Ze houden 1 jaar stabiel aan. In jouw geval zou ik nog wachten, omdat het zeer belangrijk is dat je bent uitgegroeid. Je ogen moeten echt niet meer groeien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:33 schreef woeeiiii het volgende:
Nog een belangstellende hier, ik ben 17 en heb ongeveer -5 -4,5
Ik hoorde dat je ten eerste meerderjarig moet zijn, en ten tweede dat je drie jaar stabiel moet zijn, ik doe om de 6 maanden een nieuwe ogen test bij de Pearle als ik weer voor nieuwe lenzen ga. En dan verander ik nog wel eens. Een jaar geleden was ik -5,5, een half jaar geleden -5 en nu dus -4,5. Dat zijn dus grote veranderingen.
Weet iemand meer over die 3 jaar stabiel, of is het niet zo?
quote:Op zondag 3 december 2006 15:03 schreef spookvrouw het volgende:
Mirandaatje, kan jij mij kort het verschil uitleggen tussen de lasik en lasek behandeling? Mijn collegaatje heeft de tweede laten doen en ziet geen barst beter, ze heeft 1 cylindrisch oog. De behandeling was half augustus, ze moet nog steeds elk half uur druppelen, om zenuwachtig van te worden en moet waarschijnlijk in januari opnieuw. De behandeling heeft toch ff gauw ¤ 2.500,00 gekost
Dat wavefront lijkt me precies iets voor mij. Ik denk dat ik binnenkort een afspraak ga maken voor een vooronderzoek. Omdat ik in in augustus de behandeling zou willen laten doen, is mijn vraag is of er een wachtlijst is, of dat ik nog even kan wachten met het maken van een afspraak?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:27 schreef mirandaatje het volgende:
Ja ik heb ervaring met optical express. Ik werk er namelijk wel in de kliniek in eindhoven maar de behandeldagen in amsterdam werk ik ook. Vragen??? Stel ze AUB. Bij optocal express werken ze met wavefront dat is een geavanceerde nieuwe techniek waarbij je nachtvisie en eventuele halo`s verdwijnen.
Ja dat klopt. Tijdens het vooronderzoek krijg je ook een tranentest. Ze plakken dan kartonnetjes in je ogen. Je moet dan een minuut met je ogen dicht zitten *traan*traan*traan*. Daaraan kunnen ze zien of je genoeg traanvocht hebt.quote:Op maandag 22 januari 2007 08:44 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat als je te weinig traanvocht heb je niet gelaserd kan worden ik kan ook niet tegen lenzen) is dit waar ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |