Zou ik wel doen, maar log af en toe nog eens in om wat nieuwe vlinders te vangen. verder niet echt een goal en is vrij saai zo alleenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
je kan em volgens mij gewoon rebooten met /restart als het nodig is, al in geen weken gebeurd geloof ik
Mja, als je naar leden gaat zoeken krijg zo'n servertje als Remy, no offense Maar dan moet je gelijk weer gaan nadenken over allemaal anti-grief dingen en protectie zodat de 10-jarige zich normaal gedragen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Is denk ook het nadeel van niet actief naar leden zoeken etc. daarbij is de MC spelende fok community behoorlijk afgenomen / weggepest.
In de tijd van drumpie en mender waren er echt teveel fokkers online
Dit kado kunt u kiezen wanneer u met 2 of meer volwassenen op een polis staat. U ruilt uw korting over 2014 in voor de Apple iPad Air. In 2015 wordt er nog een restbedrag van ¤ 240,- verrekend. Naar verwachting zal dit gelijk staan aan de korting van 2015 voor 2 volwassenen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja. Maar als je normaalgesproken niet zo gauw zo'n ding zou kopen is het leuk.
M'n ftb is dood. Dus ik kan niet zo goed meer joinen bij je. En om nou m'n hele windows eraf te gooien.
geen idee hoeveel je kapot zou maken maar kan je niet entities deleten? (Aanname dat het entities zijn.)quote:Op woensdag 13 november 2013 16:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Vlinders gaan niet weg met reboot. Verdelger bellen?
mja, alleen heb je m nu. Ach, die korting zal me een worst zijn. En die extra ipad is leuk om mee te mixen enzo.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dit kado kunt u kiezen wanneer u met 2 of meer volwassenen op een polis staat. U ruilt uw korting over 2014 in voor de Apple iPad Air. In 2015 wordt er nog een restbedrag van ¤ 240,- verrekend. Naar verwachting zal dit gelijk staan aan de korting van 2015 voor 2 volwassenen.
dus je betaald em praktisch helemaal
Dat is niet helemaal waar, ik bouwde er zelf nog vrij regelmatig op. Heb die wereld ook nog ergens opgeslagen volgens mij.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Onzin, de aldie server was een jaar online ook al kwam de laatste 11 maanden niemand online. Servers online houden waar niemand op komt is gewoon geld weggooien. Remy houdt geld over, zit nogal een verschil in.
Je hebt geen server nodig als je alleen aan een world werkt lijkt me, ieder geval niet te vergelijken met een server met 100 spelers die meer oplevert dan kost.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, ik bouwde er zelf nog vrij regelmatig op. Heb die wereld ook nog ergens opgeslagen volgens mij.
Mijn server begon in de eerste instantie ook voor mijzelf, heb later pas andere mensen op de lijst gezet. Server was voor mij bedoelt om een wereld te hebben waar ik aan mijn desktop of laptop aan kon werken zonder met een USB stick gezeik te hebben om die bestanden telkens weer over te zetten.
laat je die van jou nog online of no?quote:Op woensdag 13 november 2013 19:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je hebt geen server nodig als je alleen aan een world werkt lijkt me, ieder geval niet te vergelijken met een server met 100 spelers die meer oplevert dan kost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |