Wat waren ze aan het lutsen? Ik zag het niet.quote:
Nog steeds niet doorhebben dat je die verdomde flits van je fototoestel moet uitzetten, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 november 2013 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat waren ze aan het lutsen? Ik zag het niet.
Hoe dom zijn die mensen. Bij de Mets gooide een keer iemand tijdens een rally een bal terug in het veld die bij het vorige punt in het publiek was beland.quote:Op maandag 11 november 2013 21:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nog steeds niet doorhebben dat je die verdomde flits van je fototoestel moet uitzetten, bijvoorbeeld.
Op basis van dit spel zou hij het niet verdienen in ieder geval.quote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef TennispeRFect het volgende:
Rafa geen WTF zou heerlijk zijn
Yup.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal slaat nog steeds veel te kort, daar komt hij tegen Djokovic niet mee weg.
Heeft ook gewoon met vorm te maken. Hij kan de juiste lengte op zijn groundstrokes niet vinden, had hij gisteren ook veel last van.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Yup.
Ik snap niet dat hij dat spel van Montreal/Cinci/USO niet gewoon heeft doorgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |