Natuurlijk. Ze houden zowel van Hussein als van Yazeed. En ze gaan allebei naar de hemelquote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ze zoveel van de profeet (saw) houden.Wauw...
Ja, DUH, ik heb geen fotografisch geheugenquote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De eerste Kalief van de Ommayaden dynastie.
Ben je mijn tekst die ik voor jou schreef nu al weer vergeten.
Dat was Muwahiyya.quote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De tweede Kalief van de Ommayaden dynastie.
Ben je mijn tekst die ik voor jou schreef nu al weer vergeten.
Abdul-Zahraquote:Op maandag 11 november 2013 23:02 schreef Baklava95 het volgende:
Ik had een keer een profiel van een soennitische marokkaan gezien in forums Marokko.nl.
Hij heette ook abu-haydar en was anti-assad.
Ik ben zelf geen lid van Marokko.nl hoor. Hou me niet bezig met die Arabieren en berbers.
En Leif dan?quote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Yazeed.
Haydar = leeuw. Naam die veel sjiieten hebben.
Ja en ook veel Soennieten hebben die naam.quote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Yazeed.
Haydar = leeuw. Naam die veel sjiieten hebben.
Peun? Ik ken een Irakees die zo heet (en ik kan het nog steeds niet uitspreken)?quote:
De kans dat je Haydar bij niet-sjiieten tegen komt is heel klein hoor. Moet de eerste nog tegenkomen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja en er zijn ook Soennieten die hun kind Ali, Hassan, Hussein en Haydar noemen.
Ik vind het wel een mooie naam eigenlijkquote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
De kans dat je Haydar bij niet-sjiieten tegen komt is heel klein hoor. Moet de eerste nog tegenkomen.
Groter bij Turken denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 23:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
De kans dat je Haydar bij niet-sjiieten tegen komt is heel klein hoor. Moet de eerste nog tegenkomen.
Jaquote:Op maandag 11 november 2013 23:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Layth denk ik. Layth = ook leeuw.
Ja, gewoon Haydar. De mooiste naam blijft Ali.quote:Op maandag 11 november 2013 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie naam eigenlijk
Spreek je het uit zoals ik als NL/ENG georiënteerde denk? Vast niet...
NL. Misschien is Haidar beter geschreven.quote:Op maandag 11 november 2013 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie naam eigenlijk
Spreek je het uit zoals ik als NL/ENG georiënteerde denk? Vast niet...
Ik heb het nu alleen maar over Arabische namen gehad.quote:Op maandag 11 november 2013 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JaWas Leeuw als betekenis zei hij
Welke taal is dat dan?
Zelfde betekenis?quote:
Helaas is dit gewoon hun ideologie. Zij geloven hier in. Dat is ook het gevaar. Als het een dekmantel is voor andere doeleinden zou je nog met ze kunnen onderhandelen. Dit doen ze om 'dichter bij God' te komenquote:Op maandag 11 november 2013 22:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Wat een idioten. Ik ben er overigens van overtuigd dat dit niets met de islam te maken heeft.
Dit zijn gewoon psychopaten die het geloof als een soort dekmantel gebruiken.
Ze kunnen het toch ook gewoon doen omdat ze het leuk vinden?quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Helaas is dit gewoon hun ideologie. Zij geloven hier in. Dat is ook het gevaar. Als het een dekmantel is voor andere doeleinden zou je nog met ze kunnen onderhandelen. Dit doen ze om 'dichter bij God' te komen
Waarom 2 namen voor "leeuw"dan?quote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het nu alleen maar over Arabische namen gehad.
[..]
Zelfde betekenis?
D66 topic is die kant op...quote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch ook gewoon doen omdat ze het leuk vinden?
Geloof jij nu serieus dat mensen als jij en ik zulke gedachtes hebben?
Ik weet dat ze zulke gedachtes hebben. Als je mensen lang genoeg vertelt hoe slecht een groep mensen is, gaan ze het ook geloven. Je wordt ook niet zo geboren of zo. Dit heeft jaren geduurd, constante hersenspoeling. Sjiieten zijn slecht, vreselijk, ze eten onze kinderen op, ze zijn de ergste vijanden van de moslims/islam, etc. Verzin er nog maar 1000 mythes bij. Ik heb alles inmiddels wel gehoord denk ik.quote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze kunnen het toch ook gewoon doen omdat ze het leuk vinden?
Geloof jij nu serieus dat mensen als jij en ik zulke gedachtes hebben?
Excuus, haalde 2 berichten door elkaarquote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
NL. Misschien is Haidar beter geschreven.
Zal ik je wat grappigs vertellen? Er zijn waarschijnlijk tientallen namen voor 'Leeuw' in het Arabischquote:Op maandag 11 november 2013 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Excuus, haalde 2 berichten door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |