wel eerst 5 dagen irl wandelen voordat je uberhaupt iets kan doen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:51 schreef Mender het volgende:
Kom op 2b2t spelen. Daar is nog nooit iemand gebanned. Lekker chaotisch
Nether highwayquote:Op woensdag 13 november 2013 15:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wel eerst 5 dagen irl wandelen voordat je uberhaupt iets kan doen.
Omdat?quote:Op woensdag 13 november 2013 15:21 schreef SosuaCafe het volgende:
mt.gox is niet echt representatief denk ik.
btc-e is wat realistischer.
de uitbetaling schiet daar nogal tekort. Het rommelt daar iets.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
enige goeie server is mijn FTB server slotje
Oh zo.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
de uitbetaling schiet daar nogal tekort. Het rommelt daar iets.
watquote:
Kleine letters niet gelezen, ik had ze zo gevonden, je levert dan dus je collectiviteitskorting inquote:Op woensdag 13 november 2013 16:10 schreef SosuaCafe het volgende:
bij united consumers krijg je een "gratis" ipad air als je daar je zorgverz. afsluit.
Best grappig als je deze nog niet had.
Ha, ja we starten een nieuwe map als de 1.7 generation voor servers werktquote:Op woensdag 13 november 2013 15:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Net ff op Remy zn server gekeken, mijn eenzame huis in de jungle staat zowat in een woonwijk nu![]()
Over hoeveel dagen gaat die weer weg?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
ja. Maar als je normaalgesproken niet zo gauw zo'n ding zou kopen is het leuk.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
wat
[..]
Kleine letters niet gelezen, ik had ze zo gevonden, je levert dan dus je collectiviteitskorting in
Onzin, de aldie server was een jaar online ook al kwam de laatste 11 maanden niemand online. Servers online houden waar niemand op komt is gewoon geld weggooien. Remy houdt geld over, zit nogal een verschil in.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Over hoeveel dagen gaat die weer weg?
Op shaderon na valt hier niet echt een server levend te houden
Deze al eens geprobeerd http://singularlabs.com/k(...)singularlabs-javara/quote:Op woensdag 13 november 2013 16:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja. Maar als je normaalgesproken niet zo gauw zo'n ding zou kopen is het leuk.
M'n ftb is dood. Dus ik kan niet zo goed meer joinen bij je. En om nou m'n hele windows eraf te gooien.
Dat bedoel ik. Er komt na een tijdje niemand meer.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Onzin, de aldie server was een jaar online ook al kwam de laatste 11 maanden niemand online. Servers online houden waar niemand op komt is gewoon geld weggooien. Remy houdt geld over, zit nogal een verschil in.
Lagged nogal rond mn base nu. Denk dat het de vlinders zijnquote:Op woensdag 13 november 2013 16:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Is denk ook het nadeel van niet actief naar leden zoeken etc. daarbij is de MC spelende fok community behoorlijk afgenomen / weggepest.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Er komt na een tijdje niemand meer.
je kan em volgens mij gewoon rebooten met /restart als het nodig is, al in geen weken gebeurd geloof ikquote:Op woensdag 13 november 2013 16:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lagged nogal rond mn base nu. Denk dat het de vlinders zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |