SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
quote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel t.o.v. van bv facebook?
Moet jij niet in bed liggen bobbertjequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:16 schreef bobbernaut het volgende:
☆★♡♥♡♥♡♥♡♥♡《《《《》》》¤¤¤¿¡◇○●◆•□■°₩₩₩₩₩
lig ik ook, morgen weer 2 SE'S.. Ik ga maar eens slapenquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Moet jij niet in bed liggen bobbertje
succes ermee schatjequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
lig ik ook, morgen weer 2 SE'S.. Ik ga maar eens slapen
Nee ik ga slapen :<quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jo, kom je zo LoL?
goud wat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu even rap naar goud omdat ik net een konker autist in de premade had die silver V is. Moet duidelijk aan kunnen tonen dat ik beter dan hem ben.
League of Legends, iedereen is verdeeld in divisies genaamd Brons, Zilver, Goud, Platinum en Diamant. Dat geeft je skill level t.o.v. de rest aan. Als je niet regelmatig blijft spelen degradeer je vanzelf. Je moet actief blijven dus.quote:
quote:
Niet voor niks het grootste en populairste spel ter wereld, is echt tof als je het een kans geeft.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik mepte er altijd maar doelloos op los. Zal het weer eens installeren.
wat een pret opleiding zegquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vandaag en morgen vrij
Het is al bijna middag mang.quote:
Over torchcraft gesproken:quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:13 schreef MineraalWater het volgende:
Lol zag op Behance opeens het logo van torchcraft staan
Vooral die 3rde paragraaf doet het hem.quote:Hallo TorchCrafters,
Sinds vandaag hebben wij een nieuwe admin: Lobkestar! Lobke wordt in plaats van moderator, admin. Alle moderators waren het er mee eens dat Lobke een goede keuze zou zijn voor admin.
Lobke zit al langer dan een jaar op de server met haast geen stops en zet zich altijd al in voor de server. Lobke heeft een goed doorzettingsvermogen, kan goed samenwerken met alle moderators en ook met mij.
Zoals veel mensen weten hebben Lobke en ik een relatie. Ze is geen admin geworden omdat ze mijn vriendin is, maar omdat ze het verdient.
Lobke zal de taak administrator op zich nemen. Ze zal vooral de server onderhouden, op technisch gebied blijft ze uit beeld. Pixiio blijft de eigenaar van TorchCraft.
Wij hopen dat jullie dit een leuke vooruitgang vinden. Ook zou ik het leuk vinden als jullie haar feliciteren.
Met vriendelijke groeten,
Het TorchCraft team.
Die berend doet het wel goed met z'n servert maar die lobke daar krijg ik echt pure aids van.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Over torchcraft gesproken:
[..]
Vooral die 3rde paragraaf doet het hem.
Thanks broskiquote:
Ziet eruit als mijn opa's modelspoorbaan.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Ziet eruit als mijn opa's modelspoorbaan.
Heb ik niet.quote:
overpriced meuk, 100 eu voor een trui met donutsquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:12 schreef MineraalWater het volgende:
Krijg net een snap binnen dat iemand OFWGKTA kleren heeft gekregen voor z'n verjaardag
sowieso niks aan. Die tyler lijkt mij wel een grappige kerel verder maar hun muziek. no thanksquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
overpriced meuk, 100 eu voor een trui met donuts
Die vine's van Tyler zijn wel baasquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
sowieso niks aan. Die tyler lijkt mij wel een grappige kerel verder maar hun muziek. no thanks
wut?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:12 schreef MineraalWater het volgende:
Krijg net een snap binnen dat iemand OFWGKTA kleren heeft gekregen voor z'n verjaardag
even luisterenquote:
M'n java is deaud. Alles al gecleaned en opnieuw geinstalleerd. Geheugen tweaks. Herstelpunten etc. Vanilla werkt wel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:41 schreef MineraalWater het volgende:
Bob tyf op met dat irritanten space ding of ik report je
matigquote:
kiek je snapchatquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:41 schreef MineraalWater het volgende:
Bob tyf op met dat irritanten space ding of ik report je
Hm vaagquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
M'n java is deaud. Alles al gecleaned en opnieuw geinstalleerd. Geheugen tweaks. Herstelpunten etc. Vanilla werkt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
was ook bij 3 op reis.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef Ame_thyst het volgende:
moet je eens balut google-imagen
niet voor het eten doen
of na het eten
meh, ik heb geen skills meerquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vanavond duoqueue?
JA DIE AFLEVERING HERINNER IK MIJ NOG!quote:
stond een beetje te hard zeker, die aflevering?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA DIE AFLEVERING HERINNER IK MIJ NOG!
nee hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
stond een beetje te hard zeker, die aflevering?
TR gemacht.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:36 schreef bobbernaut het volgende:
Danny kk op met je spleetoog hoeren
Analfabeet muchquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:42 schreef d4v1d het volgende:
Tevens geen idee wat die snap zei. Ik kon het niet lezen
Ik moest fietsen, me stuur rechthouden (zat 'n zware tas aan), op het verkeer letten en dan ook nog binnen 'n paar seconden een snap lezenquote:
Dan doe je het verkeerdquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:07 schreef d4v1d het volgende:
tyfus fotoshop.
Voeg zo fx toe aan een layer in een gif ( blending options) blijft diie niet staan
quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:41 schreef bobbernaut het volgende:
ja hij moet eens normale ads doen ipv kk shemale herpes hoeren, mag ie weten hoor
Kan dat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:30 schreef Ame_thyst het volgende:
echt die falen 10x harder dan de NS
quote:
Ja wat nou.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:07 schreef bobbernaut het volgende:
ik stuur david een snap, vraagt ie of ik dat ben
lekker selfies aan het rondsturen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:07 schreef bobbernaut het volgende:
ik stuur david een snap, vraagt ie of ik dat ben
Zo lekker zijn die niet, het is een klein druk nikkertje.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:54 schreef kensei het volgende:
[..]
lekker selfies aan het rondsturen?
Sinds wanneer is 06 nodig voor snap dan. Je hebt een naam tochquote:Op woensdag 13 november 2013 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja geef je 06 maar in dm
Weet ik veel hoe dat werkt?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 06 nodig voor snap dan. Je hebt een naam toch
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 13 november 2013 12:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe dat werkt?
Kan dat?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:29 schreef Ame_thyst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
strafblad krijgen omdat je online een vuurwerkje besteld, dear god
only in de nederlands
Maken die voor elke onderschepping een videoquote:Op woensdag 13 november 2013 12:29 schreef Ame_thyst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
only in de nederlands
Wie had Berends adres ook alweer?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:42 schreef shaderon het volgende:
Als je iemand niet mag gewoon op zijn naam een shitload aan vuurwerk bestellen.
dikke bs ook, ze maken gewoon filmpjes met random voorletters.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:29 schreef Ame_thyst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
only in de nederlands
quote:Op woensdag 13 november 2013 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zo lekker zijn die niet, het is een klein druk nikkertje.
Truequote:
hehehe ik zou t ervoor over hebbenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:43 schreef Mender het volgende:
[..]
Wie had Berends adres ook alweer?
hihi geintje
watwatwatquote:Op woensdag 13 november 2013 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
zo ben nu wel klaar met Cinema4D zeg
Ja, maar heb al teveel spoilers van internet gezien om het nog echt leuk te vindenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:56 schreef Curlbrah het volgende:
Iemand stanleys parable (hoe je dat ook schrijft) al geprobeerd? Had een stukje gezien en het zag er best wel geniaal uit.
nice man, heb je nog een beetje spelers?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:55 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft Plex trouwens gemaakt![]()
Haha dat gevoel heb ik ook met die AC4quote:Op woensdag 13 november 2013 12:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ja, maar heb al teveel spoilers van internet gezien om het nog echt leuk te vinden
Jep, gister weer eens met 100 spelers online gepiekt.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nice man, heb je nog een beetje spelers?
heb nu zelf een 24/7 1x leveling speed vanilla PvP ranked server draaien. gaat best lekker
Dat font doet me aan wordart denkenquote:Op woensdag 13 november 2013 12:55 schreef shaderon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft Plex trouwens gemaakt![]()
Wil ik wel gaan spelen. Heb er goede dingen over gehoord. Nog geen gameplay video's zitten kijken tho.quote:Op woensdag 13 november 2013 12:56 schreef Curlbrah het volgende:
Iemand stanleys parable (hoe je dat ook schrijft) al geprobeerd? Had een stukje gezien en het zag er best wel geniaal uit.
"dat" font is van minecraftquote:Op woensdag 13 november 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat font doet me aan wordart denken![]()
Kun je beter ook niet doen, wat ik er over kwijt wil zonder het te spoileren dat het meer is dan enkel een aantal deuren doorgaan zoals je misschien uit de trailer zag.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:04 schreef Mender het volgende:
[..]
Wil ik wel gaan spelen. Heb er goede dingen over gehoord. Nog geen gameplay video's zitten kijken tho.
Kut reddit, waar danquote:We use link flair to categorize content. If your link fits any of the categories, please categorize it by clicking the "flair" button under it.
Maar die kleurenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:06 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
"dat" font is van minecraft
Oh ja moest een beetje cartoony blijven maar niet veel dingen zien er goed uit met die font, Ook wat snel in elkaar gezet misschien dat ik hem opnieuw maakquote:
Gewoon nu een paar kopen en een paar maanden of jaren vasthouden.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:10 schreef d4v1d het volgende:
Maar hoe kan je nou het best geld maken met btc? Minen is niet echt meer productief toch? schiet je niks meer mee op las ik.
Moet je dan btc kopen als ze laag staan en verkopen als het hoog is?
Jup. Al heb ik meerendeels LTC omdat de koers lager staat en je dus meer kunt kopen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:10 schreef d4v1d het volgende:
Maar hoe kan je nou het best geld maken met btc? Minen is niet echt meer productief toch? schiet je niks meer mee op las ik.
Moet je dan btc kopen als ze laag staan en verkopen als het hoog is?
Nu? Nee dankje.. staat nu redelijk hoog toch? Is goedkoper om te kopen als hij lager is lijtk mij.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Gewoon nu een paar kopen en een paar maanden of jaren vasthouden.
blijft nog wel even stijgen denk ik (bitcoin)quote:Op woensdag 13 november 2013 13:24 schreef Curlbrah het volgende:
Inderdaad, nu is niet bepaald de beste tijd om er wat te kopen.
wacht, je verdiendtdt geld door dingen te kopenquote:Op woensdag 13 november 2013 13:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Hah 29 dollar verdiend door gisteravond laag te kopen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:08 schreef Curlbrah het volgende:
https://btc-e.com/exchange/ltc_usd
4 dollar
sosua zit je erbij?
hier valt nu meer rendement te behalen. En het is weer eens wat anders dan gamen. Voor het echte geld had je gewoon in menders tijd in moeten stappen.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:06 schreef bobbernaut het volgende:
Hoezo gaan jullie dan niet in de beurs?
T lijkt me opzich wel leuk om te doen, maar je moet je eerst helemaal inlezen en toch wel iets van 20 ofzo investerenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hier valt nu meer rendement te behalen. En het is weer eens wat anders dan gamen. Voor het echte geld had je gewoon in menders tijd in moeten stappen.
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:17 schreef TJV het volgende:
Whehe, als het zo doorgaat kan ik voor de 2e keer dankzij bitcoins een nieuwe auto kopen.
Als ik controle had over de koers zou ik het doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]of investeren in nog meer BTC en dan weer verkopen en dat heletijd doen
watquote:Op woensdag 13 november 2013 14:17 schreef TJV het volgende:
Whehe, als het zo doorgaat kan ik voor de 2e keer dankzij bitcoins een nieuwe auto kopen.
wat was je eerste?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:17 schreef TJV het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:17 schreef TJV het volgende:
Suzuki Swift, nu een Nissan Note.quote:
Genoeg.quote:
Nee, hij was in april ofzo 200 euro, toen was die bubbel geknapt en viel hij terug naar een euro of 40. Vervolgens ben ik weer ingestapt om te profiteren van de volgende bubbel, wat deze lijkt te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Schommelt die "normaal" rond 45 euro?
Hmm, als die dan weer laag is ook maar wat kopenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee, hij was in april ofzo 200 euro, toen was die bubbel geknapt en viel hij terug naar een euro of 40. Vervolgens ben ik weer ingestapt om te profiteren van de volgende bubbel, wat deze lijkt te zijn.
Bitcoins houd ik de koers niet elke dag bij, zie het vanzelf wel als hij weer gek aan het doen is. Als ik aandelen heb kijk ik wel vaker.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hmm, als die dan weer laag is ook maar wat kopen
Hoe hou jij de koers bij? F5 je dagelijks die pagina of zijn daar tools voor?
Leg uit.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:37 schreef TJV het volgende:
[..]
zie het vanzelf wel als hij weer gek aan het doen is.
http://nos.nl/op3/artikel(...)op-recordwaarde.htmlquote:
Oh zo. Ahjaquote:Op woensdag 13 november 2013 14:41 schreef TJV het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)op-recordwaarde.html
http://www.telegraaf.nl/d(...)n_naar_record__.html
En nog veeeeeeeeel meer.
Wat ook leuk om te vertellen is is dat er hier op Fok! iemand 5 Bitcoins weg had gegooid (toen het nog niet veel waard was) omdat hij niks meer in bitcoin zag.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:44 schreef SosuaCafe het volgende:
PiRANiA
To get these two pizzas delivered, the hungry eater, Laszlo, paid 10,000 bitcoins (BTCs) which, at the time, were equal to about $40 USD.
The deal made was one of the rare, earlier trades where bitcoins were used for consumption (no pun intended) of real world goods and services. At current market rates ($0.85 per BTC), those 10,000 BTC are now worth about $8,500 USD. That’s $4,250 per pizza. [Updated May 25, 2011: Those 10,000 BTC are now worth $76,880.]
http://www.bitcoinmoney.com/post/3109720916/laszlos-pizza
wel eerst 5 dagen irl wandelen voordat je uberhaupt iets kan doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:51 schreef Mender het volgende:
Kom op 2b2t spelen. Daar is nog nooit iemand gebanned. Lekker chaotisch
Nether highwayquote:Op woensdag 13 november 2013 15:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wel eerst 5 dagen irl wandelen voordat je uberhaupt iets kan doen.
Omdat?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:21 schreef SosuaCafe het volgende:
mt.gox is niet echt representatief denk ik.
btc-e is wat realistischer.
de uitbetaling schiet daar nogal tekort. Het rommelt daar iets.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
enige goeie server is mijn FTB server slotje
Oh zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
de uitbetaling schiet daar nogal tekort. Het rommelt daar iets.
watquote:
Kleine letters niet gelezen, ik had ze zo gevonden, je levert dan dus je collectiviteitskorting inquote:Op woensdag 13 november 2013 16:10 schreef SosuaCafe het volgende:
bij united consumers krijg je een "gratis" ipad air als je daar je zorgverz. afsluit.
Best grappig als je deze nog niet had.
Ha, ja we starten een nieuwe map als de 1.7 generation voor servers werktquote:Op woensdag 13 november 2013 15:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Net ff op Remy zn server gekeken, mijn eenzame huis in de jungle staat zowat in een woonwijk nu![]()
Over hoeveel dagen gaat die weer weg?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
ja. Maar als je normaalgesproken niet zo gauw zo'n ding zou kopen is het leuk.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wat
[..]
Kleine letters niet gelezen, ik had ze zo gevonden, je levert dan dus je collectiviteitskorting in
Onzin, de aldie server was een jaar online ook al kwam de laatste 11 maanden niemand online. Servers online houden waar niemand op komt is gewoon geld weggooien. Remy houdt geld over, zit nogal een verschil in.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Over hoeveel dagen gaat die weer weg?
Op shaderon na valt hier niet echt een server levend te houden
Deze al eens geprobeerd http://singularlabs.com/k(...)singularlabs-javara/quote:Op woensdag 13 november 2013 16:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja. Maar als je normaalgesproken niet zo gauw zo'n ding zou kopen is het leuk.
M'n ftb is dood. Dus ik kan niet zo goed meer joinen bij je. En om nou m'n hele windows eraf te gooien.
Dat bedoel ik. Er komt na een tijdje niemand meer.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Onzin, de aldie server was een jaar online ook al kwam de laatste 11 maanden niemand online. Servers online houden waar niemand op komt is gewoon geld weggooien. Remy houdt geld over, zit nogal een verschil in.
Lagged nogal rond mn base nu. Denk dat het de vlinders zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Is denk ook het nadeel van niet actief naar leden zoeken etc. daarbij is de MC spelende fok community behoorlijk afgenomen / weggepest.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Er komt na een tijdje niemand meer.
je kan em volgens mij gewoon rebooten met /restart als het nodig is, al in geen weken gebeurd geloof ikquote:Op woensdag 13 november 2013 16:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lagged nogal rond mn base nu. Denk dat het de vlinders zijn
Zou ik wel doen, maar log af en toe nog eens in om wat nieuwe vlinders te vangen. verder niet echt een goal en is vrij saai zo alleenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
je kan em volgens mij gewoon rebooten met /restart als het nodig is, al in geen weken gebeurd geloof ik
Mja, als je naar leden gaat zoeken krijg zo'n servertje als Remy, no offense Maar dan moet je gelijk weer gaan nadenken over allemaal anti-grief dingen en protectie zodat de 10-jarige zich normaal gedragen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Is denk ook het nadeel van niet actief naar leden zoeken etc. daarbij is de MC spelende fok community behoorlijk afgenomen / weggepest.
In de tijd van drumpie en mender waren er echt teveel fokkers online
Dit kado kunt u kiezen wanneer u met 2 of meer volwassenen op een polis staat. U ruilt uw korting over 2014 in voor de Apple iPad Air. In 2015 wordt er nog een restbedrag van ¤ 240,- verrekend. Naar verwachting zal dit gelijk staan aan de korting van 2015 voor 2 volwassenen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja. Maar als je normaalgesproken niet zo gauw zo'n ding zou kopen is het leuk.
M'n ftb is dood. Dus ik kan niet zo goed meer joinen bij je. En om nou m'n hele windows eraf te gooien.
geen idee hoeveel je kapot zou maken maar kan je niet entities deleten? (Aanname dat het entities zijn.)quote:Op woensdag 13 november 2013 16:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Vlinders gaan niet weg met reboot. Verdelger bellen?
mja, alleen heb je m nu. Ach, die korting zal me een worst zijn. En die extra ipad is leuk om mee te mixen enzo.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dit kado kunt u kiezen wanneer u met 2 of meer volwassenen op een polis staat. U ruilt uw korting over 2014 in voor de Apple iPad Air. In 2015 wordt er nog een restbedrag van ¤ 240,- verrekend. Naar verwachting zal dit gelijk staan aan de korting van 2015 voor 2 volwassenen.
dus je betaald em praktisch helemaal
Dat is niet helemaal waar, ik bouwde er zelf nog vrij regelmatig op. Heb die wereld ook nog ergens opgeslagen volgens mij.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Onzin, de aldie server was een jaar online ook al kwam de laatste 11 maanden niemand online. Servers online houden waar niemand op komt is gewoon geld weggooien. Remy houdt geld over, zit nogal een verschil in.
Je hebt geen server nodig als je alleen aan een world werkt lijkt me, ieder geval niet te vergelijken met een server met 100 spelers die meer oplevert dan kost.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, ik bouwde er zelf nog vrij regelmatig op. Heb die wereld ook nog ergens opgeslagen volgens mij.
Mijn server begon in de eerste instantie ook voor mijzelf, heb later pas andere mensen op de lijst gezet. Server was voor mij bedoelt om een wereld te hebben waar ik aan mijn desktop of laptop aan kon werken zonder met een USB stick gezeik te hebben om die bestanden telkens weer over te zetten.
laat je die van jou nog online of no?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je hebt geen server nodig als je alleen aan een world werkt lijkt me, ieder geval niet te vergelijken met een server met 100 spelers die meer oplevert dan kost.
ftb van amethystquote:
te ingewikkeld?quote:
porque? Ϡquote:
totdat ik geen zin meer heb om te betalenquote:Op woensdag 13 november 2013 19:45 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
laat je die van jou nog online of no?
Ik had wel een server nodig, anders had ik hem niet genomen. Ik vergeleek de servers ook nooit.quote:Op woensdag 13 november 2013 19:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je hebt geen server nodig als je alleen aan een world werkt lijkt me, ieder geval niet te vergelijken met een server met 100 spelers die meer oplevert dan kost.
Ik wel en dan reageer je met dat het niet kloptquote:Op woensdag 13 november 2013 20:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik had wel een server nodig, anders had ik hem niet genomen. Ik vergeleek de servers ook nooit.
http://www.wekkerautomati(...)etsmartsecurity.htmlquote:Op woensdag 13 november 2013 20:34 schreef Ame_thyst het volgende:
misschien toch maar eens een antivirus kopen, begin die false positives beetje zat te worden, vooral omdat 'always ignore' betekend 'totdat je je pc weer aanzet'....
Boeh toch niet zoveel geld voor overquote:Op woensdag 13 november 2013 20:54 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
http://www.wekkerautomati(...)etsmartsecurity.html
werkt perfect. Met gamer modus e.d.
ftb leeftquote:Op woensdag 13 november 2013 22:10 schreef MineraalWater het volgende:
Eckt hardcore en gewoon 1keer per maand Malwarebytes runnen
Nicequote:
Dat er niemand online was klopte niet, de rest wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 20:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik wel en dan reageer je met dat het niet klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |