SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
quote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat is dan het voordeel t.o.v. van bv facebook?
Moet jij niet in bed liggen bobbertjequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:16 schreef bobbernaut het volgende:
☆★♡♥♡♥♡♥♡♥♡《《《《》》》¤¤¤¿¡◇○●◆•□■°₩₩₩₩₩
lig ik ook, morgen weer 2 SE'S.. Ik ga maar eens slapenquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Moet jij niet in bed liggen bobbertje
succes ermee schatjequote:Op dinsdag 12 november 2013 00:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
lig ik ook, morgen weer 2 SE'S.. Ik ga maar eens slapen
Nee ik ga slapen :<quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jo, kom je zo LoL?
goud wat?quote:Op dinsdag 12 november 2013 01:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu even rap naar goud omdat ik net een konker autist in de premade had die silver V is. Moet duidelijk aan kunnen tonen dat ik beter dan hem ben.
League of Legends, iedereen is verdeeld in divisies genaamd Brons, Zilver, Goud, Platinum en Diamant. Dat geeft je skill level t.o.v. de rest aan. Als je niet regelmatig blijft spelen degradeer je vanzelf. Je moet actief blijven dus.quote:
quote:
Niet voor niks het grootste en populairste spel ter wereld, is echt tof als je het een kans geeft.quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik mepte er altijd maar doelloos op los. Zal het weer eens installeren.
wat een pret opleiding zegquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vandaag en morgen vrij
Het is al bijna middag mang.quote:
Over torchcraft gesproken:quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:13 schreef MineraalWater het volgende:
Lol zag op Behance opeens het logo van torchcraft staan
Vooral die 3rde paragraaf doet het hem.quote:Hallo TorchCrafters,
Sinds vandaag hebben wij een nieuwe admin: Lobkestar! Lobke wordt in plaats van moderator, admin. Alle moderators waren het er mee eens dat Lobke een goede keuze zou zijn voor admin.
Lobke zit al langer dan een jaar op de server met haast geen stops en zet zich altijd al in voor de server. Lobke heeft een goed doorzettingsvermogen, kan goed samenwerken met alle moderators en ook met mij.
Zoals veel mensen weten hebben Lobke en ik een relatie. Ze is geen admin geworden omdat ze mijn vriendin is, maar omdat ze het verdient.
Lobke zal de taak administrator op zich nemen. Ze zal vooral de server onderhouden, op technisch gebied blijft ze uit beeld. Pixiio blijft de eigenaar van TorchCraft.
Wij hopen dat jullie dit een leuke vooruitgang vinden. Ook zou ik het leuk vinden als jullie haar feliciteren.
Met vriendelijke groeten,
Het TorchCraft team.
Die berend doet het wel goed met z'n servert maar die lobke daar krijg ik echt pure aids van.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Over torchcraft gesproken:
[..]
Vooral die 3rde paragraaf doet het hem.
Thanks broskiquote:
Ziet eruit als mijn opa's modelspoorbaan.quote:
Pics?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:00 schreef TJV het volgende:
[..]
Ziet eruit als mijn opa's modelspoorbaan.
Heb ik niet.quote:
overpriced meuk, 100 eu voor een trui met donutsquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:12 schreef MineraalWater het volgende:
Krijg net een snap binnen dat iemand OFWGKTA kleren heeft gekregen voor z'n verjaardag
sowieso niks aan. Die tyler lijkt mij wel een grappige kerel verder maar hun muziek. no thanksquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
overpriced meuk, 100 eu voor een trui met donuts
Die vine's van Tyler zijn wel baasquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
sowieso niks aan. Die tyler lijkt mij wel een grappige kerel verder maar hun muziek. no thanks
wut?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:12 schreef MineraalWater het volgende:
Krijg net een snap binnen dat iemand OFWGKTA kleren heeft gekregen voor z'n verjaardag
even luisterenquote:
M'n java is deaud. Alles al gecleaned en opnieuw geinstalleerd. Geheugen tweaks. Herstelpunten etc. Vanilla werkt wel.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:41 schreef MineraalWater het volgende:
Bob tyf op met dat irritanten space ding of ik report je
matigquote:
kiek je snapchatquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:41 schreef MineraalWater het volgende:
Bob tyf op met dat irritanten space ding of ik report je
Hm vaagquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
M'n java is deaud. Alles al gecleaned en opnieuw geinstalleerd. Geheugen tweaks. Herstelpunten etc. Vanilla werkt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
was ook bij 3 op reis.quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:29 schreef Ame_thyst het volgende:
moet je eens balut google-imagen
niet voor het eten doen
of na het eten
meh, ik heb geen skills meerquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vanavond duoqueue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |