Wat waren ze aan het lutsen? Ik zag het niet.quote:
Nog steeds niet doorhebben dat je die verdomde flits van je fototoestel moet uitzetten, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 november 2013 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat waren ze aan het lutsen? Ik zag het niet.
Hoe dom zijn die mensen. Bij de Mets gooide een keer iemand tijdens een rally een bal terug in het veld die bij het vorige punt in het publiek was beland.quote:Op maandag 11 november 2013 21:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nog steeds niet doorhebben dat je die verdomde flits van je fototoestel moet uitzetten, bijvoorbeeld.
Op basis van dit spel zou hij het niet verdienen in ieder geval.quote:Op maandag 11 november 2013 21:43 schreef TennispeRFect het volgende:
Rafa geen WTF zou heerlijk zijn
Yup.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal slaat nog steeds veel te kort, daar komt hij tegen Djokovic niet mee weg.
Heeft ook gewoon met vorm te maken. Hij kan de juiste lengte op zijn groundstrokes niet vinden, had hij gisteren ook veel last van.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Rosario het volgende:
[..]
Yup.
Ik snap niet dat hij dat spel van Montreal/Cinci/USO niet gewoon heeft doorgezet.
Gelukkig welquote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben hier de enige die voor Nadal is?
Yep, viel mij ook al op. En in tegenstelling tot Federer, maakt Djokovic daar wčl goed gebruik van.quote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Heeft ook gewoon met vorm te maken. Hij kan de juiste lengte op zijn groundstrokes niet vinden, had hij gisteren ook veel last van.
Sorry.quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Fed sloeg al die ballen onder in het netquote:Op maandag 11 november 2013 21:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, viel mij ook al op. En in tegenstelling tot Federer, maakt Djokovic daar wčl goed gebruik van.
Voel je je prettiger als je tot de meerderheid behoort?quote:
Afgrijselijk, ja.quote:Op maandag 11 november 2013 21:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed sloeg al die ballen onder in het net![]()
Ik denk dat hij er wel een tandje bij gaat zetten hoor.quote:Kijk, feit is, Rafa was de hele week al drama. Dat blijkt nu. Maar je verwacht dat ie zo'n matchup wel kan bijschakelen.
quote:Op maandag 11 november 2013 21:50 schreef TennispeRFect het volgende:
Stefan Edberg. Heerlijke tennisser.
Vooral als ik voor de winnaar benquote:Op maandag 11 november 2013 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voel je je prettiger als je tot de meerderheid behoort?
quote:
Kan het me voorstellen.quote:
Gesproken als een ware tennisliefhebber. Ik kan me voorstellen dat je wilt dat Djokovic wint, maar ik neem aan dat je liever hebt dat hij dat doet door goed spel van hemzelf dan doordat Nadal slecht speelt.quote:
Ferrer was duidelijk vermoeid, Berdych ging weer eens liggen zonder aanleiding, en Fed... tsja.quote:Op maandag 11 november 2013 21:51 schreef stefan92 het volgende:
Best sneu eigenlijk dat een matige Nadal indoor achter elkaar wint van de nrs 3, 8, 6 en 7 van de wereld.
Die smiley spreekt meer m'n verbazing uit over hoe slecht Nadal nu speelt.quote:Op maandag 11 november 2013 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gesproken als een ware tennisliefhebber. Ik kan me voorstellen dat je wilt dat Djokovic wint, maar ik neem aan dat je liever hebt dat hij dat doet door goed spel van hemzelf dan doordat Nadal slecht speelt.
Oké, dan snap ik het. Het is inderdaad drama.quote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Die smiley spreekt meer m'n verbazing uit over hoe slecht Nadal nu speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |