abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133192006
:')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_133192081
Al vele jaren onderdrukt door assad. Ik gun het hun wel. Jij niet?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133192362
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:00 schreef firefly3 het volgende:
Al vele jaren onderdrukt door assad. Ik gun het hun wel. Jij niet?
Hoe oud ben jij?
pi_133192432
Zoals ik al dacht, de vraag is dan te moeilijk omdat er een derde partij is. Het kan ook zijn dat je stiekem verliefd bent op assad, dat mag ook hoor, maar verberg je tenminste niet bij dit soort vragen als er een derde partij is. Ook al is het te ingewikkeld voor je, in het echte leven is niets zo zwart wit dat je kunt kiezen tussen assad of al qaeda. Er zijn tientallen groeperingen en zelfs burger milities die gewoon hun eigen buurt hebben verdedigd. Ook groeperingen die met iedereen ruzie hadden en weinig met de islam of christendom te maken hadden. En nog veel meer combinaties.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133192524
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
Ik werk tenminste al en weet dat de wereld niet zo zwart wit in elkaar steekt. Antwoord mijn vraag, gun je de koerden syrie na de jaren lange onderdrukking? 10% bestaat uit koerden.
  dinsdag 12 november 2013 @ 19:22:55 #206
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_133192788
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik werk tenminste al en weet dat de wereld niet zo zwart wit in elkaar steekt. Antwoord mijn vraag, gun je de koerden syrie na de jaren lange onderdrukking? 10% bestaat uit koerden.
'ik werk tenminste al'.

Wat een argument zeg. :') Ik ben zelf ook nog jong, en ik vind het geen reden mensen uit te sluiten van de discussie, maar dit soort argumenten helpen niet echt.
  dinsdag 12 november 2013 @ 19:25:39 #207
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_133192882
Assad's troepen zijn doorgebroken in Aleppo. *O*

HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 19:16:57 Lijkt er steeds meer op dat Assad deze oorlog gewoon gaat winnen. #syrie reageer retweet
ReutersWorld twitterde op dinsdag 12-11-2013 om 19:11:30 Boosted by foreign Shi'ite militia, Assad's forces advance on Aleppo http://t.co/GblK94aFIk reageer retweet
pi_133193220
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:22 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

'ik werk tenminste al'.

Wat een argument zeg. :') Ik ben zelf ook nog jong, en ik vind het geen reden mensen uit te sluiten van de discussie, maar dit soort argumenten helpen niet echt.
Als je vraagt "hoe oud ben je" , moet je niet zeuren als je zo'n antwoord terug krijgt. Heeft namelijk niets met de discussie te maken.

Je bent pro assad, daarom maak je zo'n kul argument terwijl je ziet dat het een reactie was op iemands vraag.
pi_133193317
Dus nogmaals:

Gunnen jullie de koerden om een regering te vormen, het volk dat het meest onderdrukt was door assad?
pi_133193375
Nou, ik ben benieuwd.
Incelfrikandel
pi_133193849
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Dus nogmaals:

Gunnen jullie de koerden om een regering te vormen, het volk dat het meest onderdrukt was door assad?
Koerden hebben vandaag autonomie uitgeroepen. Ze gaan een regering maken en zullen Assad niet weer terug laten komen.
Een ieder die beweerd dat Assad de Koerden niet onder drukt heeft kan je hier niet meer serieus nemen.
pi_133194504
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik werk ook al. Nogmaals: hoe oud ben je?
Je lijkt op een eigenwijze puber die persé zijn mening wil doordrammen en niet wil luisteren naar andermans mening.

Dat ik pro-Assad ben, heeft hier niks mee te maken.
pi_133194577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:47 schreef Djibril het volgende:

[..]

Koerden hebben vandaag autonomie uitgeroepen. Ze gaan een regering maken en zullen Assad niet weer terug laten komen.
Een ieder die beweerd dat Assad de Koerden niet onder drukt heeft kan je hier niet meer serieus nemen.
Ja idd!
pi_133194594
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik werk ook al. Nogmaals: hoe oud ben je?
Je lijkt op een eigenwijze puber die persé zijn mening wil doordrammen en niet wil luisteren naar andermans mening.

Dat ik pro-Assad ben, heeft hier niks mee te maken.
Heeft niets met de discussie te maken. Jouw bijbaantje of stage naast je school telt niet. Ontopic:

pi_133194747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 18:26 schreef firefly3 het volgende:
Het grappige is dat jullie zo binair denken dat het assad of al qaeda is. Kunnen jullie het aan knopje van de wasmachine aanwijzen? Drie opties is eventueel al teveel.
En jij hebt het historische en contextuele besef van een pinda. Elke keer als iemand jou uitlegt dat Syrië binnenvallen en met geweld verdelen geen oplossing is, aan de hand van voorbeelden van andere landen in de regio, roep jij 'aluhoedje'.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 20:06:45 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133194759
dat is ook niet echt ontopic

misschien moet ik deze TT ook aanpassen want de burgeroorlog zelf raakt een beetje buiten beeld zodra iemand over Koerden begint
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:08:01 #217
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133194824
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:47 schreef Djibril het volgende:

[..]

Ze hadden toch al autonomie op 17 juli 2013 uitgeroepen.
pi_133194829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:06 schreef sp3c het volgende:
dat is ook niet echt ontopic

misschien moet ik deze TT ook aanpassen want de burgeroorlog zelf raakt een beetje buiten beeld zodra iemand over Koerden begint
Sinds de laatste weken zijn de koerden een groot onderdeel geworden van de burgeroorlog. Vorige maand was dit idd nog niet het geval.
  Moderator dinsdag 12 november 2013 @ 20:08:46 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133194859
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sinds de laatste weken zijn de koerden een groot onderdeel geworden van de burgeroorlog. Vorige maand was dit idd nog niet het geval.
tuurlijk, maar dat gezeur de hele tijd over die gasten sneeuwt de rest een beetje onder
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_133194868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 19:36 schreef firefly3 het volgende:
Dus nogmaals:

Met deze vraag ben jij net als die zwarte pieten gast, Quinsy. Die vroeg ook aan Henk Westbroek 'bent u voor of tegen pesten?' :')
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:09:51 #221
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133194913
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Koerden vormden al sinds juni 2012 een belangrijke factor in de crisis in Syrië. _O- _O-
pi_133194932
Het is maar 1 simpele vraag maar een hele belangrijke vraag. Zij zijn immers 10% van syrie. Ze vormen een grotere groep dan de groep waar assad toe behoort.
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:11:31 #223
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133194996
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:10 schreef firefly3 het volgende:
Het is maar 1 simpele vraag maar een hele belangrijke vraag. Zij zijn immers 10% van syrie.
Ik vind dat de Koerden onafhankelijkheid mogen uitroepen.

Een Koerdische minderheidsregering in Damascus dat jij wilt is echter onhandig.

Straks krijgen we nog een Koerdische versie van Assad, en worden Koerden de nieuwe Alawieten in Syrië.
pi_133195028
"According to sources in opposition-controlled areas, the quarrel between Jabhat al-Nusra and the ISIS is about more than loyalty to their competing leaders. Jabhat al-Nusra operates on a principle similar to that of the FSA: first overthrow the regime, then establish an Islamic state. On the other hand, Baghdadi’s supporters want to establish the Islamic caliphate immediately, regardless of when the regime is overthrown. So the ISIS has decided to halt its military actions and focus on strengthening its grip on the areas it controls: the Aleppo countryside and some the city’s neighborhoods, the Idlib countryside, specifically Binsh, and to a lesser extent the rural areas of Latakia, then Raqqa."

http://www.al-monitor.com(...).html##ixzz2kS7udCYY

JAN = meer local/Syriërs
ISIS = import
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:14:03 #225
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133195131
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 20:12 schreef expans het volgende:
"According to sources in opposition-controlled areas, the quarrel between Jabhat al-Nusra and the ISIS is about more than loyalty to their competing leaders. Jabhat al-Nusra operates on a principle similar to that of the FSA: first overthrow the regime, then establish an Islamic state. On the other hand, Baghdadi’s supporters want to establish the Islamic caliphate immediately, regardless of when the regime is overthrown. So the ISIS has decided to halt its military actions and focus on strengthening its grip on the areas it controls: the Aleppo countryside and some the city’s neighborhoods, the Idlib countryside, specifically Binsh, and to a lesser extent the rural areas of Latakia, then Raqqa."

http://www.al-monitor.com(...).html##ixzz2kS7udCYY
Straks wordt het JAN vs ISIS. Een oorlog tussen deze twee groepen. _O- _O- _O-

Dat kan de Koerden in Noord-Syrië goed uitkomen. _O- _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')