 november 2013 16:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben chagrijnig. Een buschauffeur die je zo ongeveer expres aanrijdt omdat hij vindt dat je op de stoep moet fietsen (wat niet echt mogelijk is, want de stoep bestaat uit tegels met 20cm hoogteverschil, gaten en ijzeren spaken die eruit steken). Ik ben jaloers op jullie met alle mooie vlakke wegen in NederlandJa doei.![]()
In de VS mag je toch ook niet op de stoep fietsen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Geen idee wat wel en niet mag. De regels zijn nogal vaag, en verschillen uiteraard per staat. Er zijn ook wat pogingen tot fietspaden, maar die zijn nu eens aan de linkerkant, dan eens aan de rechterkant van de weg, worden vaker gebruikt als parkeerstrook en soms stoppen ze gewoon ineens.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef Wolve000 het volgende:
In de VS mag je toch ook niet op de stoep fietsen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En toen zong je, "hey buschauffeur we gaan je bussie slopen" als een echte hooligan?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben chagrijnig. Een buschauffeur die je zo ongeveer expres aanrijdt omdat hij vindt dat je op de stoep moet fietsen (wat niet echt mogelijk is, want de stoep bestaat uit tegels met 20cm hoogteverschil, gaten en ijzeren spaken die eruit steken). Ik ben jaloers op jullie met alle mooie vlakke wegen in NederlandJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dus als we ooit een naakte vrouw tegenkomen met hardloopschoenen aan en een huissleutel om haar nek ben jij het.
Die opmerking had ik al veel eerder verwacht.
![]()
De rest was nog druk met de mental imagequote:Op woensdag 13 november 2013 17:01 schreef Quoi het volgende:
[..]Die opmerking had ik al veel eerder verwacht.
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
SC / Swets unbanned!Was dat voor of na mijn paranoia® ban?
![]()
Werken? Werken is voor de dommenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:08 schreef Devv het volgende:
![]()
God ookquote:Op woensdag 13 november 2013 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Werken? Werken is voor de dommen
(pas op: kan als schokkend ervaren worden)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Op Heumensoord kan je niet echt verdwalen. Tussen Nijmegen en Malden zit 3km bos, ingeklemd tussen rijksweg en spoor. Hooguit loop je een stukje om.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:12 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dan wel een vrouw maar verdwalen tijdens de 7H is wel heel erg dom. Of heel knap.![]()
En al meer dan 10 jaar woonachtig in Nijmegen, dus op asfalt vind ik mijn weg wel. In het bos (Heumensoord) is het anders, alhoewel ik natuurlijk op geluid naar het zweefvliegveld kan lopen, dan kom ik er ook wel uit.![]()
vanavond maar weer eens de hardloopschoenen aantrekken... marathon van dit weekend nog niet afgezegd maar dat lijkt op dit moment bijna wel onvermijdelijk.
Gister even een heuvelachtige route van 30km uitgestippeld voor dit weekend, daar heb ik eerlijk gezegd meer zin in dan "verplacht" een marathon lopen met een lichaan wat nog maar half herstelt is van wat het ook was... waarschijnlijk een soort buikgriepachtig iets wat gelukkig niet door heeft gezet.
Ik moet zeggen dat de angst om overtrained te zijn meer schade deed dan de rommelige maag en het bleh-gevoel zelf.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oef, geen ideequote:Op woensdag 13 november 2013 17:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Was dat voor of na mijn paranoia® ban?
Ja doei.![]()
Groot gelijk rd, doe maar voorzichtig, máár denk er ook aan dat je het écht wel kunt, op die dag! Heus!quote:Op woensdag 13 november 2013 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
vanavond maar weer eens de hardloopschoenen aantrekken... marathon van dit weekend nog niet afgezegd maar dat lijkt op dit moment bijna wel onvermijdelijk.
Gister even een heuvelachtige route van 30km uitgestippeld voor dit weekend, daar heb ik eerlijk gezegd meer zin in dan "verplacht" een marathon lopen met een lichaan wat nog maar half herstelt is van wat het ook was... waarschijnlijk een soort buikgriepachtig iets wat gelukkig niet door heeft gezet.
Ik moet zeggen dat de angst om overtrained te zijn meer schade deed dan de rommelige maag en het bleh-gevoel zelf.
Ja doei.![]()
Klinkt als een plan! Die 30km bedoel ik.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik moet zeggen dat de angst om overtrained te zijn meer schade deed dan de rommelige maag en het bleh-gevoel zelf.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat wordt hem waarschijnlijk ook, met volle bepakking (moet alleen nog wachten op mijn over pants en dan is alles compleet) en hobbelen maar.... gister even het rondje met de auto gereden en het is, ook al is het dan allemaal openbare weg, echt in de middle of nowhere, lekker rustig lopen zonder iemand om je heenquote:Op woensdag 13 november 2013 18:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Klinkt als een plan! Die 30km bedoel ik.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
las gister de blog van Vijan Armstrong, verleden jaar's winnaar van de Kepler.....quote:With just over four weeks to go until the Kepler Challenge (New Zealand's Premier Mountain Race, 60km over the Kepler Track) I am right in the heart of my most intense block of training. For me this means running over 250km per week with some big days spent out in the mountains.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Over een paar jaar vind jij dat ook normaal wie weet
als het aan mij ligt wel, misschien geen 250km per week maar ik verwacht dat ik wel door ga richting de langere afstanden en ooit misschien een 100Mquote:Op woensdag 13 november 2013 18:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Over een paar jaar vind jij dat ook normaal wie weet'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oke, ik ben hier zelf meer dan schuldig aan, (maar dat is nu op dit moment eenmaal mijn belevingswereldje)maar door ons constante geneuzel over HM,M of nog langer heb ik een beetje het idee dat de Evy-lopers hier de laatste weken niet zo veel meer posten...klopt dat of heb ik het mis?
En zo ja, met zijn allen kijken of we dit kunnen verhelpen op een manier waarbij dit evengoed een topic blijft voor iedereen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tot zover de heuveltraining van vanavondWolve staat met pech langs de kant van de weg. Even afwachten nu wat de AA (ANWB) zegt waar ze zijn motor heen slepen, en dan ga ik 'm zo maar ophalen! Dan morgen maar inhalen. Heb ik voor niets carbs zitten te loaden voor vanavond
![]()
maargoed, hè, een versnellingsbak doet dat ook niet expres!
Ja doei.![]()
Misschien een winterdipje tevens? Mijn hospita is in ieder geval al 3 weken niet wezen rennen met de Amerikaanse Evy, ik krijg haar niet zover, ze denkt dat het ongezond is in de kou.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, ik ben hier zelf meer dan schuldig aan, (maar dat is nu op dit moment eenmaal mijn belevingswereldje)maar door ons constante geneuzel over HM,M of nog langer heb ik een beetje het idee dat de Evy-lopers hier de laatste weken niet zo veel meer posten...klopt dat of heb ik het mis?
En zo ja, met zijn allen kijken of we dit kunnen verhelpen op een manier waarbij dit evengoed een topic blijft voor iedereen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tijd voor een avondje intervallen op de bank. Zo snel mogelijk doorzappen met wat rust ertussen
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
ng van vanavond Wolve staat met pech langs de kant van de weg. Even afwachten nu wat de AA (ANWB) zegt waar ze zijn motor heen slepen, en dan ga ik 'm zo maar ophalen! Dan morgen maar inhalen. Heb ik voor niets carbs zitten te loaden voor vanavond maargoed, hè, een versnellingsbak doet dat ook niet expres!
Problem solved?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zap de neger!quote:Op woensdag 13 november 2013 19:07 schreef _MvN_ het volgende:
Tijd voor een avondje intervallen op de bank. Zo snel mogelijk doorzappen met wat rust ertussenJa doei.![]()
Dat braidsquote:Op woensdag 13 november 2013 19:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Problem solved?
Ja doei.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa ja...quote:Op woensdag 13 november 2013 19:04 schreef motorbloempje het volgende:
Tot zover de heuveltraining van vanavondWolve staat met pech langs de kant van de weg. Even afwachten nu wat de AA (ANWB) zegt waar ze zijn motor heen slepen, en dan ga ik 'm zo maar ophalen! Dan morgen maar inhalen. Heb ik voor niets carbs zitten te loaden voor vanavond
![]()
maargoed, hè, een versnellingsbak doet dat ook niet expres!
Vergeet niet ook een beetje te switchen naar de andere hand, anders wordt je ene hand veel gespierder dan de anderequote:Op woensdag 13 november 2013 19:07 schreef _MvN_ het volgende:
Tijd voor een avondje intervallen op de bank. Zo snel mogelijk doorzappen met wat rust ertussen![]()
![]()
Pff 10x200 . Ik vind het echt heel lastig om in de rustperiode's van intervallen terug te komen in D1. Ik moet echt even wandelen om bij te komen, 100 meter is dan net goed om weer een sprint te nemen in de komende 200 meter.
Merk ook echt dat het zwaar is op mijn skelet, maak echt klappen op mijn benen met dit gewicht.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heb je de intervallen geleidelijk opgebouwd? (begonnen met 4 ofzo en rustig aan meer)quote:Op woensdag 13 november 2013 19:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pff 10x200 . Ik vind het echt heel lastig om in de rustperiode's van intervallen terug te komen in D1. Ik moet echt even wandelen om bij te komen, 100 meter is dan net goed om weer een sprint te nemen in de komende 200 meter.
Merk ook echt dat het zwaar is op mijn skelet, maak echt klappen op mijn benen met dit gewicht.
Wat ook kan helpen is de rust langer maken, op de intensiteit van een 200m ga je toch geen wedstrijd lopen. Misschien 100m aan je herstel plakken en hopelijk loop je wat frisser.![]()
Ik ken wel intervallen maar is niet mijn hobby.
Ik kan ze ook langzamer lopen natuurlijk maar het moet niet te comfortabel zijn.
Lastig dus![]()
Nou 2 dagen rust en het weekend weer normaal doen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ik vroeg me af waarom het hier op dit moment zo rustig is maar jullie zitten natuurlijk allemaal klaar voor de Helletocht in Estadio Azteca.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kwestie van omdraaien. Met 999 is er niks aan de handquote:Op woensdag 13 november 2013 19:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.eo.nl/beam/gel(...)-om-startnummer-666/
Nee, ik kijk Katja vs Rubenquote:Op woensdag 13 november 2013 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik vroeg me af waarom het hier op dit moment zo rustig is maar jullie zitten natuurlijk allemaal klaar voor de Helletocht in Estadio Azteca.....
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:
Wacht maar totdat je ouder bent en ook jouw stofwisseling verandert, dan moet je uiteindelijk aan een fruitdieet gaan gelovenquote:Op woensdag 13 november 2013 10:38 schreef Corniel het volgende:
Als gratenpakhuis heb ik makkelijk praten (al hoewel, ik ben op dit moment te licht (BMI 18,9), zeker voor de tijd van het jaar, kans om ziek te worden is nu te hoog). Volgens mij hebben de meeste mensen (ik dus niet) vooral moeite met het vechten tegen hun hongerprikkel.![]()
![]()
En ik De Zomer Voorbij...![]()
Over 3 kwartier start de inschrijving voor de Meeuwen en Makrelenloop: https://sites.google.com/site/mmlscheveningen/![]()
![]()
niet-blijvende herinnering, hoax..... een gerookte makreeel bezorgt je zeker 3 dagen maagzuurquote:Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef Quoi het volgende:
Over 3 kwartier start de inschrijving voor de Meeuwen en Makrelenloop: https://sites.google.com/site/mmlscheveningen/
ziet er iig wel uit als een gezellig evenement!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja hé? Had een twijfeltje want vind het wel erg leuk. Maar de week ervoor de Bruggenloop. Wordt al snel weer teveel van het goeie. Eerst maar eens zien dat de opbouw goed gaat en de pijntjesquote:Op woensdag 13 november 2013 20:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet-blijvende herinnering, hoax..... een gerookte makreeel bezorgt je zeker 3 dagen maagzuur
ziet er iig wel uit als een gezellig evenement!...wéggaan en blijven!
![]()
Meeuwen en Makrelen is een leuk initiatief, maar het is puur voor de leuk zonder tijdwaarneming en alleen maar heen en weer over het strand. 10 EM lang.![]()
gewoon lekker hobbelen met gelijkgestemde mensen, altijd leuk!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Meeuwen en Makrelen is een leuk initiatief, maar het is puur voor de leuk zonder tijdwaarneming en alleen maar heen en weer over het strand. 10 EM lang.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Presentquote:Op woensdag 13 november 2013 20:50 schreef Quoi het volgende:
Over 3 kwartier start de inschrijving voor de Meeuwen en Makrelenloop: https://sites.google.com/site/mmlscheveningen/F means you're fucked![]()
quote:Deze makreel komt kijken! Meneer naast me heeft zich ingeschreven.
[ Bericht 3% gewijzigd door Quoi op 13-11-2013 21:44:50 ]![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Quoi het volgende:
[..]Deze makreel komt kijken! Meneer naast me heeft zich ingeschreven.
Dankzij GotC sta ik zelfs bij de eerste 10 inschrijvingenen ze hadden na 5 minuten al meer dan 200 inschrijvingen. Max is 500
Misschien beter om je 200 dan wat langzamer te lopen? Ik heb zelf het idee dat ik mijn 400m ook wat te hard liep. Ik kreeg hier wat pijntjes door. Tegenwoordig loop ik ze iets minder hard en er een stuk minder last van.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
Merk ook echt dat het zwaar is op mijn skelet, maak echt klappen op mijn benen met dit gewicht.![]()
Lekker loopje gehad. Vrijdag zal wel weer even wennen worden, dan ga ik voor de 2x 4 minuten ipv 1x 4 minuten. Ben benieuwd of ik voor die les van Evy ook 3 pogingen nodig heb
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
makreel....bakvis zal je bedoelen!quote:Op woensdag 13 november 2013 21:39 schreef Quoi het volgende:
[..]Deze makreel komt kijken! Meneer naast me heeft zich ingeschreven.
O dankquote:Op woensdag 13 november 2013 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
makreel....bakvis zal je bedoelen!![]()
Zo voelde ik me vandaag bepaald niet tijdens begeleiden van jonge studenten die maar u bléven zeggen![]()
![]()
you little cougar!!quote:Op woensdag 13 november 2013 22:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
O dank![]()
Zo voelde ik me vandaag bepaald niet tijdens begeleiden van jonge studenten die maar u bléven zeggen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben ook wel een beetje een loonslaafquote:Op woensdag 13 november 2013 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Werken? Werken is voor de dommen.
![]()
Hehe, ik blijf het een geinige pagina voor een geinige loop vinden:
https://sites.google.com/site/mmlscheveningen/6-routeF means you're fucked![]()
als ik het lees dan heeft het een hoog "Zwabberhark-verslag" gehaltequote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef YUR het volgende:
https://sites.google.com/site/mmlscheveningen/6-route
oke.... voor wie de laatste post wil.... go!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
1998 belde, ze wilden hun design terugquote:Op woensdag 13 november 2013 22:09 schreef YUR het volgende:
https://sites.google.com/site/mmlscheveningen/6-route
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: