SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon lekker mensen kijken tijdens de Zevenheuvelenloop, daar zijn er genoeg van in ieder geval.
Oh en Gogo, in de OP staan bij de WLWW een 2 maart tussen de 8 en 9 maart. Die moet iets naar boven als je dat wilt doen.
[ Bericht 37% gewijzigd door Jero_nimo op 12-11-2013 08:32:02 ]![]()
Net voor het eerst sinds een week weer gelopen. Hele week gekloot met galstenen. Binnenkort afspraak met de chirurg en dan hopelijk afgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/268098561/4776103![]()
Da's kut zeg....sterkte!quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef baggerbaas het volgende:
Net voor het eerst sinds een week weer gelopen. Hele week gekloot met galstenen. Binnenkort afspraak met de chirurg en dan hopelijk afgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/268098561/4776103F means you're fucked![]()
En dan toch al die bekertjes lopen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef baggerbaas het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/268098561/4776103
Succes met de galstenen. Maar je conditie is zo te zien niet zomaar ingestort.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Da's bagger, baas!quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:20 schreef baggerbaas het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/268098561/4776103
Beterschap, moge het snel verholpen worden!![]()
Ach ja, een week lang energie opsparen doet wonderen blijkbaarquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:25 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En dan toch al die bekertjes lopen.
Succes met de galstenen. Maar je conditie is zo te zien niet zomaar ingestort.![]()
![]()
Hopen dat 't snel verhopen is, baggerbaas! Sterkte!
Voor wie er nog een klassieker wil aanschouwen: 24 november, Doncaster, Wolve vs. Slow Farah. Epic battle for last place! (Zag dat Jero 'm al gezien had op m'n facebook)
Ja doei.![]()
Wat zijn de odds? Film jij?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Hopen dat 't snel verhopen is, baggerbaas! Sterkte!
Voor wie er nog een klassieker wil aanschouwen: 24 november, Doncaster, Wolve vs. Slow Farah. Epic battle for last place! (Zag dat Jero 'm al gezien had op m'n facebook)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Filmen, goeie! En dan in slow motion af laten sp.. oh, wacht, dat is dan niet meer nodig...Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Filmen, goeie! En dan in slow motion af laten sp.. oh, wacht, dat is dan niet meer nodig...Beter ffwd, dan kan ik nog wat anders doen die dag
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Had zoveel last vanmorgen dat ik mezelf naar het ziekenhuis heb laten slepen. Ik heb er een spierscheurtje aan overgehouden. Bij de beweging vooruit terwijl ik bleef haken is het fout gegaan. De eerste dagen zo min mogelijk lopen en dan 6 tot 8 weken rust.
Dit word een hel
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Shit zeg...![]()
Ben je mooi klaar mee...
Vraagje voor de 7^^-nacht-lopers, gaan jullie zelf nog met iets van een lampje oid lopen? ik wil sws wel mijn reflecterende hesje aan doen maar ik twijfel over van die knipperende armbandjes nog even halen bijvoorbeeld.***![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:47 schreef _MvN_ het volgende:
Had zoveel last vanmorgen dat ik mezelf naar het ziekenhuis heb laten slepen. Ik heb er een spierscheurtje aan overgehouden. Bij de beweging vooruit terwijl ik bleef haken is het fout gegaan. De eerste dagen zo min mogelijk lopen en dan 6 tot 8 weken rust.
Dit word een helwat klote zeg!
![]()
Je loopt in zo'n grote groep over verlichte wegen, hesje is genoeg gok ik... Wellicht voor de sfeer, maar zou ook niet te fel knipperend meenemen, want dat kan ook vervelend zijn voor medelopers.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Shit zeg...![]()
Ben je mooi klaar mee...
Vraagje voor de 7^^-nacht-lopers, gaan jullie zelf nog met iets van een lampje oid lopen? ik wil sws wel mijn reflecterende hesje aan doen maar ik twijfel over van die knipperende armbandjes nog even halen bijvoorbeeld.
Ja doei.![]()
Ik denk dat je geen eigen verlichting nodig hebt. De enige plek waar geen straatlantaarns staan, zetten ze die voor de gelegenheid neer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Shit zeg...![]()
Ben je mooi klaar mee...
Vraagje voor de 7^^-nacht-lopers, gaan jullie zelf nog met iets van een lampje oid lopen? ik wil sws wel mijn reflecterende hesje aan doen maar ik twijfel over van die knipperende armbandjes nog even halen bijvoorbeeld.
Van de website:quote:De organisatie zal er op een originele en duurzame manier zorg voor dragen dat het parcours, waar nodig veilig (verlicht) is.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja precies, dat had ik ook gelezen. Ik probeer me al steeds te bedenken hoe ze dat gaan doen.
Ik twijfelde dus over lampjes, maar eig. heb ik geen zin in extra ballast, hoe klein ook, als het niet nodig is.***![]()
Godstering. Kutvolk man. Sterkte!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:47 schreef _MvN_ het volgende:
Dit word een helJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah, gevonden! Ik wist dat ik er eerder al eens meer over gelezen had: http://www.zevenheuvelenl(...)loopbverlichting.pdfquote:Op dinsdag 12 november 2013 11:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ja precies, dat had ik ook gelezen. Ik probeer me al steeds te bedenken hoe ze dat gaan doen.
Ik twijfelde dus over lampjes, maar eig. heb ik geen zin in extra ballast, hoe klein ook, als het niet nodig is.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Reflecterend hesje lijkt mij persoonlijk ook niet noodzakelijk. De organisatie zal toch wel voor een parcours zonder verkeer zorgenquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Shit zeg...![]()
Ben je mooi klaar mee...
Vraagje voor de 7^^-nacht-lopers, gaan jullie zelf nog met iets van een lampje oid lopen? ik wil sws wel mijn reflecterende hesje aan doen maar ik twijfel over van die knipperende armbandjes nog even halen bijvoorbeeld.Kan me niet anders voorstellen van de Zevenheuvelen-organisatie (die top is
).
Laat dat je overigens niet tegenhouden als jij je beter voelt bij het lopen met een hesje!![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ah, gevonden! Ik wist dat ik er eerder al eens meer over gelezen had: http://www.zevenheuvelenl(...)loopbverlichting.pdfLiever niet, dat ding hangt heel los en vind ik eig. helemaal niet prettig.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:17 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Reflecterend hesje lijkt mij persoonlijk ook niet noodzakelijk. De organisatie zal toch wel voor een parcours zonder verkeer zorgenKan me niet anders voorstellen van de Zevenheuvelen-organisatie (die top is
).
Laat dat je overigens niet tegenhouden als jij je beter voelt bij het lopen met een hesje!***![]()
Dit word een hel![]()
![]()
Balen _MvN_! Sterkte met je herstel en veel geduld (voor het niet lopen).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
_MvN_ veel sterkte! Zes tot acht weken door zo'n rotgeintje, echt heel erg balen. (En dan zouden de daders van zo'n grapje waarschijnlijk een aantal uur moeten schoffelen…mochten ze ooit gepakt worden, highly unlikely)![]()
MvN, wat een ongelofelijke rotstreek! Ik zou deze serieuze blessure trouwens nog wel even bij de politie melden als aanvulling op de melding van gister!
Eigenlijk had ik vanmorgen geen zin om te lopen, maar nadat ik de kinderen naar school had gebracht bleek het zulk heerlijk loopweer (ikvan miezerregen) dat ik me toch omgekleed heb en de deur uit ben gestapt voor een km of 10. Uiteindelijk 9,6km gelopen.. Merkte wel dat m'n garmin moeite had met dikke bewolking, miezer en bomen.. m'n GPS is niet erg netjes en zei dus in eerste instantie ook 9,51km.. In Runkeeper alle puntjes netjes op de weg gezet ipv in het water enzo en toen kwam ik op 9,6.. toch weer 90meter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik kwam gisterenavond in het donker een 6tal knipperende lichtjes tegen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:59 schreef YUR het volgende:
Zo veel mogelijk irritant knipperende lichtjes![]()
4 knipperde aan het grondoppervlak en 2 erboven, op en neer, op en neer..what the hell??
Toen het dichterbij kwam bleek het een paard te wezen met knipperlichten aan.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Balen MvN![]()
Dat je recovery maar voorspoedig mag verlopenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat is er precies gebeurt? Dat heb ik even gemist..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Een of andere klootviool (m/v, enkelvoud/meervoud) had in het donker een lijntje over de weg gespannen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is er precies gebeurt? Dat heb ik even gemist..Ja doei.![]()
Ik ga zonder reflecterend hesje of lampjes .. maar ik doe ook niet mijn nieuwe favoriete zwarte shirt aan want dat is misschien wel wat donker![]()
Dan maar een licht shirt zoeken![]()
![]()
Kleurtjes zijn het helemaal deze winter!quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:55 schreef Serinde het volgende:
Ik ga zonder reflecterend hesje of lampjes .. maar ik doe ook niet mijn nieuwe favoriete zwarte shirt aan want dat is misschien wel wat donker![]()
Dan maar een licht shirt zoeken
http://www.nytimes.com/20(...)-dazzle-of-neon.htmlNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
MvN succes met het herstel. Wat een domper. En wat een klootzakken!!
Ik doe zaterdag gewoon mijn zwarte Vasaloppet tshirt of mijn Devil`s trail tshirt aan.
Ik geloof dat het niet nodig is om reflectie aan te doen.
Op mijn schoenen en tight zitten overigens wel reflectiestrepen.
Hebben de nachtlopers al een tijd en plek afgesproken om te ontmoeten?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wellicht voor de sfeer, maar zou ook niet te fel knipperend meenemen, want dat kan ook vervelend zijn voor medelopers.![]()
Volgens mij ben ik een beetje nachtblind of zo. Ik vind dat soort dingen ook heel irritant (ik heb het gevoel dat ik mijn dieptezicht kwijtraak), zelfs die gele hesjes (die ik zelf ook moet dragen tijdens de trainingen) verblinden me al.![]()
Ik ben dat lopen in de regen wel een beetje zat nu trouwens.![]()
Of nou ja, die regen niet zo zeer, maar wel dat het als ijswater aan voelt.
Oh, en ik heb zojuist besloten om met mijn driekwartbroek te gaan lopen. Die zit gewoon goed en fijn en daar weet ik wat ik (er) aan heb.![]()
Qua shirt had ik lange mouwen in gedachten, maar die heb ik idd alleen in het zwart. Hmmmm...
*gedoe, zo nachtrun
***![]()
Oplossing:quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dat lopen in de regen wel een beetje zat nu trouwens.![]()
Of nou ja, die regen niet zo zeer, maar wel dat het als ijswater aan voelt.
Oh, en ik heb zojuist besloten om met mijn driekwartbroek te gaan lopen. Die zit gewoon goed en fijn en daar weet ik wat ik (er) aan heb.![]()
Qua shirt had ik lange mouwen in gedachten, maar die heb ik idd alleen in het zwart. Hmmmm...
*gedoe, zo nachtrun
Nieuwe kleding kopen![]()
![]()
Jaaaaa!!!!
Ik ben alleen zo platzak als je het maar verzinnen kan, dus eig. niet echt een optie.
Ik kan wel mijn witte hardloop top over het longsleeve shirt aan doen? Heb ik gelijk wat extra warmte op mijn body en mss zet ik wel een nieuwe trend.
***![]()
Of een leuk hemdje of shirt over je lange mouwen aan
Hier voor het eerst natte sneeuw. Ik wilgraag hardlopen, maar nog steeds erg verkouden en mijn rustpols licht verhoogd.. TwijfelIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga waarschijnlijk voor een zwarte longsleeve met daarover het clubvest. Is wel overdag trouwens, maar zelfs als het relatief warm is, is zo'n functioneel shirt goed genoeg om je koel te houden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:32 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa!!!!
Ik ben alleen zo platzak als je het maar verzinnen kan, dus eig. niet echt een optie.
Ik kan wel mijn witte hardloop top over het longsleeve shirt aan doen? Heb ik gelijk wat extra warmte op mijn body en mss zet ik wel een nieuwe trend.
Dus een longsleeve met daarover een gewoon shirt moet toch zeker wel kunnen (als je dat niet te warm vindt met twee lagen). Zeker een zwarte als onderste laag is neutraal. Zolang die maar wel functioneel is, anders wordt het wel erg plakkerig.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Oke, ik heb besloten dat ik toch ga. Mutsje op, jasje aan, 40 minuten D2, go!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit word een helJeetje man dat is een beste blessure dan. Hopelijk herstel je vlug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: