Wat waren ze aan het lutsen? Ik zag het niet.quote:
Nog steeds niet doorhebben dat je die verdomde flits van je fototoestel moet uitzetten, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 november 2013 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat waren ze aan het lutsen? Ik zag het niet.
Hoe dom zijn die mensen. Bij de Mets gooide een keer iemand tijdens een rally een bal terug in het veld die bij het vorige punt in het publiek was beland.quote:Op maandag 11 november 2013 21:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nog steeds niet doorhebben dat je die verdomde flits van je fototoestel moet uitzetten, bijvoorbeeld.
Op basis van dit spel zou hij het niet verdienen in ieder geval.quote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef TennispeRFect het volgende:
Rafa geen WTF zou heerlijk zijn
Yup.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal slaat nog steeds veel te kort, daar komt hij tegen Djokovic niet mee weg.
Heeft ook gewoon met vorm te maken. Hij kan de juiste lengte op zijn groundstrokes niet vinden, had hij gisteren ook veel last van.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Yup.
Ik snap niet dat hij dat spel van Montreal/Cinci/USO niet gewoon heeft doorgezet.
Gelukkig welquote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben hier de enige die voor Nadal is?
Yep, viel mij ook al op. En in tegenstelling tot Federer, maakt Djokovic daar wčl goed gebruik van.quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Heeft ook gewoon met vorm te maken. Hij kan de juiste lengte op zijn groundstrokes niet vinden, had hij gisteren ook veel last van.
Sorry.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Fed sloeg al die ballen onder in het netquote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, viel mij ook al op. En in tegenstelling tot Federer, maakt Djokovic daar wčl goed gebruik van.
Voel je je prettiger als je tot de meerderheid behoort?quote:
Afgrijselijk, ja.quote:Op maandag 11 november 2013 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed sloeg al die ballen onder in het net![]()
Ik denk dat hij er wel een tandje bij gaat zetten hoor.quote:Kijk, feit is, Rafa was de hele week al drama. Dat blijkt nu. Maar je verwacht dat ie zo'n matchup wel kan bijschakelen.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:50 schreef TennispeRFect het volgende:
Stefan Edberg. Heerlijke tennisser.
Vooral als ik voor de winnaar benquote:Op maandag 11 november 2013 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voel je je prettiger als je tot de meerderheid behoort?
quote:
Kan het me voorstellen.quote:
Gesproken als een ware tennisliefhebber. Ik kan me voorstellen dat je wilt dat Djokovic wint, maar ik neem aan dat je liever hebt dat hij dat doet door goed spel van hemzelf dan doordat Nadal slecht speelt.quote:
Ferrer was duidelijk vermoeid, Berdych ging weer eens liggen zonder aanleiding, en Fed... tsja.quote:Op maandag 11 november 2013 21:51 schreef stefan92 het volgende:
Best sneu eigenlijk dat een matige Nadal indoor achter elkaar wint van de nrs 3, 8, 6 en 7 van de wereld.
Die smiley spreekt meer m'n verbazing uit over hoe slecht Nadal nu speelt.quote:Op maandag 11 november 2013 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gesproken als een ware tennisliefhebber. Ik kan me voorstellen dat je wilt dat Djokovic wint, maar ik neem aan dat je liever hebt dat hij dat doet door goed spel van hemzelf dan doordat Nadal slecht speelt.
Oké, dan snap ik het. Het is inderdaad drama.quote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Die smiley spreekt meer m'n verbazing uit over hoe slecht Nadal nu speelt.
Ach, op de bank liggen met je dikke reet tenniswedstrijden kijken: dat kost pas tijd.quote:Op maandag 11 november 2013 21:57 schreef suus21 het volgende:
Omg wat wordt er weer veel tijd genomen
Tja, laffe umpires toch altijd, ze zullen vast na 1,5 set een waarschuwing krijgen en verder niets.quote:Op maandag 11 november 2013 21:57 schreef suus21 het volgende:
Omg wat wordt er weer veel tijd genomen
quote:Op maandag 11 november 2013 22:00 schreef suus21 het volgende:
En daar de goede slice backhand van nadal
oh dat wist ik helemaal niet joh. Niet dat ik daar anders rekening mee had gehouden in de XL gamequote:Op maandag 11 november 2013 22:09 schreef Wopper1 het volgende:
Geen TB in final set.
Gelukkig staan Mahut en Isner niet tegenover elkaar.
Ik zag het ook pas netquote:Op maandag 11 november 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat wist ik helemaal niet joh. Niet dat ik daar anders rekening mee had gehouden in de XL game
Dit was geen geluk van Djokovic?quote:Op maandag 11 november 2013 22:18 schreef luckass het volgende:
Rafa fans die over mazzel beginnen!!! please
Iedereen zal dit mazzel noemen johquote:Op maandag 11 november 2013 22:18 schreef luckass het volgende:
Rafa fans die over mazzel beginnen!!! please
Die slices zijn echt prikballen van de hoogste orde. Dat is nog niet eens moonballen...Maar hij raakt ze zo kut en verkeerd dat ze zo kort komen dat het bijna allemala dropshot winners zijnquote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef luckass het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ie leuk aanvallend speelt allemaal prima maar deze wanprestatie weer
Eensquote:Op maandag 11 november 2013 22:21 schreef Norrage het volgende:
Maar dat punt voor de breakPunt van het jaar
(samen met die 56 slagen rally van de USO, ook op BP trouwens
)
Je bedoelt 'moeten'? Zoals je het nu schrijft klinkt het alsof hij hem heeft verloren.quote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef Norrage het volgende:
Maar Djoko....pfew.....deze set had ie echt niet mogen weggeven....
Nou ja, Nadal kwam nog terug van 0-3 aanvankelijk.quote:Op maandag 11 november 2013 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt 'moeten'? Zoals je het nu schrijft klinkt het alsof hij hem heeft verloren.
Begrijp ik, maar de formulering suggereert dat Djokovic de set heeft verloren.quote:Op maandag 11 november 2013 22:23 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nou ja, Nadal kwam nog terug van 0-3 aanvankelijk.
Kwam door de spin.quote:
Ik zeg pfew.....omdat ie hem ook had kunnen verliezen na zo'n voorsprong...quote:Op maandag 11 november 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar de formulering suggereert dat Djokovic de set heeft verloren.
Zo speelt hij dus al drie maanden.quote:Op maandag 11 november 2013 22:31 schreef Szura het volgende:
Hij staat echt al op 15 UE ofzo.
Die slaat ie normaal in 3 lange sets niet eens
Ja, klopt. Vond het jammer dat het geen tiebreak ofzo werd.quote:Op maandag 11 november 2013 22:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zeg pfew.....omdat ie hem ook had kunnen verliezen na zo'n voorsprong...
Was een leuk moppie bijna aan het eind.quote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Lekkere wijvencamera draait op volle toeren
De hele week speelt ie al zo slecht...Totaal geen verassing, behalve dat je denkt dat ie tegen Djoko waarschijnlijk wel beter gaat spelen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe komt het dat Nadal zo slecht speelt? Heb hem zelden zo slecht zien spelen als vandaag. Het lijkt wel een soort verlamming.
We zijn net één set bezig en hij speelt niet tegen een koekenbakker.quote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef suus21 het volgende:
[..]
Really, djoko serveert de laatste tijd 10 aces of meer..
Nja, meestal staan ze er wel als ze tegen elkaar moeten.quote:Op maandag 11 november 2013 22:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
De hele week speelt ie al zo slecht...Totaal geen verassing, behalve dat je denkt dat ie tegen Djoko wel beter gaat spelen.
Begrijp je nu waarom Rafa het zo ontzettend niet verdient dit toernooi te winnen?
Telkens als het ergens om gaat schakelt Rafa wel een tandje bij. En dan flikt-ie 't gewoon, daarom heeft hij ook een Career Grand Slam.quote:Op maandag 11 november 2013 22:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
De hele week speelt ie al zo slecht...Totaal geen verassing, behalve dat je denkt dat ie tegen Djoko waarschijnlijk wel beter gaat spelen.
Ja, meer positiefs haal ik er ook niet uit.quote:
De man die het minst kut speeltquote:Op maandag 11 november 2013 22:37 schreef suus21 het volgende:
De man met het hoogste eerste service % gaat weer winnen..
Klopt, op GSs...maar nooit vanaf de USOpen en later in het seizoen...maar we gaan het zien. Het is nog niet gedaan. Djoko kan ook nog een brainfart krijgen....quote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef Rosario het volgende:
[..]
Telkens als het ergens om gaat schakelt Rafa wel een tandje bij. En dan flikt-ie 't gewoon, daarom heeft hij ook een Career Grand Slam.
Maar in deze vorm is hij geen schim van Djokovic inderdaad.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Deze wedstrijd bevestigt in ieder geval mijn mening dat Federer zijn verlies gisteren voor 95% aan zichzelf te dankenwijten had, en niet aan het 'goede spel' van Nadal.
Precies....en dat die poule van Rafa echt rediculous was....quote:Op maandag 11 november 2013 22:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Deze wedstrijd bevestigt in ieder geval mijn mening dat Federer zijn verlies gisteren voor 95% aan zichzelf te danken had, en niet aan het 'goede spel' van Nadal.
Wat al eerder is gezegd door Konijn en Norrage; Nadal had natuurlijk een cakewalk-groepje met een uitgebluste Ferrer die al zes (!) weken achter elkaar toernooien speelde, een Wawrinka die blijkbaar altijd tekort komt als het er toedoet, en een Berdych die altijd met de billen bloot gaat tegen zijn idool.quote:Op maandag 11 november 2013 22:37 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind dat de winnaar het verdient, dus nee ik begrijp het niet.
Inderdaad, typische Nadal-lotingquote:Op maandag 11 november 2013 22:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies....en dat die poule van Rafa echt rediculous was....
Ach, nog vier jaar RG en hij is er.quote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef TennispeRFect het volgende:
Je ziet die knieschijven van Nadal er bijna uit poppen... ik moet nog zien of ie Federer voorbij gaat in GS'en
Dat is wel weer waar.quote:Op maandag 11 november 2013 22:45 schreef stefan92 het volgende:
De enige andere mogelijke tegenstander waarvan Nadal kon verliezen in de poule deze week was Del Potro, dat de rest het mentaal niet op kan brengen heeft Nadal aan zichzelf te danken. Bijna elke loting zou lucky lijken voor hem.
Mee eens. Redelijk triest.quote:Op maandag 11 november 2013 22:45 schreef stefan92 het volgende:
De enige andere mogelijke tegenstander waarvan Nadal kon verliezen in de poule deze week was Del Potro, dat de rest het mentaal niet op kan brengen heeft Nadal aan zichzelf te danken. Bijna elke loting zou lucky lijken voor hem.
Dat vind ik echt nergens op slaan. Je moet verslaan wie je tegenover je hebt. Lekker belangrijk dat hij geluk had met zijn loting. Als hij vandaag had gewonnen had hij het natuurlijk gewoon verdiend.quote:Op maandag 11 november 2013 22:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat al eerder is gezegd door Konijn en Norrage; Nadal had natuurlijk een cakewalk-groepje met een uitgebluste Ferrer die al zes (!) weken achter elkaar toernooien speelde, een Wawrinka die blijkbaar altijd tekort komt als het er toedoet, en een Berdych die altijd met de billen bloot gaat tegen zijn idool.
Als Nadal dit zou winnen zou het dus lichtjes onverdiend zijn.
Nou ja, niet deze Fed.quote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef Szura het volgende:
Alsof Nadal niet van Fed had kunnen verliezen
Natuurlijk. Bijkomend feit is dat Rafa gewoon dramatisch speelt, en dat hij het dan wel terecht wint hoor, maar dat het gewoon slecht voor het tennis zou zijn als iemand zo slecht speelt en toch kan winnen.....quote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik echt nergens op slaan. Je moet verslaan wie je tegenover je hebt. Lekker belangrijk dat hij geluk had met zijn loting. Als hij vandaag had gewonnen had hij het natuurlijk gewoon verdiend.
Ja, dat is ook wel zo. Maar zo wordt het wel ervaren.quote:Op maandag 11 november 2013 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik echt nergens op slaan. Je moet verslaan wie je tegenover je hebt. Lekker belangrijk dat hij geluk had met zijn loting. Als hij vandaag had gewonnen had hij het natuurlijk gewoon verdiend.
Ah, zo. Dat ben ik met je eens ja.quote:Op maandag 11 november 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Natuurlijk. Bijkomend feit is dat Rafa gewoon dramatisch speelt, en dat hij het dan wel terecht wint hoor, maar dat het gewoon slecht voor het tennis zou zijn als iemand zo slecht speelt en toch kan winnen.....
[...]
Forehand langs de lijn?quote:Op maandag 11 november 2013 22:53 schreef suus21 het volgende:
Nadal durft zijn wapen van 2013 niet te gebruiken.
Het zou me niks verbazen.quote:Op maandag 11 november 2013 22:53 schreef Rosario het volgende:
Zul je zien dat Djoko hierna gebroken wordt..
In de poule had ie verloren van Fed. En Delpo.quote:Op maandag 11 november 2013 22:49 schreef suus21 het volgende:
In de andere groep had nadal ook gewonnen en ook de halve finale gewonnen, dus het boeit echt totaal niet.
quote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef Wopper1 het volgende:
Mensen die nu nog steeds flitsen mogen ze voor mij een stadionverbod opleggen voor 10 jaar.
quote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef Wopper1 het volgende:
Mensen die nu nog steeds flitsen mogen ze voor mij een stadionverbod opleggen voor 10 jaar.
Echt hequote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef Wopper1 het volgende:
QFT.quote:Op maandag 11 november 2013 23:04 schreef Wopper1 het volgende:
Ja, voor deze Nadal wel. Hij speelde vreselijk slecht.quote:
De wedstrijd die ik heb gezien was nogal teleurstellend. Normaal gesproken is het top, dit was niks.quote:Mooie pot!
In het begin deed hij dat maar sloeg hij ze steeds een meter naast de lijn.quote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef suus21 het volgende:
Hoe vaak nadal niet die forehand rechtdoor gebruikt, dat is zo dom.
Terecht dat djoko wint.
Alleen het einde van beide sets was goed, maar dat was elke keer eigenlijk NID. Het bleef spannend omdat die Rafa altijd nog terug kan komen en toch wel heel clutch was aan het eind.quote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, voor deze Nadal wel. Hij speelde vreselijk slecht.
[..]
De wedstrijd die ik heb gezien was nogal teleurstellend. Normaal gesproken is het top, dit was niks.
Nadal 9 winners en 23 UE's. Djokovic 19 winners en 21 UE's.
Djoko Fed was ook nog wel te doen, en Rafa - Wawa (maar die was zo voorspelbaar...) de rest was echt ronduit drama.quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef suus21 het volgende:
De enige leuke wedstrijd; federer vs delpo
Die bedoel ik niet dat waren inside outs en geen echte down the line ballen.quote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In het begin deed hij dat maar sloeg hij ze steeds een meter naast de lijn.
Ja, da's waar.quote:Op maandag 11 november 2013 23:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alleen het einde van beide sets was goed, maar dat was elke keer eigenlijk NID. Het bleef spannend omdat die Rafa altijd nog terug kan komen en toch wel heel clutch was aan het eind.
Ik zag 'm ook in.quote:Op maandag 11 november 2013 23:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was die laatste bal van Nadal echt uit? Het zal wel hoor, maar ik hield nog rekening met een challenge.
Hij leek me uit maar hij was erg close. Net als het laatste punt van Murray-Federer in de finale van Wimbledon 2012.quote:
Ja, daar heb je een punt. Maar bepaalde punten maken voor mij wel een hoop goed. Die zie je bij geen enkele andere spelers gemaakt worden.quote:Op maandag 11 november 2013 23:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, voor deze Nadal wel. Hij speelde vreselijk slecht.
[..]
De wedstrijd die ik heb gezien was nogal teleurstellend. Normaal gesproken is het top, dit was niks.
Nadal 9 winners en 23 UE's. Djokovic 19 winners en 21 UE's.
Goede vraag. Maar dat zal het ongeveer wel zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 23:25 schreef PimFR het volgende:
Rafael Nadal heeft nu 13030 punten op de ATP Ranking en heeft niks te verdedigen tot februari. Als het volgend jaar een beetje mee zit kan hij boven de 15000 punten komen. Wat is eigenlijk de hoogst gehaalde ATP Ranking score die gehaald is in dit systeem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |